abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:36:53 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39028328
De keuken is los..... best kut, wie moet hem vastzetten dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:40:20 #82
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39028408
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
De keuken is los..... best kut, wie moet hem vastzetten dan?
ik kom uit twente en hier is alles los.
ik ben lief :)
pi_39028659
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik had dat vroeger regelmatig!

Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).

Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.
Ik een half jaar geleden;
Net een nieuwe mountainbike opgehaald, met klikpendaaltjes. Deze klikpendaaltjes nog niet afgesteld waardoor m'n schoenen dus goed vast zaten en ik ze dus niet makkelijk los kreeg. Even een klein rondje fietsen en aan m'n vriendin showen.
Uiteraard moet ik even stoer laten zien hoe goed ik een stoppie op m'n voorwiel kan maken (voorrem inknijpen waardoor het achterwiel omhoog komt). Met als gevolg dat ik bij stilstand m'n voeten niet los krijg.
Gevolg, ik val languit op de grond met m'n splinternieuwe MTB zonder ook maar enige mogelijkheid om met op te vangen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39028667
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
niemand beschamende momentjes met natte scheten gehad?
jawel op mijn stage, niemand heeft het gezien en ik ben gauw met een smoesje naar huis gegaan. Probleem opgelost
pi_39028831
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:26 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook meegemaakt, alleen was het bij mij nog erger.
Ik stond allemaal gesprekken te voeren en te schaduwboksen.
Een week later had ik het pas in de gaten dat er aan de andere kant van het glas een heel kantoor was.
Haha, zoiets maakte ik eens mee toen ik ergens fietste, daar was een soort helling met heg, bovenop de helling zag ik ineens een stuk verderop een vent midden op het fietspad schaduwboksen en karatetrappen in de lucht doen, ik was er maar met een wijde boog omheen gefietst

Eigen beschamende momenten:

Een met m'n moeder als lijdend voorwerp:

Als klein kind zeepsop in twee bekertjes doen en denken dat m'n moeder en een andere vrouw het meteen uit zouden spugen als ze het drinken, de ene vrouw drinkt het niet op, m'n moeder giet het zo achterover, gelukkig maar zeepsop, dus geen ernstige gevolgen.
Maar wel meteen een lesje geleerd

Andere momenten waarbij ik alleen mezelf iets aandeed:

Het meest beschamende ooit, ook nog nooit aan iemand verteld
(ik was toen 10 jaar ofzo)
Een munt op straat vinden en deze in m'n mond doen, waarbij de munt in m'n strot blijft steken.
ik slik 'm door, maar heb 'm gelukkig weer uitgepoept (maar niet bewaard), erg dom,
ik had een ziekte op kunnen lopen of ingewanden kunnen beschadigen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:03:33 #86
151582 A_L_N_F
pi_39028950
natte scheten

hier heb ik wel een verhaal over.
en nee dit is geen broodje aap maar echt gebeurd.
ik heb dit verhaal zowel van mijn broertje en vriendjes, collega's en anderen gehoord die het allemaal gezien hadden!

vorig jaar zomer, kinderparadijs tijs (discotheek waar breezah's rondlopen in latrop) was er een meisje.
dit meisje was een beetje vadsig maar dat was niet alles.
schijnbaar was dit meisje een beetje ziek, buikgriep? maar vond thuisblijven niet nodig.
een witte broek aantrekken vond ze ook al een geweldig idee.

dus op een gegeven moment zien meerdere mensen een meisje langsvliegen richting de wc.
opmerkelijk was dat in de witte broek een bruin spoor zichtbaar was die liep tot aan haar voeten waar het eronderuit kwam.
deze dame was dus flink aan de racekak en kon dus niet op tijd de wc halen.
ze heeft zich dus midden in die discotheek de broek volgescheten.

voor en in de wc was er een diarree-spoor op de grond.
de dame in kwestie is de tent uitgegooid en wou toen met de bus naar huis. de chauffeur wou dat niet dus kon ze midden in de nacht haar vader bellen die haar toen ophaalde.

het meisje in kwestie kwam uit oldenzaal.
pi_39028995
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal Wat voelde ik me stom toen

Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus

Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"
briljant
pi_39029479
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef A_L_N_F het volgende:
natte scheten

ik heb dit verhaal zowel van mijn broertje en vriendjes, collega's en anderen gehoord die het allemaal gezien hadden!

vorig jaar zomer, kinderparadijs tijs (discotheek waar breezah's rondlopen in latrop) was er een meisje.
schijnbaar was dit meisje een beetje ziek, buikgriep? maar vond thuisblijven niet nodig.

dus op een gegeven moment zien meerdere mensen een meisje langsvliegen richting de wc.
opmerkelijk was dat in de witte broek een bruin spoor zichtbaar was die liep tot aan haar voeten waar het eronderuit kwam.

de dame in kwestie is de tent uitgegooid en wou toen met de bus naar huis. de chauffeur wou dat niet dus kon ze midden in de nacht haar vader bellen die haar toen ophaalde.

dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_39030143
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Wat jij zegt.
pi_39030500
quote:
natte scheten

Och, wat moet dat meisje zich enorm kut gevoeld hebben.
ik heb hier echt alleen medelijden mee, je kan er helemaal niets aan doen. Je kan zomaar uit het niets diarree krijgen en voordat je uberhaupt door hebt dat je dat hebt, zit je er al onder.
Ik heb dat als meisje van een jaar of 11 ook wel eens gehad in de tuin bij mijn ouders.
En dan in een discotheek en door iedereen nog jaren uitgelachen worden, het arme kind.
Trouwens stom en onnodig detail om te vertellen dat ze een beetje vadsig was, alsof het bij iets dikkere mensen genanter is.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:02:23 #91
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39030621
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Trouwens stom en onnodig detail om te vertellen dat ze een beetje vadsig was, alsof het bij iets dikkere mensen genanter is.
Als het bij Paris Hilton zou gebeuren zou ik me helemaal een ongeluk lachen, maar zo'n meisje in een discotheek is best 'vervelend'
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:05:20 #92
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_39030717
Voor een vergadering koffie en thee (heet water + theezakje) halen, en dan vervolgens als iedereen aanwezig is enthousiast thee gaan trekken door het theezakje in de koffiekan te hangen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:09:33 #93
151582 A_L_N_F
pi_39030840
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef freecell het volgende:

[..]

mwah, ze had een soort van driekwwartbroek aan die wat strak zat.
tja op de een of andere manier was het daardoor nog ranziger.
(als ik moest kiezen uit 2 kwaden dan toch liever een mooie slanke dame die zo'n ongelukje heeft dan een obees persoon)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:18:32 #94
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39031157
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:11 schreef pepper_961 het volgende:
Een "verse" van gisteren, helaas was ik niet in mn eentje.

Ik moest mn kindje weer uit school halen en wilde nog even gauw wat lippenstift opdoen.
Terwijl ik mn lippenstift uit mn tas pak overpeins ik of ik er misschien niet ook een spiegeltje bij moet pakken. Al lukt het me meestal ook wel goed zonder spiegeltje. Met dat ik daar zo over denk, hoor ik mn zus dr stem..." Pep, waarom hou je je hand voor je mond als je lippenstift opdoet? "
ik:
Ik snap 'm niet. .
pi_39031252
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet. .
Ze hield haar hand voor haar mond, op de manier waarmee ze normaal haar spiegeltje vasthoudt. Alleen nu zonder spiegeltje
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:23:07 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39031318
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze hield haar hand voor haar mond, op de manier waarmee ze normaal haar spiegeltje vasthoudt. Alleen nu zonder spiegeltje
Oh zo .
pi_39031767
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef erodome het volgende:
Ik lees met liefde mee, maar ga niets over mijn beschamende momenten in mijn eentje zeggen, ben allang blij dat ik bij die dingen alleen was en dat dus niemand het gezien heeft, niemand het weet, vind het niet erg dat zo te houden
Hmmm...in jouw geval kan ik me goed voorstellen dat men heel graag wil weten wat voor beschamende dingen jij in je eentje allemaal uitgehaald hebt...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:38:08 #98
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_39031784
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_39032074
quote:
natte scheten

Nou, daar ging het laatste restje zelfvertrouwen dat het arme kind nog over had van vóór de puberteit...
Kan het alleen maar zielig vinden eigenlijk.

Had zelf ook eens racekak na 26 uur in een bus naar Rome, en kon ten overstaan van een leerling of 70 een willekeurig café in sprinten om in een taal die ik niet kende uit te leggen wat ik kwam doen. Nét gehaald... Als ik toen in mijn broek gescheten had, dan had ik me verhangen op die plee denk ik...en ik ben niet eens vadsig.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39036898
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik een half jaar geleden;
Net een nieuwe mountainbike opgehaald, met klikpendaaltjes. Deze klikpendaaltjes nog niet afgesteld waardoor m'n schoenen dus goed vast zaten en ik ze dus niet makkelijk los kreeg. Even een klein rondje fietsen en aan m'n vriendin showen.
Uiteraard moet ik even stoer laten zien hoe goed ik een stoppie op m'n voorwiel kan maken (voorrem inknijpen waardoor het achterwiel omhoog komt). Met als gevolg dat ik bij stilstand m'n voeten niet los krijg.
Gevolg, ik val languit op de grond met m'n splinternieuwe MTB zonder ook maar enige mogelijkheid om met op te vangen
hmm had/heb zelf een mtb kon ik ook stoppies op. op vakantie mtb geleend, met voorvering ( dat reageert dus net iets anders ) kreeg van te voren nog te horen doe nou voorzichtig...

heb de littekens van de trapper nog in me voorhoofd staan zegmaar
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:35:05 #101
84328 Lllaura
painting pictures
pi_39040142
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:55 schreef kleinvogelijn het volgende:
's nachts om half 1 rijd ik met mijn auto door ons uitgestorven dorp. Bij het kruispunt wilde ik rechtsaf slaan, maar had een doosje (hele dure) lijm op het dash-board liggen. Dat schoof in de bocht dus richting mijn raam, wat ik helemaal opengedraaid had. Om te voorkomen dat die troep uit mijn auto zou glijden, greep ik met mijn hand DOOR het stuur heen het doosje beet.
Daardoor kon ik niet rechtsom sturen en reed dus rechtdoor ipv de bocht om, schampte het stoplicht tegenover me, reed over de berm, tegen de richting in om tot stilstand te komen onder een poortje aan de overkant.

Gelukkig reed er niemand want het was een rake klap en ik schaamde helemaal rot. Heeeel zachtjes ben ik toen stapvoets naar huis gereden.
Ken het... Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.

Vrouwen acher het stuur...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:56:24 #102
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39040893
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ken het... Ik kwam middenin een scherpe bocht op het idee om m'n kilometerstand op nul te zetten. Stak dus ook m'n hand dóór m'n stuur, waardoor ie niet meer terug kon draaien. Gelukkig reed ik langzaam en butste ik alleen maar tegen de stoeprand.

Vrouwen acher het stuur...
Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:59:09 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39041000
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Over beschamende momenten in de auto gesproken... Ik ben een tijdje geleden een rotonde OP gereden... het middenstuk dus
je zag 'm te laat?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:05:42 #104
151582 A_L_N_F
pi_39041208
net over de grens bij ons in duitsland heb een een rotonde met daartussen een sierpad.
beidde kanten worden omringt door een 1,5 meter hoge natuurstenen muur.

een paar duitsers wouden ff stoer zijn en midden over de rotonde rijden tussen die muren door.
wat ze ff vergaten was dat dat weggetje smal toeliep.
ze reden zich klem tussen die muren en moesten wachten op de brandweer die ze eruit moest trekken
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:06:34 #105
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_39041239
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je zag 'm te laat?
Nee, ik ben gewoon een kluns
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39045993
tvp
pi_39051604
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je zag 'm te laat?
nee, hij stak ineens over
pi_39052687
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:44 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik had dat vroeger regelmatig!

Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).

Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.
Dat had ik ook weleens maar ik had het geluk om geen terugtraprem op mijn fiets te hebben
Kon dus gewoon terugdraaien.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:27 #109
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39052743
In MAVO 4 werd een meerdaags schoolreisje georganiseerd: iedereen op de fiets naar Texel toe. De bagage ging mee in een auto. Ik reed ook met die auto mee, fiets in de kofferbak (jah, je fietst niet zo snel met een lengte van 1.38) en een duidelijke waarschuwing: geen snoeppapiertjes in de auto achterlaten, het is een nieuwe, dure lesauto!!

Heenweg alles helemaal perfect.

Op de terugweg gingen er meer klasgenoten met die auto mee en had men voor de bagage en de vijf fietsen een aanhanger geregeld.Ook nu kreeg iedereen de waarschuwing: niets in de auto laten slingeren!! Door het rijgedragvan de bestuurder, en het geschommel van de aanhanger, voelde ik me langzaam steeds misselijker worden, en voor ik het wist kots ik de hele achterbank vol. Ik liet in iedergeval geen snoeppapiertjes achter
King Shameek just do it to the crowd
pi_39053414
Ik stap vorige week bij mijn flat van de fiets, zie vanuit mijn ooghoek iemand staan en kennelijk fixeerde ik me daar nogal op, want ik bleef dus met de onderkant van mijn broekspijp in het handvat van mijn stuur haken.

Ik snap nog steeds niet hoe ik dat voor mekaar heb gekregen, gelukkig schoot het los voordat ik neersmakte. Moest wel meteen aan dit topic denken trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39053785
Hoe hoog til jij je benen op als je van je fiets afstapt
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:38:55 #112
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39054346
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
misschien had ie een stijve door de persoon die die zag staan?
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_39054738
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:26 schreef MissX het volgende:
Het was wel een broek tot iets onder de knie maar inderdaad, ik stap kennelijk vreemd af.

En NEE ik had geen stijve ben een meisje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:42:51 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39068765
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reed ik zeik nat
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39076851
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef WEST het volgende:
Ik had vorige maand een keer een beetje haast dus ik hard op de fiets na de afspraak toe. Ik moest een bult naar beneden rijden en een scherpe bocht nemen waar je ff moet remmen, dus ik rem knalt die kabeltjes van de handrem er net uit met als gevolg dat ik rechtdoor de vijver in reed ik zeik nat
Ik lag daarnet ook bijna in het water
Was wat aan het crossen met m'n ATB over een sintelpad, wat harder dan normaal, grens opzoeken, maar ik ging iets te hard over een bruggetje, merkte dat ik de bocht daarna niet ging halen, remde zodat ik dwars ging, viel van m'n fiets en lag in het riet.
M'n broekspijp had het water net geraakt

Maar echt beschamend vond ik het niet, eerder grappig

Als je naar zo'n afspraak moet is het natuurlijk erg klote

[ Bericht 4% gewijzigd door Gitanki op 21-06-2006 15:20:15 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:17:48 #116
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39077137
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Ik heb eens iets gelijkaardigs meegemaakt, een losse veter die rond mijn trapper was gedraaid. Ik dacht, geen probleem, gewoon langs de andere kant even afstappen -> zat er langs die kant ook een veter rond de trapper. En door te trappen kwam het langs beide kanten steeds strakker te zitten. Uiteindelijk ben ik maar tot aan een stukje gras gesukkeld en daar heb ik me dan maar laten omvallen. Toen wist ik plots waarom mijn moeder altijd vertelde dat ik mijn veters vast moest maken .

Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39077307
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik ben ook eens in wat soep gevallen, maar dat is een ander verhaal .
ook dat verhaal lezen wij graag
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_39081785
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39104556
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:14 schreef Beach het volgende:
Ten overstaan van de hele school door het ijs zakken in de winter
Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
pi_39106526
LOL ja inderdaad, bijna elk jaar wel een paar keer Gelukkig woonde ik vlakbij de lagere school
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39106895
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:53 schreef anneja het volgende:

[..]

Ha ja, dat was bij onze school ook elke ijsperiode raak. En je mocht niet naar huis om droge kleren aan te doen.
??? Wat een achterlijk gedoe zeg. Als ze mijn kind niet haar huis lieten gaan om schone kleren aan te trekken na een val in ijskoud water dan wist ik het wel
pi_39107590
Ik was een paar jaar terug in Rome en had voor de lunch een stuk pizza gekocht om op straat op te eten. Dus ik ga lekker op een bankje zitten, septemberzonnetje, heerlijk. Tot dat een stuk gesmolten kaas (plakkerig en slierterig) in m'n keel vast bleef zitten. Toen kon ik dus ten overstaan van alle mensen op straat, kokhalzend en wel, die kaas uit m'n keelgat gaan plukken. 't Was nog best eng trouwens, ik kon geen adem meer krijgen ofzo.

Hierbij heb ik me maar getroost met de gedachte dat ik toch niemand ken in Rome, helaas gaat die vlieger niet op bij die keer dat ik zonder schoen in de trein zat die ik elke dag nam, en waarin je dus ook altijd bekenden tegenkomt.

Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor... Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_39108145
Ik had gewoon aan de noodrem getrokken zeg... dan loop je idd wel heel erg voor l*l met 1 schoen
pi_39108556
En dan uit moeten leggen waarom ik aan de noodrem trok? Van m'n leven niet. Ik ben in een halletje gaan zitten met mn voeten onder me, en m'n tas op m'n schoot, zodat je m'n voeten niet meer zag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:58:05 #125
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39108803
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik moest rennen om de trein te halen, en kon nog net op het nippertje de treetjes opspringen voordat de deuren sloten. Alleen jammer dat ik hierbij m'n rechterschoen (instappers) verloor... Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen als mijn moeder, toen ik op het station belde of ze me alsjeblieft op wilde komen halen zodat ik niet ook nog het laatste stuk met de bus hoefde. Het heeft me nog weken achtervolgd, want elke keer als ik die trein weer nam zag ik m'n schoen nog op het spoor liggen.
Doet me denken aan een vrij beschamend moment van mijn tweelingbroer.

Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!
Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39108869
nou hier mijn meest beschamende en ranzige verhaal!

Ik ben 2 jaar terug stomdronken op zo'n heerlijke veels te grote brakke mannenfiets naar huis gereden. (notabene een 'meegenomen' fiets, hij stond niet op slot en dit verhaal legt uit, waarom niet. maar alsnog :dit is echt mijn straf geweest voor het stelen v een fiets!)

Maar het was echt een kutfiets, hij trapte altijd alsof je in de tachtigste versnelling zat, was veels te hoog, nogmaals: een MANNENfiets (ik vrouw), viel uit elkaar v ellende, remmen deed ie nauwelijks, maar het meest mooie was dat ie soms op slot sprong. Dan blokkeerde die hele fiets. Het kost dus ontzettend veel moeite om op gang te komen en vaart te maken.
snachts, ik dronken, was keihard naar huis aan het knallen, totdat mijn fiets weer eens plots compleet blokkeerde: gevolg: ik ben keihard met mijn doos op de stang geklapt.
Ik ben doorgefietst naar huis, maar onwijze pijn aan mijn doos. Ik snel gedouchet, slapen. Moest er vroeg EN NIET fris uit, dus ik douche nog een keer. Maar onwijze kater EN nóg meer pijn aan mijn doos.
Pas toen ik een half uur later op de uni verscheen, daar naar de wc ging, schrok ik me wezenloos, heel mijn string onder het bloed. Ik met mijn dronken/brakke kop, had dat helemaal niet opgemerkt, die 2x dat ik gedouchet heb. Ik ben per direct met de bus gegaan en mijn beste vriendin opgebeld (student geneeskunde) want dit vond ik ECHT te genant voor de dokter.
Het was trouwens maar een oppervlakkige wond, alleen bloedt het daar nou eenmaal vervelender + dat je het iets schoner moet houden. Maar dat was met een paar dagen helemaal over hoor.

Achteraf kan ik er heel hard om lachen, maar er zijn maar 2 mensen die ik dit verhaal tot nu toe heb verteld.
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:01:43 #127
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39108916
Maar waarom stond de fiets dan niet op slot?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_39109061
ik heb een keer rijles gekregen van mijn ex op een parkeerplaats en daar stond zo een mega grote gele container waar ik natuurlijk volop tegen aan reed omdat ik dacht dat het gaspedaal de rem was vriendje was toen wel heel erg boos.
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
pi_39109114
omdat het zo'n kutfiets was die echt NIET meer te fiksen was, waar je niet op kon fietsen, en waar je jezelf (man/vrouw) onvruchtbaar mee maakt. Ik heb hem een paar dagen later gedumpt overigens en een nieuwe VROUWENfiets gekocht
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_39109259
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef DenniZZ het volgende:

Ik vraag me af wat de mensen op het perron in Zwijndrecht hebben gedacht toen ze de trein aan zagen komen rijden met een voet uit de deur
Is dat niet fuckin' gevaarlijk? .
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:15:47 #131
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39109402
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
pi_39109439
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers .
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:17:16 #133
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_39109464
quote:

[..]

Hij sprong ook een keer de trein in op het station in Dordrecht, terwijl de deuren al dicht aan het gaan waren. Bleek dat hij er nog met zijn voet en schoen uitstak maar de deuren gingen gewoon dicht! WTF! en de trein ging nog gewoon rijden ook, istie dus met zijn voet uit de trein stekend zo naar de volgende stop gereden, Zwijndrecht is gelukkig niet ver weg, en heeft daar pas zijn voet naar binnen kunnen halen!!!
En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_39109645
mijn pa ook.,

hij moest heel erg hoesten, en met dat hoesten kwam ook een beetje inhoud van zijn maag naar boven, dus in paniek rent hij naar de wc, komt even later terug, Tegen mijn moeder: "Schat heb jij mij kunstgebit gezien?

Bleek dat hij zijn kunstgebit had doorgespoeld.
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_39109767
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:15 schreef DenniZZ het volgende:
Het was alleen maar zijn voet die uitstak dus dat valt wel mee toch?
Ohja, ik zag al helemaal zo'n half been voor me .
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:28:57 #136
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_39109859
Ik was een keer op een verjaardag geweest en wilde weer naar huis fietsen, maar doordat ik nogal wat ranja had gedronken, kreeg ik mijn slot niet geopend. Na vele pogingen gaf ik dat dus maar op en tilde mijn achterwiel op en besloot te lopen naar huis.
Ik was net de bocht om en val de struiken in, met mijn fiets er bovenop. Ik bleef even liggen om het tot me door te laten dringen en toen zag ik dat er twee mensen langskwamen. Een oude man zag me liggen, vroeg me of alles goed was en bood me aan me overeind te helpen, waarop zijn vrouw zei: "Laat maar X, die is gewoon niet Bob" (in andere woorden) en ze liepen weer door.
Ik krabbelde even later wankelend weer overeind, probeerde het slot nog eens, maar het lukte nog niet, dus liep ik weer verder.
Toen zag ik iemand mij tegemoet komen, dus ik: "Sorry, ik heb misschien een gekke vraag, maar ik kan mijn fiets niet van het slot halen, kunt u het eens proberen.."
die vent doet de sleutel erin: *klik*
Toen ben ik zonder verdere problemen naar huis gefietst
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:31:41 #137
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39109974
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:17 schreef BOKA het volgende:

[..]

En dan waarschuw je ook niet even een conducteur of trek je desnoods aan de noodrem? Volgens mij zijn die dingen daarvoor uitgevonden.
Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
pi_39111961
quote:

[..]

OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal. Echt zo grappig

Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:32:08 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39112490
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:21 schreef Lollifant het volgende:

[..]

OMG, ik heb echt tranen op mijn wangen lopen van dit verhaal. Echt zo grappig

Ik heb soms echt last van mijn visuele vermogen, want ik zie dat echt helemaal voor me, vooral die mensen op dat station, die hoofden als ze zo'n voet voorbij zien komen:
Ik heb hetzelfde
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39112783
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Tristessa het volgende:
Gelukkig ben ik, zo te lezen, niet de enige die ook problemen heeft gehad met veters en fietstrappers .
Meerdere keren zelfs.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:45:19 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39113099
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Meerdere keren zelfs.
ik koop gewoon geen schoenen met veters meer
maar ook met muiltjes aan lukt het me om er eentje te verliezen omdat ik omval en dan zo boos wordt dat ik met mijn schoenen ga gooien
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:35:47 #142
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39114812
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde
Whahaha ja ik kan er ook iedere keer nog om in een deuk liggen
Vooral omdat het ook echt iets voor mijn broer is, hij is echt een kluns soms. Dat maakt het extra grappig
pi_39115430
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Beetje lastig als je half vastzit aan de deur he!
was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
dag
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:00:08 #144
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_39115565
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:54 schreef petre86 het volgende:

[..]

was vast een tijdje geleden ofniet?
nu moeten de conducteurs wachten tot alle deuren dicht zijn voor ze hun eigen deur sluiten..
Mwah valt wel mee hoor, is een jaartje of 2 misschien 3 geleden maximaal.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:02:34 #145
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39115634
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39115636
oja, beschamend moment in je eentje.. als je als jong pubertje gaat ontdekken wat seksualiteit is.. en dan je toompje scheurt niet pijnlijk, wel veel bloed, en alles geneesd vanzelf weer.
gelijk de 1e keer dat ik de wasmachine zelf aangezet had om de bebloedde sprei er in te wassen
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:02 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
spill it up!
dag
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:05:00 #147
150152 Queen_Bee
pi_39115690
Ik durf niet
I'm super sonic man
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:29:53 #148
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_39116456
Een paar weken terug sta ik op de metro te wachten op station Amsterdam Zuid-WTC, komt er een metro aanrijden waaruit een hand steekt met een bos bloemen eraan ( het was moederdag ) Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zo hard heb gelachen... Die kop ook van het meisje toen ze uitstapte , ze wist niet hoe snel ze van het perron af moest komen
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_39121593
Moest jij dan de moeder voorstellen ofzo anders snap ik hem niet echt.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:34:57 #150
150152 Queen_Bee
pi_39121707
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
I'm super sonic man
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:41:13 #151
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_39121941
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.

pi_39122198
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Nee jij hebt veel te melden.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:59:59 #153
150152 Queen_Bee
pi_39125399
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Petra76 het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.

Whehhehe ik had eens mn kaartje nog aan mn nieuwe shirt hangen, was klaar om te stappen. Maar gelukkig ging ik eerst lang een vriendin die het zag
I'm super sonic man
pi_39125936
Afgelopen week reed ik met de auto terug van m'n werk... Op de weg waar ik met de auto stil kom te staan voor 'n stoplicht komt er zo'n patserbmw bak met paar opgeschoten knaapjes naast me staan en begint te toeteren... Ik lachen en had zoiets van muha! die trek ik er uit met 't kleine seicentootje van m'n ma... Bij het tweede stoplicht staan ze weer naast me en steken hun duimpjes op... Dus ik denk laat ik het er nog maar eens op wagen Rood oranje stoplicht GROEN... GAS! slaat m'n motor af Damn ben nog nooit zo uitgelachen
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_39127159
vanavond n domme actie bij het eten. ik had mn lepel volgeschept, maar voor ik het ging opeten wou ik nog even de tvgids goed neerleggen zodat ik die mooi kon lezen. ik leg dus de lepel op de rand van het bord en pak de gids. bij het neerleggen daarvan zie ik alleen de lepel over het hoofd waardoor deze word opgewipt en de tafel vol eten ligt mn moeder schoot dusdanig in de lach dat ze zo ongeveer stikte
Too much is never enough!
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:40:34 #156
150152 Queen_Bee
pi_39130467
RIP
I'm super sonic man
pi_39133080
Gister was ik met m'n beste vriendinnetje mee geweest naar st.-truiden waar ze luistertherapie krijgt. Je ligt dus op bed met 'n koptelefoon op naar mozart/gregoriaans/kraakpiep te luisteren. Maarja ik wilde me dus omdraaien knap ik keihard met mn kop tegen die muur aan, au!
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:46:30 #158
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_39133651
Gevalletje maandagmorgen:

Ik wil tijdens m'n werk op een vestiging een technische ruimte in. Tot mijn verbazing past mijn sleutel niet op de deur, ook de sleutel van een collega past niet. Wij naar de concierge, hij doet ook een poging maar helaas. Ik bellen waarom die sloten veranderd zijn. Na een beetje rondbellen kom ik uit bij de persoon die normaal zorgt draagt voor de sloten, hij zou wel even onze kant op komen, afijn 10 minuten later: hij probeert zijn sleutel: nee, past ook niet waarna hij de klink omlaag doet en de deur opent. Die deur was dus nooit op slot geweest...
Hebridean Black project 90%
pi_39134091
[edit] laat maar

[ Bericht 47% gewijzigd door Palomar op 23-06-2006 00:00:59 (reply was niet zo gepast :P) ]
pi_39134429
Nog op de middelbare school, zat in de les op dat dunne inktding uit een pen te kauwen. Ook een beetje zuigen erbij en ineens kreeg ik een vreselijke smaak in m'n mond. Ik had niet gelijk door dat het natuurlijk de inkt uit het dunne dingetje was dus ik kauwde lekker verder. Weer die smaak in m'n mond en ik kreeg door dat het inkt was. De les was over vijf minuten afgelopen dus ik zij letterljik geen woord meer en wachtte totdat ik naar de wc kon. M'n hele tong was donkerblauw en ik maar proberen het met water weg te krijgen. Het heeft zeker twee dagen geduurd dat het weg was, maar niemand heeft het gemerkt.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')