oh 20 hoor ik net van een betrouwbare bronquote:
Lijkt me wel tof om die een keertje live te zien.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:49 schreef sXe het volgende:
yep
Den Bosch, met nog een stuk of 3 bands waaronder Children of Bodomquote:Op maandag 19 juni 2006 21:12 schreef sXe het volgende:
waar komen ze dan? En met wie?
dat is zeker tof!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om die een keertje live te zien.
Zo gaat het tegenwoordig ook met vliegtickets.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
En een mail uitprinten als reserveringsbewijs.!
!
!
maar daar moet je wel je paspoort voor meenemen en dat zie ik ze in Hoogeveen eerlijk gezegd niet doenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo gaat het tegenwoordig ook met vliegtickets.
warm?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Nouk het volgende:
Pffffffffffffffffffffff.
Tof !quote:Op maandag 19 juni 2006 23:04 schreef sXe het volgende:
Ik ben lid!
ohjajoh?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
Stom programma dat Temptation Island. Verneukt alleen maar jan en alleman z'n relatie.
haha als we 15 members hebben krijgen we ook toffe lijstjes bij de toffe groepquote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef sXe het volgende:
Ja man, ik doe gewoon overal aan mee bij lastFM, ik snap er toch niks van
Je weet gewoon van te voren dat die ander vreemd zal gaan, dus gewoon zelf ook doen daar.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
Stom programma dat Temptation Island. Verneukt alleen maar jan en alleman z'n relatie.
flink spammen dus!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha als we 15 members hebben krijgen we ook toffe lijstjes bij de toffe groep
Dan heb je inderdaad een gratis vakantie ja. Maar als je gewoon gelukkig bent zie ik niet echt in waarom je mee zou doen.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je weet gewoon van te voren dat die ander vreemd zal gaan, dus gewoon zelf ook doen daar.
Prima idee dus om mee te doen als je relatie toch al kut is.
op je gitaar neem ik aan?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef sXe het volgende:
ik heb overigens een schitterend rechte brug nu!
quote:
jaquote:
Nee man, geweldig is dat... Gewoon een programma vol hoeren en dan nog raar opkijken als er relaties naar de klote gaanquote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
quote:
Heb ik ook ! Het is compleet vector based Ik kan hem nu dus ook heel groot en toch scherp maken bijvoorbeeld. Is ontzettend veel werk maar het resultaat is wel mooiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:22 schreef sXe het volgende:
oh, ik dacht dat je die met dat programma had gemaakt!
Was een soort van vingeroefening ik ga nu vaker proberen dingetjes in illustrator te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |