abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39162210

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Elke vrijdag om 20.30 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige delen:
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
[LOST-NL] #3 Put yourself in the mind of the fish...
[LOST-NL] #4 Everything lost gets found
[LOST-NL] #5 Eko, niet Echo :).
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[Lost NL] nr. 7 spoilervrij

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl
Episode guide (Engels, let op: niet te ver lezen): http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Aangezien het in de vorige topics tot grote irritatie leidde, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!

Hier verder met deel 8.

Link naar startpost
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_39162237
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Maar wat deed Libby in de bunker ?
Dekens halen voor de picknick.
pi_39162304
Nee! Michael! Niet Libby, dat vind ik zielig voor Hurley.
Michael lijk of gehersenspeold door The Others om dit te doen, of hij wordt gedwongen/gechanteerd. Hij keek wel oprecht geshocked na Libby...
Wat een kuteinde zeg
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Coastertommm het volgende:
Ow wacht! Michael schoot zichzelf in de arm om te laten lijken dat Henry Ana - Lucia, Libby en hem had neergeschoten.

Maar wat deed Libby in de bunker ?
Libby was op zoek naar dekens om op te picknicken met Hurley.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_39162309
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...

Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_39162312
Ik wou dat het alweer vrijdag was.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:59:56 #6
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39162351
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39162380
Ik ben wel heel erg blij dat Net5 geen zomerstop met Lost houd.
pi_39162422
Dit einde is echt niet vet. Nu wil ik dat de week nog sneller om gaat, en ik kan ik helemaal niet meer wachten
pi_39162673
De bekende getallen kwamen ook weer voorbij:

pi_39162695
verrek.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:09:48 #11
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39162702
oplettend!
pi_39162825
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef Piepje het volgende:
Jee, wat een einde vd aflevering, ik zat echt nog heel lang met mn hand voor mn mond, in shock ofzo...
Michael gehersenspoeld door The Others / Henry bevrijden, hmm had ik niet aan gedacht, maar zou wel kunnen idd...
Ik ook, gilde ook hard voor de TV
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:13:35 #13
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_39162850
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:13 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Ik ook, gilde ook hard voor de TV
Ik wist even helemaal niets meer te zeggen ....
pi_39163180
Een béétje voorspellend was het einde (het neerschieten van Ana-Lucia) wel, Libby maakte het dramatischer voor Michael en dat ie nu 'Henry' ruilt tegen Walt lijkt me ook wel duidelijk.

Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer ( ) deden hét met elkaar!
Het was iets met groen.
pi_39163589
Ana-Lucia dood, ik was er al bang voor. Gaandeweg de aflevering, toen ze heel emotioneel werd toen ze haar moeder belde, bekroop me ineens een angstig voorgevoel....

Toen Michael vertelde dat de bunker slecht bewaakt wordt en hij voorstelde er zo snel mogelijk heen te gaan, vermoedde ik al dat hij iets van plan was.
Dat hij later Ana-Lucia doodschoot kwam bij mij dan ook niet als een verrassing, wel dat hij Libby ook neerknalde.
En volgens mij heeft hij idd zichzelf verwond om zo tegen Jack en de rest te kunnen liegen.

Wat weer een geweldige aflevering!!!
Wel jammer dat mijn heldin nu dood is!
pi_39163711
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef bosmeneer het volgende:
Wat nog veel erger is: Ana-Lucia en Sawyer ( ) deden hét met elkaar!
Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden. Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:36:35 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39163717
!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:44:55 #18
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39164059
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:36 schreef Molline het volgende:

[..]

Weet je wat pas erg is? Dat ze er bijna niks van hebben laten zien, vond het wel is een keer tijd worden. Tussen Jack en Kate wordt het toch niks ...
idd! Ana-lucia
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:46:56 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39164134
Heftige shizzle, nog maar eens even over na denken wat precies de plannen van Michael zijn! En vergeet niet dat Michael Libby niet wilde vermoorden, maar dat ze toevallig de bunker in kwam . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:47:55 #20
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_39164175
Wat een aflevering weer zeg, en het word met de week vager.
Het irritante is dat je nu ook weer een week moet wachten op de volgende aflevering terwijl je eigenlijk
gewoon in 1 ruk doorwil kijken.

Ben benieuwd naar Michael ze motief om hun neer te schieten.
En waarom was het Henry ze doel om Locke te ontvoeren zeg maar?
En waarom heeft bijna iedereen steeds in de flashbacks een connectie met elkaar.

Weer een lange week wachten op de volgende aflevering...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_39164326
Waarom, waarom, waarom .....
pi_39165483
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..

En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
pi_39166879
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:19 schreef Coastertommm het volgende:
Ik lag ook gewoon heel relaxt op de bank te kijken en in een keer zat ik rechtop..

En het volgende moment huilde ik om Ana - Lucia
Naja, eigenlijk niet
Hier ook niet hoor
Michael vermoorde per ongeluk Libby maar express Ana Lucia om die f*kking Henry te laten ontsnappen????
pi_39167569
Wat een knalllend einde .

Een ruil Henry voor Walt lijkt mij niet echt logisch na wat Henry heeft verteld over zijn baas enzo..

Kut van Libby ook trouwens want Hurley begon net weer over dat hij haar herinnert .
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:28:09 #25
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_39167822
wow.......... in shock!!! Wat een onwijze aflevering zeg......
Michael wat doe je toch? Vertrouwde zijn verhaal ook niet, maar ik dacht dat ie gewoon henry ging bevrijden, dat ie Ana Lucia ging doodschieten zag ik echt even niet aankomen!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:48:18 #26
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39168370
Ik ben ook nog nooit zo geshockt door iets in Lost volgens mij...
Al las ik een stukje terug in het VS topic en blijkbaar moesten Ana-Lucia en Libby eruit omdat ze in Hawaii opgepakt zijn wegens rijden onder invloed... Overigens las ik daar ook dat heel veel mensen twijfelden of Libby wel dood was. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar zo lang is ze niet in beeld geweest natuurlijk.

Het feit dat Michael iets van 'sorry' zei blijkt wel dat hij het niet echt uit eigen wil deed. Ik denk idd ook dat het gewoon is om Walt terug te krijgen en niet zozeer omdat hij gehersenspoeld is. Al vraag ik me dan weer af of hij Walt ook echt terug zal krijgen. Dat weet je bij die Others ook maar nooit natuurlijk...

Maar ik kan ook helemaal niet meer wachten tot komende week. Zie nu ook al op tegen de stop na seizoen 2
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_39168469
Als Libby het maar overleeft, dat zou best wel sneu zijn voor Hurley..

Ow wacht.. dat gebeurd wel eens vaker in deze serie
pi_39168724
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:53 schreef DJKoster het volgende:
Als Libby het maar overleeft, dat zou best wel sneu zijn voor Hurley..

Ow wacht.. dat gebeurd wel eens vaker in deze serie
Libby heeft nog geen eigen aflevering gehad, ze zit teveel in de serie om nu al afscheid te moeten nemen.
Tenzij ze -net als Jack's vader- terug *blijft* komen . Wat dat betreft, lijkt het erop dat het aandeel van Jack's vader verdoezeld wordt door de gebeurtenissen in de laatste 5 minuten (alles eigenlijk). Waarom ging Henry (om hem zo te noemen) naar Locke, speciaal om hem te halen?

Veel informatie uit deze aflevering verbleekt bij de (wan)daden van Michael. Hij schiet zichzelf in zijn schouder (?), met de deur open. Dus volgende week zien we hem, een dode Ana-Lucia (daar ga ik van uit) en een dode of gewonde Libby. Blijft alleen die gun over. Neemt Henry die mee? Dan heeft Michael een 'alibi'. Of schiet Henry Michael? Of? OF????
Mennn, een week wachten...
pi_39168805
Whoah, vette shockaflevering!

Libby en Ana Lucia mogen niet dood. .
pi_39168911
Argh! We zaten hier gewoon versteend op de bank

Jemig, wat een wending in eens! Ik vond Kate al zo vreemd kijken nadat Michael zei dat ze er als wilden uitzagen, zij heeft immers die pruik enzo gevonden.
Wat die Henry precies in zn schild voert is me niet geheel duidelijk maar die vertrouw ik voor geen cent! Volgens mij zat ie Locke gewoon te paaien, die is daar nog wel gevoelig voor volgens mij.
Arme Libby... volgens mij overleefd ze het gewoon hoor! Ze heeft idd nog geen eigen aflevering gehad.. maar anderzijds... 3 schoten...
't Was iig Michael zn bedoeling niet om dr te schieten. Waarom Ana Lucia wél dan...

Oh men, ik kan bijna niet wachten tot volgende week, en dan ben ik er ook nog niet eens! Moet ik nóg langer wachten
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 07:28:36 #31
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_39171194
Schokkend shit allemaal! tvp.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kadesh op 24-06-2006 07:39:48 ]
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_39171312
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef Foeske het volgende:
Ik ben ook nog nooit zo geshockt door iets in Lost volgens mij...
Al las ik een stukje terug in het VS topic en blijkbaar moesten Ana-Lucia en Libby eruit omdat ze in Hawaii opgepakt zijn wegens rijden onder invloed... Overigens las ik daar ook dat heel veel mensen twijfelden of Libby wel dood was. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar zo lang is ze niet in beeld geweest natuurlijk.
SHOCKING

Maar dit heb ik inderdaad ook ergens gelezen. Sterker nog, toen seizoen 1nog volop bezig was en wij hier nog nooit van Ana-Lucia gehoord hadden stond er al een berichtje in het AD dat twee Loststerren opgepakt waren voor rijden onder invloed. En ik denken 'wie zijn dat dan????'
bij-zonder
pi_39171337
Wat een einde zeg. Ik neem aan dat ze allebei doodgeschoten zijn. Hoe moet Michael het anders uit leggen, als ze het allebei overleven. (of als 1 het overleeft)
  ESF Reporter zaterdag 24 juni 2006 @ 08:39:36 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_39171342
Mijn gezicht tijdens de laatste paar seconden van de aflevering van gisteren:
YES!
Libby, NEEEE!
OMFG!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 09:00:32 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39171406
het waren toch 2 schoten op Libby?
pi_39171540
Toen er op Libby geschoten werd, had ze niet toen al die dekens in haar hand?? volgens mij waren alledrie die schoten gericht op haar buik, dus in die dekens. Dat ze het daarom op die manier overleeft of zo...
  zaterdag 24 juni 2006 @ 09:40:42 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39171627
in haar buik in ieder geval ja. Laten we het er maar op houden dat er voor Libby nog hoop is. . .
pi_39172143
Ik schrok echt!!
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39173408
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 09:28 schreef LvA het volgende:
Toen er op Libby geschoten werd, had ze niet toen al die dekens in haar hand?? volgens mij waren alledrie die schoten gericht op haar buik, dus in die dekens. Dat ze het daarom op die manier overleeft of zo...
Dat zei ik gisteravond ook ja, dat de kogels misschien enigzins afgeremd zijn door die dekens/kussens en dat ze daarom (hopelijk) nog niet dood is. Ik hoop ook niet dat Ana-Lucia dood is. Stomme Michael. Kan echt niet wachten tot volgende week....
Erg leuk trouwens hoe die lui elkaar in die flashbacks al eens tegenkomen.

Damn, wat een aflevering!
pi_39173591
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 08:39 schreef Cee het volgende:
Mijn gezicht tijdens de laatste paar seconden van de aflevering van gisteren:
YES!
Libby, NEEEE!
OMFG!
Bij mij was het juist:

NEEE
NEEEEHHH
*#&$ Michael
pi_39173620
Nou, Libby gaat echt wel dood hoor. Anders verraadt zij toch dat Michael degene is die Ana-Lucia heeft doodgeschoten enzo? Ik hoop het echt, want ik vind Libby echt een irritant mens, qua uiterlijk en innerlijk. Ben de enige hier geloof ik, maar ze hadden bijna geen betere 2 personen kunnen uitkiezen om de serie uit te schrijven (Nouja, je hebt Jack nog enzo..)
pi_39174217
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 11:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Erg leuk trouwens hoe die lui elkaar in die flashbacks al eens tegenkomen.
[..]
LOL, toen Sawyer werd geraakt door die autodeur. Ik moest wel lachen om zijn reactie
pi_39176611
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:30 schreef Arjan het volgende:

[..]

LOL, toen Sawyer werd geraakt door die autodeur. Ik moest wel lachen om zijn reactie
ja dat vond ik ook cool...leuk dat die mensen mekaar dus eigenlijk allemaal al wel gezien hebben
en wat een onwijs vet einde...niet leuk dat die mensen allemaal dood zijn, maar wel weer us een echte cliffhanger
what you see, is what you get!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:42:51 #44
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39180233
Het is toch niet zeker dat Ana-Lucia of Libby echt dood zijn.

Ik vond trouwens wel mooi...
Met Hurley en Libby op het strand
Dat Hurley zei dat hij met de wijn zou weten waar hij Libby van kende.
En zo te zien vond Libby dat niet zo tof...
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:41:36 #45
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_39184073
Libby moet wel blijven leven. Er is nog één hele verhaallijn omtrent dat ziekenhuis waar Hurley en Libby beide in zaten. Op een gegeven moment moet Hurley daar achter komen en dat lijkt me vrij onmogelijk zonder Libby in de buurt .
pi_39184295
En wie was toch die vrouw die Jack's vader kwam bezoeken in Sydney? Zei hij niet tegen haar; "It's my daughter, I want to see her"? Jack heeft dus een (half)zus?
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_39184992
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 18:49 schreef Sprouts het volgende:
En wie was toch die vrouw die Jack's vader kwam bezoeken in Sydney? Zei hij niet tegen haar; "It's my daughter, I want to see her"? Jack heeft dus een (half)zus?
Shannen
pi_39185568
Ja, die vrouw moet wel een of andere connectie hebben met iemand op 't eiland.. maar wie?

Idd, Libby vond het niet zo geweldig dat Hurley dat ging herinneren..
pi_39201473
Jaa, ik weet wie dat is Weer lekker spoilers gelezen Maar dat wordt allemaal duidelijk in de seizoensfinale dacht ik .
  zondag 25 juni 2006 @ 13:55:19 #50
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39205343
Net ook eindelijk de aflevering kunnen kijken. Ik verkeer nog lichtelijk in shock...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:34:14 #51
16245 CarOnline
met lange O
pi_39206546
Oh mijn handen jeuken ook echt om niet op het download-knopje te drukken
Voor het eerst! Maar eigenlijk vind ik wel dat dat mag... ik kan het vrijdag niet zien en dan moet ik zooo lang wachten!
Screw them.
We're going home.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:50:47 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39207044
Maar dan moet je na deze aflevering weer nog langer wachten
Ik was er vrijdag niet en had deze wel gedownload, dvd afl 17-20, ben blij dat afl 21 er dus niet bij zat anders had ik me niet kunnen beheersen denk ik
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:53:54 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39207144
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, Libby gaat echt wel dood hoor. Anders verraadt zij toch dat Michael degene is die Ana-Lucia heeft doodgeschoten enzo?
Maar wie zegt dat dat niet gaat gebeuren? Kan toch gewoon, dat Michael's plan niet helemaal verloopt zoals ie had gedacht/gehoopt?
quote:
Ik hoop het echt, want ik vind Libby echt een irritant mens, qua uiterlijk en innerlijk. Ben de enige hier geloof ik, maar ze hadden bijna geen betere 2 personen kunnen uitkiezen om de serie uit te schrijven (Nouja, je hebt Jack nog enzo..)
Libby mag van mij ook wel dood. Vind haar ook erg irritant. Van Ana-Lucia vind ik het wel jammer zij is/was irritant op een leuke manier vind ik.
©Dumbo
  zondag 25 juni 2006 @ 14:55:02 #54
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39207184
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:42 schreef Miriampje het volgende:
Het is toch niet zeker dat Ana-Lucia of Libby echt dood zijn.

Ik vond trouwens wel mooi...
Met Hurley en Libby op het strand
Dat Hurley zei dat hij met de wijn zou weten waar hij Libby van kende.
En zo te zien vond Libby dat niet zo tof...
Maar waarom niet vraag ik me af? Hurley heeft toch óók daar gezeten, dus zijn ze toch gelijkwaardig wat dat betreft?
©Dumbo
  zondag 25 juni 2006 @ 14:58:41 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39207285
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef Arjan het volgende:
Waarom ging Henry (om hem zo te noemen) naar Locke, speciaal om hem te halen?
Dat zei "Henry" toch al? Omdat Locke een van de "goede" was. Is volgens mij al eerder ooit ter sprake gekomen, dat de mensen die ze eerder ontvoerd hadden geselcteerd werden op "goed" en "slecht". Is er zelfs niet gezegd dat Ana-Lucia "slecht" werd bevonden? Moest ze daarom dood misschien?
©Dumbo
pi_39212846
Ja, Ana Lucia was slecht omdat ze 2 van "The Others" heeft vermoord. Mss wisten ze ook wel van haar voorgeschiedenis af?

Ik ben nog steeds niet over het verlies heen .
pi_39234023
ik denk dat micheal dit doet voor de others, misschien om zijn zoon terug te krijgen. aan henry's reactie op ana lucia bleek al dat de other haar niet mochten, ze had twee van hun vermoord ofzo? en dat waren goede mensen.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:20:05 #58
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39251316
Maar Ana-Lucia heeft toch helemaal niet twee van hun vermoord? Goodwin heeft zichzelf [per ongeluk] vermoord, en Eko is degene die twee van hun heeft vermoord, toch?

Aangezien ik op donderdag op vakantie ga, heb ik besloten dat ik nu al de volgende aflevering, "?", mag zien, dus zojuist binnengehaald
pi_39251646
mag ik stiekem vragen vanwaar je die binnengehaald hebt?

geef anders maar een cryptische omschrijving ....
pi_39251776
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:20 schreef Xurk het volgende:
Maar Ana-Lucia heeft toch helemaal niet twee van hun vermoord? Goodwin heeft zichzelf [per ongeluk] vermoord, en Eko is degene die twee van hun heeft vermoord, toch?
Ana-Lucia heeft ook nog een vrouw vermoord toen The Others de kinderen kwamen halen.
pi_39253608
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef Molline het volgende:
mag ik stiekem vragen vanwaar je die binnengehaald hebt?

geef anders maar een cryptische omschrijving ....
Ik haal ze binnen met bitstroom of die (muil)ezel
  maandag 26 juni 2006 @ 18:10:57 #62
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39257569
Fuck, "?" dus gezien, en, fuck...

Alleen jammer dat ik nu twee weken moet wachten op de volgende, maar die zullen wel voorbij vliegen aangezien ik dan op vakantie ben
pi_39265346
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef Arjan het volgende:

[..]

mijn dank is groot
pi_39265392
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef Xurk het volgende:
Fuck, "?" dus gezien, en, fuck...

Alleen jammer dat ik nu twee weken moet wachten op de volgende, maar die zullen wel voorbij vliegen aangezien ik dan op vakantie ben
Was het zo spannend ?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:01:43 #65
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39266036
Om de sfeer van de aflevering niet prijs te geven, even in spoilertag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39266523
oei ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39267415
SPOILER
  maandag 26 juni 2006 @ 22:53:38 #68
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39268261
De aflevering van vrijdag, "?", gaat over:
SPOILER
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:08:11 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39272497
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:55 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar waarom niet vraag ik me af? Hurley heeft toch óók daar gezeten, dus zijn ze toch gelijkwaardig wat dat betreft?
De ene gek is de andere niet

Libby zal wel echt gek zijn denk ik, wat zei ze ook alweer dat ze was. Psycholoog of iets van dien aard. Waarschijnlijk heeft ze op het eiland, haar kracht of zichzelf weer terug gevonden ofzo. Brrrr spooky.

Ik heb net pas gekeken, wat was het eng. En Michael en die blik van Kate over de manier waarop de mensen daar leefden Gelukkig is het al weer dinsdag!
pi_39285497
Heeft iemand een screencap van die blik van Michael? Ik weet eig niet waar ik moet zoeken (eigenlijk gewoon lui )
pi_39285745
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef Coastertommm het volgende:
Heeft iemand een screencap van die blik van Michael? Ik weet eig niet waar ik moet zoeken (eigenlijk gewoon lui )
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=1049&page=1&sort=

En nu zelf even zoeken
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:17:48 #72
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39289918

pi_39290685
ff een tvp, ik heb de vorige aflevering nog niet gezien.
Wel lekker blijven plakken hè?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:56:04 #75
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39293552
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:12 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]

pi_39305916
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja nu weten we het allemaal wel, velen zijn blij dat Ana-Lucia (misschien) doodgeschoten is Jammer dat hiermee ook een hele interessante verhaallijn weggeschoten is
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:15:36 #77
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39306443
Ja, hoe komen we nu te weten wat er verder met Jack's vader is gebeurd? Via Sawyer ofzo?
pi_39306522
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef Xurk het volgende:
Ja, hoe komen we nu te weten wat er verder met Jack's vader is gebeurd? Via Sawyer ofzo?
In principe was haar deel in het jacks-vader-verhaal toch afgelopen. Zei liet hem daar in de lroeg achter en nam het vliegtuig . Hoewel je het met Lost maar nooit weet .
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:26:09 #79
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39306789
Ja, maar ik bedoel hoe Jack's vader dood is gegaan HIj was in de kroeg en toen...? Het zou een anti-climax zijn [voor LOST] als hij zichzelf gewoon doodgedronken heeft

Zijn kist was leeg, dus misschien die genezende krachten van het eiland weer? Als dat zo is, dan kunnen we in seizoen 3 zijn verdere verhaal via zijn eigen flashbacks te weten kunnen komen
pi_39307195
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar ik bedoel hoe Jack's vader dood is gegaan HIj was in de kroeg en toen...? Het zou een anti-climax zijn [voor LOST] als hij zichzelf gewoon doodgedronken heeft

Zijn kist was leeg, dus misschien die genezende krachten van het eiland weer? Als dat zo is, dan kunnen we in seizoen 3 zijn verdere verhaal via zijn eigen flashbacks te weten kunnen komen
Ik weet eigenljik niet meer of we Sawyer hebben zien vertrekken in die kroeg (of andersom) dus ik houd alle opties open .
pi_39313204
Misschien domme vraag, maar is hij wel dood? Hurley had toch ook die verschijning van die dude en misschien had Jack dat ook ?
pi_39316553
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:32 schreef Coastertommm het volgende:
Misschien domme vraag, maar is hij wel dood? Hurley had toch ook die verschijning van die dude en misschien had Jack dat ook ?
hehe, we weten vrij weinig echt helemaal zeker in deze serie volgens mij
pi_39322770
quote:
Ik herinner me een flashback van Jack waarin hij het lichaam van zijn vader identificeert of ben ik abuis?
bij-zonder
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:12:09 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39326879
Ja, maar eenmaal op het eiland "zag" hij steeds zijn vader rondlopen, en toen hij zijn doodskist vond, was die leeg...
pi_39334000
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar eenmaal op het eiland "zag" hij steeds zijn vader rondlopen, en toen hij zijn doodskist vond, was die leeg...
Tja, zo zijn er nog wel meer raadsels. Hoe het komt dat Libby samen met Hurley in de psychiatrische inrichting zat. En nu dus weer 'normaal' is.
pi_39338011
Straks zat Jack ook in de kliniek
pi_39338339
quote:

Daar zat ik dus ook op te wachten deze aflevering Dacht eindelijk te weten hoe Jack's vader dood is gegaan....en de kist was leeg!
pi_39348256
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:14 schreef Coastertommm het volgende:
Straks zat Jack ook in de kliniek
Misschien zaten ze allemáál wel in de kliniek .. En heeft iedereen door bepaalde medicatie hetzelfde waanbeeld, namelijk het Lost-eiland En is alles dus niet echt
pi_39348620
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Misschien zaten ze allemáál wel in de kliniek .. En heeft iedereen door bepaalde medicatie hetzelfde waanbeeld, namelijk het Lost-eiland En is alles dus niet echt
Dat zou dan wel een anti-climax zijn
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:16:58 #90
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39348962
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik ook al gehad. Maar ik wil er niet in geloven. Want dat zou wel erg zonde zijn. Zo erg zijn die schrijvers van Lost toch niet
pi_39349674
En toen kwam er een

en blies het hele verhaal uit
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:14:04 #92
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39352426
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:39 schreef DJKoster het volgende:
En toen kwam er een

[afbeelding]

en blies het hele verhaal uit
Misschien is dat wel het monster in de bossen !!!!
pi_39357509
Dat zou idd echt een enorme anti climax zijn. Schrijf je zo'n goed verhaal met zo'n bagger einde
pi_39360266

lol
pi_39362362
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Coastertommm het volgende:
Dat zou idd echt een enorme anti climax zijn. Schrijf je zo'n goed verhaal met zo'n bagger einde
Ik vraag me af hoe de schrijvers dat gaan oplossen, m.b.t. het einde. Het moet wel heel goed uitgekookt zijn (omdat er gehint wordt naar alle connecties onderling e.d.), maar ook weer niet te ver gezocht ... ?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39363207
ik vraag me af of ze zelf al wel een idee hebben wat betreft het einde, hoe de dingen allemaal inelkaar steken. Of dat ze zelf ook nog maar wat in het duister tasten en het zichzelf steeds moeilijker maken om er nog een realistisch plot aan te geven..........
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  donderdag 29 juni 2006 @ 19:05:05 #97
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39364108
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:31 schreef somegirl het volgende:
ik vraag me af of ze zelf al wel een idee hebben wat betreft het einde, hoe de dingen allemaal inelkaar steken. Of dat ze zelf ook nog maar wat in het duister tasten en het zichzelf steeds moeilijker maken om er nog een realistisch plot aan te geven..........
in de podcast van de laatste aflevering vertellen ze dat ze alles helemaal doordenken voordat ze iets invoeren.
Net zoals de hatch, ze hadden het desmond verhaal al geschreven toen ze die hatch in de serie schreven.
zo doen ze dat met alles
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:28:49 #98
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39374448
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

in de podcast van de laatste aflevering vertellen ze dat ze alles helemaal doordenken voordat ze iets invoeren.
Net zoals de hatch, ze hadden het desmond verhaal al geschreven toen ze die hatch in de serie schreven.
zo doen ze dat met alles
Ja maar... is er ook al een echt einde geschreven. Want ze weten niet hoe lang de serie doorgaat. Misschien wel een aantal seizoenen. Dan kan alles al weer anders zijn gelopen... en is het bedachte einde waardeloos.
pi_39376188
ik hoop alleen maar dat ze steeds een aardig einde er aan kunnen maken mocht er blijken dat een bepaald seizoen het laatste is, en niet heel erg open einde.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:58:41 #100
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39377685
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:15 schreef boneyard het volgende:
ik hoop alleen maar dat ze steeds een aardig einde er aan kunnen maken mocht er blijken dat een bepaald seizoen het laatste is, en niet heel erg open einde.
Neej.. dat zou ik ze nooit vergeven!!
pi_39384903
Ik meende eens gelezen te hebben dat er sowieso een aantal vragen aan het einde van de serie onbeantwoord blijven, dus op een soort van open einde moeten we helaas wel rekenen, denk ik.
pi_39385547
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef Eveli het volgende:
Ik meende eens gelezen te hebben dat er sowieso een aantal vragen aan het einde van de serie onbeantwoord blijven, dus op een soort van open einde moeten we helaas wel rekenen, denk ik.
Als alle vragen beantwoord worden, zouden de laatste paar afleveringen minder interessant worden denk ik.
pi_39386909
je kan best in een goede eind aflevering de boel redelijk afsluiten zonder het eind van een seizoen saai te maken. ik ben gewoon bang dat de stekker er op een bepaald moment uit getrokken wordt en ze een seizoenseinde hebben wat er van uit ging dat er een volgend seizoen zou komen.

lost is wel de serie om bepaalde zaken open te laten, maar je kan ook best een deel wel afronden en zeker niet op het eind nog even een bak extra verhaallijnen openen.
pi_39387420
Ik verwacht eis gewoon dat er na 4 seizoenen een vette climax komt met een eind-episode van 6 afleveringen ofzo

Uitzending van vanavond wordt leuk overigens
pi_39394535
Ik kan vanavond niet kijken . Diploma uitreiking. Maargoed, here is de videorecorder . Ben benieuwd wat er nou met Libby gaat gebeuren, of ze echt dood is..

Ana - Lucia . Achja. We moeten er mee leren leven..
pi_39394830
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:04 schreef Coastertommm het volgende:
Ik kan vanavond niet kijken . Diploma uitreiking. Maargoed, here is de videorecorder . Ben benieuwd wat er nou met Libby gaat gebeuren, of ze echt dood is..

Ana - Lucia . Achja. We moeten er mee leren leven..
Ik ook niet, examenfeestje Gelukkig hebben wij ook een videorecorder
pi_39406680
Libby
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39406751
Ik zeg je, Michael is een Other geworden, en volgens mij heeft hij door zijn daad behoorlijk wat touwtjes in handen nu.
En welk verhaal zit er nu weer achter die psychic?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:53:23 #109
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39407441
damn die blik van Michael op het eind...en dat hij zo staarde naar het computerscherm....
En dan Mr. Ekko met zijn voorspellingen...elke keer denk ik dat er eindelijk wat vragen worden beantwoord, maar dan komen er steeds weer nieuwe vragen bij...frustrerend en tegelijkertijd spannend...
pi_39407728
Niet echt een superspectaculaire aflevering...
Gelukkig Libby officieel dood nu Vind het echt tof dat Michael nu een Other is. Laten we hopen dat Jack de volgende op zijn lijstje is
pi_39407959
Ik vond het wel een leuke aflevering, vooral hoe Eko's dromen uitkwamen en ze die bunker The Pearl vonden.
Vind het wel erg jammer dat én Ana-Lucia én Libby dood zijn, dan liever Michael.
En weer een sentimenteel einde, ik kan daar niet tegen. Vooral niet toen ik Kate zag huilen....
pi_39409498
ik vond het wel sneu voor hurley..had ie eindelijk iemand gevonden op dat eiland, gaat ze dood
maar ik denk dat michael die henry vrij heeft gelaten als ruil voor zijn zoon ofzo...en libby kwam per ongeluk binnen vallen ofzo...
wie weet gaat het die richting wel in....weer weekje wachten helaas
pi_39410076
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het wel sneu voor hurley..had ie eindelijk iemand gevonden op dat eiland, gaat ze dood
maar ik denk dat michael die henry vrij heeft gelaten als ruil voor zijn zoon ofzo...en libby kwam per ongeluk binnen vallen ofzo...
wie weet gaat het die richting wel in....weer weekje wachten helaas
Dat denk ik dus ook Michael moest wel, wat zou jij doen om je kind terug te krijgen?? Neemt niet weg dat ik hem haat nu
pi_39410212
Ik vond het wel een beetje tegen vallen, die onthulling in the Pearl. Dat het een experiment was wisten we eigenlijk al lang . Ik zou trouwens dat buizenstelsel proberen te volgen naar het hoofdkantoor .

En ik vraag me af of nu nog ooit te weten komen wat Libby te maken heeft met Hurley ..
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:53:02 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39411012
Ik denk (en hoop) dat er wel wat meer achter zit dan dat psychologische experiment. En wie zegt dat het niet óók een experiment was om te kijken wat die observators deden?
En anders was dat misschien het oorpsronkelijke doel van die hatches, maar werd het later dus voor andere doeleinden gebruikt. Er moet meer zijn gewoon!
©Dumbo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:58:33 #116
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39411174
Ja, maar al die videos komen uit 1980...alles ligt in een dikke laag stof...weet niet of het NOG steeds gebruikt wordt...
En Michael keek wel iets TE gemeen om alleen maar zijn zoon terug te willen, zeg maar.... Hij keek net als "Henry"...echt freaky...alsof hij zat te genieten van wat hij gedaan had
pi_39411280
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Reena het volgende:
Ja, maar al die videos komen uit 1980...alles ligt in een dikke laag stof...weet niet of het NOG steeds gebruikt wordt...
Dat zeg ik ook niet . ER is zeker meer aan de hand anders is het daar niet zo godsverlaten.. Alleen John die was nog zo naief met z'n button .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:10:56 #118
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39411584
Hahaha yup....maar hij heeft nu misschien ook een beetje door dat het niet zo'n zin meer heeft, alhowel Mr. Eko hem weer probeerde te overtuigen van het belang ervan...
En dan "The Others"....komen we DAAR ooit achter...
pi_39411827
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:10 schreef Reena het volgende:
Hahaha yup....maar hij heeft nu misschien ook een beetje door dat het niet zo'n zin meer heeft, alhowel Mr. Eko hem weer probeerde te overtuigen van het belang ervan...
En dan "The Others"....komen we DAAR ooit achter...
Misschien stel doorgedraaide Hatch bewoners van het eerder experiment ? Misschien krijgen we er wat over te weten in de seizoensfinale .
pi_39414038
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:59 schreef IV_Xample het volgende:
ik vond het wel sneu voor hurley..[..]
Het valt me wel op dat er nog niemand op het eiland een echte relatie heeft kunnen vestigen.
Shannen & Sayid eindigde verkeerd, Hurley & Libby gaat ook al fout. En je ziet Kate nogal hard huilen; zou zij doorhebben dat een relatie aanknopen fout eindigt?
Ana-Lucia ging dood omdat dat zo bedoeld was, tenminste dat neem ik aan uit de koelbloedigheid van Michael. Ik geloof niet echt dat hij the Others alleen maar heeft geobserveerd, maar dat hij eerder door hun is gehersenspoeld.

Spannend, spannend, spannend....
pi_39414385

En deze gast kenden we ook nog ergens van, leuk dat iedereen op dat eiland of elkaar zijn tegen gekomen of dezelfde personen zijn tegengekomen.
pi_39416567
waar kennen we hem van dan??? of heb ik even iets gemist?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 08:36:05 #123
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39416654
Dat is toch die knakker die Claire vertelde haar kind alleen op te voeden?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:00:08 #124
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39416807
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 08:36 schreef coolbabe het volgende:
Dat is toch die knakker die Claire vertelde haar kind alleen op te voeden?
yep
  zaterdag 1 juli 2006 @ 09:40:20 #125
127675 LvA
bootje
pi_39417087
Misschien moest er ook wel iets met Libby gebeuren, omdat Hurley van haar hield. En de vloek van de cijfers zorgt er toch voor dat er wat met alle mensen gebeurt waar Hurley om geeft..
pi_39418493
Das een goeie ja
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39418711
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
pi_39419059
Jaa, dat had ik ook meteen door
pi_39420261
Zojuist maakte iemand op een ander forum waar ik kom wel een goede opmerking: dat Nigeriaanse vliegtuig is dus neergestort op de plek van die bunker The Pearl. Zou het dan ook kunnen dat er een bunker ligt op de plek waar Flight 815 neergestort is?
pi_39420584
oooooooh jaaaaaaaaaaa
nu herinner ik het me weer
ja jeetje dat is al weer zo lang geleden..heb helaas niet zo'n goed geheugen dat ik alles onthou..hahaha..daar is dit forum erg handig voor
pi_39420955
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Ja toen die kerel op die foto hierboven vertelde dat hij helderziende is, dacht ik al meteen dat het diezelfde helderziende kan zijn als die Claire toen bezocht had.
Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar aflevering .

Wel weer merkwaardig dan dat meisje wel dood was en toen Eko's broer heeft gezien .

Hoeveel aflevering hebben we nu nog te gaan?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:33:12 #132
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39421356
Het verhaal gaat echt weer helemaal nergens over. Ze beginnen iedere aflevering een nieuwe verhaallijn, maar ronden er geen af. Constant proberen clifhangers te produceren lijkt wel de enige doelstelling van de serie. Helaas worden vind ik de clifhangers nu meer naar de kant van satire leunen dan naar spanning.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39421727
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Maar hij is dus geen helderziende maar een faker zei hij. Dat betekend dus dat hij niet wist dat Claire haar kind zelf kon opvoeden op het eiland en dat het vliegtuig neer zou storten. Want dat deden ze ons eerder geloven in haar aflevering .

Wel weer merkwaardig dan dat meisje wel dood was en toen Eko's broer heeft gezien .

Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn. Zelf geloof ik wel dat hij werkelijk dingen "ziet" en misschien dat hij ook in het geval van Eko besloot om het onderzoek naar zijn dochter af te blazen, zodat Eko uiteindelijk toch met flight 815 op het eiland terecht zou komen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39422455
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:48 schreef Pune het volgende:

[..]

Ik dacht dat zijn vrouw hem ervan beschuldigde een faker te zijn.
quote:
MALKIN: All of this -- everything she's doing -- is to spite me.

EKO: Why would she spite you?

MALKIN: Because she knows I'm a fraud. Because I make my living as a psychic. You see, that's what I do. I gather intelligence on people and I exploit it.
Hij zegt hier dat hij geen echte helderziende is en mensen uitbuit.

Misschien is hij wél een helderziende en wist hij dat Mr. Eko op Flight 815 zou zitten als Eko het onderzoek naar zijn dochter af zou blazen. Dat het dus zijn doel was om zowel Claire als Mr. Eko op dat eiland te krijgen.

Maar waarom?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 14:47:13 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39422935
Misschien is het een handlanger van The Others The Others wilden die baby van Claire hebben, en wat ze van Eko dan willen, tja eh, wie weet komen we daar ooit nog achter..
©Dumbo
pi_39423382
ze willen de kerk van mr eko?
pi_39425213
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef Eveli het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar dacht dat hij er anders uit zag?? Maar oke ik geloof jullie, het is hem
pi_39425494
Iets ouder bij Claire, niet zo gek omdat daar enkele jaren tussen zitten (?)
pi_39425912
Ter vergelijking. Bij Claire:

Bij Eko:
pi_39426950
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 14:47 schreef texelonia het volgende:
Misschien is het een handlanger van The Others The Others wilden die baby van Claire hebben, en wat ze van Eko dan willen, tja eh, wie weet komen we daar ooit nog achter..
The Others wilden toch helemaal niet de baby van Claire hebben? Maar Walt. De baby van Claire was door Rousseau ontvoerd, dacht ik.
pi_39426953
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef DJKoster het volgende:
Iets ouder bij Claire, niet zo gek omdat daar enkele jaren tussen zitten (?)
Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.
pi_39427058
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:08 schreef Pune het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Beiden zijn slechts nog een paar stappen verwijderd van flight 815 op het moment van de ontmoeting met de psychic.
Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..
pi_39427497
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:13 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Hmm.. is dat zo? Dan heb ik zeker niet opgelet..
Yup: Claire krijgt de tickets zelfs van hem tijdens haar bezoek, en Eko had de tickets dus ook al op zak. Ik vraag me alleen af of het huis waarin hij woonde op beide momenten het zelfde huis was
pi_39427736
Ja, inderdaad, Eko moest zijn reis uitstellen vanwege dat kind.
Eko zat toch in Afrika ergens? Hoe kan dat kind dan opeens in Australië op het vliegveld staan?
pi_39428487
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:37 schreef DJKoster het volgende:
Ja, inderdaad, Eko moest zijn reis uitstellen vanwege dat kind.
Eko zat toch in Afrika ergens? Hoe kan dat kind dan opeens in Australië op het vliegveld staan?
Nee, hij zat in Australië ivm zijn fake-priesterschap.
pi_39451033
Vandaag pas de aflevering gezien.. was wel spannend . Toch wel apart, die voorspellende dromen.. en ik zat me net iets te bedenken; wat nou als het gewoon weer een nieuw experiment is? Dat al die mensen gewoon willekeurig zijn geselecteerd, en zo op het eiland zijn gebracht via verschillende redenen..? Haha, ik heb echt moeilijke gedachten
pi_39451975
Ik denk niet dat ze dan willekeurig zijn geselecteerd
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39455903
Voor degenen die interesse hebben in de link naar de vermeende kill-off reden van Ana Lucia & Libby:

http://hollywood.outsidethebeltway.com/category/television/lost

Zegt natuurlijk nog niets, maar dit is wat men vanaf de productie naar buiten brengt,

Wat ik ergens hierboven las is dat Michael zo gemeen keek. Eigenlijk vond ik dat in zijn geheel niet. Hij keek hier en daar angstig en bij het schot op Libby zelfs geschokt. Daarbij leek hij wel vastberaden. Uit deze reacties leidt ik, misschien ten onrechte af, dat alhoewel Michael zelf verantwoordelijk is, hij er toch moeite mee heeft. Nu kende hij Ana natuurlijk wel, maar mocht haar sowieso al niet. Een easy kill, Libby daarintegen had hij meer problemen mee. Ik denk dan ook niet dat hij tot nog meer moorden in staat zal zijn. Het lijkt er bijna op dat The Others hem onder druk zetten en de opdracht hebben gegeven de groep opnieuw voor hen te infiltreren. Ik denk zelfs met Walt. Bij the Others zijn ze steeds bezig met dat Vaccin, dus misschien iets met dat Virus? Ik ben erg benieuwd naar de volgende.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:08:06 #149
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39457750
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef Eveli het volgende:
Zojuist maakte iemand op een ander forum waar ik kom wel een goede opmerking: dat Nigeriaanse vliegtuig is dus neergestort op de plek van die bunker The Pearl. Zou het dan ook kunnen dat er een bunker ligt op de plek waar Flight 815 neergestort is?
Maar er zijn twee stukken neergestort...
En ligt het vliegtuig op het strand er nog?
pi_39458355
Ik denk dat het vliegtuig op het strand uitelkaar is gehaald. Voor het vlot zijn wat onderdelen gebruikt en '?' (afgelopen vrijdag) zag je dat Sawyer zijn hut had gemaakt met een stuk van het vliegtuig. (foto)

Ik had verwacht/gehoopt dat Libby weer tot leven zou komen of dat ze alleen maar gewond zou zijn (gered door de dekens). Omdat Eko naar het meisje toe moest dat weer tot leven was gekomen.
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nog 1, en dan een dubbele eindaflevering. In Amerika gaan ze op 4 oktober beginnnen met het uitzenden van seizoen 3.
Ik hoop dat Net5 seizoen 2 netjes achterelkaar afmaakt.
You're lost little girl
  zondag 2 juli 2006 @ 23:32:31 #151
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39462040
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:28 schreef Coastertommm het volgende:
Vandaag pas de aflevering gezien.. was wel spannend . Toch wel apart, die voorspellende dromen.. en ik zat me net iets te bedenken; wat nou als het gewoon weer een nieuw experiment is? Dat al die mensen gewoon willekeurig zijn geselecteerd, en zo op het eiland zijn gebracht via verschillende redenen..? Haha, ik heb echt moeilijke gedachten
Lijkt me onwaarschijnlijk, omdat iedereen zo z'n eigen redenen had om in dat vliegtuig te zitten. Dus hoe zet je dan die mensen op dat vliegtuig, terwijl je ze laat denken dat het hun eigen idee is?
©Dumbo
pi_39463529
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef Harker het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat Libby weer tot leven zou komen of dat ze alleen maar gewond zou zijn (gered door de dekens). Omdat Eko naar het meisje toe moest dat weer tot leven was gekomen.
dan had ze meteen verteld dat michael geschoten had, dat kon eigenlijk niet.
  maandag 3 juli 2006 @ 01:09:03 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39463949
Ik dacht eigenlijk dat Eko en John terug zouden kunnen kijken in die nieuwe hatch. Dus hadden kunnen zien dat Micheal de twee had doodgeschoten.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:54:13 #154
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39469824
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:58 schreef Reena het volgende:
En Michael keek wel iets TE gemeen om alleen maar zijn zoon terug te willen, zeg maar.... Hij keek net als "Henry"...echt freaky...alsof hij zat te genieten van wat hij gedaan had
Desmond was toch nog niet zo lang geleden op het eiland aan het werk? Hij was er speciaal voor naar het eiland gekomen, niet er per ongeluk terecht gekomen ofzo. Dat betekent dat het nog steeds wel actief is op de een of andere manier.

Wat ik me dan ook afvraag: hoe is Desmond op het eiland gekomen (en alle andere 'proefpersonen'). En issie er nog steeds of niet. En als er regelmatig mensen op dat eiland komen, moeten er toch regelmatig vliegtuigen ofzo voorbij komen. Ik kan me voorstellen dat, als het experiment nog steeds actief is, dat die onderzoekers niet echt zitten te wachten op al die nieuwelingen. Zouden ze niet proberen hen weg te krijgen?

Hmm, ook wel erg ver gedacht volgens mij...

Maar over die camera's enzo. John en Eko hebben het nu misschien nog niet gezien, maar het kan idd goed zijn dat het over een tijdje op die manier (door terugkijken van oude video's ofzo) wel uitkomt. Ze zullen er wel achter komen, Libby zegt ook niet voor niets nog 'Michael'. Dat komt nog wel een keer uit

Verder vond ik deze aflevering niet superboeiend. Wil idd ook gewoon weten wat Libby in die inrichting deed! Zal toch nog wel een keer terugkomen in flasbacks van Hurley?
*´¨)
  maandag 3 juli 2006 @ 12:10:40 #155
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39470305
Ja inderdaad, die Desmond was daar ook bezig en kan daar niet sinds de jaren 80 bezig zijn, want hij had Jack nog ontmoet...hadden ze niet uitgerekend hoe lang hij er zat (aan de hand van de dagen die aangestreept had in die ruimte?) maar dat betekent dat het laatst ontdekte station tot voor kort ook gebruikt moet zijn, want daar moeten ze in de gaten houden of ze wel die cijfertjes indrukken...
  maandag 3 juli 2006 @ 12:14:03 #156
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_39470403
Michael . Die heeft zich echt ontpopt tot een ware Judas Iskariot.

Het is trouwens echt niet te geloven met deze serie, precies mijn favoriete personages gaan telkens dood. Eerst Boone en Shannon en nu weer Ana-Lucia en Libby. De dood van Libby vertoont erg veel overeenkomsten met die van Tara uit Buffy, en het voelt bijna net zo erg .

Er is ook nog veel te doen met haar backstory, dus ik hoop haar nog regelmatig terug te zien in flashbacks volgend seizoen (de actrice is daar iig beschikbaar voor heb ik gelezen).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_39470487
Desmond was toch aangespoeld en opgepikt door iemand anders? Wie weet hoe lang die gast daar al zat..
En als regelmatig een voedselpakketje uit de lucht valt kun je er heel lang blijven..

Misschien verklaart dat de kabel in de zee die Sayid ooit gevonden heeft, de beelden worden nu rechtstreeks ergens anders heengestuurd.
Ik denk dat alle projecten op het eiland om de een of andere reden zijn gestopt en dat alleen het cijfertjesgetik door moet gaan om iets te voorkomen.
(waarschijnlijk heeft Desmond dus gelogen en is dus gewoon als vervanger van de vorige gast op het eiland gezet)
pi_39470671
Ow, dit lijstje hebben we nog:

- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden, waarvan inmiddels 2 of 3? dood)
- overlevenden uit de staart vliegtuig (stuk of 48.. nu een stukje minder)
- Rosseau (en crew)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars (broer? van Eko)
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend, naar eigen verhaal aangespoeld op het eiland)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens Desmond (overleden?))
- Uiteraard de bouwers van de bunkers (DHARMA Initiative/Hanso Foundation/iemand anders?)
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd ('Others'?)
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen ('Others'?)
- Ethan ('Other'?)
- De neppe Henry Gale (naam vergeten) ('Other'?)
- De echte Henry Gale (neergestort met z'n luchtballon)
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Het monster.. (vage zwarte wolk)
- 2 ijsberen (1 nog in leven)
- ?

[ Bericht 6% gewijzigd door DJKoster op 03-07-2006 23:32:08 ]
pi_39471661
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef DJKoster het volgende:

- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden, waarvan inmiddels 2 of 3? dood)
- Rosseau (en crew)
- Ethan ('Other'?)
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend, naar eigen verhaal aangespoeld op het eiland)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens Desmond (overleden?))
- Uiteraard de bouwers van de bunkers (DHARMA Initiative/Hanso Foundation/iemand anders?)
- ?
Die drugssmokkelaars zijn volgens mij allemaal omgekomen bij de crash van hun vliegtuigje.
Mensen die op de Black Rock zaten lijken mij redelijkerwijs ook al dood.
Het schip zag er niet echt uit alsof het er pas lag.
pi_39471803
Klopt, het was ook een lijstje met mensen/dieren die ooit op het eiland zijn geweest (stond er niet bij )
pi_39472107
Wie was Desmond ook alweer ?
pi_39472416
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef Coastertommm het volgende:
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef zea het volgende:

[..]

Die zat in de bunker toen Jack, Kate en Locke daar naar binnen gingen.
pi_39472448
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef Coastertommm het volgende:
De man die Jack tegenkwam in het stadion waar hij zn enkel verzwikte. Dezelfde man verbleef al enige jaren (?) in de bunker waar ie trouw op de knopjes drukte.
Toen Jack, John en de rest de bunker ontdekten is hij ervandoor gegaan. Tot op heden is niet bekend waar hij nu is, waarschijnlijk ergens op het eiland.
pi_39472883
terug naar zijn other vriendjes om "onze helden" in de gaten te houden terwijl ze proefpersoon spelen.

ik zat wat te denken en is er ooit iets te spraken gekomen dat ze iets getekend hebben dat ze ooit aan een onderzoek deel zouden nemen?
pi_39473386
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:44 schreef boneyard het volgende:
terug naar zijn other vriendjes om "onze helden" in de gaten te houden terwijl ze proefpersoon spelen.

ik zat wat te denken en is er ooit iets te spraken gekomen dat ze iets getekend hebben dat ze ooit aan een onderzoek deel zouden nemen?
Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.

En wie zou iets getekend moeten hebben?
pi_39476450
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:
En wie zou iets getekend moeten hebben?
de gestrande mensen op het eiland, gewoon als mogelijkheid waarom iedereen daar nu is op zo'n eiland waar het er toch wel op lijkt dat ze getest worden, in ieder geval mensen daarvoor wel. het is maar een gedachte om het grote geheel te verklaren.
pi_39476767
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef boneyard het volgende:

[..]

de gestrande mensen op het eiland, gewoon als mogelijkheid waarom iedereen daar nu is op zo'n eiland waar het er toch wel op lijkt dat ze getest worden, in ieder geval mensen daarvoor wel. het is maar een gedachte om het grote geheel te verklaren.
Hmm..een soort van deal bedoel je? "Als je dit tekent en meedoet aan ons experiment heb je een grotere kans om te overleven dan alleen in de wildernis.".
Op zich niet zo gek bedacht,.
  maandag 3 juli 2006 @ 16:33:51 #168
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39477989
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:17 schreef DJKoster het volgende:

Misschien verklaart dat de kabel in de zee die Sayid ooit gevonden heeft, de beelden worden nu rechtstreeks ergens anders heengestuurd.
Dat was een val van Rousseau
pi_39478788
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef WheeleE het volgende:
Hmm..een soort van deal bedoel je? "Als je dit tekent en meedoet aan ons experiment heb je een grotere kans om te overleven dan alleen in de wildernis.".
Op zich niet zo gek bedacht,.
nee meer als grotere achter liggende reden, dat ze allemaal ooit in hun verleden een contract getekend hebben om met een onderzoek mee te doen en dat dat nu dus bezig is. opzich hebben ze allemaal (denk ik) een periode mee gemaakt waar ze zonder te veel problemen zoiets getekend kunnen hebben, zonder precies de gevolgen in te zien.

beetje zoals zo'n film waarin zo'n gast een kado krijgt en hij van de verassing in de andere komt en op een bepaalde moment helemaal door slaat en al die dingen het het kado blijken te zijn. (erg duidelijk ja, ik weet het)

het is gewoon maar een gok, maar wie weet over drie seizoenen
pi_39479834
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef boneyard het volgende:

[..]

nee meer als grotere achter liggende reden, dat ze allemaal ooit in hun verleden een contract getekend hebben om met een onderzoek mee te doen en dat dat nu dus bezig is. opzich hebben ze allemaal (denk ik) een periode mee gemaakt waar ze zonder te veel problemen zoiets getekend kunnen hebben, zonder precies de gevolgen in te zien.

beetje zoals zo'n film waarin zo'n gast een kado krijgt en hij van de verassing in de andere komt en op een bepaalde moment helemaal door slaat en al die dingen het het kado blijken te zijn. (erg duidelijk ja, ik weet het)

het is gewoon maar een gok, maar wie weet over drie seizoenen
Ik vat 'm.
Wel heel vergezocht hoor...
  maandag 3 juli 2006 @ 17:57:48 #171
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39479948
The Game is dat met michael douglas
  maandag 3 juli 2006 @ 18:01:32 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39480037
Maar dan weer de vraag hoe je al die mensen in hetzelfde vliegtuig krijgt terwijl zij denken dat ze daar hun eigen redenen voor hebben?

Eventueel dus met handlangers zoals die "helderziende" die in Eko's en Claire's terugblikken zat. Maar lijkt me toch wel een erg ingewikkelde opgave
©Dumbo
  maandag 3 juli 2006 @ 18:39:07 #173
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39480928
Ja want iedereen zat in dat vliegtuig voor zijn/haar eigen reden....Jack om zijn vaders lijk op te halen (was die trouwens niet op mysterieuze wijze verdwenen?), Boone omdat hij Shannon ging ophalen/bevrijden bij één van haar foute vriendjes, etc. Beetje moeilijk om al die mensen in 1 vliegtuig tegelijk te krijgen...of die situaties moeten ook allemaal gemanipuleerd zijn...
  maandag 3 juli 2006 @ 19:25:01 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39482160
Ja precies. Nou heeft die helderziende wel gezorgd dat Claire die vlucht nam. En Eko heeft hem danzkij zijn toedoen ook gehaald. Maar om dat met iedereen voor elkaar te krijgen lijkt me wel een erg ingewikkelde en bijna onmogelijke taak...
©Dumbo
pi_39485453
Boys from Brazil wel eens gelezen? Daar gaat het ook om een onmogelijke taak, vrij vergezocht als je het voor het eerst hoort, maar in het boek wordt het toch nog redelijk logisch / te volgen uiteengezet.

Misschien dat het met Lost ook wel zo gaat lopen.

Het moet haast wel een vooropgezet plan zijn, dat het juist deze personen zijn die op het eiland zitten. Vanwaar anders al die flashbacks waarin ze elkaar 'toevallig' tegenkomen?

Wat de theorie er achter is, daar heb ik dan weer geen flauw idee van.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_39490529
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:33 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dat was een val van Rousseau
Weet je dat zeker? Ik kan me alleen herinneren dat eerst Sayid en daarna Hurley die kabel volgen en uiteindelijk weliswaar in een val lopen, maar dat die kabel daar opzich niets mee te maken heeft.
pi_39490805
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef DJKoster het volgende:

- Rosseau (en crew)
- Ethan ('Other'?)
- ?
De echte Henry Gale (die begraven lag bij de luchtballon) hoort ook nog op dat lijstje, geen idee waar hij bij hoort/hoorde.
pi_39494232
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:25 schreef texelonia het volgende:
Maar om dat met iedereen voor elkaar te krijgen lijkt me wel een erg ingewikkelde en bijna onmogelijke taak...
in lost lijkt vrij weinig onmogelijk en vermoedelijk zullen ze toch ooit wel eens met iets van grotere verbanden komen, misschien zoiets als dit.

en inderdaad, het was the game, leuke film wel.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:15:50 #179
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39494534
Ik zat net te denken...
Misschien komt Libby wel als "geest" terug
En vertelt ze zo wat er in de Hatch is gebeurt...
Is natuurlijk een mogelijkheid...
pi_39497463
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:01 schreef texelonia het volgende:
Maar dan weer de vraag hoe je al die mensen in hetzelfde vliegtuig krijgt terwijl zij denken dat ze daar hun eigen redenen voor hebben?
Als je elk verhaal bekijkt, zijn ze allemaal door een bepaalde (plotselinge?)gebeurtenis naar australie gekomen, alleen hoe kan je er dan voor zorgen dat juist die mensen de crash zelf overleven? Het blijft gissen.

Libby komy sowieso terug in flashbacks denk ik, zodat we haar echte verhaal ook zien, er zijn vast nog meer connecties met de andere los overlevenden.
pi_39498912
Ik denk dat Libby alleen in flashbacks terug komt, niet als geest. Dat zou toch wel een beetje het sfeertje verpesten.. misschien komt ze wel in dromen van Hurley terug..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:37:53 #182
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39499654
Ik zei toch ook bijna onmogelijk
©Dumbo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:42:27 #183
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39501526
Er zijn wel veel mensen die elkaar per ongeluk een keer ontmoet hebben, of op het vliegveld, of eerder.

En ik herinnen me dat die Desmond tegen Jack zei, toen ze aan het joggen waren (ofzo) dat ze elkaar wel weer tegen zouden komen.

Misschien dat iedereen wel met dat Dharma Initiative te maken heeft gemaakt op een zeker punt in hun leven, medicijnen van heeft gehad ofzo...
pi_39502179
Ja dat zegt die Desmond de hele tijd; see ya in another life brother. Denk dat die Desmond een grotere rol speelt in het geheel dan de meeste denken
pi_39503084
We zullen het snel weten, nog drie afleveringen ...
pi_39503200
Ik heb de laatste 2 afleveringen gemist, kan iemand mij vertellen hoe Libby en Ana-Lucia zijn doodgegaan???
Dat vind ik wel heel jammer om te lezen. terugkijken kan ik helaas niet, ik heb het niet opgenomen.
Tralalalaaa
pi_39503320
In het kort:

Michael heeft ze doodgeschoten ...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:02:19 #188
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39503947
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb de laatste 2 afleveringen gemist, kan iemand mij vertellen hoe Libby en Ana-Lucia zijn doodgegaan???
Dat vind ik wel heel jammer om te lezen. terugkijken kan ik helaas niet, ik heb het niet opgenomen.
Er bestaat een site waar je heel precies kunt lezen wat er per aflevering is gebeurd, wordt allemaal heel gedetaileerd beschreven. Heb zo alleen geen idee meer welke site dat was...

edit: hij stond nog bij m'n favorieten: Lost episodes (de link komt meteen uit bij de aflevering waarin ze doodgeschoten worden, maar ik zie nu dat het einde niet 'verraden' wordt in de beschrijving. Maar toch handig om ook de rest even na te lezen misschien
*´¨)
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:00:23 #189
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_39532368
Ik heb nog niets gezien van seizoen 2, dus daarom ga ik dit topic ook niet doorlezen.
Maar dit zijn wel leuke links:
http://www.lostpedia.com/wiki/Main_Page
http://www.bvimovies.com/dvd/lost2/
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_39532956
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Smots het volgende:
Ik heb nog niets gezien van seizoen 2, dus daarom ga ik dit topic ook niet doorlezen.
Maar dit zijn wel leuke links:
http://www.lostpedia.com/wiki/Main_Page
http://www.bvimovies.com/dvd/lost2/
Dat wachtwoordzoeken bij die tweede is nog best moeilijk zeg. Het lukt me maar niet om de laatste te vinden.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:46:21 #191
10785 Smots
pi_39533484
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat wachtwoordzoeken bij die tweede is nog best moeilijk zeg. Het lukt me maar niet om de laatste te vinden.
ik blijf ook steken op 7
ik heb:
SPOILER
En jij?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_39533714
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef Smots het volgende:

[..]

ik blijf ook steken op 7
ik heb:
SPOILER
En jij?
SPOILER
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:58:27 #193
10785 Smots
pi_39533762
Cool! nou kan ik het fragment bekijken.
En shit. Daar zijn allemaal mensen te zien die ik nog nooit heb gezien (Op michelle rodriguez na dan)
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:05:03 #194
10785 Smots
pi_39533950
EN FUCK! omdat ik zo stom ben geweest om het fragment toch te kijken heb ik mezelf op een megaspoiler getracteerd.
pi_39535303
Hehe, dat filmpje heb ik dus maar snel weggeklikt.
pi_39543776
Is het al bekend vanaf wanneer het weer via (bijv.) torrentspy te neerladen valt?
pi_39545390
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef Luc_Nilis het volgende:
Is het al bekend vanaf wanneer het weer via (bijv.) torrentspy te neerladen valt?
Als het in de US is uitgezonden
pi_39545863
Ben ik even blij dat ik geen reet snapte van dat plaatje
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:20:12 #199
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39571003
Ik baal.
Morgen is de laatste LOST aflevering die ik kan zien
Want daarna ga ik op vakantie!!
Dus dan moet ik als ik terug kom maar op internet gaan zoeken.
Om die dubbele aflevering te bekijken.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:37:28 #200
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39571525
die kun je toch ook gelijk wel na de aflevering van vrijdag kijken? dan begin je nu al vast met neerladen. . .
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:41:17 #201
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39571688
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
die kun je toch ook gelijk wel na de aflevering van vrijdag kijken? dan begin je nu al vast met neerladen. . .
weet iemand welke afleveringen de laatste twee zijn?
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:47:14 #202
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39571911
Google is your Homeboy

edit: zoek op episodeguide lost of andersom

voorzichtig met klikken mbt spoilers
pi_39571930
komende vrijdag: Three Minutes
volgende week vrijdag: Live Together, Die Alone (part 1 & 2)
pi_39571990
komende vrijdag gaat het volgens mij over:
SPOILER
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:55:30 #205
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_39572240
thanxx Brammie1
pi_39575339
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Brammie1 het volgende:
komende vrijdag: Three Minutes
volgende week vrijdag: Live Together, Die Alone (part 1 & 2)
Verradelijke titel ? Heb er echt zin in .
pi_39576454
Over de seizoensfinale:
SPOILER
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:13:40 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39578073
Kankerrrrrrrspoilerrrrrrrrrrr

pi_39578213
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef Eveli het volgende:
Over de seizoensfinale:
moet dat nou? ga toch lekker naar het usa topic ofzo. wat is nou het nut van hier laten zien dat je weet wat er gaat gebeuren? dat zien we binnenkort zelf wel.
pi_39578313
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:

[..]

moet dat nou? ga toch lekker naar het usa topic ofzo. wat is nou het nut van hier laten zien dat je weet wat er gaat gebeuren? dat zien we binnenkort zelf wel.
Ik las het ook alleen maar in de tv-gids hoor. Ik volg gewoon de Nederlandse afleveringen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:28:51 #211
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39578507
Snap niet wat het probleem is...staat toch in een spoiler balkje? Dan kijk je dus gewoon niet als je het niet wil weten...lijkt me simpel.
pi_39579552
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef Eveli het volgende:

[..]

Ik las het ook alleen maar in de tv-gids hoor. Ik volg gewoon de Nederlandse afleveringen.
Ja, idd. Alleen de voorstukjes van de tv-gids vind ik geen spoiler. Pas als je spoilers van andere sites gaat halen wordt het een probleem bij mij
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:10:39 #213
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39579605
in onze tv-gids stat niets en als er op NET5 een voorstukje is zap ik of kijk ik de andere kant op, want die laten te veel zien
pi_39582355
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
in onze tv-gids stat niets en als er op NET5 een voorstukje is zap ik of kijk ik de andere kant op, want die laten te veel zien
Als je zo bijdehand bent om te kunnen zappen, lees die spoiler dan ook gewoon niet.
Het heet niet voor niets spoiler. Spoi-ler.
SPOILER
pi_39584075
Nou, nou wat een spoiler zeg...stel jullie niet zo aan en klik gewoon niet op het balkje !
Vind het momenteel errug spannend en ik kan haast niet wachten tot morgen !
En volgende week de seizoensfinale die zal geweldig worden !!
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:45:36 #216
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_39585979
Volgende week alweer de finale, jeetje gaat ook snel.
Eerst morgen en volgende week maar zien en dan een hele lange zomer voordat we naar seizoen 3 kunnen kijken.
pi_39587102
Eind September (onbevestigd) Lost weer in Amerika, wel even wachten dus... (Hoeveel maanden lopen/liepen we achter met seizoen2?)
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:17:31 #218
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_39587243
Ja, over dat voorstukje op Net 5. Als Michael Libby zogenaamd "per ongeluk" heeft doodgeschoten, waarom
SPOILER
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:28:47 #219
51794 Rahl
pi_39587669
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:13 schreef DJKoster het volgende:
Eind September (onbevestigd) Lost weer in Amerika, wel even wachten dus... (Hoeveel maanden lopen/liepen we achter met seizoen2?)
niet zo heel erg ver dacht ik
last.fm
pi_39587774
Seizoen 1:
Amerika: 22 september 2004
Nederland: 4 maart 2005

Seizoen 2:
Amerika: 21 September 2005
Nederland: 16 december 2005

Seizoen 3:
Amerika: eind September 2006
Nederland: Onbekend (Eind december? of later vanwege stop in Amerika..)
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:33:35 #221
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_39587850
Maar ik denk dat Net 5 sowieso wacht tot het tweede blok afleveringen in de VS is begonnen omdat dat in één keer doorloopt. Het is niet aannemelijk dat ze net als in Amerika eerst dat blokje van 6 gaan uitzenden en dan een soort winterstop houden, dan wachten ze liever tot alles in één keer achter elkaar aan kan.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:22:53 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39591573
Maar hoe lang is die winterstop in de VS dan? Als dat niet langer is dan 3 maanden, kan NL het toch gewoon achter elkaar uitzenden, met steeds minder achterstand met de VS? Of is dat te simpel gedacht?
©Dumbo
pi_39592119
Yep, gewoon 18 uur later (de avond daarop in Nederland) uitzenden die hap!

Gaat ze niet lukken waarschijnlijk
pi_39598076
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef DJKoster het volgende:
Yep, gewoon 18 uur later (de avond daarop in Nederland) uitzenden die hap!

Gaat ze niet lukken waarschijnlijk
Dat mag ook niet. Ik kan me nog herinneren dat Net 5 op een gegeven moment nog maar 1 aflevering achter liep op Amerika met de serie Charmed Toen moesten ze ook even stoppen.
pi_39602563
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Nuna het volgende:

[..]

Dat mag ook niet. Ik kan me nog herinneren dat Net 5 op een gegeven moment nog maar 1 aflevering achter liep op Amerika met de serie Charmed Toen moesten ze ook even stoppen.
Dat mag op zich wel (voor genoeg dollars mag alle$ ), maar Net5 heeft dan een te korte tijd als backup voor het geval er om een of andere reden een aflevering niet doorgaat.
Ik zag helaas het voorstukje al, normaal sla ik ze over, maar ik herkende het te laat als voorstukje. Wordt vast creepy vanavond
pi_39603401
Vanavond

ik dacht, ik meld het nog even
pi_39606320
Voor de zekerheid ff een wekker instellen. Dat mooie weer vernaggelt iedere keer m'n avond!
Het was iets met groen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:18:59 #228
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39616405
Dit is echt een van de weinige keren dat ik klaar zit voor Lost en het meteen op tv ga kijken. Normaal neem ik het op en kan ik het pas een paar dagen later zien.

Heb er zin in!!
*´¨)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:49:26 #229
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39617187
Die anderen weten natuurlijk nog helemaal niet van de dood van AL en Libby en dat ze één kerel gevangen hebben
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:21:18 #230
51794 Rahl
pi_39617990
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Die anderen weten natuurlijk nog helemaal niet van de dood van AL en Libby en dat ze één kerel gevangen hebben
welke anderen?
last.fm
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:36:17 #231
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39618401
Hoeveel others zijn er wel niet?? Dat was ongeveer een hele nederzetting! Maar zij weten dus dat er iets aparts is met Walt. Ben wel benieud wat hij nou precies is/kan...

Maar gelukkig weet Sayid weer dat er iets aan de hand is! Maar dan nog, hoe kunnen ze nou ooit op tegen die others?

Die dochter van de Franse (ben d'r naam even kwijt) lijkt eigenlijk best veel op haar! Die staat iig aan de goede kant... Hopelijk komen die twee ook over niet al te lange tijd weer een keer samen.

Weet je wat me trouwens pas vandaag opviel? Die tattoo van Jack. Heeft Matthew die in het echt??

En tot slot: wat is mr. Eko nou precies van plan?
*´¨)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:41:51 #232
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39618571
Walt kan zichzelf 'verplaatsen' ofzow toch. Zoals dat ie toen bij Shannon in de tent stond enzow. Die vrouw vroeg dat ook nog aan Michael, of Walt weleens ergens was waar ie niet zou moeten zijn....
©Dumbo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:46:47 #233
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39618690
Kan iemand mijn geheugen opfrissen hoe dat zat met die dochter van Rousseau? Weet nog dat zij Claire had helpen ontsnappen, en dat ze dus de dochter van Rousseau bleek te zijn. Maar ik dacht altijd dat Rousseau een zoon had? Dat ze had gezegd dat haar zoon ontvoerd was door The Others, nog voordat iedereen wist van The Others, en Rousseau nog niet geloofden...
Of had ze dan alleen gezegd dat haar kind ontvoerd was, en dat die Alex heette en ik daarom dacht dat het een zoon was? Weet iemand hier nog meer over?
©Dumbo
pi_39618710
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:36 schreef Foeske het volgende:
...
Weet je wat me trouwens pas vandaag opviel? Die tattoo van Jack. Heeft Matthew die in het echt??
Volgend seizoen wordt het verhaal daarachter bekend gemaakt, maar ze zijn idd echt van Matthew Fox.
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:46 schreef texelonia het volgende:
...
Of had ze dan alleen gezegd dat haar kind ontvoerd was, en dat die Alex heette en ik daarom dacht dat het een zoon was? Weet iemand hier nog meer over?
Dat inderdaad. Ze noemde haar steeds 'my baby', 'Alex' of 'the infant'. Pas in de seizoensfinale van seizoen 1 wordt het geslacht bekend als ze zegt 'They took her'.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:50:38 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39618780
Ah okay, thanx
©Dumbo
pi_39619736
Ja, leuke aflevering weer . Alleen dat switchen constant was zooo annoying vond ik Doe dan gewoon een heel stuk van die paar dagen geleden en wissel het niet om de 2 minuten af..

Dat van Walt is trouwens best eng.. kan hij verdwijnselen en verschijnselen (Harry Potter enzo ).. ?! Maar hij was ook nat toen ie bij Shannon verscheen. Misschien kan ie ubersnel zwemmen.. wie weet
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:33:24 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39620060
Dat tentje van Shannon stond op het strand, misschien had Walt zich vergipst en was ie eerst in de zee terecht gekomen
©Dumbo
pi_39623766
vond 'm wel aardig, maar ergerde me wel flink aan iedereen behalve sayid, meestal kan ik wel redelijk tegen personages die domme dingen doen, maar door michaels gedrag was het zo duidelijk dat er iets niet klopt, het was gewoon niet normaal. en dat iedereen dat dan maar accepteerd, belachelijk.
pi_39629285
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:33 schreef texelonia het volgende:
Dat tentje van Shannon stond op het strand, misschien had Walt zich vergipst en was ie eerst in de zee terecht gekomen

Ik vond het weer een gave aflevering, vooral dat we nou eens een stuk meer van The Others te zien kregen. En het leek erop dat Michael redelijk gelijk had; die Others zagen er helemaal niet zo gevaarlijk en welvarend uit. Ook hebben ze een bunker die door 2 mannen met wapens wordt beschermd, zoals Michael zei.
Wel tof toen Walt en Michael even herenigd werden. Die donkere vrouw die erbij was leek niet echt te vertrouwen, wel die vrouw die Michael vervoerde naar het kamp van the Others.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:09:15 #240
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39629496
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 11:59 schreef Eveli het volgende:

[..]
En het leek erop dat Michael redelijk gelijk had; die Others zagen er helemaal niet zo gevaarlijk en welvarend uit. Ook hebben ze een bunker die door 2 mannen met wapens wordt beschermd, zoals Michael zei.
Ja, maar over de hoeveelheid wapens loog 'ie wel een beetje... Hij zei dat ze maar twee wapens ofzo hadden, of hoeveel? Maar als je alleen al ziet hoeveel wapens Jack, Sawyer en Locke toen afgegeven hebben (toen the others Kate gevangen hadden), dan had iedereen toch al moeten begrijpen dat Michael loog??

Ik bedacht me net opeens dat we op het einde nog die boot zagen. Zou dat iets te maken hebben met de boot die Michael vroeg? Lijkt me eigenlijk sterk, want waar zou hij em nu voor nodig hebben? Tenmiste, ik denk dat Michael die boot vroeg om straks met Walt van het eiland af te kunnen...
*´¨)
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:31:17 #241
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39629927
Maar waarom zouden ze nu al die boot geven? Michael moet tenslotte nog die mensen brengen en Walt terug krijgen. En de andere overlevenden zullen de boot nu ook willen gebruiken om van het eiland af te komen.

En denken jullie dat The Others echt Walt en Michael zouden laten gaan? Michael vroeg zelf al wanneer ze hem zouden vermoorden, want hij wist waar ze waren, etc. Bovendien heeft die "Henry" ook gezegd dat ze Walt nooit zouden laten gaan, omdat hij "speciaal" is.
©Dumbo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:35:44 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39630013
Oh over of Michael gelijk had over The Others en hoe ze leefden... Walt zei toch ook dat ze niet waren wie hij dacht, en dat ze deden alsof? Wellicht is dat tentengedoe dus maar een klein gedeelte van The Others' leefruimte.
Verklaart ook die kleren en vooral die nepbaard met lijm die Kate toen in die bunker had gevonden waar ze Claire toen vasthielden.
©Dumbo
pi_39630109
Heeft iemand nog een screen cap van die bunker? Daar stond ook weer een logo van Dharma op, die we nog niet kenden..
pi_39630275
Hier is ie:

zaterdag 8 juli 2006 @ 12:54:32 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39630364
Shit ik heb net ergens een enorme spoiler gelezen...
©Dumbo
pi_39630391
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:54 schreef texelonia het volgende:
Shit ik heb net ergens een enorme spoiler gelezen...
in dit topic? nee, toch?

ik vind het nu weer erg spannend worden, er was even een moment eerder dat ik dacht "ja nu weet ik het wel" , blij dat ik toch volhard heb in mijn verslaving
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:58:00 #247
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39630444
Ja, volgens mij moeten ze daar een heel geavanceerd research ruimte hebben, tenminste zo'n gevoel heb ik. Alleen waarom iedereen als sloebers eruit ziet, dat snap ik niet....een sekte?
Waarom moesten ze bloed van Michael hebben? Om te kijken of hij de biologische vader was? En waarom moeten ze die mensen op het lijstje hebben? Hurley omdat hij die cijfercombinatie al kende? En die anderen omdat het de "sterksten" van het eiland zijn? Of omdat zij min of meer de leiding op zich genomen hebben? Of omdat ze allemaal een bepaalde kwaliteit hebben die the Others nodig hebben....echt vreemd.

Leuke aflevering...paar vragen min of meer beantwoordt, een miljoen vragen bijgekomen...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:04:42 #248
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39630592
Nee niet in dit topic hoor
©Dumbo
pi_39630937
Ik denk dat Desmond op die zeilboot zit . Die moet gewoon nog terugkeren anders is het wel heel raar dat hij plots verdwenen is. Niks voor Lost.

En Walt zei toch echt: "They're pretending!". Met het gegeven van de ontdekking van Kate in die bunker (vieze kleding, nep baard enzo) lijkt het mij vrij duidelijk dat het normale mensen zijn. (Zo liepen ze er ook bij toen ze Claire hadden gevangen).

IVolgend seizoen zal Alex wel een grote rol krijgen in de serie .
pi_39632473
Die 'Others' weten toch meer dan ze eigenlijk zouden weten, weinigen weten dat Sawyer eigenlijk James Ford is..
pi_39633465
Oowja natuurlijk is dat Desmond op de boot. Lijkt me wel het meest logisch..
En Hurley moet niet mee Zat echt zo van WAT DOE JE?! toen hij zei 'ik ga toch mee' . Maar ik snap wel dat hij uit wraak meewilt..
Verder erg spannend, en de seizoensfinale schijnt nog veel spannender te worden, dus ons staat nog zeker wat te wachten.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:59:52 #252
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39634254
Waarom zou dat Desmond zijn op die boot? Volgens mij is die het eiland nog niet eens af geweest. Ik had eigenlijk zo'n idee dat die boot leeg was... Iemand daar toevallig een cap van? (Hoe kun je daar trouwens uberhaupt aankomen?)

Enne, over Walt. Ik moest meteen denken dat hij misschien wel 'acteerde'. Ik denk niet dat hij echt dingen zou durven zeggen die hij niet mocht, de others zouden er zeker wel voor zorgen dat hij dat niet zou doen, zo slim zijn ze wel. Nu hebben ze er wel extra voor gezorgd dat Michael doet wat ze gevraagd wordt.

Dat laatste was denk ik wel echt (omhelzen en 'I love you'). Was wel ontroerend...
*´¨)
pi_39637003
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:59 schreef Foeske het volgende:
Waarom zou dat Desmond zijn op die boot? Volgens mij is die het eiland nog niet eens af geweest. Ik had eigenlijk zo'n idee dat die boot leeg was... Iemand daar toevallig een cap van? (Hoe kun je daar trouwens uberhaupt aankomen?)
Dat tweede kun je volgens mij op een bepaalde site vinden, www.lostmedia.com of .nl of zo. Pas op voor eventuele spoilers daar.
quote:
Enne, over Walt. Ik moest meteen denken dat hij misschien wel 'acteerde'. Ik denk niet dat hij echt dingen zou durven zeggen die hij niet mocht, de others zouden er zeker wel voor zorgen dat hij dat niet zou doen, zo slim zijn ze wel. Nu hebben ze er wel extra voor gezorgd dat Michael doet wat ze gevraagd wordt.

Dat laatste was denk ik wel echt (omhelzen en 'I love you'). Was wel ontroerend...
Ik denk niet dat ze Walt zo ver krijgen, het blijft een kind. Als die na zoveel dagen eindelijk weer eens zn vader ziet winnen de emoties het van het voorgekauwde, denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eveli op 08-07-2006 20:02:25 ]
pi_39637263
De boot:

Ze staan idd op die site die Eveli geeft, maar ik zou daar niet naar toe gaan.
Meteen op de eerste pagina staat namelijk de cliffhanger van de finale afgebeeld.
pi_39637451
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef Eveli het volgende:

[..]
Ga weg met je spoilers dan, nu weet ik het dus al zeker . Zet het iig in spoiler tekst ofzo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 08-07-2006 20:15:06 ]
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:31:02 #256
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39638101
Ik kan gewoon écht niet wachten tot volgende week vrijdag! Niet alleen de seizoensfinale, ook nog eens twee uur lang LOST

Ik vind het wel raar dat Locke en Sayid niet mee hoeven van the Others, aangezien zij ook erg belangrijke / leidende figuren zijn van de overlevenden. Locke moest zelfs met Henry mee omdat hij een "goed" iemand was, maar Sayid lijkt me dat ook [afgezien van zijn martelneigingen]...

Michael is echt een ontzettende hufter, dat hij zijn vrienden [die zo onderhand zowat familie van hem zijn] zo in de val gaat laten lopen En dat niet alleen; Jack is de dokter, als er iets met hem gebeurt, kan hij geen van de overlevenden meer helpen als er weer eens iets is... Michael had gewoon alles moeten vertellen, en dan zouden ze kunnen doen alsof hij hun had meegelokt, terwijl ze eigenlijk een plan hadden bedacht om "the upper hand" te krijgen over the Others. Kut Michael
Hij vertelde wel de waarheid over hun kamp, dat was wel lol! Dat had ik niet verwacht

Locke is dus hypersnel genezen, en liep hij nou in zijn eentje ergens naartoe aan het eind? Dat is wel een "Locke-season-one" trekje, dus hopelijk wordt hij nu weer net zo cool als toen, in plaats van zo pathetisch als heel dit seizoen!
Het omgekeerde lijken ze nu te doen met Eko; weer zo'n gaaf iemand, die verneukt gaat worden door die stomme button Hopelijk gaat hij proberen te achterhalen wat de button doet, in plaats van alleen maar die cijfers in te voeren, zoals Locke heel het seizoen heeft gedaan...

Het was trouwens wel één van de coolere cliffhangers van LOST op het eind; onze helden maken zich net klaar om ten oorlog te trekken, drijft er ineens een moderne boot voor hun neus! Niemand die dan nog zin heeft om ten strijde te trekken tegen the Others, fuck that, ze willen met het boot naar huis Michael zal het niet zo leuk vinden juist nu een boot te zien denk ik

BRING ON "Live Together, Die Alone"!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:52:21 #257
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39638510
Oh ja, nog twee dingen:

- Mooi dat Charlie al die beeldjes weggooide, al heb ik het gevoel dat er nu iets ergs met hem gaat gebeuren [het lijkt een trend te zijn in LOST, overkom je slechte kanten en ga dood; zie onder andere Ana-Lucia en Shannon]
- het verhaal van Eko aan Michael over die jongen en zijn hond: ge-wel-dig
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:54:20 #258
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_39638548
Enig idee hoe lang het gaat duren voordat S2 in de winkels ligt als dvd zijnde?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:19:12 #259
55350 Reena
Angelcrusher
pi_39639055
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Xurk het volgende:

- het verhaal van Eko aan Michael over die jongen en zijn hond: ge-wel-dig
Ja Michael keek niet zo heel erg blij na dat verhaal....ging ook over z'n nek daarna...goed voor hem. Ik vind hem echt irritant...ik snap dat je als vader alles doet voor je kind, maar hij is niet erg slim...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:25:10 #260
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39639198
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef Eveli het volgende:
Dat eerste had ik gezegd in een spoilertje op de vorige pagina.
En bedankt, die had ik dus expres niet gelezen Kun je voortaan dus aub bij spoilertags houden?
©Dumbo
pi_39639933
Ik heb niet gezegd dat het zo was, ik gaf alleen een spoiler over de seizoensfinale. Dáárin staat of Desmond terugkomt of niet en dat zeg ik niet met die zin hierboven. Daarmee verwijs ik alleen naar de spoiler.
Dus tenzij je de spoiler op de vorige pagina gelezen hebt, heb ik niks verklapt.
pi_39640035
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Ik heb niet gezegd dat het zo was, ik gaf alleen een spoiler over de seizoensfinale. Dáárin staat of Desmond terugkomt of niet en dat zeg ik niet met die zin hierboven. Daarmee verwijs ik alleen naar de spoiler.
Dus tenzij je de spoiler op de vorige pagina gelezen hebt, heb ik niks verklapt.
pi_39640083
Maar omdat jullie allemaal zo lief doen zal ik dat ook wel tussen tags zetten.

*kuch sarcasme kuch*

Edit: beter nog, ik heb het weggehaald
pi_39654589
jeetje...vragen opgelost...vragen bij gekomen
het wordt allemaal wel complex zo....
en hopelijk heeft sayid nog goeie ideeen, maar dat zal we....zijn commando-kennis kennende
op naar de finale volgende week
  zondag 9 juli 2006 @ 13:37:10 #265
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39657082
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Ik wil niet flauw zijn, maar ik ben dus idd ook zo'n type die geen spoilers leest, niet naar Amerikaanse sites gaat, geen stukjes leest in de tvgids enzo. Ben er op die manier al een keer achter gekomen dat Shannon en Boone dood zouden gaan en daar was ik uiteraard niet blij mee.

Goed, dit is niet zo'n grote spoiler, maar je verklapt dus wel wat:
- Je zegt dat dat het meest logisch is dat Desmond op die boot zit;
- Je zegt dat dat is vanwege iets dat je al in een spoilertag had gezet;
- en nu zeg je ook nog eens dat daar iets in stond over de seizoensfinale, of dat Desmond daarin terugkomt.

1+1+1 =3. Dus tuurlijk heb je nu wel wat verklapt

Goed, laten we het daarbij houden en laten we hopen dat hier weer van geleerd is

Vragen jullie je je ook al af hoe jullie vanaf volgende week de dagen doorkomen zonder Lost?
*´¨)
pi_39657281
quote:
Goed, dit is niet zo'n grote spoiler, maar je verklapt dus wel wat:
- Je zegt dat dat het meest logisch is dat Desmond op die boot zit;
Dit zei ik hoor En ik weet nog helemaal niks van wat er gaat gebeuren, dus pure speculatie van mij, geen enkele spoiler dus. Het lijkt mij logisch omdat hij al een tijdje weg is en hij toch ééns moet terugkomen. En dat zou mooi uitkomen als dat met de seizoensfinale zou zijn...
pi_39682865
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:31 schreef Xurk het volgende:
Michael is echt een ontzettende hufter, dat hij zijn vrienden [die zo onderhand zowat familie van hem zijn] zo in de val gaat laten lopen En dat niet alleen; Jack is de dokter, als er iets met hem gebeurt, kan hij geen van de overlevenden meer helpen als er weer eens iets is... Michael had gewoon alles moeten vertellen, en dan zouden ze kunnen doen alsof hij hun had meegelokt, terwijl ze eigenlijk een plan hadden bedacht om "the upper hand" te krijgen over the Others. Kut Michael
Hij vertelde wel de waarheid over hun kamp, dat was wel lol! Dat had ik niet verwacht
beetje standaard serie gedrag als je familie vast gehouden wordt, je gaat opeens de meest domme dingen doen.
pi_39683382
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat de lijken van Ana Lucia en Libby zomaar op het strand gelegt worden, terwijl verder niemand nog weet dat ze dood zijn?
Het lijkt me dat je de anderen eerst even vertelt wat er gebeurt is ....
pi_39684087
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:18 schreef Molline het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat de lijken van Ana Lucia en Libby zomaar op het strand gelegt worden, terwijl verder niemand nog weet dat ze dood zijn?
Het lijkt me dat je de anderen eerst even vertelt wat er gebeurt is ....
Nee, eigenlijk niet. In Lost vertellen ze elkaar nooit wat. Iedereen was ook verbaasd dat Micheal terug was, terwijl hij al een tijdje in die hatch zat.

Ook Locke en Eko hebben niets verteld over die nieuwe hatch die ze gevonden hebben.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:15:44 #270
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39684580
En Kate vertelde pas laat dat ze een nepbaard en lijm had gevonden, terwijl dat kei belangrijk is, en Jack vertelde niet dat ze Henry hadden etc. etc... het zijn dus gewoon een stelletje dwazen daar op het eiland

Nog maar 4 dagen
pi_39684655
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:31 schreef Xurk het volgende:
Ik vind het wel raar dat Locke en Sayid niet mee hoeven van the Others, aangezien zij ook erg belangrijke / leidende figuren zijn van de overlevenden. Locke moest zelfs met Henry mee omdat hij een "goed" iemand was, maar Sayid lijkt me dat ook [afgezien van zijn martelneigingen]...
Misschien zijn 'the others' op zoek naar iets heel anders dan leidende figuren. Een speciaal iets... net zoiets als Walt heeft.....
bij-zonder
pi_39684749
Vind Hurely nou ook niet bepaald een leidend figuur .
pi_39684848
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee, maar hij heeft wel een 'speciaal iets'. Hij heeft de lotto gewonnen met die nummers die ook op het eiland verschenen. Daarna ging alles fout bij hem. Misschien hebben the others hem nodig?
  maandag 10 juli 2006 @ 11:29:55 #274
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39684951
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

"Dude"
pi_39685002
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef Maja-de-bij het volgende:

[..]

Misschien zijn 'the others' op zoek naar iets heel anders dan leidende figuren. Een speciaal iets... net zoiets als Walt heeft.....
Denk ik ook.

bovendien Locke en vooral Sayid zijn te slim ws, doorzien de dingen, en dat kunnen ze ws niet gebruiken.
Het feit dat Sayid Jack moest vertellen dat het een set up was van Michael, is best treurig, niet
Had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
pi_39685503
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Denk ik ook.

bovendien Locke en vooral Sayid zijn te slim ws, doorzien de dingen, en dat kunnen ze ws niet gebruiken.
Het feit dat Sayid Jack moest vertellen dat het een set up was van Michael, is best treurig, niet
Had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
Ja, het droop er van inderdaad .
pi_39689765
De relatie van Jack met zijn vader was niet al te best (net als de relatie Michael -> Walt op het eiland aan het begin), misschien dat Jack om die reden meegaat met Michael? (als in: eindelijk een vader die wel geeft om zijn zoon..)
  maandag 10 juli 2006 @ 17:17:46 #278
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_39695319
hoeveel afleveringen van seizoen 2 komen er nog dan? Ik dacht dat de final al geweest was...
There's no point in living if you can't feel alive
pi_39695407
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef bravo het volgende:
hoeveel afleveringen van seizoen 2 komen er nog dan? Ik dacht dat de final al geweest was...
Vrijdag 2 uur lange seizoensfinale .
pi_39695512
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

[afbeelding]
"Dude"
was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.

wekenlang op een eiland zitten op een gedwongen dieet, en dan geen kilo afvallen
er moest even een oplossing gevonden worden door de scenario schrijvers
pi_39697018
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef milagro het volgende:

[..]

was wel een mooie oplossing toen , die achtergehouden zooi eten.

wekenlang op een eiland zitten op een gedwongen dieet, en dan geen kilo afvallen
er moest even een oplossing gevonden worden door de scenario schrijvers
Volgens mij is de ontvoering van Walt ook eigenlijk een oplossing van de scenario-schrijvers. In het verhaal zijn ze ongeveer drie maanden verder sinds de crash. In het echt zijn ze nu goed twee jaar verder en dan gebeurt er veel met een jongen van die leeftijd. Hij was nu al groter met minder babyvet dan op het eind van seizoen 1...
pi_39698690
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef WheeleE het volgende:

Desmond is volgens mij geen Other. Hij is gewoon zo'n proefpersoon als waar in die instructiefilm in de ? over werd gesproken.
In het flasbackfilmpje van Jack waarin hij Desmond ontmoet gebruikt Desmond wel hetzelfde medicijn als wat Claire kreeg toegediend door Ethan toen ze ontvoerd werd. Dus er is misschien wel een connectie...
bij-zonder
pi_39698846
wat hebben jullie allemaal een goed geheugen, ik moest weer heel diep spitten wie nu toch ook alweer die Desmond was , laat staan de details rond zijn verhaal nog weten zo 1,2,3.....

maar het komt allemaal weer terug nu
pi_39719655
Ik ben net terug van vakantie en ben flink aan het revalideren ervan . Ik ga me straks dus even nestelen op de bank en de seizoensfinale kijken . Eerst nog even de 2 afleveringen ervoor kijken, toen ik dit topic doorlas merkte ik dat ik een hoop vergeten was .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:42:29 #285
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39732897
Hè, in Wizard Magazine worden "The Others" genoemd bij een lijst van 100 beste villains aller tijden, op plaats nummer 98

En dan nu: nog maar 2 dagen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:58:44 #286
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_39735090
ok dan! ik d8 echt dat het al afgelopen was, vrijdag dus maar kijken, maar das toch op net 5?

misschien een stomme vraag, maar als ik de amerikaanse afleveringen volg, dan heb ik ze toch al wel allemaal gezien of niet???
There's no point in living if you can't feel alive
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:35:58 #287
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_39738564
Ja, dan heb je ze allemaal al gezien Vrijdag Net5, vanaf 20.30u een dubbele aflevering [seizoensfinale]!
pi_39741542
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Xurk het volgende:
Ja, dan heb je ze allemaal al gezien Vrijdag Net5, vanaf 20.30u een dubbele aflevering [seizoensfinale]!
Zit er al klaar voor!!! Kan niet wachten!
pi_39745968
En ik ga m dan leuk nog een keer kijken .
pi_39747147
Ik kan vrijdag niet kijken.. dan zit ik een bus naar Italie. Hmz.. dus ik moet nog een week langer wachten
pi_39751159
laat ik eerst ff seizoen 1 afkijken voordat ik die ga zien balen alleen dat ik seizoen 2 nog niet op dvd is verschenen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:13:34 #292
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_39764734
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef funrider het volgende:
laat ik eerst ff seizoen 1 afkijken voordat ik die ga zien balen alleen dat ik seizoen 2 nog niet op dvd is verschenen.
Ga ik mijn vraag weer herhalen, is hier al iets bekend over wanneer die komt?
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:17:36 #293
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_39764874
Seizoen 2 zal wel zo rond de kerst op dvd uitkomen.
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
nog een tijd duren voordat we het weer kennen zien na vrijdag.
pi_39767290
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Sender_ het volgende:
Hopelijk vroeg genoeg zodat zowel ik als mijn familie hem nog kunnen zien voor seizoen 3

Mijn broertjes/zusjes zijn bezig met de laatste episodes van mijn Seizoen1-box..
pi_39770136
quote:
Ik las net in het AD dat ze Lost pas weer gaan uitzenden in het voorjaar van 2007 dus dat gaat
Hè bah dat duurt nog veel te lang. Dan zal we waarschijnlijk alweer heel veel vergeten.
pi_39773718
Ik ga 'm lekker morgen al kijken Hoewel ik het liever zag op de tv dan op de comp, maar kan helaas vrijdag niet
pi_39778498
quote:
16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.
De andere helft helaas pas later.
pi_39778504
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga 'm lekker morgen al kijken Hoewel ik het liever zag op de tv dan op de comp, maar kan helaas vrijdag niet
Ik moet het laatste uurtje nog kijken, ben erg benieuwd.
pi_39784614
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 07:27 schreef nieky het volgende:

[..]

16 augustus komt deel 1, aflevering 1 tm12,uit op dvd.
De andere helft helaas pas later.
Dat zijn toch de import-versies? Zoals Engeland voor het vorige seizoen ook 2 delen had.

Het lijkt mij zeer fout als Buena Vista het gaat doorzetten om een seizoen te splitsen, terwijl vorig jaar alles in 1 box uit kwam. Maar gezien de winst die ze er op zullen maken zal het toch die kant op gaan...
Het was iets met groen.
pi_39784898
Zijn de import-versies dan wel ondertiteld? Ik zou sowieso wachten op een 1-delig volledig seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')