't ding is 1 dag oud, dan ruil ik 'm wel omquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:49 schreef AlphaOmega het volgende:
Repareren. Laten repareren. En let er in de toekomst op dat je beter dat merk gewoon niet moet kopen...
Heel gaaf, maar het gezeik wil je niet. En met Pelgrim is het boven verwachting vaak raak... daarom dat merk niet kopen als het ff lukt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:58 schreef Paulusch het volgende:
Technische dienst van pelgrim laten komen.
Wij hebben ook al 2 keer gezeik gehad met onze magnetron/oven combi, allemaal kosteloos opgelost.
Hoe weet ik dat ie t niet doet? Nou voornamelijk omdat dat element niet warm word, en de andere 3 wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:22 schreef Ron321 het volgende:
Hoe weet je dat 'ie het niet doet?
Is 'ie wel goed aangesloten?
Misschien komt de aansluiting waarop je het geprobeerd heb niet overeen met het toestel.
Daar zit 'm hoogstwaarschijnlijk 't euvel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
@vonkenboer, de stekker is fabrieksaf op 3 fasen gemonteerd, en zo hebben we hem ook ingeplugd. En er zit in de berging ook een soort van afzuiginstallatie, die ook via zo'n perilex stekker zit aangesloten. Heb trouwens nog niet in de meterkast gekeken.
Tja; da's nou de wondere wereld van de elektrotechniek...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maar als dat ding op 3 fasen is aangesloten, waarom doen de andere 3 elementen het dan nu wel?
Die zat er al aan, met een grote rode sticker erop over dat 3 fasen/2fasen verhaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Martijn_77 het volgende:
Zat de stekker er al aan toen je hemkocht of heb je die zelf aangesloten?
Want dan zou het ook in de stekker kunnen zitten
Post daar 's een foto van.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
grote rode sticker erop over dat 3 fasen/2fasen verhaal.
Dank.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef rammes het volgende:
ik zal morgen even tech support vragen. komt wel goed. ik werk bij pelgrim (en atag/etna)
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maar als dat ding op 3 fasen is aangesloten, waarom doen de andere 3 elementen het dan nu wel?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Ron321 het volgende:
Bij een 3 fase aansluiting zitten de 2 grote apart op een fase en de 2 kleine op de 3e fase.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |