Nog een hoogtepuntje uit Deel 2quote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Game on!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Netsoenev het volgende:
We huurden een vakantiehuisje in een piepklein Frans dorpje in Bretagne, het was er altijd zo rustig dat je ieder moment verwachte dat er een stuk tumbleweed voorbij kwam rollen, vergezeld door een riedeltje uit een mondharmonica.
Mijn slaapkamer had een balkon met twee van die grote naar buiten openslaande deuren, het was heerlijk om 's nachts die deuren open te laten staan, de gordijnen dicht te doen en in slaap te vallen bij het licht krakende geluid van de krekels. Als ik dan de volgende ochtend wakker werd liep ik altijd rechtstreeks naar het raam, poedelnaakt, mijn ogen nog half dicht, trok de gordijnen open en rekte me uitgebreid uit terwijl ik de heerlijke frisse buitenlucht opsnoof en uitkeek over het pleintje onder mijn balkon.
Dat ochtendritueel ging iedere dag goed, tot de laatste dag van de vakantie was aangebroken. Ik werd wakker, liep naar het raam, trok de gordijnen open, opende langzaam mijn ogen en besefte toen pas dat er die dag op het normaal zo verlaten pleintje een braderie gehouden werd.
Voor wie Monty Python's 'Life of Brian' gezien heeft:
[afbeelding]
En? Het montuur nog gevonden?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:54 schreef Syndicate het volgende:
Een van mn ergste was wel:
Dat ik nog in de winkel stond bij mn vorige baas, een klant aan de bril helpen. Op een gegeven moment alles ingevuld.. montuur weg.. Het lag er net nog. Eerst in de rekken gekeken, want misschien was die TE behulpzame collega zo slim geweest om hem terug te hangen. Niet dus.
Goed, dan moest de handtas van mevrouw maar open. Ik niet blij, klant niet blij, en mn collega's ook niet want de hele winkel stond nog vol met klanten. Afijn mevrouw was natuurlijk al niet meer te genieten, maar goed die handtas op de toonbank en open dat ding. Zit er me toch een verzameling zware shag in die handtas!
Ik floep er meteen uit: Een aardige verslaving heeft u daar!![]()
Klant boos natuurlijk..
Meestal lul ik me nog wel uit een stomme opmerking, maar deze was te kansloos om nog goed te praten.
Daar bleek een andere klant mee rond te lopen..quote:
Iets intressanters kan er hier inderdaad niet gebeurenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef LonelyWolf het volgende:
Het gebeurde in but Alphen a/d Rijn waar er niet duidelijk staat waar auto's NIET mogen rijden. Rijd ik zo'n straatje in terwijl heel veel mensen naar mij stonden te kijken met een vage blik. Zo van: wattafak?!
Toen ik doorkreeg dat er in die straat geen auto's mochten rijden, heb ik vol schaamte achteruit gereden.![]()
Gelukkig herkende niemand mij![]()
Dus je gaat wel op Fok! verhalen over hoe je vorige nacht bent stukgetrokken door je hubbie en dit vind je te raar om te posten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef erodome het volgende:
Ik lees met liefde mee, maar ga niets over mijn beschamende momenten in mijn eentje zeggen, ben allang blij dat ik bij die dingen alleen was en dat dus niemand het gezien heeft, niemand het weet, vind het niet erg dat zo te houden
Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Of: de klink van een schuifdeur zoeken.
of ertegenaan lopen terwijl er stickers opzittenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwen.
kun je daar ook al voor geflitst worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Marsjaan het volgende:
Nog eenzelfde achtig iets:
Collega van mn broertje werd ook geflitst, en hij wist zeker dat hij niet te hard reed, je mocht er 50. Dus hij terug en weer geflitst, aan de andere kant van de weg. Maar hij moest weer omdraaien om richting huis te gaan en werd weer geflitst. Kwammie er weken later achter dat hij geen gordel om had![]()
![]()
Dat heb ik dus ook meegemaakt, alleen was het bij mij nog erger.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef Razor21 het volgende:
Wij zijn een tijdje terug naar een nieuw pand verhuisd. Nu is het zo dat je daar op het parkeerdek kan roken.
Dus ik sta te roken en zit een beetje te kijken naar de ramen (donkere ramen) dus ik ga zo voor het raam staan en doe een beetje mijn haar goed zie dat mijn rits openstond dus ook die trek ik dicht.
Maar hoe meer ik in het glas keek, des meer ik ging zien. Bleek ik dus zo een kantine in te kijken waar allemaal mensen aan het eten waren![]()
En die konden mijn dus gewoon zien, het was mijn eerste instantie niet opgevallen![]()
Ik had dat vroeger regelmatig!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik eens gehad met de veters van mijn gympies
Heel taktisch jaquote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
Steekvlam van een halve meter boven de tafel. Afgerekend en in een andere kroeg nog nagelachen.
Wel wekenlang die kroeg vermeden.
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzinequote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heel taktisch ja
Moet je s proberen met een dienblad met 200 waxinelichtjes op een barbecue en er dan 2 glazen water per keer eroverheen gooien...dan haal je 8 meter wel
Wasbenzine explodeert in een fles, de vlammen van water op zo'n dienblad gaan recht de lucht. Desalniettemin moet je wel oppassen waar je mee bezig bentquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzine![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaalWat voelde ik me stom toen
Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus![]()
Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"![]()
Jij hebt die van Mwanatabu d'r zonnebril gemistquote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef Bot13 het volgende:
En dan gaat er iets héél snel door je heen hè.. Of je doet niks, en je verliest je sleutelbos met al je 8 sleutels. Of je.. Ja. Inderdaad. Pakt 'm gewoon..En snel ook, want straks issie weg hè!
Nou, dat was wel behoorlijk erg al zeg ik het zelf![]()
Oja, en dat was uiteraard een meisje wat ik niet kon uitstaan. De toevallige voorbijganger dan dus, de EHBO-persoon weet ik niet meer.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef anneja het volgende:
Waardoor ik geduldig moest wachten op een toevallige voorbijganger die me naar de EHBO persoon kon dirigeren.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:46 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
In april 2006 in de Albert Heijn zien dat er op bakjes verse sladressing een houdbaarheidsdatum van 12-05 staat.
Alle bakjes uit het rek vissen en deze aan de vakkenvullende jongeman presenteren onder het motto "deze zijn houdbaar tot december vorig jaar! Je moet ze maar wegdoen".
De vakkenvullende jongen droog "nee, 12 mei".
Ik was brak![]()
ik kom uit twente en hier is alles los.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
De keuken is los..... best kut, wie moet hem vastzetten dan?
Ik een half jaar geleden;quote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger regelmatig!
Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).
Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.![]()
jawelquote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
niemand beschamende momentjes met natte scheten gehad?
Haha, zoiets maakte ik eens mee toen ik ergens fietste, daar was een soort helling met heg, bovenop de helling zag ik ineens een stuk verderop een vent midden op het fietspad schaduwboksen en karatetrappen in de lucht doen, ik was er maar met een wijde boog omheen gefietstquote:Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook meegemaakt, alleen was het bij mij nog erger.
Ik stond allemaal gesprekken te voeren en te schaduwboksen.
Een week later had ik het pas in de gaten dat er aan de andere kant van het glas een heel kantoor was.
briljantquote:Op maandag 19 juni 2006 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaalWat voelde ik me stom toen
![]()
Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus![]()
Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef A_L_N_F het volgende:
natte scheten
hier heb ik wel een verhaal over.
en nee dit is geen broodje aap maar echt gebeurd.
ik heb dit verhaal zowel van mijn broertje en vriendjes, collega's en anderen gehoord die het allemaal gezien hadden!
vorig jaar zomer, kinderparadijs tijs (discotheek waar breezah's rondlopen in latrop) was er een meisje.
dit meisje was een beetje vadsig maar dat was niet alles.
schijnbaar was dit meisje een beetje ziek, buikgriep? maar vond thuisblijven niet nodig.
een witte broek aantrekken vond ze ook al een geweldig idee.
dus op een gegeven moment zien meerdere mensen een meisje langsvliegen richting de wc.
opmerkelijk was dat in de witte broek een bruin spoor zichtbaar was die liep tot aan haar voeten waar het eronderuit kwam.
deze dame was dus flink aan de racekak en kon dus niet op tijd de wc halen.
ze heeft zich dus midden in die discotheek de broek volgescheten.
voor en in de wc was er een diarree-spoor op de grond.
de dame in kwestie is de tent uitgegooid en wou toen met de bus naar huis. de chauffeur wou dat niet dus kon ze midden in de nacht haar vader bellen die haar toen ophaalde.
het meisje in kwestie kwam uit oldenzaal.
Och, wat moet dat meisje zich enorm kut gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef A_L_N_F het volgende:
natte scheten
ik heb dit verhaal zowel van mijn broertje en vriendjes, collega's en anderen gehoord die het allemaal gezien hadden!
vorig jaar zomer, kinderparadijs tijs (discotheek waar breezah's rondlopen in latrop) was er een meisje.
schijnbaar was dit meisje een beetje ziek, buikgriep? maar vond thuisblijven niet nodig.
dus op een gegeven moment zien meerdere mensen een meisje langsvliegen richting de wc.
opmerkelijk was dat in de witte broek een bruin spoor zichtbaar was die liep tot aan haar voeten waar het eronderuit kwam.
de dame in kwestie is de tent uitgegooid en wou toen met de bus naar huis. de chauffeur wou dat niet dus kon ze midden in de nacht haar vader bellen die haar toen ophaalde.
Als het bij Paris Hilton zou gebeuren zou ik me helemaal een ongeluk lachen, maar zo'n meisje in een discotheek is best 'vervelend'quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Trouwens stom en onnodig detail om te vertellen dat ze een beetje vadsig was, alsof het bij iets dikkere mensen genanter is.![]()
mwah, ze had een soort van driekwwartbroek aan die wat strak zat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Trouwens stom en onnodig detail om te vertellen dat ze een beetje vadsig was, alsof het bij iets dikkere mensen genanter is.![]()
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:11 schreef pepper_961 het volgende:
Een "verse" van gisteren, helaas was ik niet in mn eentje.![]()
Ik moest mn kindje weer uit school halen en wilde nog even gauw wat lippenstift opdoen.
Terwijl ik mn lippenstift uit mn tas pak overpeins ik of ik er misschien niet ook een spiegeltje bij moet pakken. Al lukt het me meestal ook wel goed zonder spiegeltje. Met dat ik daar zo over denk, hoor ik mn zus dr stem..." Pep, waarom hou je je hand voor je mond als je lippenstift opdoet?"
ik:![]()
Ze hield haar hand voor haar mond, op de manier waarmee ze normaal haar spiegeltje vasthoudt. Alleen nu zonder spiegeltjequote:
Oh zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze hield haar hand voor haar mond, op de manier waarmee ze normaal haar spiegeltje vasthoudt. Alleen nu zonder spiegeltje![]()
Hmmm...in jouw geval kan ik me goed voorstellen dat men heel graag wil weten wat voor beschamende dingen jij in je eentje allemaal uitgehaald hebt...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef erodome het volgende:
Ik lees met liefde mee, maar ga niets over mijn beschamende momenten in mijn eentje zeggen, ben allang blij dat ik bij die dingen alleen was en dat dus niemand het gezien heeft, niemand het weet, vind het niet erg dat zo te houden
Nou, daar ging het laatste restje zelfvertrouwen dat het arme kind nog over had van vóór de puberteit...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef A_L_N_F het volgende:
natte scheten
hmm had/heb zelf een mtb kon ik ook stoppies op. op vakantie mtb geleend, met voorvering ( dat reageert dus net iets anders ) kreeg van te voren nog te horen doe nou voorzichtig...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik een half jaar geleden;
Net een nieuwe mountainbike opgehaald, met klikpendaaltjes. Deze klikpendaaltjes nog niet afgesteld waardoor m'n schoenen dus goed vast zaten en ik ze dus niet makkelijk los kreeg. Even een klein rondje fietsen en aan m'n vriendin showen.
Uiteraard moet ik even stoer laten zien hoe goed ik een stoppie op m'n voorwiel kan maken (voorrem inknijpen waardoor het achterwiel omhoog komt). Met als gevolg dat ik bij stilstand m'n voeten niet los krijg.
Gevolg, ik val languit op de grond met m'n splinternieuwe MTB zonder ook maar enige mogelijkheid om met op te vangen
Ken het...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef kleinvogelijn het volgende:
's nachts om half 1 rijd ik met mijn auto door ons uitgestorven dorp. Bij het kruispunt wilde ik rechtsaf slaan, maar had een doosje (hele dure) lijm op het dash-board liggen. Dat schoof in de bocht dus richting mijn raam, wat ik helemaal opengedraaid had. Om te voorkomen dat die troep uit mijn auto zou glijden, greep ik met mijn hand DOOR het stuur heen het doosje beet.
Daardoor kon ik niet rechtsom sturen en reed dus rechtdoor ipv de bocht om, schampte het stoplicht tegenover me, reed over de berm, tegen de richting in om tot stilstand te komen onder een poortje aan de overkant.
Gelukkig reed er niemand want het was een rake klap en ik schaamde helemaal rot. Heeeel zachtjes ben ik toen stapvoets naar huis gereden.
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ken het...Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.
Vrouwen acher het stuur...![]()
je zag 'm te laat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus![]()
![]()
Dat had ik ook weleens maar ik had het geluk om geen terugtraprem op mijn fiets te hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger regelmatig!
Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).
Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.![]()
misschien had ie een stijve door de persoon die die zag staan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
Het was wel een broek tot iets onder de kniequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
Ik lag daarnet ook bijna in het waterquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef WEST het volgende:
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reedik zeik nat
![]()
Ik heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt, een losse veter die rond mijn trapper was gedraaid. Ik dacht, geen probleem, gewoon langs de andere kant even afstappen -> zat er langs die kant ook een veter rond de trapper. En door te trappen kwam het langs beide kanten steeds strakker te zitten. Uiteindelijk ben ik maar tot aan een stukje gras gesukkeld en daar heb ik me dan maar laten omvallen. Toen wist ik plots waarom mijn moeder altijd vertelde dat ik mijn veters vast moest makenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
ook dat verhaal lezen wij graagquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal.
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef Beach het volgende:
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter![]()
??? Wat een achterlijk gedoe zeg. Als ze mijn kind niet haar huis lieten gaan om schone kleren aan te trekken na een val in ijskoud water dan wist ik het welquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef anneja het volgende:
[..]
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor...Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
![]()
Is dat niet fuckin' gevaarlijk?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur![]()
![]()
![]()
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.
Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!![]()
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur![]()
![]()
![]()
Ohja, ik zag al helemaal zo'n half been voor mequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef DenniZZ het volgende:
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef BOKA het volgende:
[..]
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.
Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Lollifant het volgende:
[..]
OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal.Echt zo grappig
![]()
Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:![]()
![]()
![]()
Meerdere keren zelfs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Tristessa het volgende:
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers.
ik koop gewoon geen schoenen met veters meerquote:
Whahaha ja ik kan er ook iedere keer nog om in een deuk liggenquote:
was vast een tijdje geleden ofniet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
Mwah valt wel mee hoor, is een jaartje of 2 misschien 3 geleden maximaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
spill it up!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Nee jij hebt veel te melden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Whehhehe ik had eens mn kaartje nog aan mn nieuwe shirt hangen, was klaar om te stappen. Maar gelukkig ging ik eerst lang een vriendin die het zagquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Petra76 het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.
![]()
Nee, maar m'n tong gewoon niet echt laten zien. Na VEEL water en m'n tanden langs elk deel van m'n tong schrapen was het donkerblauwe wel weg, maar blauw was die nog steeds.quote:
Zo heb ik een klapstoeltjesfobie. Ik was eens op een kinderfeestje, en zat op een klapstoel. Nu zijn dat soort kinderen NIET geschikt voor kinderen. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar de stoel klapte dicht, en ik zat ertussen met mijn oor. En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:57 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:
[afbeelding]
Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit
Waren die dunne stangetjes dus losDe stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.
![]()
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
Moi? Intelligent?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Ik schaamde me ook dood, maar dan wel pas de dag erna, toen drong het nog niet zo doorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar
Omg, dit vond ik wel heel erg![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc.ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen
tranen over de wangen van t lachen...
komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
![]()
Ik had 't over Geertquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Moi? Intelligent?of had je het niet over mij?
Ik zie wel in dat ik misschien niet zo snel had moeten typen, dat krijg je als je FOK!t tijdens werkuren...
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc.ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen
![]()
why? ervaring er mee ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef OOST het volgende:
[..]
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomt![]()
daar heeft hij ervaring mee, Zuid-OOST trouwens ookquote:
Poe poe. Beschamend als je moeder ziet dat je ergens om lachtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
Een paar jaar terug. Het was winter, het had geijzeld. Werkelijk spekglad op straat, KNMI had gewaarschuwd, ga NIET de straat op tenzij het niet anders kan.
Of ik de hond (een rottweiler) even wilde uitlaten. Dat MOEST dus wel, een binnen schijtende hond is geen goed plan. Dus ik naar buiten, héél voorzichtig schuifelend op profielzolen. Ging best aardig!
Enfin, hond gaat in het gras zitten schijten. Dus ik sta zo, lalala, te wachten tot die hond klaar is. Kijk wat om me heen, zie ineens 'n eind verderop een kat. Ik denk, hee, een kat...
Mijn hond dacht,![]()
EEN KAT!!
![]()
WOEIIIII er achteraan!! Dus die neemt een ramscheut en zet zich af... op het stroeve gras... en Allan stond dus op een spekgladde stoep...
Gevolg:
De lijn trekt strak, hond is sterk en zet flink af --> WHAMMM!! Ik word omver getrokken en lazer keihard op de grond, de riem zat om mijn hand/pols gewikkeld en die kreeg ik dus niet los, ben zeker een meter of 10 over de stoep meegesleurd door de hond voordat ik ergens grip had en hem kon afremmen; mijn arm, heup, kont en bovenbeen zaten vol blauwe plekken en ik heb een paar dagen amper kunnen lopenwonder boven wonder niks gebroken!
Hehe, zo had ik in de brugklas zo een stoer pratend horlogequote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
niks mis met Michael Jackson toch ?heb ik ook gehad met m'n Nokia, op school tijdens college
duurde halve minuut, maar niet minder beschamend
Hehe, toen ik dit las moest ik denken aan een verhaal wat ik heb meegemaakt toen ik de hond uitliet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
<verhaal met hond>
Hahaha deze is wel echt geniaalquote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
-Verhaal-
Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe![]()
Ik zit met de tranen in mijn ogen te lachenquote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
*verhaal*
Paps en mams waren idd niet thuis (zullen wel met een stuk in de kraag ergens in een of andere achtertuin naast een bbq hebben gelegen ofzo) maar ik kon mijn ID laten zien.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zit met de tranen in mijn ogen te lachen![]()
Waren paps en mams thuis? Wat zeiden die?![]()
Poepie gedaan? Klinkt alsof je er vaker last van hebtquote:Op zondag 25 juni 2006 00:13 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Toen ik opkrabbelde rook ik wat, dus ik kijken naar mijn broek
Hehe, nu ik het zo lees komt het wel op een bepaalde manier over jaquote:Op zondag 25 juni 2006 12:24 schreef niekth het volgende:
[..]
Poepie gedaan? Klinkt alsof je er vaker last van hebt
quote:[b]Op zondag 25 juni 2006 09:27 ... "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" ...
Oh mijn god wat een verhaalquote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
heb dit ook al in een ander topic verteld, maar wil het jullie niet onthouden....
brood nuchter ga ik op mijn fiets opweg naar de kroeg waar we met zn allen hebben afgesproken, haal onderweg nog even sigaretten bij de benzinepomp, en fiets rustig door. Onderweg valt het me op dat mijn voorlicht het niet doet, en begin (al fietsend) wat aan het draadje te kloten. Terwijl ik zo voorover mijn stuur hang, gaat er een auto naast me rijden: politie![]()
Ik denk meteen dat mijn achterlicht het dan zeker ook niet doet, en ik stop braaf langs de stoeprand. Vraagt de bromsnor wat een meisje op mijn leeftijd op dit uur buiten te zoeken heeft.![]()
Blij dat ik geen boete krijg voor mijn licht vertel ik dat ik opweg ben naar een cafe..... en voor ik het weet wordt ik stevig beet gegrepen, en met een simpel "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" wordt ik op de achterbank geslingerd. Fiets in de kofferbak.![]()
Ik probeer nog aan te geven dat ik 20 ben, alleen een beetje klein voor mijn leeftijd, vraagt ie naar mijn ID kaart....... die ik dus niet bij me had: de shell-knakker kent me, en vraagt er inmiddels niet meer naar.
Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef LonelyWolf het volgende:
Niet leuk. Sta ik in de keuken te koken wanneer ik iets vanuit mijn ooghoek zie...Een dikke mothafokkin' spin (!!!) op mijn linkerschouder! Ik gilde net als een wijf.
Toen ik door had wat ik gedaan had, heb ik maar voor de zekerheid nog een keer gegild (maar stoer...net zoals een man hoort te zijn). Voor het geval dat mijn buren mij hebben gehoord.
Stel je voor...anders gaan ze denken dat ik een nicht ben -_-
Toch moest ik erom lachen![]()
Das écht kut.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh mijn god wat een verhaalIk word ook vaak te jong geschat, maar nog wel altijd boven de 18
Wat een boerenlullen trouwens om je niet eens terug te brengen of op z'n minst hun excuses aanbieden...
maar het verhaal![]()
![]()
![]()
Doet't altijd leuk op verjaardagen zoiets
*kijkt fotoboek*
...zo jong lijk je niet...
Anyway...mijn verhaal om toch ontopic te blijven. Vroegâh werkte ik nog in de HEMA als 15/16 jarig jongetje...Erg leuke tijd en soms verkocht ik de welbekende hema worst...
ik moest even wat pakken dus ik loop in een noodgang voorbij en zeg:
"Ik ben zo bij u mevrouw..."
draai me 1 seconde later weer om: "Oh sorry meneer"
Kom ik terug bleek't toch een mevrouw te zijn![]()
"Flits, ik heb jequote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Marsjaan het volgende:
<knip 2 broodje-aap verhalen>
Geweldigquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
GeweldigVertel de rest van je verhalen ook maar
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even een paar leuke uit de vele beschamende momenten van Opa![]()
...
Om dan op mijn achterwiel rijdend, gillend als een klein meisje, langs het bruggetje schieten en in de sloot belanden..
Tja.. er is nog véél meer hoor, maar ik heb nu niet zo'n zin in typen
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa's eerste vehikel
18, rijbewijs gehaald, en met de bus op weg op mijn eerste
auto te kopen (VW Golf II GTi). Eenmaal aangekomen, niet even
proefgereden ofzo (auto was van een vriend die automonteur was,
dus dat zat wel goed), betaald en weggereden.
Met dat ik achteruit uit het parkeervak van de flat rijdt,
stoer achteruitkijkend en met het armpje over de leuning van
de passagiersstoel, denk ik; "ach, ik kan net zo goed in zijn
achteruit de hele staat uitrijden". Het regent pijpestelen,
was goed donker Ik weet nog goed dat het achterruitenwissertje
de ruit nog maar nauwelijks de ruit watervrij kon houden, en ik
flink veel moeite had om iets te zien. halverwege het einde van
straat aangekomen denk ik nog " wat is hij toch langzaam in zijn
achteruit", en trap het gaspedaal nog eens extra diep in.
Bij het einde was de straat ga ik weer normaal in mijn stoel zitten,
draai mijn hoofd weer richting voorruit, en schrik me rot.
Er staat een lelijke eend (2CV) tegen mijn bumper!
Ik dus de auto uit om de bestuurder een hartig woordje toe te spreken,
blijkt er helemaal geen bestuurder in te zitten.
Wat blijkt?
De 2CV stond naast de golf geparkeerd toen ik achteruit wegreed,
en is met de bumper vast blijven zitten achter de bumper van de golf.
Ik had dat ding gewoon hon-der-den meters achter me aan meegesleept zonder het te merken.
Gelukkig had de 2CV geen schade, en ben ik stilletjes weggereden.![]()
De eigenaar van de 2CV zal wel gedacht hebben de volgende morgen..
Dat herinnert me aan een soortgelijk voorval. Ook tijdens een les (jaren geleden). Zuigen op een pen, inkt in mijn mond. Wachten op het eind van de les dan maar met mijn mond dicht. De les duurde echter lang en mijn mond begon vol te lopen met speeksel. Op een gegeven moment zoveel dat het niet meer ging. Op dat moment kon ik niet meer praten zonder dat er een stroom speeksel uit mijn mond zou komen en zomaar de les uit lopen, daar had ik het lef niet voor. Toen maar doorgeslikt. Gelukkig heb ik (voor zover ik weet) niets aan overgehouden. Maar inkt uit een ballpoint lijkt me niet echt gezond.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:08 schreef caradoc het volgende:
Nog op de middelbare school, zat in de les op dat dunne inktding uit een pen te kauwen. Ook een beetje zuigen erbij en ineens kreeg ik een vreselijke smaak in m'n mond. Ik had niet gelijk door dat het natuurlijk de inkt uit het dunne dingetje was dus ik kauwde lekker verder. Weer die smaak in m'n mond en ik kreeg door dat het inkt was. De les was over vijf minuten afgelopen dus ik zij letterljik geen woord meer en wachtte totdat ik naar de wc kon. M'n hele tong was donkerblauw en ik maar proberen het met water weg te krijgen. Het heeft zeker twee dagen geduurd dat het weg was, maar niemand heeft het gemerkt.
ik zou het niet dagelijks doen, nee...quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:28 schreef Weetjewat het volgende:
[..]
Maar inkt uit een ballpoint lijkt me niet echt gezond.
Als er een prijs voor zou bestaan zou je hem zeker krijgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zou zeggen dat ik een inktvis had gepijpt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:28 schreef Weetjewat het volgende:
[..]
Dat herinnert me aan een soortgelijk voorval. Ook tijdens een les (jaren geleden). Zuigen op een pen, inkt in mijn mond. Wachten op het eind van de les dan maar met mijn mond dicht. De les duurde echter lang en mijn mond begon vol te lopen met speeksel. Op een gegeven moment zoveel dat het niet meer ging. Op dat moment kon ik niet meer praten zonder dat er een stroom speeksel uit mijn mond zou komen en zomaar de les uit lopen, daar had ik het lef niet voor. Toen maar doorgeslikt. Gelukkig heb ik (voor zover ik weet) niets aan overgehouden. Maar inkt uit een ballpoint lijkt me niet echt gezond.
hahahaquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa's eerste vehikel
Geloof me, wat ik hier neerzet zijn de (voor mensen die me niet kennen) geloofwaardige verhalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
hahahaIk twijfel alleen wel of je dit niet allemaal (of gedeeltelijk) uit je mouw schudt
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:23 schreef stFz het volgende:
Anderhalf jaar geleden, ik zou uitgaan naar de lokale disco hier en had een beetje last van hoofdpijn. Ik dacht 'stel je toch niet zo aan' en ging vervolgens toch. Ik werd daar helemaal ziek en toen ik eindelijk thuis kwam, was ik erg slap en moe. Dus ik kom mn kamer in, in het pikke donker, en omdat ik zo moe was dacht ik 'ik spring wel vanaf hier me bed in'. Ik spring duikend naar mn bed en kom keihard op de vloer terecht, dat deed behoorlijk pijn. Toen maar snel mn bedje ingekropen
nope deze komt niet van broodjeaap.nl. is echt gebeurd evenals de andere, de bekeuringen hangen nu zelfs in kopievorm aan de muur in de werkplaats daar... ze verzamelen ze denk ik. Overigens wel geinig dat hij daar ook in nepvorm op staat.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa's eerste vehikel
18, rijbewijs gehaald, en met de bus op weg op mijn eerste
auto te kopen (VW Golf II GTi). Eenmaal aangekomen, niet even
proefgereden ofzo (auto was van een vriend die automonteur was,
dus dat zat wel goed), betaald en weggereden.
Met dat ik achteruit uit het parkeervak van de flat rijdt,
stoer achteruitkijkend en met het armpje over de leuning van
de passagiersstoel, denk ik; "ach, ik kan net zo goed in zijn
achteruit de hele staat uitrijden". Het regent pijpestelen,
was goed donker Ik weet nog goed dat het achterruitenwissertje
de ruit nog maar nauwelijks de ruit watervrij kon houden, en ik
flink veel moeite had om iets te zien. halverwege het einde van
straat aangekomen denk ik nog " wat is hij toch langzaam in zijn
achteruit", en trap het gaspedaal nog eens extra diep in.
Bij het einde was de straat ga ik weer normaal in mijn stoel zitten,
draai mijn hoofd weer richting voorruit, en schrik me rot.
Ik dus de auto uit om de bestuurder een hartig woordje toe te spreken,
blijkt er helemaal geen bestuurder in te zitten.
Wat blijkt?
De 2CV stond naast de golf geparkeerd toen ik achteruit wegreed,
en is met de bumper vast blijven zitten achter de bumper van de golf.
Ik had dat ding gewoon hon-der-den meters achter me aan meegesleept zonder het te merken.
Gelukkig had de 2CV geen schade, en ben ik stilletjes weggereden.![]()
De eigenaar van de 2CV zal wel gedacht hebben de volgende morgen..
Vertel, vertel, vertel!!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geloof me, wat ik hier neerzet zijn de (voor mensen die me niet kennen) geloofwaardige verhalen.
Ik zal maar niet beginnen over de auto die ik per ongeluk "stal", de verkeerde koffer die ik meenam,
het rijden met een brandende auto, de egel die ik 'aanzag' voor een inbreker en bijna doodschoot,
het midden in de drukke stad per ongeluk ingerekend worden door een arrestatieteam, etc etc etc
* Opa_vertelt 's leven lijkt op deze manier trouwens wel een aaneenschaking van beschamende momenten![]()
Beetje jammer dat een flitspaal technisch gezien niet eens op gordels KAN flitsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:40 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
nope deze komt niet van broodjeaap.nl. is echt gebeurd evenals de andere, de bekeuringen hangen nu zelfs in kopievorm aan de muur in de werkplaats daar... ze verzamelen ze denk ik. Overigens wel geinig dat hij daar ook in nepvorm op staat.
Ik weet niet of ik gelijk heb hoor, maar hij kan natuurlijk wel elke auto flitsen en dan achteraf bekijken of er tussenzaten die geen gordel omhaddenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje jammer dat een flitspaal technisch gezien niet eens op gordels KAN flitsen![]()
Dat is ook wat zinloosquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gelijk heb hoor, maar hij kan natuurlijk wel elke auto flitsen en dan achteraf bekijken of er tussenzaten die geen gordel omhadden![]()
Kun jij niet meer trekken als je voet vast zit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
Het flitsen gebeurde natuurlijk door de te hoge snelheid, de politie heeft het misschien door de vingers gezien omdat die snelheidsverlaging nog niet lang bekend was en het niet duidelijk stond aangegeven, op de foto's zag men echter dezelfde persoon binnen een paar minuten steeds zonder gordel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook wat zinloos
Ze flitsen echt alleen op snelheid. Anders zouoden ze van duizenden foto's met de hand moeten kijken wie zijn gordel niet om had. Dit vanaf een vage foto (want bewogen), van de achterkant, dus niet te zien. Enzovoort
Ik meen dat ik niet geschreven heb dat het om en flitspaal gingquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook wat zinloos
Ze flitsen echt alleen op snelheid. Anders zouoden ze van duizenden foto's met de hand moeten kijken wie zijn gordel niet om had. Dit vanaf een vage foto (want bewogen), van de achterkant, dus niet te zien. Enzovoort
Waardoor werdt hij dan wel geflitst?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:59 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
Ik meen dat ik niet geschreven heb dat het om en flitspaal ging![]()
Dat staat tussen haakjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Moja het volgende:
Mensen het gaat hier om beschamende momenten in je eentje![]()
Het beschamende moment draaide om haar... opzich kan dat wel tochquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Moja het volgende:
Mensen het gaat hier om beschamende momenten in je eentje![]()
Dat "Kom hier!"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Of gister, de rector vraagt of ik over ben, toen ik ja zei, zei ze oh, kind wat ben ik trots op je! Daar ga ik je voor kussen, kom hier! hier van de rector.. omg midden in de gang iedereen keek.![]()
Was jij dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef JaFFe het volgende:
Tering vanmiddag echt te erg. Ik wilde op mn fiets stappen met korte broek. Alleen hij zat niet goed scheurt ie helemaal in 2 stukken van de onderkant van de pijp tot voorbij mn kruis. En moest nog een flink stuk naar huis. Natuurlijk kwam ik niet meer bij en door er een tas voor te houden en hard te fietsen viel het niet op hoop ik. Maar het was wel erg.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:33 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat je zo op de fiets zit met een volle boodschappentas, onderweg een scheurtje opmerkt, steeds harder gaat fietsen, op een gegeven moment een paar appels verliest, maar niet stopt natuurlijk, want dan gaan de mensen vast kijken, en dat je dan net in de laatste straat de hele handel onder luid geraas door de bodem heen ziet storten. En dat je dan alleen wat je kan dragen meegrist -anders gaan mensen kijken immers- en de rest gewoon laat liggen. En dat je dan de rest van de week niet zonder te blozen langs die plek kunt fietsen, ook al heeft niemand je gezien en ligt er niets meer.
Geweldigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Burn, motherf*cker, burn!
[...........]
En ik was die vriendquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:48 schreef MaddoxX het volgende:
Kzat in de bioscoop, met een vriend van me. tijdens de pauze effe wat popcorn en drinken gehaald... ik ga dus terug in die stoel zitten... flikkert me de stoel eruit :/ ik zat daar dus met zit je op de grondik dus oppakken en er opnieuw inschuiven das was best kut iedereen kijken
want hop ik zat oppens vet laag haha
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En ik was die vriendja dat was schitterend.
Btw ik heb er ook 1
Ik was bij me neefjes verjaardag, en ga op een houten stoel zitten. Ik leun een beetje naar achter en de stoel gaf wel erg veel mee, ik denk: ach das normaal.
5 minuutjes later hang ik een beetje tegen de rugleuning, en de hele stoel valt uit elkaar![]()
Wtf
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef TwinHype het volgende:
Dokter: Je komt toch voor controle? Of kom je voor BLAASONTSTEKING![]()
OMFG!!1!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef TwinHype het volgende:
Afgelopen vrijdag: controle in het ziekenhuis. Moest er later zijn dan ik normaal op mijn werk moet zijn, dus zet ik de wekker wat later. Ik vergeet echter om hem op "alarm" te zetten. Ik wordt te laat wakker, kijk op de wekker, en zie dat de afspraak al over een half uur is. Spring uit bed, onder de douche, ruk daarna wat kleding uit mijn kast, kan mijn slipjes en schoenen niet vinden. Was zit nog in de droger, schoenen liggen wel ergens in de huiskamer schiet door mijn hoofd. Ren de trap af, zoek schoenen, vind alleen mijn bergschoenen (onder een rokje), pak mijn tas en telefoon, sping op de fiets.... hijgend in de wachtkamer, net op tijd, met een raar gevoel dat ik iets vergeten ben.....
Ik vermoed dat het iets met een slipje te maken heeftquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef TwinHype het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef TwinHype het volgende:
Zeker de rotonde in Nordhorn als je vanaf Denekamp komt.... ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:05 schreef A_L_N_F het volgende:
net over de grens bij ons in duitsland heb een een rotonde met daartussen een sierpad.
beidde kanten worden omringt door een 1,5 meter hoge natuurstenen muur.
een paar duitsers wouden ff stoer zijn en midden over de rotonde rijden tussen die muren door.
wat ze ff vergaten was dat dat weggetje smal toeliep.
ze reden zich klem tussen die muren en moesten wachten op de brandweer die ze eruit moest trekken
Volgens mij wel, ik herken een dergelijke structuur van de maandelijkse boodschapjes bij onze oosterburenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef INFINITY323F het volgende:
[..]
Zeker de rotonde in Nordhorn als je vanaf Denekamp komt.... ??![]()
zoiets dergelijks heb ik ook weleens meegemaakt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef maok het volgende:
Met broek met hele wijde pijpen aan zien dat de bus al bij de bushalte staat, sprintje trekken en dan met de ene voet in de pijp van de andere blijven hangen, daar ging ik dus plat op mijn muil.
Dit gebeurde midden op de grote markt in Groningen recht voor een vol terras. Om het een beetje goed te maken maakte ik toen maar een buiging na het opstaan. (bus als nog gehaald)
Vanwaar die helmquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef anneja het volgende:
requiem voor een ijsje
..... (jaha, ik fiets met een helm, sue me) .....
Ik ken drie mensen die door een stom ongelukje met hun kop op het asfalt zijn gekomen tijdens het fietsen, en daarvan mocht er maar eentje dezelfde dag nog uit het ziekenhuis en dat was omdat ie dood was, zijn vrouw en drie kinderen waren nog onderweg naar het ziekenhuis. De tweede lag drie weken in coma en is nu een volslagen ander persoon. De derde heeft nu na bijna een jaar gelukkig alleen nog een Harry-Potterlitteken als souvenir, plus wat imposante rontgenfoto's met grote schroeven en platen en dat soort dingen.quote:
Dat is stijlquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef maok het volgende:
Dit gebeurde midden op de grote markt in Groningen recht voor een vol terras. Om het een beetje goed te maken maakte ik toen maar een buiging na het opstaan. (bus als nog gehaald)
dan zou ik ook een helm opzetten met het fietsenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef anneja het volgende:
[..]
Ik ken drie mensen die door een stom ongelukje met hun kop op het asfalt zijn gekomen tijdens het fietsen, en daarvan mocht er maar eentje dezelfde dag nog uit het ziekenhuis en dat was omdat ie dood was, zijn vrouw en drie kinderen waren nog onderweg naar het ziekenhuis. De tweede lag drie weken in coma en is nu een volslagen ander persoon. De derde heeft nu na bijna een jaar gelukkig alleen nog een Harry-Potterlitteken als souvenir, plus wat imposante rontgenfoto's met grote schroeven en platen en dat soort dingen.
wow! je had dus gewoon kots marathon.. wat had je buikgriep?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef papierclipje het volgende:
Begin van zaterdag avond, voelde me niet zo lekker maar had beloofd om mee uit te gaan. Dus ik lekker rustig aan doen, aan de cola en ander fris.
Het ging gelukkig allemaal goed tot ik rond 12 uur naar huis wou gaan
Ik sta op, voel wat "bubbels" in mn maag, hol naar de wc (natuurlijk bezet) kots de vloer voor de wc onder.
snel naar buiten.
in wat bosjes kotsen.
Iedereen die buiten was kijkt je aan van "daar heb je weer zon kansloze alcoholist"
Snel naar huis fietsen. Thuis aangekomen weer kotsen. Wordt mn moeder wakker (toen woonde ik nog thuis)
"Heb je teveel gezopen!!??"
ik: "nee ik voel me niet lekker, heb alleen maar fris op
"ja ja tuurlijk"
Toen ik de hele nacht zo ongeveer om het uur moest kotsen geloofde ze me wel dat ik niet gedronken had maar gewoon ziek was. Maar wel beschamend omdat iedereen bij dat cafe dacht dat ik veel te veel gedronken had.
Ik heb ook es een kots-en-schijt-marathon gehad, voedselvergiftiging door een McBacon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
wow! je had dus gewoon kots marathon.. wat had je buikgriep?
Ik zit hier met een maat gewoon kei hard te lachen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:36 schreef maok het volgende:
Met broek met hele wijde pijpen aan zien dat de bus al bij de bushalte staat, sprintje trekken en dan met de ene voet in de pijp van de andere blijven hangen, daar ging ik dus plat op mijn muil.
het lag dus niet aan mijquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ik zit hier met een maat gewoon kei hard te lachen.
Ik lach je niet uit, maar zie het gewoon voor me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |