Ja, het droop er van inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Denk ik ook.
bovendien Locke en vooral Sayid zijn te slim ws, doorzien de dingen, en dat kunnen ze ws niet gebruiken.
Het feit dat Sayid Jack moest vertellen dat het een set up was van Michael, is best treurig, niet
Had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
Vrijdag 2 uur lange seizoensfinalequote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef bravo het volgende:
hoeveel afleveringen van seizoen 2 komen er nog dan? Ik dacht dat de final al geweest was...
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.quote:
Volgens mij is de ontvoering van Walt ook eigenlijk een oplossing van de scenario-schrijvers. In het verhaal zijn ze ongeveer drie maanden verder sinds de crash. In het echt zijn ze nu goed twee jaar verder en dan gebeurt er veel met een jongen van die leeftijd. Hij was nu al groter met minder babyvet dan op het eind van seizoen 1...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.
wekenlang op een eiland zitten op een gedwongen dieet, en dan geen kilo afvallen
er moest even een oplossing gevonden worden door de scenario schrijvers
In het flasbackfilmpje van Jack waarin hij Desmond ontmoet gebruikt Desmond wel hetzelfde medicijn als wat Claire kreeg toegediend door Ethan toen ze ontvoerd werd. Dus er is misschien wel een connectie...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:
Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.
Zit er al klaar voor!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Xurk het volgende:
Ja, dan heb je ze allemaal al gezienVrijdag Net5, vanaf 20.30u een dubbele aflevering [seizoensfinale]!
Ga ik mijn vraag weer herhalen, is hier al iets bekend over wanneer die komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef funrider het volgende:
laat ik eerst ff seizoen 1 afkijken voordat ik die ga zienbalen alleen dat ik seizoen 2 nog niet op dvd is verschenen.
Hopelijk vroeg genoeg zodat zowel ik als mijn familie hem nog kunnen zien voor seizoen 3quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Seizoen 2 zal wel zo rond de kerst op dvd uitkomen.
Hè bah dat duurt nog veel te lang.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
Ik moet het laatste uurtje nog kijken, ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga 'm lekker morgen al kijkenHoewel ik het liever zag op de tv dan op de comp, maar kan helaas vrijdag niet
![]()
Dat zijn toch de import-versies? Zoals Engeland voor het vorige seizoen ook 2 delen had.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:27 schreef nieky het volgende:
[..]
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.
De andere helft helaas pas later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |