??? Wat een achterlijk gedoe zeg. Als ze mijn kind niet haar huis lieten gaan om schone kleren aan te trekken na een val in ijskoud water dan wist ik het welquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef anneja het volgende:
[..]
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor...Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
![]()
Is dat niet fuckin' gevaarlijk?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur![]()
![]()
![]()
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.
Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!![]()
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur![]()
![]()
![]()
Ohja, ik zag al helemaal zo'n half been voor mequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef DenniZZ het volgende:
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef BOKA het volgende:
[..]
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.
Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Lollifant het volgende:
[..]
OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal.Echt zo grappig
![]()
Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:![]()
![]()
![]()
Meerdere keren zelfs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Tristessa het volgende:
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers.
ik koop gewoon geen schoenen met veters meerquote:
Whahaha ja ik kan er ook iedere keer nog om in een deuk liggenquote:
was vast een tijdje geleden ofniet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
Mwah valt wel mee hoor, is een jaartje of 2 misschien 3 geleden maximaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
spill it up!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Nee jij hebt veel te melden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Whehhehe ik had eens mn kaartje nog aan mn nieuwe shirt hangen, was klaar om te stappen. Maar gelukkig ging ik eerst lang een vriendin die het zagquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Petra76 het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.
![]()
Nee, maar m'n tong gewoon niet echt laten zien. Na VEEL water en m'n tanden langs elk deel van m'n tong schrapen was het donkerblauwe wel weg, maar blauw was die nog steeds.quote:
Zo heb ik een klapstoeltjesfobie. Ik was eens op een kinderfeestje, en zat op een klapstoel. Nu zijn dat soort kinderen NIET geschikt voor kinderen. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar de stoel klapte dicht, en ik zat ertussen met mijn oor. En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:57 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:
[afbeelding]
Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit
Waren die dunne stangetjes dus losDe stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.
![]()
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
Moi? Intelligent?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Ik schaamde me ook dood, maar dan wel pas de dag erna, toen drong het nog niet zo doorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar
Omg, dit vond ik wel heel erg![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc.ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen
tranen over de wangen van t lachen...
komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
![]()
Ik had 't over Geertquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef ruudjuh31 het volgende:
[..]
Moi? Intelligent?of had je het niet over mij?
Ik zie wel in dat ik misschien niet zo snel had moeten typen, dat krijg je als je FOK!t tijdens werkuren...
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc.ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen
tranen over de wangen van t lachen...
komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
![]()
why? ervaring er mee ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef OOST het volgende:
[..]
beter dan dat je iets anders aan t doen bent en je moeder binnenkomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |