abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:35:05 #101
84328 Lllaura
painting pictures
pi_39040142
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef kleinvogelijn het volgende:
's nachts om half 1 rijd ik met mijn auto door ons uitgestorven dorp. Bij het kruispunt wilde ik rechtsaf slaan, maar had een doosje (hele dure) lijm op het dash-board liggen. Dat schoof in de bocht dus richting mijn raam, wat ik helemaal opengedraaid had. Om te voorkomen dat die troep uit mijn auto zou glijden, greep ik met mijn hand DOOR het stuur heen het doosje beet.
Daardoor kon ik niet rechtsom sturen en reed dus rechtdoor ipv de bocht om, schampte het stoplicht tegenover me, reed over de berm, tegen de richting in om tot stilstand te komen onder een poortje aan de overkant.

Gelukkig reed er niemand want het was een rake klap en ik schaamde helemaal rot. Heeeel zachtjes ben ik toen stapvoets naar huis gereden.
Ken het... Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.

Vrouwen acher het stuur...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:56:24 #102
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39040893
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ken het... Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.

Vrouwen acher het stuur...
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:59:09 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39041000
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus
je zag 'm te laat?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:05:42 #104
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39041208
net over de grens bij ons in duitsland heb een een rotonde met daartussen een sierpad.
beidde kanten worden omringt door een 1,5 meter hoge natuurstenen muur.

een paar duitsers wouden ff stoer zijn en midden over de rotonde rijden tussen die muren door.
wat ze ff vergaten was dat dat weggetje smal toeliep.
ze reden zich klem tussen die muren en moesten wachten op de brandweer die ze eruit moest trekken
ik ben lief :)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:06:34 #105
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39041239
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je zag 'm te laat?
Nee, ik ben gewoon een kluns
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39045993
tvp
pi_39051604
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je zag 'm te laat?
nee, hij stak ineens over
pi_39052687
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik had dat vroeger regelmatig!

Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).

Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.
Dat had ik ook weleens maar ik had het geluk om geen terugtraprem op mijn fiets te hebben
Kon dus gewoon terugdraaien.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:27 #109
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39052743
In MAVO 4 werd een meerdaags schoolreisje georganiseerd: iedereen op de fiets naar Texel toe. De bagage ging mee in een auto. Ik reed ook met die auto mee, fiets in de kofferbak (jah, je fietst niet zo snel met een lengte van 1.38) en een duidelijke waarschuwing: geen snoeppapiertjes in de auto achterlaten, het is een nieuwe, dure lesauto!!

Heenweg alles helemaal perfect.

Op de terugweg gingen er meer klasgenoten met die auto mee en had men voor de bagage en de vijf fietsen een aanhanger geregeld.Ook nu kreeg iedereen de waarschuwing: niets in de auto laten slingeren!! Door het rijgedragvan de bestuurder, en het geschommel van de aanhanger, voelde ik me langzaam steeds misselijker worden, en voor ik het wist kots ik de hele achterbank vol. Ik liet in iedergeval geen snoeppapiertjes achter
King Shameek just do it to the crowd
pi_39053414
Ik stap vorige week bij mijn flat van de fiets, zie vanuit mijn ooghoek iemand staan en kennelijk fixeerde ik me daar nogal op, want ik bleef dus met de onderkant van mijn broekspijp in het handvat van mijn stuur haken.

Ik snap nog steeds niet hoe ik dat voor mekaar heb gekregen, gelukkig schoot het los voordat ik neersmakte. Moest wel meteen aan dit topic denken trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39053785
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:38:55 #112
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39054346
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
misschien had ie een stijve door de persoon die die zag staan?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_39054738
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Het was wel een broek tot iets onder de knie maar inderdaad, ik stap kennelijk vreemd af.

En NEE ik had geen stijve ben een meisje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:42:51 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39068765
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reed ik zeik nat
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39076851
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef WEST het volgende:
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reed ik zeik nat
Ik lag daarnet ook bijna in het water
Was wat aan het crossen met m'n ATB over een sintelpad, wat harder dan normaal, grens opzoeken, maar ik ging iets te hard over een bruggetje, merkte dat ik de bocht daarna niet ging halen, remde zodat ik dwars ging, viel van m'n fiets en lag in het riet.
M'n broekspijp had het water net geraakt

Maar echt beschamend vond ik het niet, eerder grappig

Als je naar zo'n afspraak moet is het natuurlijk erg klote

[ Bericht 4% gewijzigd door Gitanki op 21-06-2006 15:20:15 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:17:48 #116
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39077137
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Ik heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt, een losse veter die rond mijn trapper was gedraaid. Ik dacht, geen probleem, gewoon langs de andere kant even afstappen -> zat er langs die kant ook een veter rond de trapper. En door te trappen kwam het langs beide kanten steeds strakker te zitten. Uiteindelijk ben ik maar tot aan een stukje gras gesukkeld en daar heb ik me dan maar laten omvallen. Toen wist ik plots waarom mijn moeder altijd vertelde dat ik mijn veters vast moest maken .

Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39077307
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal .
ook dat verhaal lezen wij graag
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_39081785
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39104556
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef Beach het volgende:
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
pi_39106526
LOL ja inderdaad, bijna elk jaar wel een paar keer Gelukkig woonde ik vlakbij de lagere school
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39106895
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef anneja het volgende:

[..]

Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
??? Wat een achterlijk gedoe zeg. Als ze mijn kind niet haar huis lieten gaan om schone kleren aan te trekken na een val in ijskoud water dan wist ik het wel
pi_39107590
Ik was een paar jaar terug in Rome en had voor de lunch een stuk pizza gekocht om op straat op te eten. Dus ik ga lekker op een bankje zitten, septemberzonnetje, heerlijk. Tot dat een stuk gesmolten kaas (plakkerig en slierterig) in m'n keel vast bleef zitten. Toen kon ik dus ten overstaan van alle mensen op straat, kokhalzend en wel, die kaas uit m'n keelgat gaan plukken. 't Was nog best eng trouwens, ik kon geen adem meer krijgen ofzo.

Hierbij heb ik me maar getroost met de gedachte dat ik toch niemand ken in Rome, helaas gaat die vlieger niet op bij die keer dat ik zonder schoen in de trein zat die ik elke dag nam, en waarin je dus ook altijd bekenden tegenkomt.

Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor... Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39108145
Ik had gewoon aan de noodrem getrokken zeg... dan loop je idd wel heel erg voor l*l met 1 schoen
pi_39108556
En dan uit moeten leggen waarom ik aan de noodrem trok? Van m'n leven niet. Ik ben in een halletje gaan zitten met mn voeten onder me, en m'n tas op m'n schoot, zodat je m'n voeten niet meer zag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:58:05 #125
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39108803
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor... Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.

Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39108869
nou hier mijn meest beschamende en ranzige verhaal!

Ik ben 2 jaar terug stomdronken op zo'n heerlijke veels te grote brakke mannenfiets naar huis gereden. (notabene een 'meegenomen' fiets, hij stond niet op slot en dit verhaal legt uit, waarom niet. maar alsnog :dit is echt mijn straf geweest voor het stelen v een fiets!)

Maar het was echt een kutfiets, hij trapte altijd alsof je in de tachtigste versnelling zat, was veels te hoog, nogmaals: een MANNENfiets (ik vrouw), viel uit elkaar v ellende, remmen deed ie nauwelijks, maar het meest mooie was dat ie soms op slot sprong. Dan blokkeerde die hele fiets. Het kost dus ontzettend veel moeite om op gang te komen en vaart te maken.
snachts, ik dronken, was keihard naar huis aan het knallen, totdat mijn fiets weer eens plots compleet blokkeerde: gevolg: ik ben keihard met mijn doos op de stang geklapt.
Ik ben doorgefietst naar huis, maar onwijze pijn aan mijn doos. Ik snel gedouchet, slapen. Moest er vroeg EN NIET fris uit, dus ik douche nog een keer. Maar onwijze kater EN nóg meer pijn aan mijn doos.
Pas toen ik een half uur later op de uni verscheen, daar naar de wc ging, schrok ik me wezenloos, heel mijn string onder het bloed. Ik met mijn dronken/brakke kop, had dat helemaal niet opgemerkt, die 2x dat ik gedouchet heb. Ik ben per direct met de bus gegaan en mijn beste vriendin opgebeld (student geneeskunde) want dit vond ik ECHT te genant voor de dokter.
Het was trouwens maar een oppervlakkige wond, alleen bloedt het daar nou eenmaal vervelender + dat je het iets schoner moet houden. Maar dat was met een paar dagen helemaal over hoor.

Achteraf kan ik er heel hard om lachen, maar er zijn maar 2 mensen die ik dit verhaal tot nu toe heb verteld.
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:01:43 #127
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39108916
Maar waarom stond de fiets dan niet op slot?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39109061
ik heb een keer rijles gekregen van mijn ex op een parkeerplaats en daar stond zo een mega grote gele container waar ik natuurlijk volop tegen aan reed omdat ik dacht dat het gaspedaal de rem was vriendje was toen wel heel erg boos.
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
pi_39109114
omdat het zo'n kutfiets was die echt NIET meer te fiksen was, waar je niet op kon fietsen, en waar je jezelf (man/vrouw) onvruchtbaar mee maakt. Ik heb hem een paar dagen later gedumpt overigens en een nieuwe VROUWENfiets gekocht
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_39109259
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:

Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur
Is dat niet fuckin' gevaarlijk? .
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:15:47 #131
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39109402
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
pi_39109439
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers .
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:17:16 #133
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_39109464
quote:

[..]

Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_39109645
mijn pa ook.,

hij moest heel erg hoesten, en met dat hoesten kwam ook een beetje inhoud van zijn maag naar boven, dus in paniek rent hij naar de wc, komt even later terug, Tegen mijn moeder: "Schat heb jij mij kunstgebit gezien?

Bleek dat hij zijn kunstgebit had doorgespoeld.
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39109767
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef DenniZZ het volgende:
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
Ohja, ik zag al helemaal zo'n half been voor me .
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:28:57 #136
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_39109859
Ik was een keer op een verjaardag geweest en wilde weer naar huis fietsen, maar doordat ik nogal wat ranja had gedronken, kreeg ik mijn slot niet geopend. Na vele pogingen gaf ik dat dus maar op en tilde mijn achterwiel op en besloot te lopen naar huis.
Ik was net de bocht om en val de struiken in, met mijn fiets er bovenop. Ik bleef even liggen om het tot me door te laten dringen en toen zag ik dat er twee mensen langskwamen. Een oude man zag me liggen, vroeg me of alles goed was en bood me aan me overeind te helpen, waarop zijn vrouw zei: "Laat maar X, die is gewoon niet Bob" (in andere woorden) en ze liepen weer door.
Ik krabbelde even later wankelend weer overeind, probeerde het slot nog eens, maar het lukte nog niet, dus liep ik weer verder.
Toen zag ik iemand mij tegemoet komen, dus ik: "Sorry, ik heb misschien een gekke vraag, maar ik kan mijn fiets niet van het slot halen, kunt u het eens proberen.."
die vent doet de sleutel erin: *klik*
Toen ben ik zonder verdere problemen naar huis gefietst
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:31:41 #137
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39109974
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef BOKA het volgende:

[..]

En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
pi_39111961
quote:

[..]

OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal. Echt zo grappig

Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:32:08 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39112490
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Lollifant het volgende:

[..]

OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal. Echt zo grappig

Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:
Ik heb hetzelfde
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39112783
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Tristessa het volgende:
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers .
Meerdere keren zelfs.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:45:19 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39113099
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Meerdere keren zelfs.
ik koop gewoon geen schoenen met veters meer
maar ook met muiltjes aan lukt het me om er eentje te verliezen omdat ik omval en dan zo boos wordt dat ik met mijn schoenen ga gooien
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:35:47 #142
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39114812
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde
Whahaha ja ik kan er ook iedere keer nog om in een deuk liggen
Vooral omdat het ook echt iets voor mijn broer is, hij is echt een kluns soms. Dat maakt het extra grappig
pi_39115430
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
dag
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:00:08 #144
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39115565
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef petre86 het volgende:

[..]

was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
Mwah valt wel mee hoor, is een jaartje of 2 misschien 3 geleden maximaal.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:02:34 #145
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39115634
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39115636
oja, beschamend moment in je eentje.. als je als jong pubertje gaat ontdekken wat seksualiteit is.. en dan je toompje scheurt niet pijnlijk, wel veel bloed, en alles geneesd vanzelf weer.
gelijk de 1e keer dat ik de wasmachine zelf aangezet had om de bebloedde sprei er in te wassen
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
spill it up!
dag
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:05:00 #147
150152 Queen_Bee
pi_39115690
Ik durf niet
I'm super sonic man
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:29:53 #148
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_39116456
Een paar weken terug sta ik op de metro te wachten op station Amsterdam Zuid-WTC, komt er een metro aanrijden waaruit een hand steekt met een bos bloemen eraan ( het was moederdag ) Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo hard heb gelachen... Die kop ook van het meisje toen ze uitstapte , ze wist niet hoe snel ze van het perron af moest komen
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_39121593
Moest jij dan de moeder voorstellen ofzo anders snap ik hem niet echt.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:34:57 #150
150152 Queen_Bee
pi_39121707
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
I'm super sonic man
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:41:13 #151
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_39121941
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.

pi_39122198
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee jij hebt veel te melden.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:59:59 #153
150152 Queen_Bee
pi_39125399
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Petra76 het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.

Whehhehe ik had eens mn kaartje nog aan mn nieuwe shirt hangen, was klaar om te stappen. Maar gelukkig ging ik eerst lang een vriendin die het zag
I'm super sonic man
pi_39125936
Afgelopen week reed ik met de auto terug van m'n werk... Op de weg waar ik met de auto stil kom te staan voor 'n stoplicht komt er zo'n patserbmw bak met paar opgeschoten knaapjes naast me staan en begint te toeteren... Ik lachen en had zoiets van muha! die trek ik er uit met 't kleine seicentootje van m'n ma... Bij het tweede stoplicht staan ze weer naast me en steken hun duimpjes op... Dus ik denk laat ik het er nog maar eens op wagen Rood oranje stoplicht GROEN... GAS! slaat m'n motor af Damn ben nog nooit zo uitgelachen
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_39127159
vanavond n domme actie bij het eten. ik had mn lepel volgeschept, maar voor ik het ging opeten wou ik nog even de tvgids goed neerleggen zodat ik die mooi kon lezen. ik leg dus de lepel op de rand van het bord en pak de gids. bij het neerleggen daarvan zie ik alleen de lepel over het hoofd waardoor deze word opgewipt en de tafel vol eten ligt mn moeder schoot dusdanig in de lach dat ze zo ongeveer stikte
Too much is never enough!
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:40:34 #156
150152 Queen_Bee
pi_39130467
RIP
I'm super sonic man
pi_39133080
Gister was ik met m'n beste vriendinnetje mee geweest naar st.-truiden waar ze luistertherapie krijgt. Je ligt dus op bed met 'n koptelefoon op naar mozart/gregoriaans/kraakpiep te luisteren. Maarja ik wilde me dus omdraaien knap ik keihard met mn kop tegen die muur aan, au!
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:46:30 #158
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_39133651
Gevalletje maandagmorgen:

Ik wil tijdens m'n werk op een vestiging een technische ruimte in. Tot mijn verbazing past mijn sleutel niet op de deur, ook de sleutel van een collega past niet. Wij naar de concierge, hij doet ook een poging maar helaas. Ik bellen waarom die sloten veranderd zijn. Na een beetje rondbellen kom ik uit bij de persoon die normaal zorgt draagt voor de sloten, hij zou wel even onze kant op komen, afijn 10 minuten later: hij probeert zijn sleutel: nee, past ook niet waarna hij de klink omlaag doet en de deur opent. Die deur was dus nooit op slot geweest...
Hebridean Black project 90%
pi_39134091
[edit] laat maar

[ Bericht 47% gewijzigd door Palomar op 23-06-2006 00:00:59 (reply was niet zo gepast :P) ]
pi_39134429
Nog op de middelbare school, zat in de les op dat dunne inktding uit een pen te kauwen. Ook een beetje zuigen erbij en ineens kreeg ik een vreselijke smaak in m'n mond. Ik had niet gelijk door dat het natuurlijk de inkt uit het dunne dingetje was dus ik kauwde lekker verder. Weer die smaak in m'n mond en ik kreeg door dat het inkt was. De les was over vijf minuten afgelopen dus ik zij letterljik geen woord meer en wachtte totdat ik naar de wc kon. M'n hele tong was donkerblauw en ik maar proberen het met water weg te krijgen. Het heeft zeker twee dagen geduurd dat het weg was, maar niemand heeft het gemerkt.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:23:37 #161
150152 Queen_Bee
pi_39134933
Je hebt 2 dagen niet gesproken?
I'm super sonic man
pi_39135013
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt 2 dagen niet gesproken?
Nee, maar m'n tong gewoon niet echt laten zien. Na VEEL water en m'n tanden langs elk deel van m'n tong schrapen was het donkerblauwe wel weg, maar blauw was die nog steeds.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:29:36 #163
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_39135090
Goed topic.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2006 @ 07:57:11 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39138381
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:

Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit

Waren die dunne stangetjes dus los De stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:05:41 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39138444

Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
pi_39139832
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 07:57 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:

[afbeelding]

Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit

Waren die dunne stangetjes dus los De stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
Zo heb ik een klapstoeltjesfobie. Ik was eens op een kinderfeestje, en zat op een klapstoel. Nu zijn dat soort kinderen NIET geschikt voor kinderen. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar de stoel klapte dicht, en ik zat ertussen met mijn oor. En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.

vrijdag 23 juni 2006 @ 09:42:56 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39139873
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef _Arual_ het volgende:

[..]
En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39141234
Klapstoeltjes zijn idd ook erg herkenbaar, heb er na er ook eens tussengezeten te hebben tijdenlang niet meer op durven zitten.

Kwam er nog een naar boven. Op een zomerdag besloten we eens met zijn allen de tuin wat van zijn onkruid en dode planten te verlossen. Met zn 4-en in een tuin van een paar vierkante meter is op zich al geen succes, voor je het weet zit je met je kop in iemands hol, maar goed. Op een gegeven moment had ik wel dorst gekregen, want het was knetterwarm, dus ik wil naar binnenlopen onder het zonnescherm door. En terwijl ik aan het lopen ben hoor ik opeens een knal en word naar achteren gesmeten. Verdwaasd om me heen staan kijken enzo, maar iedereen ging gewoon door. Pas toen merkte ik dat ik op de onderkant van de hark was gaan staan, die zo tegen mijn kop aan geklapt was (op de een of andere manier voelde ik er niets van, terwijl het toch flink aankwam). Eenmaal een beetje bijgekomen van het gebeuren nog maar eens om me heen gekeken en stilletjes naar binnen geslopen om maar eens even hard te gaan lachen.
You are something, untill you're not...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:13:00 #169
150152 Queen_Bee
pi_39142424
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:

Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar

Omg, dit vond ik wel heel erg
I'm super sonic man
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:51:03 #170
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_39143809
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Moi? Intelligent? of had je het niet over mij?

Ik zie wel in dat ik misschien niet zo snel had moeten typen, dat krijg je als je FOK!t tijdens werkuren...
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:57:47 #171
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39144072
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar

Omg, dit vond ik wel heel erg
Ik schaamde me ook dood, maar dan wel pas de dag erna, toen drong het nog niet zo door
pi_39144891
klapstoeltjes..
Normaal ga ik naar een bios met vaste stoelen maar heel soms dus naar eentje met klapstoelen
Ik ga zitten, trek mijn lange jas uit en ga even staan om hem over een andere stoel te kunnen hangen en direct daarna ga ik weer zitten.. stukkie lager

mensen vragen nu nog steeds of ik wel uitkijk met de stoelen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:25:31 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39145037
Of dat je gaat behang afkrabben en schilderen en dat je dan zo lang met je zweetvoet op het krantenpapier op de grond blijft staan dat het er niet meer afwil enzo. En dat je dan door de kamer hupst met aan een voet een stuk van het Rotterdamse sufferdje .
pi_39145049
Mijn zus en ik waren wat aan het klieren, en zij wilde in de aanval gaan en ik draaide weg *krak* door de tuinstoel heen.

[ Bericht 1% gewijzigd door DanseMacabre op 23-06-2006 12:31:24 ]
pi_39145770
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc. ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen tranen over de wangen van t lachen... komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:51:31 #176
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39145808
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc. ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen tranen over de wangen van t lachen... komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:45:44 #177
150152 Queen_Bee
pi_39158225
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef ruudjuh31 het volgende:

[..]

Moi? Intelligent? of had je het niet over mij?

Ik zie wel in dat ik misschien niet zo snel had moeten typen, dat krijg je als je FOK!t tijdens werkuren...
Ik had 't over Geert
I'm super sonic man
pi_39164334
quote:
gisteravond nog:
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomt
pi_39165794
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef OOST het volgende:

[..]

beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomt
why? ervaring er mee ?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:42:26 #180
152068 SPRMN
I'm all that is left ...
pi_39180228
Ik weet nog wel in de brugklas dat we met de klas weg gingen.
Ik als stoere jongen zat met nog een paar stoere jongens op de achterbank, maar de meisjes wilden ook. Er was 1 meisje dat echt lekker was. Uitgerekend zij kwam bij mij op schoot zitten. Nou waren de meisjes nogal wild op en neer aan het springen op onze schoten. Eerst was ik er wel lekker van aan het genieten en bewoog haar een beetje in de richting zodat ik ervan kon genieten. Het moment dat ik voelde dat ik een stijve begon te krijgen, sprong ik omhoog en terwijl ik mompelde dat ik me niet zo lekker voelde zocht ik snel een plekje voor in de bus.

Ik schaamde me zo erg he.

Uiteindelijk heb ik kort nog iets met haar gehad.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:21:01 #181
92492 Redskillz
Nachtegaal.
pi_39181318
tijdje geleden was met wat vrienden uitgeweest uiteraard wat gedronken, ik was bijna bij huis en ik fietste door een straat met van die houten paaltjes om de weg van het voetpad te scheiden, fiets ik tegen zon paaltje aan met mn voorwiel dus knal k overdekop over mn fiets heen op de grond ,t was 5 uur snachts dus gelukkig geen hond op straat..
dikke pijn, en in mn fietsframe een dikke scheur die fiets was net een halfjaartje oud
Die met die rooie broek
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:21:51 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39186988
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

why? ervaring er mee ?
daar heeft hij ervaring mee, Zuid-OOST trouwens ook
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:41:32 #183
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_39187608
Hm ok mijn beschamend moment. Minder dan sommige hier maar toch beschamend. Ik had net mijn nieuwe telefoon. Een t-mobile vario. En dat ding kan ongelooflijk hard muziek afspelen. Dus ik zit in de bus. Vliegt ineens het stekkertje van me headset eruit toen ik anders ging zitten. Zat ergens verstopt onder me jas dus ik kon em er ook niet weer indrukken. Ik proberen die muziek uit te zetten. telefoon vet vastlopen natuurlijk. Lekkere timing. Accu op zo'n ding zit ook muurvast. Ding heeft zeker wel 3 minuten op zn hardst "Michael jackson - The way you make me feel" afgespeeld in een propvolle doodstille bus, voordat ik me pennetje vond om de reset knop in te drukken En dan duren 3 minuten lang... Als het nou normale muziek was geweest ok maar michael jackson.. Ik had gewoon snel wat nummers erop gezet omdat ik wegmoest.. De dag erop heb ik een ipod aangeschaft trouwens.
pi_39187845
niks mis met Michael Jackson toch ? heb ik ook gehad met m'n Nokia, op school tijdens college duurde halve minuut, maar niet minder beschamend
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39189374
whehe vanmiddag nog 1 alleen niet van mezelf, maar wel lachen. We waren aan het afrekenen bij de winkel. De kassadame wilde een artikel inscannen maar het stond niet in het systeem. Ze moest dus de streepjescode invoeren. Maar blijkbaar werkte dat nog niet. Dus zij pakt de telefoon en gaat iemand bellen... DACHT ze... ze zat nl met haar scanapparaat aan dr oor. Haha, ik heb het nog nooit zo leuk gevonden om iets af te rekenen. Zeg zo tegen dr: "ja je kan zo lang wachten, maar ik denk niet dat je iemand aan de lijn krijgt."
You are something, untill you're not...
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:50:29 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39189774
quote:
gisteravond nog:
Poe poe. Beschamend als je moeder ziet dat je ergens om lacht
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_39192062
Ik fietste met twee vriendinnen naar het dorp omdat we een tussenuur hadden, een van hen haakte met haar voeten in mijn spaken, ik viel met mn kop op de stoep en was bewusteloos, politie was aan het surveilleren en toen moest ik met de politie-auto naar de dokter.
pi_39192123
Een paar jaar terug. Het was winter, het had geijzeld. Werkelijk spekglad op straat, KNMI had gewaarschuwd, ga NIET de straat op tenzij het niet anders kan.
Of ik de hond (een rottweiler) even wilde uitlaten. Dat MOEST dus wel, een binnen schijtende hond is geen goed plan. Dus ik naar buiten, héél voorzichtig schuifelend op profielzolen. Ging best aardig!

Enfin, hond gaat in het gras zitten schijten. Dus ik sta zo, lalala, te wachten tot die hond klaar is. Kijk wat om me heen, zie ineens 'n eind verderop een kat. Ik denk, hee, een kat...

Mijn hond dacht, EEN KAT!! WOEIIIII er achteraan!! Dus die neemt een ramscheut en zet zich af... op het stroeve gras... en Allan stond dus op een spekgladde stoep...

Gevolg:
De lijn trekt strak, hond is sterk en zet flink af --> WHAMMM!! Ik word omver getrokken en lazer keihard op de grond, de riem zat om mijn hand/pols gewikkeld en die kreeg ik dus niet los, ben zeker een meter of 10 over de stoep meegesleurd door de hond voordat ik ergens grip had en hem kon afremmen; mijn arm, heup, kont en bovenbeen zaten vol blauwe plekken en ik heb een paar dagen amper kunnen lopen wonder boven wonder niks gebroken!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_39192633
Nog zoiets stoms:

Glazen potje met mosterd, al even niet gebruikt. Dan komt er zo'n laagje dunne drab op, kan gebeuren, niks mis mee. Even doorroeren met een mes, en klaar... zou je dan verwachten dat je zo hard roert, dat de bodem uit het potje loskomt en de mosterd alle kanten op kleddert? Ik dus ook niet
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_39193221
Whehehe dat verhaal met die hond in de sneeuw

Niet in mijn eentje, wel beschamend! Paar jaar geleden liep ik met mijn toenmalige vriendje een rondje op de kermis. We liepen naast elkaar en ik keek omhoog naar het reuzenrad toen ineens de stoep ophield ik viel dus echt languit op straat. Het vriendje had het niet direct door dus die praatte gewoon door, pas toen ik niks terug zei keek hij waar ik was

Wel in mijn eentje en ook beschamend! Toen ik een jaar of 12 was zat ik aan de tafel in de huiskamer de krant te lezen, op de tafel zat ook een kat. Ik hoorde wat kraken, toen een harde knal en ik zat op de grond met stukken stoel om me heen en de kat, ontzettend geschrokken van de knal zat aan de andere kant van de kamer heel bang te kijken
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:22:55 #191
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39193365
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
Een paar jaar terug. Het was winter, het had geijzeld. Werkelijk spekglad op straat, KNMI had gewaarschuwd, ga NIET de straat op tenzij het niet anders kan.
Of ik de hond (een rottweiler) even wilde uitlaten. Dat MOEST dus wel, een binnen schijtende hond is geen goed plan. Dus ik naar buiten, héél voorzichtig schuifelend op profielzolen. Ging best aardig!

Enfin, hond gaat in het gras zitten schijten. Dus ik sta zo, lalala, te wachten tot die hond klaar is. Kijk wat om me heen, zie ineens 'n eind verderop een kat. Ik denk, hee, een kat...

Mijn hond dacht, EEN KAT!! WOEIIIII er achteraan!! Dus die neemt een ramscheut en zet zich af... op het stroeve gras... en Allan stond dus op een spekgladde stoep...

Gevolg:
De lijn trekt strak, hond is sterk en zet flink af --> WHAMMM!! Ik word omver getrokken en lazer keihard op de grond, de riem zat om mijn hand/pols gewikkeld en die kreeg ik dus niet los, ben zeker een meter of 10 over de stoep meegesleurd door de hond voordat ik ergens grip had en hem kon afremmen; mijn arm, heup, kont en bovenbeen zaten vol blauwe plekken en ik heb een paar dagen amper kunnen lopen wonder boven wonder niks gebroken!

Wees blij dat je niet in de verse drol viel .
pi_39194237
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
niks mis met Michael Jackson toch ? heb ik ook gehad met m'n Nokia, op school tijdens college duurde halve minuut, maar niet minder beschamend
Hehe, zo had ik in de brugklas zo een stoer pratend horloge Ging regelmatig per ongeluk af in de klas omdat er zo'n grote knop op de voorkant zat... "*TRING* IT'S TWO THIRTY FOUR PM !!!" Of als een irritante klasgenoot erop drukte als ik even niet keek
pi_39194534
een mede-student z'n telefoon ging af tijdens een college: hij had een sexringtoon keihard een vrouw die klaarkwam door de zaal 400 studenten en hij wordt er nu nog aan herinnerd
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39194917
Oeps, verkeerde account ...
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39194999
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
<verhaal met hond>
Hehe, toen ik dit las moest ik denken aan een verhaal wat ik heb meegemaakt toen ik de hond uitliet!

Anyway, ik liet de hond uit op het strand. Nu zijn er stukken strand bij wat gewoon halve duinen zijn: je moet een stukje naar beneden lopen om bij het water te komen zeg maar...

Ik was wat in gedachten verzonken (de hond liep los) en daardoor keek ik niet uit waar ik liep. Plotseling struikelde ik en rolde en gleed naar beneden. Toen ik opkrabbelde rook ik wat, dus ik kijken naar mijn broek : bleek er een drol uitgesmeerd over mijn rechterbroekspijp

Daar liep ik dan met een blauwe en bruine broekspijp, gadverdamme
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_39195735
Ik weet er nog een van een (mannelijke) kennis van mij:

Deze persoon had wel eens de gewoonte om te zeggen: krijg toch de .... (en dan een scheet laten).
Tijdens een buurtfeest deed hij dit dus ook een keer, hij was alleen vergeten dat hij aan de dunne was (door de nodige alcohol).
Het resultaat laat zich raden en hij heeft dit lang mogen aanhoren van zijn buren
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  zondag 25 juni 2006 @ 09:27:17 #197
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39199639
heb dit ook al in een ander topic verteld, maar wil het jullie niet onthouden....

brood nuchter ga ik op mijn fiets opweg naar de kroeg waar we met zn allen hebben afgesproken, haal onderweg nog even sigaretten bij de benzinepomp, en fiets rustig door. Onderweg valt het me op dat mijn voorlicht het niet doet, en begin (al fietsend) wat aan het draadje te kloten. Terwijl ik zo voorover mijn stuur hang, gaat er een auto naast me rijden: politie

Ik denk meteen dat mijn achterlicht het dan zeker ook niet doet, en ik stop braaf langs de stoeprand. Vraagt de bromsnor wat een meisje op mijn leeftijd op dit uur buiten te zoeken heeft.

Blij dat ik geen boete krijg voor mijn licht vertel ik dat ik opweg ben naar een cafe..... en voor ik het weet wordt ik stevig beet gegrepen, en met een simpel "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" wordt ik op de achterbank geslingerd. Fiets in de kofferbak.
Ik probeer nog aan te geven dat ik 20 ben, alleen een beetje klein voor mijn leeftijd, vraagt ie naar mijn ID kaart....... die ik dus niet bij me had: de shell-knakker kent me, en vraagt er inmiddels niet meer naar.

Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe
pi_39199811
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
-Verhaal-

Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe
Hahaha deze is wel echt geniaal
Dan voel je je wel knap lullig
pi_39199870
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
*verhaal*
Ik zit met de tranen in mijn ogen te lachen

Waren paps en mams thuis? Wat zeiden die?
  zondag 25 juni 2006 @ 10:44:35 #200
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39200318
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:01 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik zit met de tranen in mijn ogen te lachen

Waren paps en mams thuis? Wat zeiden die?
Paps en mams waren idd niet thuis (zullen wel met een stuk in de kraag ergens in een of andere achtertuin naast een bbq hebben gelegen ofzo) maar ik kon mijn ID laten zien.

Geen verontschuldigingen of zo, en ze brachten me ook niet terug naar het punt waar ze me van straat plukten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')