Ach, al winnen die moffen 100x het WK op rij, ze blijven het meest gehate land ter wereld. Jammer hoor. Zou voor geen goud willen ruilen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mooi hè
http://www.holland-is-raus.de/
ja ik vond em ook goedquote:
waarom dan? toch niet alleen vanwege voetbal?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef Nouk het volgende:
Wat een kanker tyfes kutdag.
oh ?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef sXe het volgende:
Ja?
wnjop !quote:Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bleh!
toch vind ik the battle for los angeles ook nog wel erg stoer !quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:24 schreef sXe het volgende:
Man, wat is dat een gave plaat!
Word helemaal enthousiast hier...
ja die is ook wel goed inderdaadquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toch vind ik the battle for los angeles ook nog wel erg stoer !
pelgrim dats mijn bijnaamquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Pelgrim keramische kookplaat, 1 v/d kook-elementen weigert
Eigenlijk moet ik er ff een 5 megapixel foto bij plaatsen van wat draadjes, net als jij met je ADSL.
tis maar een fasequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nou BB, vertel!
Ik ga 'm morgen proberen aan te sluiten op 2 fasen ipv 3, zal dat helpen?
Ik wil niet te vroeg juichen maar alles meezit de komende maand zit er wel een papertje inquote:
quote:
quote:
Whoei Cynic leeftquote:
ja dat is normaal, dat of tegen iedereen fuck you gaan schreeuwen !quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:02 schreef sXe het volgende:
Is het trouwens normaal dat ik bij het RATM luisteren ineens zin krijg de deur van mijn kamer in te trappen? (The battle of LA overigens, inderdaad ook erg goed)
ik denk dat ik dan geen eten krijg vanavond...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is normaal, dat of tegen iedereen fuck you gaan schreeuwen !
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |