Dat tweede kun je volgens mij op een bepaalde site vinden, www.lostmedia.com of .nl of zo. Pas op voor eventuele spoilers daar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:59 schreef Foeske het volgende:
Waarom zou dat Desmond zijn op die boot? Volgens mij is die het eiland nog niet eens af geweest. Ik had eigenlijk zo'n idee dat die boot leeg was... Iemand daar toevallig een cap van? (Hoe kun je daar trouwens uberhaupt aankomen?)
Ik denk niet dat ze Walt zo ver krijgen, het blijft een kind. Als die na zoveel dagen eindelijk weer eens zn vader ziet winnen de emoties het van het voorgekauwde, denk ik.quote:Enne, over Walt. Ik moest meteen denken dat hij misschien wel 'acteerde'. Ik denk niet dat hij echt dingen zou durven zeggen die hij niet mocht, de others zouden er zeker wel voor zorgen dat hij dat niet zou doen, zo slim zijn ze wel. Nu hebben ze er wel extra voor gezorgd dat Michael doet wat ze gevraagd wordt.
Dat laatste was denk ik wel echt (omhelzen en 'I love you'). Was wel ontroerend...
Ga weg met je spoilers dan, nu weet ik het dus al zekerquote:
Ja Michael keek niet zo heel erg blij na dat verhaal....ging ook over z'n nek daarna...goed voor hem. Ik vind hem echt irritant...ik snap dat je als vader alles doet voor je kind, maar hij is niet erg slim...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Xurk het volgende:
- het verhaal van Eko aan Michael over die jongen en zijn hond: ge-wel-dig
En bedankt, die had ik dus expres niet gelezenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef Eveli het volgende:
Dat eerste had ik gezegd in een spoilertje op de vorige pagina.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het zo was, ik gaf alleen een spoiler over de seizoensfinale. Dáárin staat of Desmond terugkomt of niet en dat zeg ik niet met die zin hierboven. Daarmee verwijs ik alleen naar de spoiler.
Dus tenzij je de spoiler op de vorige pagina gelezen hebt, heb ik niks verklapt.
Ik wil niet flauw zijn, maar ik ben dus idd ook zo'n type die geen spoilers leest, niet naar Amerikaanse sites gaat, geen stukjes leest in de tvgids enzo. Ben er op die manier al een keer achter gekomen dat Shannon en Boone dood zouden gaan en daar was ik uiteraard niet blij mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het zo was, ik gaf alleen een spoiler over de seizoensfinale. Dáárin staat of Desmond terugkomt of niet en dat zeg ik niet met die zin hierboven. Daarmee verwijs ik alleen naar de spoiler.
Dus tenzij je de spoiler op de vorige pagina gelezen hebt, heb ik niks verklapt.
Dit zei ik hoorquote:Goed, dit is niet zo'n grote spoiler, maar je verklapt dus wel wat:
- Je zegt dat dat het meest logisch is dat Desmond op die boot zit;
beetje standaard serie gedrag als je familie vast gehouden wordt, je gaat opeens de meest domme dingen doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:31 schreef Xurk het volgende:
Michael is echt een ontzettende hufter, dat hij zijn vrienden [die zo onderhand zowat familie van hem zijn] zo in de val gaat laten lopenEn dat niet alleen; Jack is de dokter, als er iets met hem gebeurt, kan hij geen van de overlevenden meer helpen als er weer eens iets is... Michael had gewoon alles moeten vertellen, en dan zouden ze kunnen doen alsof hij hun had meegelokt, terwijl ze eigenlijk een plan hadden bedacht om "the upper hand" te krijgen over the Others. Kut Michael
Hij vertelde wel de waarheid over hun kamp, dat was wel lol! Dat had ik niet verwacht
Nee, eigenlijk niet. In Lost vertellen ze elkaar nooit wat. Iedereen was ook verbaasd dat Micheal terug was, terwijl hij al een tijdje in die hatch zat.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat de lijken van Ana Lucia en Libby zomaar op het strand gelegt worden, terwijl verder niemand nog weet dat ze dood zijn?![]()
Het lijkt me dat je de anderen eerst even vertelt wat er gebeurt is ....
Misschien zijn 'the others' op zoek naar iets heel anders dan leidende figuren. Een speciaal iets... net zoiets als Walt heeft.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:31 schreef Xurk het volgende:
Ik vind het wel raar dat Locke en Sayid niet mee hoeven van the Others, aangezien zij ook erg belangrijke / leidende figuren zijn van de overlevenden. Locke moest zelfs met Henry mee omdat hij een "goed" iemand was, maar Sayid lijkt me dat ook [afgezien van zijn martelneigingen]...
Nee, maar hij heeft wel een 'speciaal iets'. Hij heeft de lotto gewonnen met die nummers die ook op het eiland verschenen. Daarna ging alles fout bij hem. Misschien hebben the others hem nodig?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vind Hurely nou ook niet bepaald een leidend figuur.
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vind Hurely nou ook niet bepaald een leidend figuur.
Denk ik ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Misschien zijn 'the others' op zoek naar iets heel anders dan leidende figuren. Een speciaal iets... net zoiets als Walt heeft.....
Ja, het droop er van inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Denk ik ook.
bovendien Locke en vooral Sayid zijn te slim ws, doorzien de dingen, en dat kunnen ze ws niet gebruiken.
Het feit dat Sayid Jack moest vertellen dat het een set up was van Michael, is best treurig, niet
Had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
Vrijdag 2 uur lange seizoensfinalequote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef bravo het volgende:
hoeveel afleveringen van seizoen 2 komen er nog dan? Ik dacht dat de final al geweest was...
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.quote:
Volgens mij is de ontvoering van Walt ook eigenlijk een oplossing van de scenario-schrijvers. In het verhaal zijn ze ongeveer drie maanden verder sinds de crash. In het echt zijn ze nu goed twee jaar verder en dan gebeurt er veel met een jongen van die leeftijd. Hij was nu al groter met minder babyvet dan op het eind van seizoen 1...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.
wekenlang op een eiland zitten op een gedwongen dieet, en dan geen kilo afvallen
er moest even een oplossing gevonden worden door de scenario schrijvers
In het flasbackfilmpje van Jack waarin hij Desmond ontmoet gebruikt Desmond wel hetzelfde medicijn als wat Claire kreeg toegediend door Ethan toen ze ontvoerd werd. Dus er is misschien wel een connectie...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:
Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.
Zit er al klaar voor!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Xurk het volgende:
Ja, dan heb je ze allemaal al gezienVrijdag Net5, vanaf 20.30u een dubbele aflevering [seizoensfinale]!
Ga ik mijn vraag weer herhalen, is hier al iets bekend over wanneer die komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef funrider het volgende:
laat ik eerst ff seizoen 1 afkijken voordat ik die ga zienbalen alleen dat ik seizoen 2 nog niet op dvd is verschenen.
Hopelijk vroeg genoeg zodat zowel ik als mijn familie hem nog kunnen zien voor seizoen 3quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Seizoen 2 zal wel zo rond de kerst op dvd uitkomen.
Hè bah dat duurt nog veel te lang.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
Ik moet het laatste uurtje nog kijken, ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga 'm lekker morgen al kijkenHoewel ik het liever zag op de tv dan op de comp, maar kan helaas vrijdag niet
![]()
Dat zijn toch de import-versies? Zoals Engeland voor het vorige seizoen ook 2 delen had.quote:Op donderdag 13 juli 2006 07:27 schreef nieky het volgende:
[..]
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.
De andere helft helaas pas later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |