Ken het...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef kleinvogelijn het volgende:
's nachts om half 1 rijd ik met mijn auto door ons uitgestorven dorp. Bij het kruispunt wilde ik rechtsaf slaan, maar had een doosje (hele dure) lijm op het dash-board liggen. Dat schoof in de bocht dus richting mijn raam, wat ik helemaal opengedraaid had. Om te voorkomen dat die troep uit mijn auto zou glijden, greep ik met mijn hand DOOR het stuur heen het doosje beet.
Daardoor kon ik niet rechtsom sturen en reed dus rechtdoor ipv de bocht om, schampte het stoplicht tegenover me, reed over de berm, tegen de richting in om tot stilstand te komen onder een poortje aan de overkant.
Gelukkig reed er niemand want het was een rake klap en ik schaamde helemaal rot. Heeeel zachtjes ben ik toen stapvoets naar huis gereden.
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ken het...Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.
Vrouwen acher het stuur...![]()
je zag 'm te laat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus![]()
![]()
Dat had ik ook weleens maar ik had het geluk om geen terugtraprem op mijn fiets te hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger regelmatig!
Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).
Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.![]()
misschien had ie een stijve door de persoon die die zag staan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
Het was wel een broek tot iets onder de kniequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
Ik lag daarnet ook bijna in het waterquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef WEST het volgende:
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reedik zeik nat
![]()
Ik heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt, een losse veter die rond mijn trapper was gedraaid. Ik dacht, geen probleem, gewoon langs de andere kant even afstappen -> zat er langs die kant ook een veter rond de trapper. En door te trappen kwam het langs beide kanten steeds strakker te zitten. Uiteindelijk ben ik maar tot aan een stukje gras gesukkeld en daar heb ik me dan maar laten omvallen. Toen wist ik plots waarom mijn moeder altijd vertelde dat ik mijn veters vast moest makenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
ook dat verhaal lezen wij graagquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal.
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef Beach het volgende:
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter![]()
??? Wat een achterlijk gedoe zeg. Als ze mijn kind niet haar huis lieten gaan om schone kleren aan te trekken na een val in ijskoud water dan wist ik het welquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef anneja het volgende:
[..]
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor...Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
![]()
Is dat niet fuckin' gevaarlijk?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur![]()
![]()
![]()
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.
Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!![]()
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur![]()
![]()
![]()
Ohja, ik zag al helemaal zo'n half been voor mequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef DenniZZ het volgende:
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef BOKA het volgende:
[..]
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.
Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Lollifant het volgende:
[..]
OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal.Echt zo grappig
![]()
Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:![]()
![]()
![]()
Meerdere keren zelfs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Tristessa het volgende:
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers.
ik koop gewoon geen schoenen met veters meerquote:
Whahaha ja ik kan er ook iedere keer nog om in een deuk liggenquote:
was vast een tijdje geleden ofniet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
Mwah valt wel mee hoor, is een jaartje of 2 misschien 3 geleden maximaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
spill it up!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Nee jij hebt veel te melden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Whehhehe ik had eens mn kaartje nog aan mn nieuwe shirt hangen, was klaar om te stappen. Maar gelukkig ging ik eerst lang een vriendin die het zagquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Petra76 het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.
![]()
Nee, maar m'n tong gewoon niet echt laten zien. Na VEEL water en m'n tanden langs elk deel van m'n tong schrapen was het donkerblauwe wel weg, maar blauw was die nog steeds.quote:
Zo heb ik een klapstoeltjesfobie. Ik was eens op een kinderfeestje, en zat op een klapstoel. Nu zijn dat soort kinderen NIET geschikt voor kinderen. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar de stoel klapte dicht, en ik zat ertussen met mijn oor. En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:57 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:
[afbeelding]
Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit
Waren die dunne stangetjes dus losDe stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.
![]()
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
Moi? Intelligent?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Ik schaamde me ook dood, maar dan wel pas de dag erna, toen drong het nog niet zo doorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar
Omg, dit vond ik wel heel erg![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc.ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen
tranen over de wangen van t lachen...
komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
![]()
Ik had 't over Geertquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Moi? Intelligent?of had je het niet over mij?
Ik zie wel in dat ik misschien niet zo snel had moeten typen, dat krijg je als je FOK!t tijdens werkuren...
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc.ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen
![]()
why? ervaring er mee ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef OOST het volgende:
[..]
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomt![]()
daar heeft hij ervaring mee, Zuid-OOST trouwens ookquote:
Poe poe. Beschamend als je moeder ziet dat je ergens om lachtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
Een paar jaar terug. Het was winter, het had geijzeld. Werkelijk spekglad op straat, KNMI had gewaarschuwd, ga NIET de straat op tenzij het niet anders kan.
Of ik de hond (een rottweiler) even wilde uitlaten. Dat MOEST dus wel, een binnen schijtende hond is geen goed plan. Dus ik naar buiten, héél voorzichtig schuifelend op profielzolen. Ging best aardig!
Enfin, hond gaat in het gras zitten schijten. Dus ik sta zo, lalala, te wachten tot die hond klaar is. Kijk wat om me heen, zie ineens 'n eind verderop een kat. Ik denk, hee, een kat...
Mijn hond dacht,![]()
EEN KAT!!
![]()
WOEIIIII er achteraan!! Dus die neemt een ramscheut en zet zich af... op het stroeve gras... en Allan stond dus op een spekgladde stoep...
Gevolg:
De lijn trekt strak, hond is sterk en zet flink af --> WHAMMM!! Ik word omver getrokken en lazer keihard op de grond, de riem zat om mijn hand/pols gewikkeld en die kreeg ik dus niet los, ben zeker een meter of 10 over de stoep meegesleurd door de hond voordat ik ergens grip had en hem kon afremmen; mijn arm, heup, kont en bovenbeen zaten vol blauwe plekken en ik heb een paar dagen amper kunnen lopenwonder boven wonder niks gebroken!
Hehe, zo had ik in de brugklas zo een stoer pratend horlogequote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
niks mis met Michael Jackson toch ?heb ik ook gehad met m'n Nokia, op school tijdens college
duurde halve minuut, maar niet minder beschamend
Hehe, toen ik dit las moest ik denken aan een verhaal wat ik heb meegemaakt toen ik de hond uitliet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Allan24 het volgende:
<verhaal met hond>
Hahaha deze is wel echt geniaalquote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
-Verhaal-
Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe![]()
Ik zit met de tranen in mijn ogen te lachenquote:Op zondag 25 juni 2006 09:27 schreef TwinHype het volgende:
*verhaal*
Paps en mams waren idd niet thuis (zullen wel met een stuk in de kraag ergens in een of andere achtertuin naast een bbq hebben gelegen ofzo) maar ik kon mijn ID laten zien.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zit met de tranen in mijn ogen te lachen![]()
Waren paps en mams thuis? Wat zeiden die?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |