abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:28:22 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814240
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef Scandalous het volgende:

[..]

En geen vermogen om voor goede seks te zorgen maar daar hebben vrouwen al wat op gevonden
Iig wél het vermogen om te bevruchten. Hebben jullie daar ook al iets op gevonden?
The End Times are wild
pi_38814274
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar ik wíl helemaal geen seks met een man met wie ik niet meer woorden gewisseld heb dan "Neuken ?".
Ook niet als ik je schatje noem?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:29:56 #253
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38814299
quote:

[..]

En geen vermogen om voor goede seks te zorgen maar daar hebben vrouwen al wat op gevonden
Ongetwijfeld uitgevonden door een man
pi_38814318
quote:

[..]

.

Maar hersenloos gebonk in bed na 1,5 tongzoen is weldegelijk naar en te veelvoorkomend.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:30:55 #255
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38814325
quote:

[..]

En geen vermogen om voor goede seks te zorgen
Het helpt natuurlijk wel als je niet als een zoutzak op bed gaat liggen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:31:18 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38814335
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:29 schreef slashyou het volgende:

[..]

Ook niet als ik je schatje noem?
Nee, en ook niet als je "gewoon wilt betalen".
pi_38814337
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Iig wél het vermogen om te bevruchten. Hebben jullie daar ook al iets op gevonden?
. Geen kinderen nemen. .

En als ik toch een kind wil adopteer ik wel een hongernegertje ofzo.
pi_38814435
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb bij mijn weten nooit een contract getekend dat zegt dat ik niet mag slapen en immer in geile lingerie aan de lamp moet gaan hangen als meneer in zijn vingers knipt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:33:36 #259
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_38814446
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef gronk het volgende:

[..]

Moet je eens een betere vriendin zoeken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:33:53 #260
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38814457
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, en ook niet als je "gewoon wilt betalen".
Hehe, krijg je dat serieus naar je hoofd geslingerd? Dat heb ik echt nog nooit een man horen roepen naar een vrouw.
pi_38814474
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
Ze zijn tenminste duidelijk. Dat kun je van veel vrouwen niet zeggen. Ik hou niet van spelletjes. Ik heb serieus liever een man die me recht op de vrouw af vraagt of ik met 'm wil neuken dan een man die het heel omzichtig aanpakt terwijl hij eigenlijk hetzelfde wil als de eerstegenoemde man.
quote:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Ik had nooit echt iets met voetbal, maar mijn lief is wel fan. Ik ben daar een beetje in meegegaan en ik vind het steeds leuker worden.
quote:
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Dat laatste doet mijn vriend ook. Nou en? Vaak ruim ik op in zijn huis. Niet omdat hij dat wil, maar omdat ik behoefte heb aan een net huis als ik daar ben. Hem boeit dat niet zo. Prima toch? En als je op zondag niks in huis hebt, heb je meteen een goed excuus om te gaan snacken.

Om het in minder woorden te zeggen: I don't see any problem. Mannen zijn tov.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:35:18 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38814500
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hehe, krijg je dat serieus naar je hoofd geslingerd? Dat heb ik echt nog nooit een man horen roepen naar een vrouw.
Sommige mannen hebben het idee dat een vrouw die alleen over straat loopt een hoer is. Gelukkig wel een minderheid..
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:35:38 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814511
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ze zijn tenminste duidelijk. Dat kun je van veel vrouwen niet zeggen. Ik hou niet van spelletjes. Ik heb serieus liever een man die me recht op de vrouw af vraagt of ik met 'm wil neuken dan een man die het heel omzichtig aanpakt terwijl hij eigenlijk hetzelfde wil als de eerstegenoemde man.
[..]

Ik had nooit echt iets met voetbal, maar mijn lief is wel fan. Ik ben daar een beetje in meegegaan en ik vind het steeds leuker worden.
[..]

Dat laatste doet mijn vriend ook. Nou en? Vaak ruim ik op in zijn huis. Niet omdat hij dat wil, maar omdat ik behoefte heb aan een net huis als ik daar ben. Hem boeit dat niet zo. Prima toch? En als je op zondag niks in huis hebt, heb je meteen een goed excuus om te gaan snacken.

Om het in minder woorden te zeggen: I don't see any problem. Mannen zijn tov.
Je moet wel op de kast springen hoor, anders is dit topic voor ons mannen niet meer leuk.
The End Times are wild
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:36:48 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814563
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Sommige mannen hebben het idee dat een vrouw die alleen over straat loopt een hoer is. Gelukkig wel een minderheid..
Dat is dan toch een zeer kleine minderheid. Ongeveer net zoveel als dat er vrouwen zijn die iedere man als potentiele verkrachter beschouwen.
Het gaat natuurlijk om eigenschappen van mannen in het algemeen.
The End Times are wild
pi_38814596
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja hoor!

Eerst doen alsof ze een man zijn en als een waanzinnige een carrière nastreven.
Dan op hun 30e erachter komen dat hun biologische klok toch doortikt, hun man die niet in twee maanden zijn perpectief van 'samen ongedwongen leuke dingen doen' kan verzetten naar 'kinderen, kinderen, kinderen, kinderen, KINDEREN' aan de kant doen;
Daarna als een bezetene na zes maanden erachter komen dat een andere man die wel kinderen wil niet al die tijd op ze heeft staan wachten.
Dan een nieuwe man bespringen, pil vergeten en de man voor een voldongen feit stellen in de hoop dat hij niet wegloopt (vooral veel "verantwoordelijkheid" roepen).
Op je 42e weer scheiden omdat je man die je de kinders hebt opgedrongen toch buiten de deur gegeten heeft.
En dan een nieuwe carrière maken als mannenhaatster, òf een nieuwe man aan de haak slaan, òf als bijstandsmoeder de kinders opvoeden.

Ik weet het, best ingewikkeld allemaal, maar ze hebben er inderdaad iets op gevonden.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:38:24 #266
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38814623
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is dan toch een zeer kleine minderheid. Ongeveer net zoveel als dat er vrouwen zijn die iedere man als potentiele verkrachter beschouwen.
Het gaat natuurlijk om eigenschappen van mannen in het algemeen.
Je hebt gelijk.

Was het zo gefocusd zijn dat alles wat je zegt en doet een man ontgaat al genoemd?
pi_38814625
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je moet wel op de kast springen hoor, anders is dit topic voor ons mannen niet meer leuk.
Ow sowwy. Ik kan 't ook niet helpen.

Ach, ik begrijp mannen gewoon beter dan veel vrouwen. Ik ben zelf denk ik vrij mannelijk op sommige gebieden (innerlijk, niet uiterlijk!). Mannen zijn lekker duidelijk en rechtdoorzee. Ze spelen geen mindgames. Ook niet alle vrouwen doen dat, hoor, maar de types die het wel doen mijd ik.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:38:36 #268
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814628
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:37 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja hoor!

Eerst doen alsof ze een man zijn en als een waanzinnige een carrière nastreven.
Dan op hun 30e erachter komen dat hun biologische klok toch doortikt, hun man die niet in twee maanden zijn perpectief van 'samen ongedwongen leuke dingen doen' kan verzetten naar 'kinderen, kinderen, kinderen, kinderen, KINDEREN' aan de kant doen;
Daarna als een bezetene na zes maanden erachter komen dat een andere man die wel kinderen wil niet al die tijd op ze heeft staan wachten.
Dan een nieuwe man bespringen, pil vergeten en de man voor een voldongen feit stellen in de hoop dat hij niet wegloopt (vooral veel "verantwoordelijkheid" roepen).
Op je 42e weer scheiden omdat je man die je de kinders hebt opgedrongen toch buiten de deur gegeten heeft.
En dan een nieuwe carrière maken als mannenhaatster, òf een nieuwe man aan de haak slaan, òf als bijstandsmoeder de kinders opvoeden.

Ik weet het, best ingewikkeld allemaal, maar ze hebben er inderdaad iets op gevonden.
Ach, kinderen zijn kei-leuk man.
The End Times are wild
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:39:21 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38814658
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Alicey het volgende:

Was het zo gefocusd zijn dat alles wat je zegt en doet een man ontgaat al genoemd?
Iets irritants aan vrouwen : Onnodig vaak een mededeling in een vragende vorm gieten, of iets op een vragende toon zeggen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:39:23 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814661
quote:

[..]

Je hebt gelijk.

Volgens mij wel, onder het niet kunnen multitasken.
The End Times are wild
pi_38814682
Oh, ik kan wel twee dingen noemen en ze zijn enorm cliché:

- Trek je sokken uit elkaar voordat je ze in de was doet
- Doe die fucking WC-bril naar beneden nadat je hebt gepist

dinsdag 13 juni 2006 @ 15:40:28 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814686
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ow sowwy. Ik kan 't ook niet helpen.
Niet meteen in de vrouwelijke-verontschuldigende rol schieten.
quote:
Ach, ik begrijp mannen gewoon beter dan veel vrouwen. Ik ben zelf denk ik vrij mannelijk op sommige gebieden (innerlijk, niet uiterlijk!). Mannen zijn lekker duidelijk en rechtdoorzee. Ze spelen geen mindgames. Ook niet alle vrouwen doen dat, hoor, maar de types die het wel doen mijd ik.
Maar dit topique is dan ook allemaal voor de lol bedoeld.
The End Times are wild
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:41:21 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814701
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ik kan wel twee dingen noemen en ze zijn enorm cliché:

- Trek je sokken uit elkaar voordat je ze in de was doet
- Doe die fucking WC-bril naar beneden nadat je hebt gepist

Je sokken 'uit elkaar trekken'?

Iig wel uittrekken, dat spreekt voor zich. Maar uit elkaar?

Het is al heel wat wanneer een man de wc-bril omhoog zet vóórdat hij gaat pissen.
The End Times are wild
pi_38814718
quote:
Dat kan ik mij zo één twee drie niet herinneren
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_38814729
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Iets irritants aan vrouwen : Onnodig vaak een mededeling in een vragende vorm gieten, of iets op een vragende toon zeggen.
Wat mijn pleegzus altijd doet: "Ja, hoi, met Nora, ik heb even een vraagje..."

Ze verzoekt me daarna steevast om iets voor haar te doen. Ze voelt zich bezwaard en gebruikt daarom een verkleinwoord. Ze komt ook nooit meteen to-the-point, maar hangt eerst een heel lulverhaal op om zich in te dekken ofzo. Geïrriteerder kun je mij niet krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')