quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sub-change.
Wij na de 13e, dus daarna sowieso geen meet lijkt me.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:51 schreef Nouk het volgende:
Wij tot de 16de, dus daarvoor sowieso geen meet lijkt me.
august secondquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef sXe het volgende:
Is goed! Wanneer ben je terug trouwens?
quote:
quote:
Omdat het oerol is natuurlijk !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:57 schreef BosFrollie het volgende:
Waarom moet ze nou juist vandaag een open dag met vliegtuigjes houden![]()
mooi, dan hebben we keuze zat in augustusquote:
In andermans radio'squote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef sXe het volgende:
hm, ook weer een cd kwijt waarvan ik het hoesje wel heb. Waar blijven die dingen?
Ik nog niet schiet weer niet op deze weekquote:Op maandag 19 juni 2006 10:48 schreef sXe het volgende:
ah, nu heb ik ook een lastFM lijstje. Klopt nog niet helemaal, maar goed...
haha hoezo dat ? en wat speel je ?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:12 schreef sXe het volgende:
jeh, van de week meedoen aan een toneelstuk op de middelbare school!
Hihi leuk hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 16:26 schreef sXe het volgende:
Ehm, gitaar gelukkig. Samen met Marco doen we een liedje, gaat via zijn school. Kan ik eindelijk mijn akoestische gitaar gebruiken
Goed concept meisje is kasta geld schuldig + [ophef]quote:Op maandag 19 juni 2006 16:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kasta, het geld, de ex(en) deel 10
Geniale reeks.
Opgelost hij heeft zn geldquote:Op maandag 19 juni 2006 16:47 schreef sXe het volgende:
pf, ik ga daar geen 10 delen van lezen...
regel dat!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Al een jaar of 4, denk ik!
Haha wil je een goat guts over europe shirt danquote:Op maandag 19 juni 2006 19:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Al een jaar of 4, denk ik!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:29 schreef sXe het volgende:
Hm, ik moet eigenlijk ook nog eens zo'n shirt kopen
Oh leuk dan ben ik erquote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef sXe het volgende:
2 september dus
Sal. gods?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef sXe het volgende:
ohja, ze spelen binnenkort in Hoogeveen. Volgens mij kan je ook gratis kaarten voor dat festival fixen!
20quote:Op maandag 19 juni 2006 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh leuk dan ben ik er
haha ik ga 2 october naar slayer .. ik heb die mannen nog nooit live gezien dusssss...
oh 20 hoor ik net van een betrouwbare bronquote:
Lijkt me wel tof om die een keertje live te zien.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:49 schreef sXe het volgende:
yep
Den Bosch, met nog een stuk of 3 bands waaronder Children of Bodomquote:Op maandag 19 juni 2006 21:12 schreef sXe het volgende:
waar komen ze dan? En met wie?
dat is zeker tof!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om die een keertje live te zien.
Zo gaat het tegenwoordig ook met vliegtickets.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
En een mail uitprinten als reserveringsbewijs.!
!
!
maar daar moet je wel je paspoort voor meenemen en dat zie ik ze in Hoogeveen eerlijk gezegd niet doenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo gaat het tegenwoordig ook met vliegtickets.
warm?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Nouk het volgende:
Pffffffffffffffffffffff.
Tof !quote:Op maandag 19 juni 2006 23:04 schreef sXe het volgende:
Ik ben lid!
ohjajoh?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
Stom programma dat Temptation Island. Verneukt alleen maar jan en alleman z'n relatie.
haha als we 15 members hebben krijgen we ook toffe lijstjes bij de toffe groepquote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef sXe het volgende:
Ja man, ik doe gewoon overal aan mee bij lastFM, ik snap er toch niks van
Je weet gewoon van te voren dat die ander vreemd zal gaan, dus gewoon zelf ook doen daar.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
Stom programma dat Temptation Island. Verneukt alleen maar jan en alleman z'n relatie.
flink spammen dus!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha als we 15 members hebben krijgen we ook toffe lijstjes bij de toffe groep
Dan heb je inderdaad een gratis vakantie ja. Maar als je gewoon gelukkig bent zie ik niet echt in waarom je mee zou doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je weet gewoon van te voren dat die ander vreemd zal gaan, dus gewoon zelf ook doen daar.
Prima idee dus om mee te doen als je relatie toch al kut is.
op je gitaar neem ik aan?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef sXe het volgende:
ik heb overigens een schitterend rechte brug nu!
quote:
jaquote:
Nee man, geweldig is dat... Gewoon een programma vol hoeren en dan nog raar opkijken als er relaties naar de klote gaanquote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
quote:
Heb ik ook ! Het is compleet vector based Ik kan hem nu dus ook heel groot en toch scherp maken bijvoorbeeld. Is ontzettend veel werk maar het resultaat is wel mooiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef sXe het volgende:
oh, ik dacht dat je die met dat programma had gemaakt!
Was een soort van vingeroefening ik ga nu vaker proberen dingetjes in illustrator te makenquote:
ja en ooit nog eens proberen iets echts mooit te makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:34 schreef sXe het volgende:
ook meer van dit soort dingen dus?
Tof!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en ooit nog eens proberen iets echts mooit te maken
http://www.daimgallery.com/![]()
Het valt nog mee illustrator kan overtrekken ... daarna is het een kwestie van aanpassen en dan achtergrond enzo maken. De doorzichtige gedeeltes .. outlines en achtergrond heb ik zelf getekend de rest is heel veel puntjes weghalen die illustrator denkt nodig te hebben en bijwerken. Dit was denk ik bij elkaar een uurtje of 4 werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Vector gebaseerd werken is echt belachelijk veel werk, verveel je je daar ofzo, BB?
Ook mooiquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit gewoon op te letten wat langs komt met de shuffle functie van winamp omdat ik geen compleet debiele last.fm lijst wil hebben.
haha sXe geduld is het devies jullie zitten er allebei nog geen week het wordt steeds duidelijker .. of nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef sXe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die friends trouwens? Ik ahd je vanmiddag al toegevoegd en kreeg net een mail dat jij mij had toegevoegd. En nu zijn we nog steeds geen wederzijdse vrienden?
Je hebt ons wel mutual trouwensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef sXe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die friends trouwens? Ik ahd je vanmiddag al toegevoegd en kreeg net een mail dat jij mij had toegevoegd. En nu zijn we nog steeds geen wederzijdse vrienden?
Hoe bedoel je ? jij hebt ons als vriend en wij jou dus mutualquote:
Mutual is dikgedrukt niet wazig onderstreeptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef sXe het volgende:
oh, nu wel?
Nee dat is betalend lid of nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef sXe het volgende:
oh ik dacht dat het met blauw of grijs te maken had?
En statestieken met je eigen muziek en als je je eigenmuziek niet bij de hand hebt idd radio naar jouw of iemand anders smaak.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef Zwansen het volgende:
Soort radio met je eigen favoriete muziek?
heel makkelijk je instaleert een programmatje en dan houd die site bij wat je speeltquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
Ik snap er geen fuck van.
Maar die nummers zijn dus op die server ofzo allemaal voorradig? Lijkt me niet toch. Of hoe moet ik dit zien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En statestieken met je eigen muziek en als je je eigenmuziek niet bij de hand hebt idd radio naar jouw of iemand anders smaak.
Ah ok.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heel makkelijk je instaleert een programmatje en dan houd die site bij wat je speelt
veel dus welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar die nummers zijn dus op die server ofzo allemaal voorradig? Lijkt me niet toch. Of hoe moet ik dit zien?
2quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Die 2 mp3's die ik per week luister, doen het hem ook niet.
In de auto luister ik muziek, op mn werk en met uitgaan. En bij alledrie zing ik ook uit volle borst mee. En soms achter de PC. Ik word altijd onrustig met muziek op achter de PC.quote:
ik heb altijd muziek aanstaan .. zelfs de eerste 3 uur dat ik slaapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de auto luister ik muziek, op mn werk en met uitgaan. En bij alledrie zing ik ook uit volle borst mee. En soms achter de PC. Ik word altijd onrustig met muziek op achter de PC.
Mannen he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
En je kan de tv niet volgen als er muziek op is.
tv .. wat is er dan op tvquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
En je kan de tv niet volgen als er muziek op is.
quote:
Dat is toch ook op internetquote:
Nos-Journaal is in het echt toch iets leuker dan via Nos.nl.quote:
www.nederland.tvquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nos-Journaal is in het echt toch iets leuker dan via Nos.nl.
Voetbal idem dito. Andere sporten zelfde verhaal.
dan heb ik alsnog beeld en geluid door mijn muziek heen. Dat leidt af.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
www.nederland.tv
www.uitzendinggemist.nl
Is allang begonnenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Over een paar dagen begint het WK echt!
Leuk liedje nu op nederland 2.
Kloonaapquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sjezus BB, je hebt al 10k meer dan mij.
quote:
Kijk dan even naar de bestandsnaamquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:43 schreef SuperWeber het volgende:
Wat moet het voorstellen??
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef sXe het volgende:
Haha, en terecht!
ga je gangquote:
?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:00 schreef sXe het volgende:
Would?
Whehe, soms ik dat wel okay.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef sXe het volgende:
whehe, ik moet weel veel te veel lachen om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef sXe het volgende:
whehe, ik moet weel veel te veel lachen om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn!
soms ik datquote:
erm jij hebt invloed op zwansens foutenquote:
Hollidayquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef sXe het volgende:
whehe, ik ben oude Madonna albums aan het downloaden!
En tjechië dat was een grotere schok hier (mn baas heeft tjechië bovenaan de pool)quote:
Niemand teleurgesteld? En heb je nog iets gehoord over dat de coach van de Knicks is ontslagen? Of dat Miami heat NBA kampioen is?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En tjechië dat was een grotere schok hier (mn baas heeft tjechië bovenaan de pool)
viel mij ook al opquote:
toffe onliners!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
3 x geel is rood
Wel met zo'n scheidsquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
3 x geel is rood
Zo hoort het !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:42 schreef sXe het volgende:
ochtend! vandaag kleren kopen zonder dat er vrouwen bij zijn.
dat betekent dat het 100X leuker is maar dat het resultaat uiteindelijk knap belachelijk kan zijn
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:32 schreef sXe het volgende:
zaterdag zelfs!
Erm koop een konijn !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
en lekker weer erbij.
en ik weet niet wat ik moet doen
JE SCRIPTIE!!!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
en lekker weer erbij.
whehequote:
Ga barbeque-en.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
en lekker weer erbij.
wild konijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef sXe het volgende:
ons konijn is toch niet echt mak, dus dat kan best
Ik denk dat Pp het over een spelletje heeft en jij over muziekquote:
hoi!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef Zwansen het volgende:
hoi
dat vermoeden had ik ook al jaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat Pp het over een spelletje heeft en jij over muziek
16 gele kaarten en 4 rode in 1 wedstrijd is zeker wel normaal. Die vent had de wedstrijd totaal niet onder cotrole.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:11 schreef sXe het volgende:
Nouja, het was ook gewoon geen goede wedstrijd. En de manier waarop Ronaldo uit de wedstrijd werd getrapt sloeg ook helemaal nergens op.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Zwansen het volgende:![]()
Ik haat die Portugezen. Dan misschien nog wel liever die Duitsers.
Idd net als in de vorige wedstrijden de nederlanders maken gewoon geen goals .. en creeëren geen kansenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef sXe het volgende:
Nee dat is het ook niet. Maar ze waren uiteindelijk toch gewoon niet sterk genoeg. Weinig uitblinkers aan de kant van Oranje wat mij betreft. Van Persie misschien (hoewel die ook betere wedstrijden heeft gespeeld). Als Robben nou wat vaker bleef staan in plaats van de hele tijd op de grond te vallen...
Zie ons verstand van voetbal hebben!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd net als in de vorige wedstrijden de nederlanders maken gewoon geen goals .. en creeëren geen kansen
Ach, al winnen die moffen 100x het WK op rij, ze blijven het meest gehate land ter wereld. Jammer hoor. Zou voor geen goud willen ruilen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mooi hè
http://www.holland-is-raus.de/
ja ik vond em ook goedquote:
waarom dan? toch niet alleen vanwege voetbal?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef Nouk het volgende:
Wat een kanker tyfes kutdag.
oh ?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef sXe het volgende:
Ja?
wnjop !quote:Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bleh!
toch vind ik the battle for los angeles ook nog wel erg stoer !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:24 schreef sXe het volgende:
Man, wat is dat een gave plaat!
Word helemaal enthousiast hier...
ja die is ook wel goed inderdaadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toch vind ik the battle for los angeles ook nog wel erg stoer !
pelgrim dats mijn bijnaamquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Pelgrim keramische kookplaat, 1 v/d kook-elementen weigert
Eigenlijk moet ik er ff een 5 megapixel foto bij plaatsen van wat draadjes, net als jij met je ADSL.
tis maar een fasequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nou BB, vertel!
Ik ga 'm morgen proberen aan te sluiten op 2 fasen ipv 3, zal dat helpen?
Ik wil niet te vroeg juichen maar alles meezit de komende maand zit er wel een papertje inquote:
quote:
quote:
Whoei Cynic leeftquote:
ja dat is normaal, dat of tegen iedereen fuck you gaan schreeuwen !quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:02 schreef sXe het volgende:
Is het trouwens normaal dat ik bij het RATM luisteren ineens zin krijg de deur van mijn kamer in te trappen? (The battle of LA overigens, inderdaad ook erg goed)
ik denk dat ik dan geen eten krijg vanavond...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is normaal, dat of tegen iedereen fuck you gaan schreeuwen !
quote:
oh dat zou leuk zijn welke zaal spelen jullie ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:58 schreef sXe het volgende:
oh, we spelenl trouwens in Utrecht 12 augustus, misschien dat we dan iets van een meet kunnen fixen? Nog steeds een kleintje dan maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |