de laatste regel uit jouw post? Daar reageerde ik toch net op, lieverdquote:Op zondag 11 juni 2006 14:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
voor jou ook blijkbaar ... lees de laatste regel![]()
errrrr dan is het toch obvious dat mijn hele post niet serieus is? ...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de laatste regel uit jouw post? Daar reageerde ik toch net op, lieverd
Dat geeft niet, want wat ze voor je meebrengen is toch nooit goedquote:Op zondag 11 juni 2006 15:14 schreef Miss_kausalaya het volgende:
sommige mannen zijn achterbaks...
En ze denken alleen om hun zelf...
Tenminste wat ik wel es mee heb gemaakt, dan kom je bij ze, en dan pakken ze drinken, maar alleen voor hun zelf... ipv dat ze ook even vragen, wil je ook wat? maar dat komt niet in ze op..
mannen hebben geen gevoel voor stijl, daarom is het niet goed.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want wat ze voor je meebrengen is toch nooit goed![]()
En daar zo trots bij staan kijken ookquote:Op zondag 11 juni 2006 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Op de trouwdag nemen ze dan een boeketje van het tankstation mee.
Typisch vrouwen, massaal op zaterdag gaan winkelen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt![]()
Weleens op een damesWC geweest?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:39 schreef Spacehamster het volgende:
Dat mannen meestal een vrij slechte hygiene hebben.
Nog nooit op mijn wc geweest? Een aanrader.quote:
Wanneer kan ik langskomen?quote:
waar zouden ze zijn zonder ons hequote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef DFDuo het volgende:
- Als je tegen ze zegt 'schat vergeet je tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whatever niet, reageren ze afwezig met 'neeeheee' terwijl ze eigenlijk niet luisteren. Als vrouw voel je dat aan, en zegt het even later nog eens tegen manlief. Vervolgens springt manlief uit z'n vel en roept iets van 'houdt nou toch eens op dat weeeet ik toch ik word er gek van dat je dingen 100x zegt'.
Alleen WAT hebben ze niet bij zich als je eenmaal weg bent en het erop aankomt? Hun tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whateverAAAARGH!
Mail maar een datumquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ja,wat is daar eigenlijk mis mee?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef Lianne__ het volgende:
sommige: witte sportsokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |