Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat iedereen zo z'n eigen redenen had om in dat vliegtuig te zitten. Dus hoe zet je dan die mensen op dat vliegtuig, terwijl je ze laat denken dat het hun eigen idee is?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:28 schreef Coastertommm het volgende:
Vandaag pas de aflevering gezien.. was wel spannend. Toch wel apart, die voorspellende dromen.. en ik zat me net iets te bedenken; wat nou als het gewoon weer een nieuw experiment is? Dat al die mensen gewoon willekeurig zijn geselecteerd, en zo op het eiland zijn gebracht via verschillende redenen..? Haha, ik heb echt moeilijke gedachten
dan had ze meteen verteld dat michael geschoten had, dat kon eigenlijk niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Harker het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat Libby weer tot leven zou komen of dat ze alleen maar gewond zou zijn (gered door de dekens). Omdat Eko naar het meisje toe moest dat weer tot leven was gekomen.
Desmond was toch nog niet zo lang geleden op het eiland aan het werk? Hij was er speciaal voor naar het eiland gekomen, niet er per ongeluk terecht gekomen ofzo. Dat betekent dat het nog steeds wel actief is op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Reena het volgende:
Ja, maar al die videos komen uit 1980...alles ligt in een dikke laag stof...weet niet of het NOG steeds gebruikt wordt...
En Michael keek wel iets TE gemeen om alleen maar zijn zoon terug te willen, zeg maar.... Hij keek net als "Henry"...echt freaky...alsof hij zat te genieten van wat hij gedaan had
Die drugssmokkelaars zijn volgens mij allemaal omgekomen bij de crash van hun vliegtuigje.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef DJKoster het volgende:
Ow, dit lijstje hebben we nog:
- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden, waarvan inmiddels 2 of 3? dood)
- overlevenden uit de staart vliegtuig (stuk of 48.. nu een stukje minder)
- Rosseau (en crew)
- Ethan ('Other'?)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars (broer? van Eko)
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend, naar eigen verhaal aangespoeld op het eiland)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens Desmond (overleden?))
- Uiteraard de bouwers van de bunkers (DHARMA Initiative/Hanso Foundation/iemand anders?)
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd ('Others'?)
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen ('Others'?)
- Het monster.. (vage zwarte wolk)
- 2 ijsberen (1 nog in leven)
- ?
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef zea het volgende:
[..]
Die zat in de bunker toen Jack, Kate en Locke daar naar binnen gingen.
De man die Jack tegenkwam in het stadion waar hij zn enkel verzwikte. Dezelfde man verbleef al enige jaren (?) in de bunker waar ie trouw op de knopjes drukte.quote:
Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:44 schreef boneyard het volgende:
terug naar zijn other vriendjes om "onze helden" in de gaten te houden terwijl ze proefpersoon spelen.
ik zat wat te denken en is er ooit iets te spraken gekomen dat ze iets getekend hebben dat ze ooit aan een onderzoek deel zouden nemen?
de gestrande mensen op het eiland, gewoon als mogelijkheid waarom iedereen daar nu is op zo'n eiland waar het er toch wel op lijkt dat ze getest worden, in ieder geval mensen daarvoor wel. het is maar een gedachte om het grote geheel te verklaren.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:
En wie zou iets getekend moeten hebben?
Hmm..een soort van deal bedoel je? "Als je dit tekent en meedoet aan ons experiment heb je een grotere kans om te overleven dan alleen in de wildernis.".quote:Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef boneyard het volgende:
[..]
de gestrande mensen op het eiland, gewoon als mogelijkheid waarom iedereen daar nu is op zo'n eiland waar het er toch wel op lijkt dat ze getest worden, in ieder geval mensen daarvoor wel. het is maar een gedachte om het grote geheel te verklaren.
Dat was een val van Rousseauquote:Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:
Misschien verklaart dat de kabel in de zee die Sayid ooit gevonden heeft, de beelden worden nu rechtstreeks ergens anders heengestuurd.
nee meer als grotere achter liggende reden, dat ze allemaal ooit in hun verleden een contract getekend hebben om met een onderzoek mee te doen en dat dat nu dus bezig is. opzich hebben ze allemaal (denk ik) een periode mee gemaakt waar ze zonder te veel problemen zoiets getekend kunnen hebben, zonder precies de gevolgen in te zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Hmm..een soort van deal bedoel je? "Als je dit tekent en meedoet aan ons experiment heb je een grotere kans om te overleven dan alleen in de wildernis.".
Op zich niet zo gek bedacht,.
Ik vat 'm.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef boneyard het volgende:
[..]
nee meer als grotere achter liggende reden, dat ze allemaal ooit in hun verleden een contract getekend hebben om met een onderzoek mee te doen en dat dat nu dus bezig is. opzich hebben ze allemaal (denk ik) een periode mee gemaakt waar ze zonder te veel problemen zoiets getekend kunnen hebben, zonder precies de gevolgen in te zien.
beetje zoals zo'n film waarin zo'n gast een kado krijgt en hij van de verassing in de andere komt en op een bepaalde moment helemaal door slaat en al die dingen het het kado blijken te zijn. (erg duidelijk ja, ik weet het)
het is gewoon maar een gok, maar wie weet over drie seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |