Nog een hoogtepuntje uit Deel 2quote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Game on!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Netsoenev het volgende:
We huurden een vakantiehuisje in een piepklein Frans dorpje in Bretagne, het was er altijd zo rustig dat je ieder moment verwachte dat er een stuk tumbleweed voorbij kwam rollen, vergezeld door een riedeltje uit een mondharmonica.
Mijn slaapkamer had een balkon met twee van die grote naar buiten openslaande deuren, het was heerlijk om 's nachts die deuren open te laten staan, de gordijnen dicht te doen en in slaap te vallen bij het licht krakende geluid van de krekels. Als ik dan de volgende ochtend wakker werd liep ik altijd rechtstreeks naar het raam, poedelnaakt, mijn ogen nog half dicht, trok de gordijnen open en rekte me uitgebreid uit terwijl ik de heerlijke frisse buitenlucht opsnoof en uitkeek over het pleintje onder mijn balkon.
Dat ochtendritueel ging iedere dag goed, tot de laatste dag van de vakantie was aangebroken. Ik werd wakker, liep naar het raam, trok de gordijnen open, opende langzaam mijn ogen en besefte toen pas dat er die dag op het normaal zo verlaten pleintje een braderie gehouden werd.
Voor wie Monty Python's 'Life of Brian' gezien heeft:
[afbeelding]
En? Het montuur nog gevonden?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:54 schreef Syndicate het volgende:
Een van mn ergste was wel:
Dat ik nog in de winkel stond bij mn vorige baas, een klant aan de bril helpen. Op een gegeven moment alles ingevuld.. montuur weg.. Het lag er net nog. Eerst in de rekken gekeken, want misschien was die TE behulpzame collega zo slim geweest om hem terug te hangen. Niet dus.
Goed, dan moest de handtas van mevrouw maar open. Ik niet blij, klant niet blij, en mn collega's ook niet want de hele winkel stond nog vol met klanten. Afijn mevrouw was natuurlijk al niet meer te genieten, maar goed die handtas op de toonbank en open dat ding. Zit er me toch een verzameling zware shag in die handtas!
Ik floep er meteen uit: Een aardige verslaving heeft u daar!![]()
Klant boos natuurlijk..
Meestal lul ik me nog wel uit een stomme opmerking, maar deze was te kansloos om nog goed te praten.
Daar bleek een andere klant mee rond te lopen..quote:
Iets intressanters kan er hier inderdaad niet gebeurenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef LonelyWolf het volgende:
Het gebeurde in but Alphen a/d Rijn waar er niet duidelijk staat waar auto's NIET mogen rijden. Rijd ik zo'n straatje in terwijl heel veel mensen naar mij stonden te kijken met een vage blik. Zo van: wattafak?!
Toen ik doorkreeg dat er in die straat geen auto's mochten rijden, heb ik vol schaamte achteruit gereden.![]()
Gelukkig herkende niemand mij![]()
Dus je gaat wel op Fok! verhalen over hoe je vorige nacht bent stukgetrokken door je hubbie en dit vind je te raar om te posten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef erodome het volgende:
Ik lees met liefde mee, maar ga niets over mijn beschamende momenten in mijn eentje zeggen, ben allang blij dat ik bij die dingen alleen was en dat dus niemand het gezien heeft, niemand het weet, vind het niet erg dat zo te houden
Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Of: de klink van een schuifdeur zoeken.
of ertegenaan lopen terwijl er stickers opzittenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwen.
kun je daar ook al voor geflitst worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Marsjaan het volgende:
Nog eenzelfde achtig iets:
Collega van mn broertje werd ook geflitst, en hij wist zeker dat hij niet te hard reed, je mocht er 50. Dus hij terug en weer geflitst, aan de andere kant van de weg. Maar hij moest weer omdraaien om richting huis te gaan en werd weer geflitst. Kwammie er weken later achter dat hij geen gordel om had![]()
![]()
Dat heb ik dus ook meegemaakt, alleen was het bij mij nog erger.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef Razor21 het volgende:
Wij zijn een tijdje terug naar een nieuw pand verhuisd. Nu is het zo dat je daar op het parkeerdek kan roken.
Dus ik sta te roken en zit een beetje te kijken naar de ramen (donkere ramen) dus ik ga zo voor het raam staan en doe een beetje mijn haar goed zie dat mijn rits openstond dus ook die trek ik dicht.
Maar hoe meer ik in het glas keek, des meer ik ging zien. Bleek ik dus zo een kantine in te kijken waar allemaal mensen aan het eten waren![]()
En die konden mijn dus gewoon zien, het was mijn eerste instantie niet opgevallen![]()
Ik had dat vroeger regelmatig!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik eens gehad met de veters van mijn gympies
Heel taktisch jaquote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
Steekvlam van een halve meter boven de tafel. Afgerekend en in een andere kroeg nog nagelachen.
Wel wekenlang die kroeg vermeden.
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzinequote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heel taktisch ja
Moet je s proberen met een dienblad met 200 waxinelichtjes op een barbecue en er dan 2 glazen water per keer eroverheen gooien...dan haal je 8 meter wel
Wasbenzine explodeert in een fles, de vlammen van water op zo'n dienblad gaan recht de lucht. Desalniettemin moet je wel oppassen waar je mee bezig bentquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzine![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaalWat voelde ik me stom toen
Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus![]()
Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"![]()
Jij hebt die van Mwanatabu d'r zonnebril gemistquote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef Bot13 het volgende:
En dan gaat er iets héél snel door je heen hè.. Of je doet niks, en je verliest je sleutelbos met al je 8 sleutels. Of je.. Ja. Inderdaad. Pakt 'm gewoon..En snel ook, want straks issie weg hè!
Nou, dat was wel behoorlijk erg al zeg ik het zelf![]()
Oja, en dat was uiteraard een meisje wat ik niet kon uitstaan. De toevallige voorbijganger dan dus, de EHBO-persoon weet ik niet meer.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef anneja het volgende:
Waardoor ik geduldig moest wachten op een toevallige voorbijganger die me naar de EHBO persoon kon dirigeren.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:46 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
In april 2006 in de Albert Heijn zien dat er op bakjes verse sladressing een houdbaarheidsdatum van 12-05 staat.
Alle bakjes uit het rek vissen en deze aan de vakkenvullende jongeman presenteren onder het motto "deze zijn houdbaar tot december vorig jaar! Je moet ze maar wegdoen".
De vakkenvullende jongen droog "nee, 12 mei".
Ik was brak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |