Waar lagen ze?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:12 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig heb ik mijn enkels weer terug!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het was leuk, en ook heel lekker.![]()
Het zijn geen verkeerde landen om heen te gaan zeg maar.
Oh wacht... zal ik wat foto's van mijn hotelkamer posten?Echt leuk. Momentje!
Ojee..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
Daar ergens tussen die berg vocht.
Van de week maar eens een afspraak maken bij de huisarts. je ziet dit nl. voornamelijk bij hoogzwangeren of mensen met een te hoge bloeddruk heb ik begrepen en aangezien de eerste optie niet klopt... Toch de 2e maar eens laten checken.
Dat zijn de betere hotelsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, komen ze:
Dit was de slaapkamer:
[afbeelding]
en vanuit een andere hoek:
[afbeelding]
En dan de badkamer:
Links:
[afbeelding]
Midden:
[afbeelding]
Rechts:
[afbeelding]
Best aardig toch?
En dan was dit mijn woonkamer:
[afbeelding]
met apart toilet
[afbeelding]![]()
Dit moet zo'n 400 euro per nacht kosten normaal gesproken!
Dat impliceert dat al die vreemde mannen toch geen bevrediging brachtenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:38 schreef Brighteyes het volgende:
En nu ga ik maar eens slapen. Gewoon lekker in mijn eigen bedje bij mijn eigen vent!
die bedoelde ik ... nou ja... het tijdstip enzo van posten...quote:Op zondag 18 juni 2006 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Zoals het klokje thuis tikt!
Ik zit volgende week in CH, zal ook wat foto's maken. Hotel url is:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, komen ze:
Dit was de slaapkamer:
[afbeelding]
en vanuit een andere hoek:
[afbeelding]
En dan de badkamer:
Links:
[afbeelding]
Midden:
[afbeelding]
Rechts:
[afbeelding]
Best aardig toch?
En dan was dit mijn woonkamer:
[afbeelding]
met apart toilet
[afbeelding]![]()
Dit moet zo'n 400 euro per nacht kosten normaal gesproken!
En neem aan dat je pas na de voetbal vertrekt (indien NL vanavond verliest)?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef Marsepein het volgende:
Zondagavond tot vrijdagochtend. Ik ga met de auto, dus ben vrijdagmiddag/begin van de avond weer thuis.
Het ligt aan de Zurichsee, ik hoop zo op mooi weer. Daar waar ik voor mijn werk moet zijn is de rijkste plaats van Zwitserland. Er wonen een aantal F1 coureurs (Kimi Raikonen heeft er bv een huis), en zoals wij een vw dealer hebben op iedere hoek van de straat, daar zit een Rolls Royce dealer op de hoek.
Ik ga er juist werken, ik hoop 's avonds een beetje te kunnen terassen met wat leuke collega's. Verder ga ik VOOR de voetbal weg, ik ga met de auto en het is ongeveer 8 uur rijden.... Als ik na de voetbal weg zou gaan, dan kan ik direct door achter mijn bureau daar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef sanger het volgende:
[..]
En neem aan dat je pas na de voetbal vertrekt (indien NL vanavond verliest)?
Wel een leuk weekje dan zo. Beetje terasje pakken enzo, of moet er ook gewerkt worden?
Dus tijdens voetbal zit je in de autoquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ga er juist werken, ik hoop 's avonds een beetje te kunnen terassen met wat leuke collega's. Verder ga ik VOOR de voetbal weg, ik ga met de auto en het is ongeveer 8 uur rijden.... Als ik na de voetbal weg zou gaan, dan kan ik direct door achter mijn bureau daar.![]()
Neehee, ik ga voor de voetbal weg, om daar op tijd te zijn. Ik heb daar ook andere NL collega's en probeer daarmee af te spreken.quote:
quote:
Ik hoor net dat het heulemaal niet spannend is omdat 'we' toch al 'door' zijn.quote:
De roomplanner op de vt wonen site!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef Étoile het volgende:
![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand ergens ooit () een linkje geplaatst had naar een gratis programmaatje waarmee je een ruimte kon inrichten/ontwerpen. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
Je hoeft niet te wachten met een topic te openenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef Étoile het volgende:
Oeps helemaal niet gezien Brighteyes!Die van VTWonen is idd ook erg leuk!
ohhh ik kan niet wachten tot ik hier ook een topic kan openen...
lol, het wachten is vooral op een klusbaar objectquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wachten met een topic te openen![]()
Het is Klussen en Wonen he!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Étoile het volgende:
[..]
lol, het wachten is vooral op een klusbaar object. Maar hopelijk komt daar over niet al te lange tijd verandering in
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:17 schreef Étoile het volgende:
Ok Be
Marsepein, waar ik nu woon valt niet veel te showenIk wil dan natuurlijk net zoals jullie een volwaardig voor-en-na-klus-en-inricht-topic! En tot die tijd surf ik wel gewoon
rond in de topics en woonwebsites
Klussen is net zoiets als zen. Je gaat niet op zoek naar een ding om te klussen; het ding om te klussen biedt zichzelf aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topic
Heerlijk! En jullie hebben het verdiend!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:10 schreef Marsepein het volgende:
Zo, de vakantie is geboekt, het wordt 9 dagen Griekenland all-in. Een ritme van slapen-eten-drinken-slapen-eten-drinken-slapen-eten-drinken-drinken-drinken-en weer van voren af aan beginnen. En dat dan met zijn 2-en![]()
Alle gekheid op een stokkie, we zijn toe aan een korte relax vakantie. Dus daarom all-in.
![]()
![]()
Ik heb er zin an
![]()
![]()
![]()
We staan nu eerste op een flat via de woningbouwvereniging. We kunnen dit weekend komen kijken dus misschien hoeven we niet lang meer te zoeken!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt ook een begin maken met het zoeken naar geschikte klusobject-topic
Stijlvolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef gronk het volgende:
Ik had liever dikkere CV-leidingen gehad.
Als je vanaf verdelers werkt is 15 mm goed hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef gronk het volgende:
Ik had liever dikkere CV-leidingen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |