check opmerking in OPquote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Dementor het volgende:
Het meest.
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
rechtdoorzee!!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.![]()
Nee, mannen kunnen niet liegen.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rechtdoorzee!!
en mannen zijn ALTIJD eerlijk!![]()
Dat is niet waar geloof me!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
ze zijn ongelooflijk koppig
ze willen nooit toegeven dat ze ongelijk hebben
Ik heb een pesthekel aan voetbal, niet iedereen is er lyrisch van hoor (wel veel helaasquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
TS begint:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Eh dit doet mijn vriendin altijd, als er visite komt gaat ze direct opruimenquote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
ja maar je wilt ook wel eens wat anders.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.![]()
ja dat opruimen doe ik ook, maar mijn mannelijke huisgenoot ook. Maar het verschil is dat ik het niet alleen doe als er visite komt en hij welquote:Op zondag 11 juni 2006 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan voetbal, niet iedereen is er lyrisch van hoor (wel veel helaas)
[..]
Eh dit doet mijn vriendin altijd, als er visite komt gaat ze direct opruimenDus da's meer een vrouwenkwaaltje dan een mannenkwaaltje denk ik hoor...
ik doe het sowieso nooitquote:Op zondag 11 juni 2006 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat opruimen doe ik ook, maar mijn mannelijke huisgenoot ook. Maar het verschil is dat ik het niet alleen doe als er visite komt en hij wel
k heb nog nooit iemand versierdquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ongelijk hebben geef ik best toequote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
pfft, dingen met een korreltje zout nemen is ook niet aan jou besteed hèquote:Op zondag 11 juni 2006 14:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb nog nooit iemand versierd
ik heb een tyfushekel aan voetbal
ik ruim gewoon op als ik daar zin in heb, en das nie vaak.. so what, ik ben een rommelkont
pffrt generaliseren is echt iets voor vrouwen he![]()
whehequote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef mazaru het volgende:
Ze vragen nooit de weg als ze verdwaalt zijn, waardoor je 80 keer rondjes blijft rijden
voor jou ook blijkbaar ... lees de laatste regelquote:Op zondag 11 juni 2006 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
pfft, dingen met een korreltje zout nemen is ook niet aan jou besteed hè
zijn dit niet 3 dezelfde dingen..quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
de laatste regel uit jouw post? Daar reageerde ik toch net op, lieverdquote:Op zondag 11 juni 2006 14:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
voor jou ook blijkbaar ... lees de laatste regel![]()
errrrr dan is het toch obvious dat mijn hele post niet serieus is? ...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de laatste regel uit jouw post? Daar reageerde ik toch net op, lieverd
Dat geeft niet, want wat ze voor je meebrengen is toch nooit goedquote:Op zondag 11 juni 2006 15:14 schreef Miss_kausalaya het volgende:
sommige mannen zijn achterbaks...
En ze denken alleen om hun zelf...
Tenminste wat ik wel es mee heb gemaakt, dan kom je bij ze, en dan pakken ze drinken, maar alleen voor hun zelf... ipv dat ze ook even vragen, wil je ook wat? maar dat komt niet in ze op..
mannen hebben geen gevoel voor stijl, daarom is het niet goed.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want wat ze voor je meebrengen is toch nooit goed![]()
En daar zo trots bij staan kijken ookquote:Op zondag 11 juni 2006 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Op de trouwdag nemen ze dan een boeketje van het tankstation mee.
Typisch vrouwen, massaal op zaterdag gaan winkelen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt![]()
Weleens op een damesWC geweest?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:39 schreef Spacehamster het volgende:
Dat mannen meestal een vrij slechte hygiene hebben.
Nog nooit op mijn wc geweest? Een aanrader.quote:
Wanneer kan ik langskomen?quote:
waar zouden ze zijn zonder ons hequote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef DFDuo het volgende:
- Als je tegen ze zegt 'schat vergeet je tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whatever niet, reageren ze afwezig met 'neeeheee' terwijl ze eigenlijk niet luisteren. Als vrouw voel je dat aan, en zegt het even later nog eens tegen manlief. Vervolgens springt manlief uit z'n vel en roept iets van 'houdt nou toch eens op dat weeeet ik toch ik word er gek van dat je dingen 100x zegt'.
Alleen WAT hebben ze niet bij zich als je eenmaal weg bent en het erop aankomt? Hun tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whateverAAAARGH!
Mail maar een datumquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ja,wat is daar eigenlijk mis mee?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef Lianne__ het volgende:
sommige: witte sportsokken
stel je voor, men neme een man (of vrouw.. das ook vreselijk) met een vrij donkere broek aan, en ook bepaald geen lichte schoenen.. Dan hebben ze er WITTE sportsokken onderaan, dat is toch vreselijk?quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef DFDuo het volgende:
- Als je tegen ze zegt 'schat vergeet je tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whatever niet, reageren ze afwezig met 'neeeheee' terwijl ze eigenlijk niet luisteren. Als vrouw voel je dat aan, en zegt het even later nog eens tegen manlief. Vervolgens springt manlief uit z'n vel en roept iets van 'houdt nou toch eens op dat weeeet ik toch ik word er gek van dat je dingen 100x zegt'.
Alleen WAT hebben ze niet bij zich als je eenmaal weg bent en het erop aankomt? Hun tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whateverAAAARGH!
zoals je uit de uitkomst van bovenstaand verhaal ziet en zoals ik al zei heeft zeuren volstrekt geen nutquote:
Geniaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:21 schreef Viking84 het volgende:
(of ja, eigenlijk kunnen we net zo goed niet gaan zeuren, omdat het toch niet helpt)
ik weet ineens weer waarom ik geen man hoefquote:Op zondag 11 juni 2006 19:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Geniaal.Komt dat inzicht nou door het pottengen?
wat een toeval dat gronk onder jou dan net een homofobische reactie plaatstquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Scandalous het volgende:
Hun obsessie met alles wat met pikken, ballen, en penislengte te maken heeft, en tegelijkertijd hun panische homofobie
quote:Op zondag 11 juni 2006 15:18 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage ergert zich aan sommige mannen die het vertrouwen van vrouwen (in mannen) wegnemen, waardoor deze vrouwen nauwelijks nog een relatie aangaan.
Hoho, die opmerking is niet homofoob (en in ieder geval niet zo bedoeld). Vrouwen zonder pottengen komen sowieso niet tot 't inzicht dat zeuren niet helpt, en blijven dus gewoon doorzeuren. Nee, da's prettigquote:Op zondag 11 juni 2006 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een toeval dat gronk onder jou dan net een homofobische reactie plaatst
Daar zijn we tenminste eerlijk in, in tegenstelling tot jullie.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:10 schreef Typmuts het volgende:
Dat ze eerst een opmerking maken (vaak té kwetsend of iets dergelijks) en er daarna pas over
nadenken hoe lullig de opmerking wel niet was...
Conclusie: mannen lijden veel meer onder vrouwen dan andersom.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef K33T het volgende:
Aangezien dit topic steeds omhoog gekickt wordt door de user viking84, heeft het andere topic toch wel mooi meer reacties: Wat irriteert je het hardste aan vrouwen? zonder dat het continu omhoog gekickt wordt.)
Precies, wij doen tenminste niet massaal mee met die onderhuidse teiterij. Anders krijgt de mensheid te maken met een zondvloed van tranen.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Conclusie: mannen lijden veel meer onder vrouwen dan andersom.![]()
hah! ik kan prima liegen tegen vrouwen!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen niet liegen.
Niet tegen vrouwen in elk geval.
Zie je, zelfs nu lukt het je niet!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:25 schreef DerBolle het volgende:
[..]
hah! ik kan prima liegen tegen vrouwen!
Dat is pas sinds een paar jaar zo eigenlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Scandalous het volgende:
Hun obsessie met alles wat met pikken, ballen, en penislengte te maken heeft, en tegelijkertijd hun panische homofobie
Hohoho, wij mannen zijn best voor homo's. Hoe meer mannen aan elkaar zitten, des te meer vrouwen er overblijven voor de niet-homo's. En lesbiennes zijn ook best OK. Hoe meer in beeld hoe beter!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Scandalous het volgende:
tsja, laat ik 't maar zeggen, want iemand moet 't toch doen?quote:"I like films with lesbians in them because it's nice to think there are attractive women out there who can't find a boyfriend."
-- Patrick in "Coupling"
En je denkt niet dat dat aan de samenstelling van de Fok!populatie ligt?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef K33T het volgende:
Aangezien dit topic steeds omhoog gekickt wordt door de user viking84, heeft het andere topic toch wel mooi meer reacties: Wat irriteert je het hardste aan vrouwen? zonder dat het continu omhoog gekickt wordt.)
als jij mannen in het algemeen direct relateert met verkrachters en pedofielen, dan ligt dat toch echt aan jou, en niet aan mannenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef roze-meisje het volgende:
dat mannen zo ziek in hun hoofd zijn: pedofielen, seriemoordenaars, verkrachters enz. bijna altijd mannen![]()
Beperkt wereldbeeld?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:52 schreef Xebrozius het volgende:
Het overloze gelul over extreem dure auto's... Alsof je in Nederland iets hebt aan je Ferarri die 340km per uur kan.
Dat komt omdat jullie tieten hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:54 schreef Brennie het volgende:
Dat ze het irritante gedrag van vrouwen blijven pikken.
Sorry het hele hoe en wat over dure auto's kan me gewoon niet boeien. Ik weet dat ik er nooit een zal rijden, en als ik het wel zou willen ik zo krom moet liggen dat ik om mijn 50e een hartstilstand krijg. Als je eenmaal echt belangrijk bent wachten mensen wel op je, en wat heb je aan een auto van 300.000 euro als je er geen weekboodschappen mee kan doen, je 3 vrienden niet ergens naar toe kan rijden of simpelweg een verkeersdrempel niet over komt?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:55 schreef K33T het volgende:
[..]
Beperkt wereldbeeld?
Nooit gehoord van Duitsland, blijkt wel weer. En kennelijk denkt de user xebrozius dat Ferarri's alleen bedoeld zijn om op topsnelheden te rijden.
Het gaat bij zulke auto's ook om looks, sprints, tussenaccerlatie 80-160 km/h bv, weggedrag, etc.
en 3 gaten. Nog altijd 1 meer dan de man heeft.. Dat is dan ook het enige waar we van nature beter in bedeeld zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie tieten hebben.
Vergeet het gat in je hand nietquote:Op maandag 12 juni 2006 02:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
en 3 gaten. Nog altijd 1 meer dan de man heeft.. Dat is dan ook het enige waar we van nature beter in bedeeld zijn.![]()
Ze zijn dan ook niet bedoeld als daily driverquote:Op maandag 12 juni 2006 02:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry het hele hoe en wat over dure auto's kan me gewoon niet boeien. Ik weet dat ik er nooit een zal rijden, en als ik het wel zou willen ik zo krom moet liggen dat ik om mijn 50e een hartstilstand krijg. Als je eenmaal echt belangrijk bent wachten mensen wel op je, en wat heb je aan een auto van 300.000 euro als je er geen weekboodschappen mee kan doen, je 3 vrienden niet ergens naar toe kan rijden of simpelweg een verkeersdrempel niet over komt?
Idd.. al is het in tegenstelling tot de andere gaten, een gat waar we ons niet mee kunnen uitbuiten.quote:
Oh ja dat ook nog.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef roze-meisje het volgende:
dat mannen zo ziek in hun hoofd zijn: pedofielen, seriemoordenaars, verkrachters enz. bijna altijd mannen![]()
Correct.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:22 schreef Pracissor het volgende:
Ik herken je niet in je OP, ben ik nu geen man?
Wat? Vrouwen poepen?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Het feit dat ze niet kunnen multitasken en dat ze het altijd met een complete fanfare moeten aankondigen dat ze gaan schijten. We schijten allemaal, you are not special.
Heb je het over mij?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
Maar je ben wel oranjefan?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Degenen die dwars door al die onzin heensnijden als warme boter worden ook niet gedoogd.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:54 schreef Brennie het volgende:
Dat ze het irritante gedrag van vrouwen blijven pikken.
Ach wat kan ik zeggen, het is een gave...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:10 schreef Typmuts het volgende:
Dat ze eerst een opmerking maken (vaak té kwetsend of iets dergelijks) en er daarna pas over
nadenken hoe lullig de opmerking wel niet was...
oranjefan zijn betekent niet meteen dat ik ook geobsedeerd moet zijn door voetbalquote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar je ben wel oranjefan?![]()
Dit bewijst maar weer eens dat vrouwen hypocriet zijn
denken dat ze stoer zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef Lianne__ het volgende:
Dat ze :
Haantjesgedrag is functioneel, het is nog veel dommer dat die mokkels altijd gaan voor het grootste haantje (daar ze aan het begin van avond zeggen die gozer nog te verafschuwen).quote:Op maandag 12 juni 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Of het haantjes-gedrag in bijzijn van vrijgezelle vrouwen?
Mee eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Haantjesgedrag is functioneel, het is nog veel dommer dat die mokkels altijd gaan voor het grootste haantje (daar ze aan het begin van avond zeggen die gozer nog te verafschuwen).
Denk dat het ook wel een bepaalde "soort" vrouw aantrekt..quote:Testosteron en haantjesgedrag werkt gewoon en daarom doen mannen het, de meeste mannen doen alles voor een beetje punani.
In zekere zin vinden vrouwen degene die het meeste tussen een groep uitspringt altijd het leukste, het grootste haantje doet dat altijd. Dan is het puur een kwestie van het woeden van de wijvennijd wie het 'tofste mannetje' krijgt. In de groepen waar het minst wijvennijd is onderling, is de haantjesman het minst succesvol. Vrijwel alle vrouwen zijn er echter gevoelig voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Denk dat het ook wel een bepaalde "soort" vrouw aantrekt..
Hmmm het ligt er denk ik aan. Haantjesgedrag waarbij een man zich ten koste van anderen profileert is voor mij een behoorlijke afknapper. Een man die er uitspringt op een puur positieve manier daarentegen...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In zekere zin vinden vrouwen degene die het meeste tussen een groep uitspringt altijd het leukste, het grootste haantje doet dat altijd. Dan is het puur een kwestie van het woeden van de wijvennijd wie het 'tofste mannetje' krijgt. In de groepen waar het minst wijvennijd is onderling, is de haantjesman het minst succesvol. Vrijwel alle vrouwen zijn er echter gevoelig voor.
Dat is precies wat ik bedoel. Je zegt nu sec dat het een afknapper is, maar als Marietje naast je nogal gecharmeerd is van hem dan treden er plots andere regels in werking. Haantjesgedrag werkt ook positief en men noemt het testosteron.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm het ligt er denk ik aan. Haantjesgedrag waarbij een man zich ten koste van anderen profileert is voor mij een behoorlijke afknapper. Een man die er uitspringt op een puur positieve manier daarentegen...
Hmmm... Ik durf niet te zeggen dat het in alle gevallen niet zo zal zijn..quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Je zegt nu sec dat het een afknapper is, maar als Marietje naast je nogal gecharmeerd is van hem dan treden er plots andere regels in werking.
Hmm... Volgens mij ben ik zelf best duidelijk in wat ik zeg..quote:Haantjesgedrag werkt ook positief en men noemt het testosteron.
Bij vrouwen moet je altijd onderscheid maken tussen wat ze zeggen en wat ze doen...![]()
Dat geloof ik graag, maar je handelt er vast niet naar (al heb je na het gebeurde vast wel een verklaring gecreerd waarin je handelen logisch wordt verklaard)quote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Volgens mij ben ik zelf best duidelijk in wat ik zeg..
Ik handel voor zover ik weet ook altijd naar wat ik zeg.. Ik heb het zelf ook niet zo op niet doen wat je zegt..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar je handelt er vast niet naar (al heb je na het gebeurde vast wel een verklaring gecreerd waarin je handelen logisch wordt verklaard)![]()
Als Eva er niet was geweest zaten we nu nog steeds in het paradijs, VROUW!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nog.
Al het leed in de wereld is veroorzaakt door mannen.![]()
Daar vindt hun vriendin 't niet goed.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:03 schreef Tranceptor het volgende:
Irritant vind ik aan mannen: ordinair boeren en ruften waar dan ook. Doe dat lekker thuis op de bank als het dan echt niet anders kan.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rechtdoorzee!!
en mannen zijn ALTIJD eerlijk!![]()
Ssst.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:37 schreef Alicey het volgende:
Het is het excuus wanneer een man zich als een lompe onbehouwen boer gedraagt.
oowjaaa, zooooo iritantquote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Alicey het volgende:
Of wanneer een vrouw zich met een technische kwestie bezig houdt, mannen haar gaan uithoren omdat ze niet kunnen geloven dat een vrouw qua technische kennis niet onder doet voor hen.
Als we het niet doen, krijgen we eerst de schuld dat zij het stuk hebben gemaakt en vervolgens gezeik aan ons hoofd dat we het wel (beter) uit had kunnen leggen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:50 schreef Evel-in het volgende:
[..]
oowjaaa, zooooo iritant![]()
Of dat ze iets over een technisch product helemaal gaan uitleggen, wat je allang weet, en dan ook nog op zo'n kinderachtige toon... grrmm![]()
Dat ja, en die vreselijke kleinzerigheid als ze een pijntje hebben: meteen de hele dag op bed liggen alsof ze dood gaan.quote:
Hoor wie het zegt. Als ik vraag of we nu kunnen vertrekken: "Ja, nog eventjes 5 minuutjes", wat meestal een grove leugen is.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze geen tijdsbesef hebben.
"Straks" betekent niet "volgende week"
"Ja, zo" betekent niet "over een uur"
"2 tellen" betekent niet "na drie potjes Counterstrike"
en "Nog wel eens" betekent ook niet "helemaal niet".
Je bent echt helemaal idolaat van je eigen geslacht he?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:13 schreef K33T het volgende:
In dat andere topic, die bijna vol geraakt is, worden de vrouwen van alle kanten en mogelijkheden massaal afgekraakt. De aanwezige vrouwen daar kunnen niks anders dan de mannen gelijk geven.
En dit topic dan; de helft bestaat uit het ophemelen van mannen, wat zeer tegen de zin is van lesbische feministen zoals viking84....
Haal de helft maar eens af, dan zie je duidelijk dat er nauwelijks te klagen valt over mannen.
Wat had je dan anders verwacht?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:55 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Je bent echt helemaal idolaat van je eigen geslacht he?![]()
Duh, 80% op fok is manquote:Op maandag 12 juni 2006 17:13 schreef K33T het volgende:
In dat andere topic, die bijna vol geraakt is, worden de vrouwen van alle kanten en mogelijkheden massaal afgekraakt. De aanwezige vrouwen daar kunnen niks anders dan de mannen gelijk geven.
En dit topic dan; de helft bestaat uit het ophemelen van mannen, wat zeer tegen de zin is van lesbische feministen zoals viking84....
Haal de helft maar eens af, dan zie je duidelijk dat er nauwelijks te klagen valt over mannen.
geen borstharen!?! Mietje!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
denken dat ze stoer zijn
Mwa, nee
vrouwen zien als speeltjes; ''is het niet leuk meer, dan neem ik toch een nieuwe''
Leuke vriendjes heb jij gehad![]()
het eeuwige gepraat over sex
Daar kunnen vrouwen ook wat van![]()
sommige: witte sportsokkenieuw, net zo erg als een vrouw in een boxer
Dat ze hun stomme vlashaartjes op hun gezicht laten staan; ze denken dat het een baard is
Date jij met 12 jarige jongetjes ofzo![]()
trots zijn op hun 3 borstharen
[b]Ik heb geen borsthaar, en damn proud of it[/b] Mietje!
![]()
Ohja en voetbal heb ik een grafhekel aan
Wat een vooroordelentopic![]()
Met een paar duizend actieve uisers komt dat nog altijd neer op een paar honderd vrouwen. Als die allemaal een keer posten in dit topic zou-ie zo vol zitten. Doen ze niet.quote:
Wat algauw weergeeft dat we overal in de meerderheid zijn.quote:
In dat eerste punt van je sla je de plank al gelijk mis. Wie wil jou in godsnaam nou versieren?..quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
TS begint:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Wees er blij mee, hij heeft tenminste aandacht voor je.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen worden helemaal nat bij alles wat in kledingwinkels, schoenenwinkels, tassenwinkels, kralenwinkels, $winkel ligt. Wij zijn net honden, alles met ballen vinden we leuk.quote:- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Bij mij is de appie op zondag open.quote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt
Doen we alleen bij vrouwen en als de ouders langskomen, en die weten eigenlijk allemaal al hoe laat het is.. Maarja, als we het niet doen krijgen we gezeik.quote:en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze geen tijdsbesef hebben.
"Straks" betekent niet "volgende week"
"Ja, zo" betekent niet "over een uur"
"2 tellen" betekent niet "na drie potjes Counterstrike"
en "Nog wel eens" betekent ook niet "helemaal niet".
Precies. En als er een ding is wat je in 't leven wilt, dan is het minimalisatie van gezeik.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef slakkie het volgende:
Maarja, als we het niet doen krijgen we gezeik.
Ja, zo zijn 'jullie' ook in de meerderheid in de gevangenis, misschien voorkomt een bezoekje aan de psychiater e.d dat? Je weet het niet. Het kan zo maar.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef K33T het volgende:
[..]
Wat algauw weergeeft dat we overal in de meerderheid zijn.
EDIT: behalve bij de psychiater/e.d dan.
Daarentegen dacht ik dat als vrouwen een misdaad begaan, dat vaker tegen de partner gericht is ipv tegen de maatschappij of een willekeurig ander persoon. Toch prettig hoor, om met 'n potentiele moordenaar onder een dak te slapen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:40 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ja, zo zijn 'jullie' ook in de meerderheid in de gevangenis, misschien voorkomt een bezoekje aan de psychiater e.d dat? Je weet het niet. Het kan zo maar.
Hmm, zou kunnen, daarentegen zijn er de laatste jaren ook erg veel gevallen geweest waarbij de man zijn (ex) vrouw en kinderen om heeft gebracht. Dat hoor je net even iets vaker als andersom al zullen er genoeg vrouwen zijn die ook psycho zijn en dat soort dingen uithalen. Maar hoe vaak vermoorden mannen hun ex wel niet? In Spanje bijvoorbeeld gebeurt dat aardig vaak.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Daarentegen dacht ik dat als vrouwen een misdaad begaan, dat vaker tegen de partner gericht is ipv tegen de maatschappij of een willekeurig ander persoon. Toch prettig hoor, om met 'n potentiele moordenaar onder een dak te slapen.![]()
dan ga je dus met de verkeerde vrouwen omquote:Op maandag 12 juni 2006 18:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als we het niet doen, krijgen we eerst de schuld dat zij het stuk hebben gemaakt en vervolgens gezeik aan ons hoofd dat we het wel (beter) uit had kunnen leggen.![]()
typisch vrouwelijk: als er weinig vrouwen worden aangewezen als manager, dan ligt dat altijd aan een of andere mannelijke conspiracy.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
Altijd maar roepen dat vrouwen slechte managers zijn alleen omdat er in de top veel mannen werken (terwijl de oorzaak natuurlijk het door de 'Good Old Boys' gecreerde glazen plafond is)
Spot ik daar relatie frustratie ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
lijstje
Vrouwen daarentegen vragen nog aan de kassajuffrouw van de buurtsuper hoe ze thuis moeten komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
Weigeren om de weg te vragen.
Mannen zijn anders ook niet echt duidelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef bramiozo2002 het volgende:
(een kleine tip voor vrouwen : WEES EENS DUIDELIJK)
Vrouwen zijn te emotioneel met beslissingen e.d.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef fammetje het volgende:
Hey you caveman (zeer goed gekozen dit onderschrift), mannen nemen mannen aan, dat is geen conspiracy dat is gewoon zo. Moet hier wel eerlijk zijn: een andere oorzaak is natuurlijk de natuur: helaas kunnen mannen tot op de dag van vandaag geen kinderen krijgen (doe daar es wat aan!!!) dus als je als vrouw kinderen wil moet je dat zelf doen. Toch geldt deze laatste oorzaak steeds minder omdat het steeds normaler wordt om als vrouw heel bewust geen kinderen te krijgen. Hoe vaak heb jij als man de vraag gekregen (tijdens een sollicitatiegesprek) of je nog van plan bent om kinderen te nemen???????? Dit wordt aan vrouwelijke mamagers standaard gevraagd, en kom niet met die regel van je hoeft geen antwoord te geven, daarmee stel je jezelf in een slecht daglicht!. Verder is uit onderzoek gebleken dat hoewel ze een zeer andere leidinggevende stijl hebben, vrouwen net zo goed als mannen kunnen managen (of misschien wel beter). Vrouwen hebben namelijk inlevingsvermogen, werkenemers voelen zich begrepen en gewaardeerd en werken daardoor harder. Zeker is in ieder geval dat vrouwen beter zijn in multitasking, omdat ze beide hersenhelften gebruiken en mannen voornamelijk 1 hersenhelft gebruiken (en dit kun je echt niet ontkennen, bij vrouwen zijn er namelijk verbindingen tussen de helften die er bij mannen gewoon niet zijn)
Nog wat te zeiken???
haha ok.. en dat klopt idd.. soms sta ik 15 mins te "zoeken" en dan geef ik een vrouwelijk huisgenoot de schuld omdat ik het niet kan vinden. Nadat er dan geholpen word met zoeken is het binnen een paar seconden gevonden op de plekken waar ik al 10 keer had gekeken..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:08 schreef fammetje het volgende:
Nou relatie frustatie, eigenlijk helemaal niet, heb een vriend die heel goed voor me is. Hij heeft wat nadelen maar goed, die heb ik ook!!!!!!!
Ken gewoon veel mannen en hun gewoontes, vandaar. En wie herkent dat niet van dat zoeken, mannen moeten iets recht in het gezicht gegooid krijgen eer ze het zien.
Een mannelijke manager met inlevingsvermogen presteert dus nóg beterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef fammetje het volgende:
Hey you caveman (zeer goed gekozen dit onderschrift), mannen nemen mannen aan, dat is geen conspiracy dat is gewoon zo. Moet hier wel eerlijk zijn: een andere oorzaak is natuurlijk de natuur: helaas kunnen mannen tot op de dag van vandaag geen kinderen krijgen (doe daar es wat aan!!!) dus als je als vrouw kinderen wil moet je dat zelf doen. Toch geldt deze laatste oorzaak steeds minder omdat het steeds normaler wordt om als vrouw heel bewust geen kinderen te krijgen. Hoe vaak heb jij als man de vraag gekregen (tijdens een sollicitatiegesprek) of je nog van plan bent om kinderen te nemen???????? Dit wordt aan vrouwelijke mamagers standaard gevraagd, en kom niet met die regel van je hoeft geen antwoord te geven, daarmee stel je jezelf in een slecht daglicht!. Verder is uit onderzoek gebleken dat hoewel ze een zeer andere leidinggevende stijl hebben, vrouwen net zo goed als mannen kunnen managen (of misschien wel beter). Vrouwen hebben namelijk inlevingsvermogen, werkenemers voelen zich begrepen en gewaardeerd en werken daardoor harder. Zeker is in ieder geval dat vrouwen beter zijn in multitasking, omdat ze beide hersenhelften gebruiken en mannen voornamelijk 1 hersenhelft gebruiken (en dit kun je echt niet ontkennen, bij vrouwen zijn er namelijk verbindingen tussen de helften die er bij mannen gewoon niet zijn)
Nog wat te zeiken???
Als er iets is dat hard werkt, dan is het wel de werkende vrouw. Tot het moment aanbreekt dat er nagedacht moet worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:11 schreef MouseOver het volgende:
Overigens is onderdeel van die multitaskingtheorie ook dat mannen die ene bezigheid die ze doen wel beter kunnen doen dan vrouwen een van die deelbezigheden maximaal kunnen doen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen zijn anders ook niet echt duidelijk.Dan denk je dat ze je suptiele hints doorspelen, maar blijkt dat helemaal niet het geval en sta je als vrouw dus echt voor lul.
Klopt. Je goed op 1 ding kunnen concentreren en zo een geniale oplossing neerzetten wil echter ook nog wel eens handig zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:18 schreef fammetje het volgende:
En dat is heel handig voor een manager...!!!:-)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
"Schat, waar is de pindakaas/aansteker/asbak/agenda/telefoon etc.
Recht voor je neus BLINDE."
quote:Een enorm LELIJK vies goor wijf lekker vinden "omdat ze iets heeft". (een gat heeft ze ja)
Uhm.. tis gewoon niet smakelijk om een groot wit doek te zien met daarin bloedvlekken. Ik wil het best erkennen, tis namelijk de periode dat je wilt, maar niet kan/mag.. want.. De russen.quote:Het totale ontkennen van het darm/voortplantgebeuren bij vrouwen (geen maandverband willen zien etc)
Dus ook niet duidelijk, daarom reageerde ik ook op die post.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mannen zijn niet subtiel, gekkie!
Het gaat niet om de kwantiteit, het gaat juist om kwaliteit. Dat moet je nog leren begrijpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:17 schreef fammetje het volgende:
Multitasking betekent juist dat je alle lopende zaken goed afhandelt, en nog wel op de juiste manier en helemaal. Dat is het voordeel van je beide helften gebruiken, dan kun je en bellen en mascara aanbrengen en reken maar dat beide 100 % gebeuren...
Da's juist wel duidelijk! Subtiele opmerkingen kunnen verkeerd begrepen worden, zeggen waar het op staat niet...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus ook niet duidelijk, daarom reageerde ik ook op die post.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef fammetje het volgende:
Hey you caveman (zeer goed gekozen dit onderschrift), mannen nemen mannen aan, dat is geen conspiracy dat is gewoon zo.
Ja. Vrouwen denken dat 'management' en 'leidinggeven' voor 99,9 % bestaat uit sociale vaardigheden enzo. Dat je goed met mensen kan omgaan enzo. Wat daarbij altijd 'vergeten' wordt, is dat een leidinggevende functie voor het grootste gedeelte bestaat uit 't maken van een goede inschatting van wat er gedaan moet worden en de bijbehorende planning, dat werk uitsplitst over de verschillende personen die je leidinggeeeft, en waarbij je de projectrisico's in de gaten houdt maar ook kijkt naar het grotere geheel. Als je goed voorbereid en plant, dan gaat alles van een leien dakje, en dan worden die sociale vaardigheden ook niet zo heel zwaar belast.quote:Vrouwen hebben namelijk inlevingsvermogen, werkenemers voelen zich begrepen en gewaardeerd en werken daardoor harder.
..
Nog wat te zeiken???
Vind ik ook niet zo gek om dat te vragen. Als je een verantwoordelijke functie wil dan moet je daar wel volledig voor gaan. Opeens met zwangerschapsverlof en in deeltijd gaan werken kan gewoon niet altijd. Je kan wel doen alsof het wel altijd mogelijk is maar dat is onzin. Dan krijg je hetzelfde als met onze lieve staatssecretaris met 2 zwangerschappen. Die heeft na 4 jaar geen ene moer bereikt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef fammetje het volgende: Hoe vaak heb jij als man de vraag gekregen (tijdens een sollicitatiegesprek) of je nog van plan bent om kinderen te nemen???????? Dit wordt aan vrouwelijke mamagers standaard gevraagd, en kom niet met die regel van je hoeft geen antwoord te geven, daarmee stel je jezelf in een slecht daglicht!.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:31 schreef Neutrino het volgende:
* begrijpt de hint..
We kapen alle vrouwen van je weg dus ben je boos op ons...
Misschien zou je het eens moeten proberen zonder kort haar en tuinbroek.![]()
of ben je ook niet zo stereotype zoals je ons mannen wil doen voorkomen
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ik vind lesbiennes wel OK hoor. Met een beetje mazzel gaan ze naast je zitten met een potje bier, en begint ze ook te klagen over vrouwenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]misschien moet ik mijn profiel maar eens even aanpassen. Wedden dat ik dan met een stuk minder vooroordelen te maken krijg...
Alleen jammer dat de meesten 'het' nu al weten..
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:Gezeik & "leuke grapjes" over lesbische vrouwen. ("Nou dan ben je vast nog nooit goed genomen, huhuhuhu.")
ik loop altijd om als ik weet dat ergens werklui bezig zijn of ik zet m'n mp3 speler wat harderquote:Gefluit, ge-psssssst en gejoel op straat tegen langslopende vrouwen. Als ik op straat loop wil ik niet "Hoi sssssschatje. Waarom kijk je zo boos ? Sssssschatje ! Kijk eens hier ! Pssssst ! Meisje !" horen. Ik wil gewoon op straat lopen en recht voor me uit kunnen kijken. Ik wil niet gedwongen naar de grond kijken om oogcontact met zo'n psssst-figuur te ontwijken. (Wat toch niet helpt, want desnoods gaan ze voor je gezicht hangen.)
Dat zeggen alle vrouwen. Er bestaan geen goede vrouwen, slechts verkeerde. En nee, dat is geen klacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:48 schreef Evel-in het volgende:
[..]
dan ga je dus met de verkeerde vrouwen om![]()
1 Mijn grappen zijn altijd leuk, dus het zal me een rotzorg zijn of een dame hem leuk vind. Als ik hem zelf lollig vind herhaal ik hem gerust nog een keer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:Mannen die grappen herhalen als jij de eerste keer niet lachte in de hoop dat je de tweede, derde of vierde keer wel lacht, want jij als vrouw snapte de grap de eerste keer waarschijnlijk niet, denken ze. Niet op willen hoeren als een vrouw overduidelijk niet geinteresseerd is.
Nog zoiets, vrouwen die over vrouwen klagen. Mateloos irritant en zelfbevlekkend, want de klagende dames zijn vaak zelf geen haar beter.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind lesbiennes wel OK hoor. Met een beetje mazzel gaan ze naast je zitten met een potje bier, en begint ze ook te klagen over vrouwen![]()
Dit is dan weer gedrag wat maar door maar een bepaald soort man wordt gedaan, maar wel rete-irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:21 schreef AudreyHepburn het volgende:Gefluit, ge-psssssst en gejoel op straat tegen langslopende vrouwen. Als ik op straat loop wil ik niet "Hoi sssssschatje. Waarom kijk je zo boos ? Sssssschatje ! Kijk eens hier ! Pssssst ! Meisje !" horen. Ik wil gewoon op straat lopen en recht voor me uit kunnen kijken. Ik wil niet gedwongen naar de grond kijken om oogcontact met zo'n psssst-figuur te ontwijken. (Wat toch niet helpt, want desnoods gaan ze voor je gezicht hangen.)
Van lesbiennes kan ik zoiets wel hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef MouseOver het volgende:
Nog zoiets, vrouwen die over vrouwen klagen. Mateloos irritant en zelfbevlekkend, want de klagende dames zijn vaak zelf geen haar beter.
Het staat bij mij momenteel in elk geval met stip op 1 qua mannenirritaties. Bovendien zijn het allemaal dingen die niet alle mannen doen. Ik heb genoeg vrienden die me niet vaak genoeg hun grappen kunnen vertellen of me niet vaak genoeg schatje kunnen noemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit is dan weer gedrag wat maar door maar een bepaald soort man wordt gedaan, maar wel rete-irritant inderdaad.
herkent...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef K33T het volgende:
En vrouwelijke managers, laat me niet lachen. Dan krijg je nietszeggende geneuzel en onderhuidse strijd op een afdeling, waarbij de manager niet echt knopen durft door te hakken. Want dat is voor beide groepen zóóó pijnlijk.
Oh, daar kan ik mee leven. Waar ik echt bloedlink van wordt is om dat sommige 'managers' hun gebrek aan planning en competentie compenseren met 'communicatieve vaardigheden'.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:26 schreef slashyou het volgende:
Vrouwlijke managers zijn sowieso een farce.
Net als ze op het punt zijn dat ze weten hoe alles in elkaar steekt beginnen ze last te krijgen van rammelende eierstokken.
Ben blij dat ze nog iets roepen. Over 15 jaar kijkt geen enkele man je nog aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit is dan weer gedrag wat maar door maar een bepaald soort man wordt gedaan, maar wel rete-irritant inderdaad.
Ik heb van oudere vrouwen begrepen dat er een tijd komt dat je die irritatie mistquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, ik overdrijf een beetje, maar ik ben het gewoon een beetje zat. Mijn fiets is stuk en het is heel heet weer, maar als ik dertig minuten aan het lopen ben in een zomerjurkje vind ik het gewoon stervensirritant als dit bovenstaande toneelstukje zich drie keer heeft afgespeeld in die tijd.
Ik koop wel een ombind-rimpelhals ofzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb van oudere vrouwen begrepen dat er een tijd komt dat je die irritatie mist![]()
Zelfs daar kan ik nog vrij aardig mee leven als dat niet weer op z'n beurt door kenaugedrag gecompenseerd wordt. Dat komt helaas ook erg vaak voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef gronk het volgende:
Oh, daar kan ik mee leven. Waar ik echt bloedlink van wordt is om dat sommige 'managers' hun gebrek aan planning en competentie compenseren met 'communicatieve vaardigheden'.![]()
* AudreyHepburn telt af tot iemand post "Omdat jullie tieten hebben."quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef octopussy het volgende:
Stel hypocrieten: tig topics volmaken over hoe kut vrouwen wel niet zijn, maar als er kritiek wordt gegeven op mannen dan kunnen ze het niet incasseren.
Als jullie vrouwen dat zo ongelooflijk kut vinden, waarom is dan nog niet elke man homosexueel of monnik?
Ach, zolang het bij de overheid is - waar de meeste vrouwen werken, onderwijs/verzorging, maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef gronk het volgende:
[..]
herkent...
[..]
Oh, daar kan ik mee leven. Waar ik echt bloedlink van wordt is om dat sommige 'managers' hun gebrek aan planning en competentie compenseren met 'communicatieve vaardigheden'.![]()
Het is best jammer dat negeren niet werkt inderdaad, maar het zal wel als een subtiele hint worden beschouwd, en die worden weer door mannen genegeeerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, ik overdrijf een beetje, maar ik ben het gewoon een beetje zat. Mijn fiets is stuk en het is heel heet weer, maar als ik dertig minuten aan het lopen ben in een zomerjurkje vind ik het gewoon stervensirritant als dit bovenstaande toneelstukje zich drie keer heeft afgespeeld in die tijd.
Oh hallo generalisatie.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, zolang het bij de overheid is - waar de meeste vrouwen werken, onderwijs/verzorging, maakt het niet zoveel uit.
Maar een commercieel winstgevend bedrijf valt dus niet te runnen door met zijn allen een lekker potje te gaan huilen.
Omdat ze tieten hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn telt af tot iemand post "Omdat jullie tieten hebben."
Wat moet ik dan doen ? "FLIKKER OP GLIJERIGE GEILNEEF GA JE MOEDER BEFFEN !" roepen ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is best jammer dat negeren niet werkt inderdaad, maar het zal wel als een subtiele hint worden beschouwd, en die worden weer door mannen genegeeerd.
Gebrek aan nuance is iets waar ook veel mannen mee kampen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben blij dat ze nog iets roepen. Over 15 jaar kijkt geen enkele man je nog aan.![]()
Roep eens tegen zo een kerel dat hij bij je moet komen, en dat je hem eens aan zult pakken. Ik durf te wedden dat de meerderheid zijn mond zal houden en een beetje schaapachtig gaat staan lachen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is best jammer dat negeren niet werkt inderdaad, maar het zal wel als een subtiele hint worden beschouwd, en die worden weer door mannen genegeeerd.
Dit gebrek aan nuance wordt door ons, mannen, ook wel duidelijkheid genoemd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gebrek aan nuance is iets waar ook veel mannen mee kampen.
Geen idee. Ik negeer het altijd, en het werkt niet. Zin om er energie in te steken heb ik sowieso niet, en waarschijnlijk zijn de hersens in die gevallen zo weinig ontwikkeld dat het niet uitmaakt wat je zegt of roept, dat het toch niet doordringt wat het betekent.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen ? "FLIKKER OP GLIJERIGE GEILNEEF GA JE MOEDER BEFFEN !" roepen ?
Aanpakken in welke zin ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Roep eens tegen zo een kerel dat hij bij je moet komen, en dat je hem eens aan zult pakken. Ik durf te wedden dat de meerderheid zijn mond zal houden en een beetje schaapachtig gaat staan lachen.
Ik ben eerder bang dat het wordt opgevat als een uitnodiging om te neuken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Roep eens tegen zo een kerel dat hij bij je moet komen, en dat je hem eens aan zult pakken. Ik durf te wedden dat de meerderheid zijn mond zal houden en een beetje schaapachtig gaat staan lachen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn telt af tot iemand post "Omdat jullie tieten hebben."
Ik noem het eerder een beperkte geest als je alleen maar zwart of wit kent, zonder alles wat er tussenin ligt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit gebrek aan nuance wordt door ons, mannen, ook wel duidelijkheid genoemd.
Stilzitten en mooi zijn zullen we, octopussy. En o-wee als we geen zin hebben, gaan rimpelen of moeten poepen. Dan worden we integraal weggebeamd naar een alternatieve dimensie voor Uitgeprocedeerde Lubbervrouwen.quote:
Het is eerder een beperking als je weet dat iets wit of zwart is, maar je er toch een beetje grijs-achtig omheen gaat zitten draaien...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een beperkte geest als je alleen maar zwart of wit kent, zonder alles wat er tussenin ligt.
Wat-ik-niet-wil-zien-dat-isser-niet is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is eerder een beperking als je weet dat iets wit of zwart is, maar je er toch een beetje grijs-achtig omheen gaat zitten draaien...
Als in: 'Kom maar hier, dan zal ik je eens aanpakken...' De meeste mannen zullen dan niks meer durven te doen, want dat hadden ze nooit verwacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Aanpakken in welke zin ?.
"Hier schobbejak dan krijg je billenkoek" ?
"Pas op ik heb een oudere broer en hij is een Hell's Angel" ?
"Ach man, mietje, je kan me niet aan in bed" ?
Duidelijkheid. Open. Eerlijk. Recht door zee. Je kunt het er mee oneens zijn (koelkast!! Of je krijgt nooit sjans!!) maar je tenminste wel wat ze willen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
TS begint:
Iedereen zijn obsessie. Sommige mensen begrijpen weer niet waarom je een prachtige zaterdag zou verspillen door in de stad te zoeken naar je 97e paar schoenen, of een jurkje waarvan je het bestaan niet kende maar waar je niet meer zonder kunt nadat je het gezien hebt.quote:- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Daar hebben andere mannen de afhaalchinees en bezorgpizza voor uitgevonden. Versch gemaakt eten, ipv dat oude spul van zaterdag, en het schept nog banen ook!quote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt
Dus... als ze opruimen is het ook niet goed?quote:en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Mannen hebben wel het leger uitgevonden. En hebben vrouwen daar buiten proberen te houden omdat die de discipline aantasten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:53 schreef LXIV het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, slechte eigenschappen van mannen:
[quote]
1) Gebrek aan discipline
Zullen we even bij het begin beginnen? Vrouwen begonnen met een structureel lager IQ, en vonden toen het EQ uit (Emotioneel Quotione oftewel Jank-Score) om ook puntjes te scoren.quote:2) In het algemeen een lager EQ
Ik denk dat deze rechten gelijk verdeeld zijn en dat back-stabbing-bitches en vriend-stelende-vrouwen hier even goed scoren.quote:3) Egoïstischer en egocentrischer.
Dus als mannen zich niet zinloos weken van tevoren zitten op te vreten, en dan toch nog zorgen dat alles geregeld wordt is dat een slechte eigenschap? Aha.quote:4) Lui en last minute alles regelen
Ze hebben het verkeer wel uitgevonden ja, dus wie is de vrouw om te bepalen hoe ze er mee om moeten gaan?quote:5) Onverantwoordelijk, met name in het verkeer
Poepen mag wel, als jullie het maar stiekem doen en niet stinken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Stilzitten en mooi zijn zullen we, octopussy. En o-wee als we geen zin hebben, gaan rimpelen of moeten poepen. Dan worden we integraal weggebeamd naar een alternatieve dimensie voor Uitgeprocedeerde Lubbervrouwen.
Ze hebben het verkeer wel uitgevonden ja, dus wie is de vrouw om te bepalen hoe ze er mee om moeten gaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
2) In het algemeen een lager EQ
[..]
3) Egoïstischer en egocentrischer.
[..]
4) Lui en last minute alles regelen
[..]
5) Onverantwoordelijk, met name in het verkeer
Quote een keer goed, dan geef ik je antwoord.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef LXIV het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef mgerben het volgende:
Avoiding the argument. Echt een vrouwentactiek.
Dat het leger een uitvinding is betwijfel ik, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mannen hebben wel het leger uitgevonden. En hebben vrouwen daar buiten proberen te houden omdat die de discipline aantasten.
LOL.quote:Zullen we even bij het begin beginnen? Vrouwen begonnen met een structureel lager IQ, en vonden toen het EQ uit (Emotioneel Quotione oftewel Jank-Score) om ook puntjes te scoren.
Toch een beetje als winnen in de para-olympics.
[..]
Over het algemeen, in een relatie, houden vrouwen toch meer rekening met hun vriend dan andersom hoor!quote:Ik denk dat deze rechten gelijk verdeeld zijn en dat back-stabbing-bitches en vriend-stelende-vrouwen hier even goed scoren.
[..]
Waneer ze dan zorgen dat alles inderdaad geregeld wordt niet, nee.quote:Dus als mannen zich niet zinloos weken van tevoren zitten op te vreten, en dan toch nog zorgen dat alles geregeld wordt is dat een slechte eigenschap? Aha.
[..]
Ook de verkeersregels zijn door mannen opgesteld. Maar hier gaat het niet om de regels zelf, maar of men zich eraan houdt.quote:Ze hebben het verkeer wel uitgevonden ja, dus wie is de vrouw om te bepalen hoe ze er mee om moeten gaan?
damn, goed punt van dat verkeer. f**k.
Maar ik ben helemaal geen vrouw!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef mgerben het volgende:
[..]
Quote een keer goed, dan geef ik je antwoord.
Avoiding the argument. Echt een vrouwentactiek.
Welnu, dan toch tenminste de auto, de motor, de fiets, de boot, het vliegtuig, de snelweg, het asfalt, de verkeersregels (opgesteld), het stoplicht, de wegenbouw, de civiele techniek, afwatering, banden, olieraffinage etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:08 schreef octopussy het volgende:
ze hebben het verkeer uitgevonden![]()
weer die grootheidswaanzin![]()
Ja, hoi, in de tijd dat dat allemaal werd uitgevonden hadden vrouwen ook nog niet echt de kans om heel veel te betekenen, wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welnu, dan toch tenminste de auto, de motor, de fiets, de boot, het vliegtuig, de snelweg, het asfalt, de verkeersregels (opgesteld), het stoplicht, de wegenbouw, de civiele techniek, afwatering, banden, olieraffinage etc.
Bij elkaar opgeteld mag dat dan het verkeer genoemd worden, niet?
Hoezo niet en waarom niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, hoi, in de tijd dat dat allemaal werd uitgevonden hadden vrouwen ook nog niet echt de kans om heel veel te betekenen, wel?
Maar of ze het druk hadden of niet doet niet terzake.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, hoi, in de tijd dat dat allemaal werd uitgevonden hadden vrouwen ook nog niet echt de kans om heel veel te betekenen, wel?
DAMN het is goed om een man te zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met koude handen aan je beginnen te frunniken terwijl jij al half slaapt, zijn lul er na anderhalve tongzoen inrammen, klaarkomen binnen 5 minuten, lul eruit halen, omdraaien en in slaap vallen. En dan lig jij daar met je kut vol klamme klats "EN IK DAN GOFTEDOMME" te roepen. Maar meneer snurkt te hard om je te horen..
Mannen: Duidelijk, recht door zee en effectief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is ook een leuke:
Met koude handen aan je beginnen te frunniken terwijl jij al half slaapt, zijn lul er na anderhalve tongzoen inrammen, klaarkomen binnen 5 minuten, lul eruit halen, omdraaien en in slaap vallen. En dan lig jij daar met je kut vol klamme klats "EN IK DAN GOFTEDOMME" te roepen. Maar meneer snurkt te hard om je te horen..
Niet die van mij hoor, maar het is me eerder weleens gebeurd.
Zou ik niet te zeker over zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hetzelfde wanneer een vrouw in de disco plompverloren aan je vraagt of je sex wil. Dan zeg je ook geen ja. Terwijl je haar in principe wel leuk vindt.
Andersom zouden sommige mannen zich best mogen schamen hoe ze er bij lopen... (Sommige vrouwen ook wel eigenlijk).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:23 schreef slashyou het volgende:
[..]
Zou ik niet te zeker over zijn als ik jou was.
Ook typisch vrouwelijk, onzekerheid over uiterlijkheden.
En geen vermogen om voor goede seks te zorgenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mannen: Duidelijk, recht door zee en effectief.
Dan heb je klasse, iets wat sommige mensen helaas ontberen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar ik wíl helemaal geen seks met een man met wie ik niet meer woorden gewisseld heb dan "Neuken ?".
Iig wél het vermogen om te bevruchten. Hebben jullie daar ook al iets op gevonden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En geen vermogen om voor goede seks te zorgenmaar daar hebben vrouwen al wat op gevonden
Ook niet als ik je schatje noem?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar ik wíl helemaal geen seks met een man met wie ik niet meer woorden gewisseld heb dan "Neuken ?".
Ongetwijfeld uitgevonden door een manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En geen vermogen om voor goede seks te zorgenmaar daar hebben vrouwen al wat op gevonden
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je niet als een zoutzak op bed gaat liggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En geen vermogen om voor goede seks te zorgen![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iig wél het vermogen om te bevruchten. Hebben jullie daar ook al iets op gevonden?![]()
Ik heb bij mijn weten nooit een contract getekend dat zegt dat ik niet mag slapen en immer in geile lingerie aan de lamp moet gaan hangen als meneer in zijn vingers knipt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je niet als een zoutzak op bed gaat liggen.![]()
Moet je eens een betere vriendin zoekenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je niet als een zoutzak op bed gaat liggen.![]()
Hehe, krijg je dat serieus naar je hoofd geslingerd? Dat heb ik echt nog nooit een man horen roepen naar een vrouw.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, en ook niet als je "gewoon wilt betalen".
Ze zijn tenminste duidelijk. Dat kun je van veel vrouwen niet zeggen. Ik hou niet van spelletjes. Ik heb serieus liever een man die me recht op de vrouw af vraagt of ik met 'm wil neuken dan een man die het heel omzichtig aanpakt terwijl hij eigenlijk hetzelfde wil als de eerstegenoemde man.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik had nooit echt iets met voetbal, maar mijn lief is wel fan. Ik ben daar een beetje in meegegaan en ik vind het steeds leuker worden.quote:- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Dat laatste doet mijn vriend ook. Nou en? Vaak ruim ik op in zijn huis. Niet omdat hij dat wil, maar omdat ik behoefte heb aan een net huis als ik daar ben. Hem boeit dat niet zo. Prima toch? En als je op zondag niks in huis hebt, heb je meteen een goed excuus om te gaan snacken.quote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Sommige mannen hebben het idee dat een vrouw die alleen over straat loopt een hoer is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe, krijg je dat serieus naar je hoofd geslingerd? Dat heb ik echt nog nooit een man horen roepen naar een vrouw.
Je moet wel op de kast springen hoor, anders is dit topic voor ons mannen niet meer leuk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste duidelijk. Dat kun je van veel vrouwen niet zeggen. Ik hou niet van spelletjes. Ik heb serieus liever een man die me recht op de vrouw af vraagt of ik met 'm wil neuken dan een man die het heel omzichtig aanpakt terwijl hij eigenlijk hetzelfde wil als de eerstegenoemde man.
[..]
Ik had nooit echt iets met voetbal, maar mijn lief is wel fan. Ik ben daar een beetje in meegegaan en ik vind het steeds leuker worden.
[..]
Dat laatste doet mijn vriend ook. Nou en? Vaak ruim ik op in zijn huis. Niet omdat hij dat wil, maar omdat ik behoefte heb aan een net huis als ik daar ben. Hem boeit dat niet zo. Prima toch? En als je op zondag niks in huis hebt, heb je meteen een goed excuus om te gaan snacken.
Om het in minder woorden te zeggen: I don't see any problem. Mannen zijn tov.
Dat is dan toch een zeer kleine minderheid. Ongeveer net zoveel als dat er vrouwen zijn die iedere man als potentiele verkrachter beschouwen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben het idee dat een vrouw die alleen over straat loopt een hoer is.Gelukkig wel een minderheid..
Ja hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iig wél het vermogen om te bevruchten. Hebben jullie daar ook al iets op gevonden?![]()
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is dan toch een zeer kleine minderheid. Ongeveer net zoveel als dat er vrouwen zijn die iedere man als potentiele verkrachter beschouwen.
Het gaat natuurlijk om eigenschappen van mannen in het algemeen.
Ow sowwy.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet wel op de kast springen hoor, anders is dit topic voor ons mannen niet meer leuk.![]()
Ach, kinderen zijn kei-leuk man.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:37 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja hoor!
Eerst doen alsof ze een man zijn en als een waanzinnige een carrière nastreven.
Dan op hun 30e erachter komen dat hun biologische klok toch doortikt, hun man die niet in twee maanden zijn perpectief van 'samen ongedwongen leuke dingen doen' kan verzetten naar 'kinderen, kinderen, kinderen, kinderen, KINDEREN' aan de kant doen;
Daarna als een bezetene na zes maanden erachter komen dat een andere man die wel kinderen wil niet al die tijd op ze heeft staan wachten.
Dan een nieuwe man bespringen, pil vergeten en de man voor een voldongen feit stellen in de hoop dat hij niet wegloopt (vooral veel "verantwoordelijkheid" roepen).
Op je 42e weer scheiden omdat je man die je de kinders hebt opgedrongen toch buiten de deur gegeten heeft.
En dan een nieuwe carrière maken als mannenhaatster, òf een nieuwe man aan de haak slaan, òf als bijstandsmoeder de kinders opvoeden.
Ik weet het, best ingewikkeld allemaal, maar ze hebben er inderdaad iets op gevonden.
Iets irritants aan vrouwen : Onnodig vaak een mededeling in een vragende vorm gieten, of iets op een vragende toon zeggen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Alicey het volgende:
Was het zo gefocusd zijn dat alles wat je zegt en doet een man ontgaat al genoemd?
Volgens mij wel, onder het niet kunnen multitasken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Was het zo gefocusd zijn dat alles wat je zegt en doet een man ontgaat al genoemd?
Niet meteen in de vrouwelijke-verontschuldigende rol schieten.quote:
Maar dit topique is dan ook allemaal voor de lol bedoeld.quote:Ach, ik begrijp mannen gewoon beter dan veel vrouwen. Ik ben zelf denk ik vrij mannelijk op sommige gebieden (innerlijk, niet uiterlijk!). Mannen zijn lekker duidelijk en rechtdoorzee. Ze spelen geen mindgames. Ook niet alle vrouwen doen dat, hoor, maar de types die het wel doen mijd ik.
Je sokken 'uit elkaar trekken'?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ik kan wel twee dingen noemen en ze zijn enorm cliché:
- Trek je sokken uit elkaar voordat je ze in de was doet
- Doe die fucking WC-bril naar beneden nadat je hebt gepist
Dat kan ik mij zo één twee drie niet herinnerenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Alicey het volgende:
Wat mijn pleegzus altijd doet: "Ja, hoi, met Nora, ik heb even een vraagje..."quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iets irritants aan vrouwen : Onnodig vaak een mededeling in een vragende vorm gieten, of iets op een vragende toon zeggen.
Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.quote:
Da's waar. Je moet ook niet het onmogelijke vragen natuurlijk.quote:Het is al heel wat wanneer een man de wc-bril omhoog zet vóórdat hij gaat pissen.![]()
Verkleinwoordjes, en er omheen draaien is inderdaad ook iets waar veel vrouwen last van hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mijn pleegzus altijd doet: "Ja, hoi, met Nora, ik heb even een vraagje..."
Ze verzoekt me daarna steevast om iets voor haar te doen. Ze voelt zich bezwaard en gebruikt daarom een verkleinwoord. Ze komt ook nooit meteen to-the-point, maar hangt eerst een heel lulverhaal op om zich in te dekken ofzo. Geïrriteerder kun je mij niet krijgen.
Maar als je ze uittrekt zitten ze toch al uit elkaar? Of maakt je vriend er eerst een propje van voordat ie ze in de was gooitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.
[..]
Dat hoef ík nooit te doen thuis. Maar mijn vriendin is dan ook gelukkig geen feminist.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.
[..]
Nog een slechte eigenschap van vrouwen; alles tegelijkertijd willen, ook als dat niet mogelijk is.quote:Da's waar. Je moet ook niet het onmogelijke vragen natuurlijk.
Weet ik veel hoe hij dat doet, ik zal 't 'm eens vragen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar als je ze uittrekt zitten ze toch al uit elkaar? Of maakt je vriend er eerst een propje van voordat ie ze in de was gooit![]()
Ik ook niet, aangezien ik vrijwillig al zijn was doe terwijl we niet eens samenwonen. Ik zorg zo graag voor mijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hoef ík nooit te doen thuis. Maar mijn vriendin is dan ook gelukkig geen feminist.
Ik realiseer me dat het te veel gevraagd is. Het spijt me.quote:Nog een slechte eigenschap van vrouwen; alles tegelijkertijd willen, ook als dat niet mogelijk is.
Je wil maar niet op de kast springen. O.k. chapeau, jij wint!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ook niet, aangezien ik vrijwillig al zijn was doe terwijl we niet eens samenwonen. Ik zorg zo graag voor mijn. Ik geloof niet dat de feministen blij zouden zijn met mij.
[..]
Ik realiseer me dat het te veel gevraagd is. Het spijt me.![]()
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je wil maar niet op de kast springen. O.k. chapeau, jij wint!![]()
Dat zie ik volgend jaar wel!quote:
Mijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.
- ze hebben bindingsangstquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Haha, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.
Daar kun je eventueel ook een gezamenlijke bezigheid van maken en dan kan dat veel plezier opleveren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mirannie het volgende:
scheten/boeren laten, enz enz enz
Ik heb sowieso wel 't idee dat de vrouwen die op fok! komen iets mannelijker zijn dan de gemiddelde vrouw in nederland.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow sowwy.Ik kan 't ook niet helpen.
Ach, ik begrijp mannen gewoon beter dan veel vrouwen. Ik ben zelf denk ik vrij mannelijk op sommige gebieden (innerlijk, niet uiterlijk!). Mannen zijn lekker duidelijk en rechtdoorzee. Ze spelen geen mindgames. Ook niet alle vrouwen doen dat, hoor, maar de types die het wel doen mijd ik.
Duidelijk iemand die nog nooit een hoogopgeleide vrouw achterin de twintig heeft gezien.quote:
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel 't idee dat de vrouwen die op fok! komen iets mannelijker zijn dan de gemiddelde vrouw in nederland.
Nee, voetbal vind ik echt niets aan..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, daar zit wat in.
He Alecy, heb je nog naar het WK gekeken?
Uh???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Wees gerust, ik ben van plan om Alicey binnenkort mee te slepen naar een wedstrijd van Feyenoord en dan gaan we dat ook nog fixen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen.Ik ben ook wel een beetje een nerd.
Hier thuis gebeurt dat ook hoor. Sokken en mannen is over het algemeen toch al een apart verhaal geloof ik. Bruine sokken kunnen gerust onder een zwart pak, sokken kunnen tot over de kuiten worden opgetrokken, sokken kunnen gerust over de kuiten worden getrokken als ze in sandalen zitten (met korte broek), twee verschillende sokken aanhebben is geen punt, sokken worden net zo lang gedragen tot iemand anders (ik) ze weggooit omdat ze geen hiel of teenstuk meer hebben, sportsokken die stijf staan van de modder worden in propjes op de grond geflikkerd bij de rest van...alles wat er al ligt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe hij dat doet, ik zal 't 'm eens vragen.Helemaal opgefrummeld zijn ze vaak. Misschien trek jij je sokken uit door aan het teengedeelte te trekken? Ik denk dat hij ze uitduwt, waardoor ze opgefrummeld raken.
Duurt nog wel even voor het weer zover is, dus in de tussentijd kun je je vast inlezen in de regels van het voetbal.quote:
Wanna see me drill a hole?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:56 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
(van die vrouwen die kunnen klussen enzo)
Een hele studie maken van een of ander stom spelletje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor het weer zover is, dus in de tussentijd kun je je vast inlezen in de regels van het voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |