Wat? Vrouwen poepen?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Het feit dat ze niet kunnen multitasken en dat ze het altijd met een complete fanfare moeten aankondigen dat ze gaan schijten. We schijten allemaal, you are not special.
Heb je het over mij?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
ze zijn ongelooflijk koppig
ze willen nooit toegeven dat ze ongelijk hebben
Maar je ben wel oranjefan?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Degenen die dwars door al die onzin heensnijden als warme boter worden ook niet gedoogd.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:54 schreef Brennie het volgende:
Dat ze het irritante gedrag van vrouwen blijven pikken.
Ach wat kan ik zeggen, het is een gave...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:10 schreef Typmuts het volgende:
Dat ze eerst een opmerking maken (vaak té kwetsend of iets dergelijks) en er daarna pas over
nadenken hoe lullig de opmerking wel niet was...
oranjefan zijn betekent niet meteen dat ik ook geobsedeerd moet zijn door voetbalquote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar je ben wel oranjefan?![]()
Dit bewijst maar weer eens dat vrouwen hypocriet zijn
denken dat ze stoer zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef Lianne__ het volgende:
Dat ze :
Haantjesgedrag is functioneel, het is nog veel dommer dat die mokkels altijd gaan voor het grootste haantje (daar ze aan het begin van avond zeggen die gozer nog te verafschuwen).quote:Op maandag 12 juni 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Of het haantjes-gedrag in bijzijn van vrijgezelle vrouwen?
Mee eens.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Haantjesgedrag is functioneel, het is nog veel dommer dat die mokkels altijd gaan voor het grootste haantje (daar ze aan het begin van avond zeggen die gozer nog te verafschuwen).
Denk dat het ook wel een bepaalde "soort" vrouw aantrekt..quote:Testosteron en haantjesgedrag werkt gewoon en daarom doen mannen het, de meeste mannen doen alles voor een beetje punani.
In zekere zin vinden vrouwen degene die het meeste tussen een groep uitspringt altijd het leukste, het grootste haantje doet dat altijd. Dan is het puur een kwestie van het woeden van de wijvennijd wie het 'tofste mannetje' krijgt. In de groepen waar het minst wijvennijd is onderling, is de haantjesman het minst succesvol. Vrijwel alle vrouwen zijn er echter gevoelig voor.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Denk dat het ook wel een bepaalde "soort" vrouw aantrekt..
Hmmm het ligt er denk ik aan. Haantjesgedrag waarbij een man zich ten koste van anderen profileert is voor mij een behoorlijke afknapper. Een man die er uitspringt op een puur positieve manier daarentegen...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In zekere zin vinden vrouwen degene die het meeste tussen een groep uitspringt altijd het leukste, het grootste haantje doet dat altijd. Dan is het puur een kwestie van het woeden van de wijvennijd wie het 'tofste mannetje' krijgt. In de groepen waar het minst wijvennijd is onderling, is de haantjesman het minst succesvol. Vrijwel alle vrouwen zijn er echter gevoelig voor.
Dat is precies wat ik bedoel. Je zegt nu sec dat het een afknapper is, maar als Marietje naast je nogal gecharmeerd is van hem dan treden er plots andere regels in werking. Haantjesgedrag werkt ook positief en men noemt het testosteron.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm het ligt er denk ik aan. Haantjesgedrag waarbij een man zich ten koste van anderen profileert is voor mij een behoorlijke afknapper. Een man die er uitspringt op een puur positieve manier daarentegen...
Hmmm... Ik durf niet te zeggen dat het in alle gevallen niet zo zal zijn..quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Je zegt nu sec dat het een afknapper is, maar als Marietje naast je nogal gecharmeerd is van hem dan treden er plots andere regels in werking.
Hmm... Volgens mij ben ik zelf best duidelijk in wat ik zeg..quote:Haantjesgedrag werkt ook positief en men noemt het testosteron.
Bij vrouwen moet je altijd onderscheid maken tussen wat ze zeggen en wat ze doen...![]()
Dat geloof ik graag, maar je handelt er vast niet naar (al heb je na het gebeurde vast wel een verklaring gecreerd waarin je handelen logisch wordt verklaard)quote:Op maandag 12 juni 2006 15:58 schreef Alicey het volgende:
Hmm... Volgens mij ben ik zelf best duidelijk in wat ik zeg..
Ik handel voor zover ik weet ook altijd naar wat ik zeg.. Ik heb het zelf ook niet zo op niet doen wat je zegt..quote:Op maandag 12 juni 2006 16:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar je handelt er vast niet naar (al heb je na het gebeurde vast wel een verklaring gecreerd waarin je handelen logisch wordt verklaard)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |