toffe onliners!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
3 x geel is rood
Wel met zo'n scheidsquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
3 x geel is rood
Zo hoort het !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:42 schreef sXe het volgende:
ochtend! vandaag kleren kopen zonder dat er vrouwen bij zijn.
dat betekent dat het 100X leuker is maar dat het resultaat uiteindelijk knap belachelijk kan zijn
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:32 schreef sXe het volgende:
zaterdag zelfs!
Erm koop een konijn !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
en lekker weer erbij.
en ik weet niet wat ik moet doen
JE SCRIPTIE!!!!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
en lekker weer erbij.
whehequote:
Ga barbeque-en.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:35 schreef sXe het volgende:
en lekker weer erbij.
wild konijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef sXe het volgende:
ons konijn is toch niet echt mak, dus dat kan best
Ik denk dat Pp het over een spelletje heeft en jij over muziekquote:
hoi!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef Zwansen het volgende:
hoi
dat vermoeden had ik ook al jaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat Pp het over een spelletje heeft en jij over muziek
16 gele kaarten en 4 rode in 1 wedstrijd is zeker wel normaal. Die vent had de wedstrijd totaal niet onder cotrole.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:11 schreef sXe het volgende:
Nouja, het was ook gewoon geen goede wedstrijd. En de manier waarop Ronaldo uit de wedstrijd werd getrapt sloeg ook helemaal nergens op.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Zwansen het volgende:![]()
Ik haat die Portugezen. Dan misschien nog wel liever die Duitsers.
Idd net als in de vorige wedstrijden de nederlanders maken gewoon geen goals .. en creeëren geen kansenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef sXe het volgende:
Nee dat is het ook niet. Maar ze waren uiteindelijk toch gewoon niet sterk genoeg. Weinig uitblinkers aan de kant van Oranje wat mij betreft. Van Persie misschien (hoewel die ook betere wedstrijden heeft gespeeld). Als Robben nou wat vaker bleef staan in plaats van de hele tijd op de grond te vallen...
Zie ons verstand van voetbal hebben!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd net als in de vorige wedstrijden de nederlanders maken gewoon geen goals .. en creeëren geen kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |