Wat-ik-niet-wil-zien-dat-isser-niet is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is eerder een beperking als je weet dat iets wit of zwart is, maar je er toch een beetje grijs-achtig omheen gaat zitten draaien...
Als in: 'Kom maar hier, dan zal ik je eens aanpakken...' De meeste mannen zullen dan niks meer durven te doen, want dat hadden ze nooit verwacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Aanpakken in welke zin ?.
"Hier schobbejak dan krijg je billenkoek" ?
"Pas op ik heb een oudere broer en hij is een Hell's Angel" ?
"Ach man, mietje, je kan me niet aan in bed" ?
Duidelijkheid. Open. Eerlijk. Recht door zee. Je kunt het er mee oneens zijn (koelkast!! Of je krijgt nooit sjans!!) maar je tenminste wel wat ze willen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
Iedereen zijn obsessie. Sommige mensen begrijpen weer niet waarom je een prachtige zaterdag zou verspillen door in de stad te zoeken naar je 97e paar schoenen, of een jurkje waarvan je het bestaan niet kende maar waar je niet meer zonder kunt nadat je het gezien hebt.quote:- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Daar hebben andere mannen de afhaalchinees en bezorgpizza voor uitgevonden. Versch gemaakt eten, ipv dat oude spul van zaterdag, en het schept nog banen ook!quote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt
Dus... als ze opruimen is het ook niet goed?quote:en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Mannen hebben wel het leger uitgevonden. En hebben vrouwen daar buiten proberen te houden omdat die de discipline aantasten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:53 schreef LXIV het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, slechte eigenschappen van mannen:
[quote]
1) Gebrek aan discipline
Zullen we even bij het begin beginnen? Vrouwen begonnen met een structureel lager IQ, en vonden toen het EQ uit (Emotioneel Quotione oftewel Jank-Score) om ook puntjes te scoren.quote:2) In het algemeen een lager EQ
Ik denk dat deze rechten gelijk verdeeld zijn en dat back-stabbing-bitches en vriend-stelende-vrouwen hier even goed scoren.quote:3) Egoïstischer en egocentrischer.
Dus als mannen zich niet zinloos weken van tevoren zitten op te vreten, en dan toch nog zorgen dat alles geregeld wordt is dat een slechte eigenschap? Aha.quote:4) Lui en last minute alles regelen
Ze hebben het verkeer wel uitgevonden ja, dus wie is de vrouw om te bepalen hoe ze er mee om moeten gaan?quote:5) Onverantwoordelijk, met name in het verkeer
Poepen mag wel, als jullie het maar stiekem doen en niet stinken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Stilzitten en mooi zijn zullen we, octopussy. En o-wee als we geen zin hebben, gaan rimpelen of moeten poepen. Dan worden we integraal weggebeamd naar een alternatieve dimensie voor Uitgeprocedeerde Lubbervrouwen.
Ze hebben het verkeer wel uitgevonden ja, dus wie is de vrouw om te bepalen hoe ze er mee om moeten gaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
2) In het algemeen een lager EQ
[..]
3) Egoïstischer en egocentrischer.
[..]
4) Lui en last minute alles regelen
[..]
5) Onverantwoordelijk, met name in het verkeer
Quote een keer goed, dan geef ik je antwoord.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef LXIV het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef mgerben het volgende:
Avoiding the argument. Echt een vrouwentactiek.
Dat het leger een uitvinding is betwijfel ik, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mannen hebben wel het leger uitgevonden. En hebben vrouwen daar buiten proberen te houden omdat die de discipline aantasten.
LOL.quote:Zullen we even bij het begin beginnen? Vrouwen begonnen met een structureel lager IQ, en vonden toen het EQ uit (Emotioneel Quotione oftewel Jank-Score) om ook puntjes te scoren.
Toch een beetje als winnen in de para-olympics.
[..]
Over het algemeen, in een relatie, houden vrouwen toch meer rekening met hun vriend dan andersom hoor!quote:Ik denk dat deze rechten gelijk verdeeld zijn en dat back-stabbing-bitches en vriend-stelende-vrouwen hier even goed scoren.
[..]
Waneer ze dan zorgen dat alles inderdaad geregeld wordt niet, nee.quote:Dus als mannen zich niet zinloos weken van tevoren zitten op te vreten, en dan toch nog zorgen dat alles geregeld wordt is dat een slechte eigenschap? Aha.
[..]
Ook de verkeersregels zijn door mannen opgesteld. Maar hier gaat het niet om de regels zelf, maar of men zich eraan houdt.quote:Ze hebben het verkeer wel uitgevonden ja, dus wie is de vrouw om te bepalen hoe ze er mee om moeten gaan?
damn, goed punt van dat verkeer. f**k.
Maar ik ben helemaal geen vrouw!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:04 schreef mgerben het volgende:
[..]
Quote een keer goed, dan geef ik je antwoord.
Avoiding the argument. Echt een vrouwentactiek.
Welnu, dan toch tenminste de auto, de motor, de fiets, de boot, het vliegtuig, de snelweg, het asfalt, de verkeersregels (opgesteld), het stoplicht, de wegenbouw, de civiele techniek, afwatering, banden, olieraffinage etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:08 schreef octopussy het volgende:
ze hebben het verkeer uitgevonden![]()
weer die grootheidswaanzin![]()
Ja, hoi, in de tijd dat dat allemaal werd uitgevonden hadden vrouwen ook nog niet echt de kans om heel veel te betekenen, wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welnu, dan toch tenminste de auto, de motor, de fiets, de boot, het vliegtuig, de snelweg, het asfalt, de verkeersregels (opgesteld), het stoplicht, de wegenbouw, de civiele techniek, afwatering, banden, olieraffinage etc.
Bij elkaar opgeteld mag dat dan het verkeer genoemd worden, niet?
Hoezo niet en waarom niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, hoi, in de tijd dat dat allemaal werd uitgevonden hadden vrouwen ook nog niet echt de kans om heel veel te betekenen, wel?
Maar of ze het druk hadden of niet doet niet terzake.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, hoi, in de tijd dat dat allemaal werd uitgevonden hadden vrouwen ook nog niet echt de kans om heel veel te betekenen, wel?
DAMN het is goed om een man te zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met koude handen aan je beginnen te frunniken terwijl jij al half slaapt, zijn lul er na anderhalve tongzoen inrammen, klaarkomen binnen 5 minuten, lul eruit halen, omdraaien en in slaap vallen. En dan lig jij daar met je kut vol klamme klats "EN IK DAN GOFTEDOMME" te roepen. Maar meneer snurkt te hard om je te horen..
Mannen: Duidelijk, recht door zee en effectief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is ook een leuke:
Met koude handen aan je beginnen te frunniken terwijl jij al half slaapt, zijn lul er na anderhalve tongzoen inrammen, klaarkomen binnen 5 minuten, lul eruit halen, omdraaien en in slaap vallen. En dan lig jij daar met je kut vol klamme klats "EN IK DAN GOFTEDOMME" te roepen. Maar meneer snurkt te hard om je te horen..
Niet die van mij hoor, maar het is me eerder weleens gebeurd.
Zou ik niet te zeker over zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hetzelfde wanneer een vrouw in de disco plompverloren aan je vraagt of je sex wil. Dan zeg je ook geen ja. Terwijl je haar in principe wel leuk vindt.
Andersom zouden sommige mannen zich best mogen schamen hoe ze er bij lopen... (Sommige vrouwen ook wel eigenlijk).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:23 schreef slashyou het volgende:
[..]
Zou ik niet te zeker over zijn als ik jou was.
Ook typisch vrouwelijk, onzekerheid over uiterlijkheden.
En geen vermogen om voor goede seks te zorgenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mannen: Duidelijk, recht door zee en effectief.
Dan heb je klasse, iets wat sommige mensen helaas ontberen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar ik wíl helemaal geen seks met een man met wie ik niet meer woorden gewisseld heb dan "Neuken ?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |