Van lesbiennes kan ik zoiets wel hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef MouseOver het volgende:
Nog zoiets, vrouwen die over vrouwen klagen. Mateloos irritant en zelfbevlekkend, want de klagende dames zijn vaak zelf geen haar beter.
Het staat bij mij momenteel in elk geval met stip op 1 qua mannenirritaties. Bovendien zijn het allemaal dingen die niet alle mannen doen. Ik heb genoeg vrienden die me niet vaak genoeg hun grappen kunnen vertellen of me niet vaak genoeg schatje kunnen noemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit is dan weer gedrag wat maar door maar een bepaald soort man wordt gedaan, maar wel rete-irritant inderdaad.
herkent...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:37 schreef K33T het volgende:
En vrouwelijke managers, laat me niet lachen. Dan krijg je nietszeggende geneuzel en onderhuidse strijd op een afdeling, waarbij de manager niet echt knopen durft door te hakken. Want dat is voor beide groepen zóóó pijnlijk.
Oh, daar kan ik mee leven. Waar ik echt bloedlink van wordt is om dat sommige 'managers' hun gebrek aan planning en competentie compenseren met 'communicatieve vaardigheden'.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:26 schreef slashyou het volgende:
Vrouwlijke managers zijn sowieso een farce.
Net als ze op het punt zijn dat ze weten hoe alles in elkaar steekt beginnen ze last te krijgen van rammelende eierstokken.
Ben blij dat ze nog iets roepen. Over 15 jaar kijkt geen enkele man je nog aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit is dan weer gedrag wat maar door maar een bepaald soort man wordt gedaan, maar wel rete-irritant inderdaad.
Ik heb van oudere vrouwen begrepen dat er een tijd komt dat je die irritatie mistquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, ik overdrijf een beetje, maar ik ben het gewoon een beetje zat. Mijn fiets is stuk en het is heel heet weer, maar als ik dertig minuten aan het lopen ben in een zomerjurkje vind ik het gewoon stervensirritant als dit bovenstaande toneelstukje zich drie keer heeft afgespeeld in die tijd.
Ik koop wel een ombind-rimpelhals ofzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb van oudere vrouwen begrepen dat er een tijd komt dat je die irritatie mist![]()
Zelfs daar kan ik nog vrij aardig mee leven als dat niet weer op z'n beurt door kenaugedrag gecompenseerd wordt. Dat komt helaas ook erg vaak voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef gronk het volgende:
Oh, daar kan ik mee leven. Waar ik echt bloedlink van wordt is om dat sommige 'managers' hun gebrek aan planning en competentie compenseren met 'communicatieve vaardigheden'.![]()
* AudreyHepburn telt af tot iemand post "Omdat jullie tieten hebben."quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:40 schreef octopussy het volgende:
Stel hypocrieten: tig topics volmaken over hoe kut vrouwen wel niet zijn, maar als er kritiek wordt gegeven op mannen dan kunnen ze het niet incasseren.
Als jullie vrouwen dat zo ongelooflijk kut vinden, waarom is dan nog niet elke man homosexueel of monnik?
Ach, zolang het bij de overheid is - waar de meeste vrouwen werken, onderwijs/verzorging, maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef gronk het volgende:
[..]
herkent...
[..]
Oh, daar kan ik mee leven. Waar ik echt bloedlink van wordt is om dat sommige 'managers' hun gebrek aan planning en competentie compenseren met 'communicatieve vaardigheden'.![]()
Het is best jammer dat negeren niet werkt inderdaad, maar het zal wel als een subtiele hint worden beschouwd, en die worden weer door mannen genegeeerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, ik overdrijf een beetje, maar ik ben het gewoon een beetje zat. Mijn fiets is stuk en het is heel heet weer, maar als ik dertig minuten aan het lopen ben in een zomerjurkje vind ik het gewoon stervensirritant als dit bovenstaande toneelstukje zich drie keer heeft afgespeeld in die tijd.
Oh hallo generalisatie.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, zolang het bij de overheid is - waar de meeste vrouwen werken, onderwijs/verzorging, maakt het niet zoveel uit.
Maar een commercieel winstgevend bedrijf valt dus niet te runnen door met zijn allen een lekker potje te gaan huilen.
Omdat ze tieten hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn telt af tot iemand post "Omdat jullie tieten hebben."
Wat moet ik dan doen ? "FLIKKER OP GLIJERIGE GEILNEEF GA JE MOEDER BEFFEN !" roepen ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is best jammer dat negeren niet werkt inderdaad, maar het zal wel als een subtiele hint worden beschouwd, en die worden weer door mannen genegeeerd.
Gebrek aan nuance is iets waar ook veel mannen mee kampen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben blij dat ze nog iets roepen. Over 15 jaar kijkt geen enkele man je nog aan.![]()
Roep eens tegen zo een kerel dat hij bij je moet komen, en dat je hem eens aan zult pakken. Ik durf te wedden dat de meerderheid zijn mond zal houden en een beetje schaapachtig gaat staan lachen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is best jammer dat negeren niet werkt inderdaad, maar het zal wel als een subtiele hint worden beschouwd, en die worden weer door mannen genegeeerd.
Dit gebrek aan nuance wordt door ons, mannen, ook wel duidelijkheid genoemd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gebrek aan nuance is iets waar ook veel mannen mee kampen.
Geen idee. Ik negeer het altijd, en het werkt niet. Zin om er energie in te steken heb ik sowieso niet, en waarschijnlijk zijn de hersens in die gevallen zo weinig ontwikkeld dat het niet uitmaakt wat je zegt of roept, dat het toch niet doordringt wat het betekent.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen ? "FLIKKER OP GLIJERIGE GEILNEEF GA JE MOEDER BEFFEN !" roepen ?
Aanpakken in welke zin ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Roep eens tegen zo een kerel dat hij bij je moet komen, en dat je hem eens aan zult pakken. Ik durf te wedden dat de meerderheid zijn mond zal houden en een beetje schaapachtig gaat staan lachen.
Ik ben eerder bang dat het wordt opgevat als een uitnodiging om te neuken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Roep eens tegen zo een kerel dat hij bij je moet komen, en dat je hem eens aan zult pakken. Ik durf te wedden dat de meerderheid zijn mond zal houden en een beetje schaapachtig gaat staan lachen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn telt af tot iemand post "Omdat jullie tieten hebben."
Ik noem het eerder een beperkte geest als je alleen maar zwart of wit kent, zonder alles wat er tussenin ligt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit gebrek aan nuance wordt door ons, mannen, ook wel duidelijkheid genoemd.
Stilzitten en mooi zijn zullen we, octopussy. En o-wee als we geen zin hebben, gaan rimpelen of moeten poepen. Dan worden we integraal weggebeamd naar een alternatieve dimensie voor Uitgeprocedeerde Lubbervrouwen.quote:
Het is eerder een beperking als je weet dat iets wit of zwart is, maar je er toch een beetje grijs-achtig omheen gaat zitten draaien...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een beperkte geest als je alleen maar zwart of wit kent, zonder alles wat er tussenin ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |