abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:35:05 #101
84328 Lllaura
painting pictures
pi_39040142
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef kleinvogelijn het volgende:
's nachts om half 1 rijd ik met mijn auto door ons uitgestorven dorp. Bij het kruispunt wilde ik rechtsaf slaan, maar had een doosje (hele dure) lijm op het dash-board liggen. Dat schoof in de bocht dus richting mijn raam, wat ik helemaal opengedraaid had. Om te voorkomen dat die troep uit mijn auto zou glijden, greep ik met mijn hand DOOR het stuur heen het doosje beet.
Daardoor kon ik niet rechtsom sturen en reed dus rechtdoor ipv de bocht om, schampte het stoplicht tegenover me, reed over de berm, tegen de richting in om tot stilstand te komen onder een poortje aan de overkant.

Gelukkig reed er niemand want het was een rake klap en ik schaamde helemaal rot. Heeeel zachtjes ben ik toen stapvoets naar huis gereden.
Ken het... Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.

Vrouwen acher het stuur...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:56:24 #102
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39040893
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ken het... Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.

Vrouwen acher het stuur...
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:59:09 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39041000
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus
je zag 'm te laat?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:05:42 #104
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39041208
net over de grens bij ons in duitsland heb een een rotonde met daartussen een sierpad.
beidde kanten worden omringt door een 1,5 meter hoge natuurstenen muur.

een paar duitsers wouden ff stoer zijn en midden over de rotonde rijden tussen die muren door.
wat ze ff vergaten was dat dat weggetje smal toeliep.
ze reden zich klem tussen die muren en moesten wachten op de brandweer die ze eruit moest trekken
ik ben lief :)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:06:34 #105
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39041239
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je zag 'm te laat?
Nee, ik ben gewoon een kluns
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39045993
tvp
pi_39051604
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je zag 'm te laat?
nee, hij stak ineens over
pi_39052687
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik had dat vroeger regelmatig!

Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).

Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.
Dat had ik ook weleens maar ik had het geluk om geen terugtraprem op mijn fiets te hebben
Kon dus gewoon terugdraaien.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:27 #109
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39052743
In MAVO 4 werd een meerdaags schoolreisje georganiseerd: iedereen op de fiets naar Texel toe. De bagage ging mee in een auto. Ik reed ook met die auto mee, fiets in de kofferbak (jah, je fietst niet zo snel met een lengte van 1.38) en een duidelijke waarschuwing: geen snoeppapiertjes in de auto achterlaten, het is een nieuwe, dure lesauto!!

Heenweg alles helemaal perfect.

Op de terugweg gingen er meer klasgenoten met die auto mee en had men voor de bagage en de vijf fietsen een aanhanger geregeld.Ook nu kreeg iedereen de waarschuwing: niets in de auto laten slingeren!! Door het rijgedragvan de bestuurder, en het geschommel van de aanhanger, voelde ik me langzaam steeds misselijker worden, en voor ik het wist kots ik de hele achterbank vol. Ik liet in iedergeval geen snoeppapiertjes achter
King Shameek just do it to the crowd
pi_39053414
Ik stap vorige week bij mijn flat van de fiets, zie vanuit mijn ooghoek iemand staan en kennelijk fixeerde ik me daar nogal op, want ik bleef dus met de onderkant van mijn broekspijp in het handvat van mijn stuur haken.

Ik snap nog steeds niet hoe ik dat voor mekaar heb gekregen, gelukkig schoot het los voordat ik neersmakte. Moest wel meteen aan dit topic denken trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39053785
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:38:55 #112
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39054346
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
misschien had ie een stijve door de persoon die die zag staan?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_39054738
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Het was wel een broek tot iets onder de knie maar inderdaad, ik stap kennelijk vreemd af.

En NEE ik had geen stijve ben een meisje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:42:51 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39068765
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reed ik zeik nat
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39076851
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef WEST het volgende:
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reed ik zeik nat
Ik lag daarnet ook bijna in het water
Was wat aan het crossen met m'n ATB over een sintelpad, wat harder dan normaal, grens opzoeken, maar ik ging iets te hard over een bruggetje, merkte dat ik de bocht daarna niet ging halen, remde zodat ik dwars ging, viel van m'n fiets en lag in het riet.
M'n broekspijp had het water net geraakt

Maar echt beschamend vond ik het niet, eerder grappig

Als je naar zo'n afspraak moet is het natuurlijk erg klote

[ Bericht 4% gewijzigd door Gitanki op 21-06-2006 15:20:15 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:17:48 #116
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39077137
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Ik heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt, een losse veter die rond mijn trapper was gedraaid. Ik dacht, geen probleem, gewoon langs de andere kant even afstappen -> zat er langs die kant ook een veter rond de trapper. En door te trappen kwam het langs beide kanten steeds strakker te zitten. Uiteindelijk ben ik maar tot aan een stukje gras gesukkeld en daar heb ik me dan maar laten omvallen. Toen wist ik plots waarom mijn moeder altijd vertelde dat ik mijn veters vast moest maken .

Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39077307
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal .
ook dat verhaal lezen wij graag
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_39081785
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39104556
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef Beach het volgende:
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
pi_39106526
LOL ja inderdaad, bijna elk jaar wel een paar keer Gelukkig woonde ik vlakbij de lagere school
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39106895
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef anneja het volgende:

[..]

Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
??? Wat een achterlijk gedoe zeg. Als ze mijn kind niet haar huis lieten gaan om schone kleren aan te trekken na een val in ijskoud water dan wist ik het wel
pi_39107590
Ik was een paar jaar terug in Rome en had voor de lunch een stuk pizza gekocht om op straat op te eten. Dus ik ga lekker op een bankje zitten, septemberzonnetje, heerlijk. Tot dat een stuk gesmolten kaas (plakkerig en slierterig) in m'n keel vast bleef zitten. Toen kon ik dus ten overstaan van alle mensen op straat, kokhalzend en wel, die kaas uit m'n keelgat gaan plukken. 't Was nog best eng trouwens, ik kon geen adem meer krijgen ofzo.

Hierbij heb ik me maar getroost met de gedachte dat ik toch niemand ken in Rome, helaas gaat die vlieger niet op bij die keer dat ik zonder schoen in de trein zat die ik elke dag nam, en waarin je dus ook altijd bekenden tegenkomt.

Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor... Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39108145
Ik had gewoon aan de noodrem getrokken zeg... dan loop je idd wel heel erg voor l*l met 1 schoen
pi_39108556
En dan uit moeten leggen waarom ik aan de noodrem trok? Van m'n leven niet. Ik ben in een halletje gaan zitten met mn voeten onder me, en m'n tas op m'n schoot, zodat je m'n voeten niet meer zag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:58:05 #125
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39108803
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor... Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.

Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')