ja en ooit nog eens proberen iets echts mooit te makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:34 schreef sXe het volgende:
ook meer van dit soort dingen dus?
Tof!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en ooit nog eens proberen iets echts mooit te maken
http://www.daimgallery.com/![]()
Het valt nog mee illustrator kan overtrekken ... daarna is het een kwestie van aanpassen en dan achtergrond enzo maken. De doorzichtige gedeeltes .. outlines en achtergrond heb ik zelf getekend de rest is heel veel puntjes weghalen die illustrator denkt nodig te hebben en bijwerken. Dit was denk ik bij elkaar een uurtje of 4 werkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Vector gebaseerd werken is echt belachelijk veel werk, verveel je je daar ofzo, BB?
Ook mooiquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zit gewoon op te letten wat langs komt met de shuffle functie van winamp omdat ik geen compleet debiele last.fm lijst wil hebben.
haha sXe geduld is het devies jullie zitten er allebei nog geen week het wordt steeds duidelijker .. of nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef sXe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die friends trouwens? Ik ahd je vanmiddag al toegevoegd en kreeg net een mail dat jij mij had toegevoegd. En nu zijn we nog steeds geen wederzijdse vrienden?
Je hebt ons wel mutual trouwensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef sXe het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die friends trouwens? Ik ahd je vanmiddag al toegevoegd en kreeg net een mail dat jij mij had toegevoegd. En nu zijn we nog steeds geen wederzijdse vrienden?
Hoe bedoel je ? jij hebt ons als vriend en wij jou dus mutualquote:
Mutual is dikgedrukt niet wazig onderstreeptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef sXe het volgende:
oh, nu wel?
Nee dat is betalend lid of nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef sXe het volgende:
oh ik dacht dat het met blauw of grijs te maken had?
En statestieken met je eigen muziek en als je je eigenmuziek niet bij de hand hebt idd radio naar jouw of iemand anders smaak.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef Zwansen het volgende:
Soort radio met je eigen favoriete muziek?
heel makkelijk je instaleert een programmatje en dan houd die site bij wat je speeltquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
Ik snap er geen fuck van.
Maar die nummers zijn dus op die server ofzo allemaal voorradig? Lijkt me niet toch. Of hoe moet ik dit zien?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En statestieken met je eigen muziek en als je je eigenmuziek niet bij de hand hebt idd radio naar jouw of iemand anders smaak.
Ah ok.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heel makkelijk je instaleert een programmatje en dan houd die site bij wat je speelt
veel dus welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar die nummers zijn dus op die server ofzo allemaal voorradig? Lijkt me niet toch. Of hoe moet ik dit zien?
2quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Die 2 mp3's die ik per week luister, doen het hem ook niet.
In de auto luister ik muziek, op mn werk en met uitgaan. En bij alledrie zing ik ook uit volle borst mee. En soms achter de PC. Ik word altijd onrustig met muziek op achter de PC.quote:
ik heb altijd muziek aanstaan .. zelfs de eerste 3 uur dat ik slaapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de auto luister ik muziek, op mn werk en met uitgaan. En bij alledrie zing ik ook uit volle borst mee. En soms achter de PC. Ik word altijd onrustig met muziek op achter de PC.
Mannen he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
En je kan de tv niet volgen als er muziek op is.
tv .. wat is er dan op tvquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Zwansen het volgende:
En je kan de tv niet volgen als er muziek op is.
quote:
Dat is toch ook op internetquote:
Nos-Journaal is in het echt toch iets leuker dan via Nos.nl.quote:
www.nederland.tvquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nos-Journaal is in het echt toch iets leuker dan via Nos.nl.
Voetbal idem dito. Andere sporten zelfde verhaal.
dan heb ik alsnog beeld en geluid door mijn muziek heen. Dat leidt af.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
www.nederland.tv
www.uitzendinggemist.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |