check opmerking in OPquote:Op zondag 11 juni 2006 14:00 schreef Dementor het volgende:
Het meest.
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
rechtdoorzee!!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.![]()
Nee, mannen kunnen niet liegen.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rechtdoorzee!!
en mannen zijn ALTIJD eerlijk!![]()
Dat is niet waar geloof me!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
ze zijn ongelooflijk koppig
ze willen nooit toegeven dat ze ongelijk hebben
Ik heb een pesthekel aan voetbal, niet iedereen is er lyrisch van hoor (wel veel helaasquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
TS begint:
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Eh dit doet mijn vriendin altijd, als er visite komt gaat ze direct opruimenquote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
ja maar je wilt ook wel eens wat anders.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Das juist een voordeel, je weet meteen waar je aan toe bent.![]()
ja dat opruimen doe ik ook, maar mijn mannelijke huisgenoot ook. Maar het verschil is dat ik het niet alleen doe als er visite komt en hij welquote:Op zondag 11 juni 2006 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan voetbal, niet iedereen is er lyrisch van hoor (wel veel helaas)
[..]
Eh dit doet mijn vriendin altijd, als er visite komt gaat ze direct opruimenDus da's meer een vrouwenkwaaltje dan een mannenkwaaltje denk ik hoor...
ik doe het sowieso nooitquote:Op zondag 11 juni 2006 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat opruimen doe ik ook, maar mijn mannelijke huisgenoot ook. Maar het verschil is dat ik het niet alleen doe als er visite komt en hij wel
k heb nog nooit iemand versierdquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ongelijk hebben geef ik best toequote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
pfft, dingen met een korreltje zout nemen is ook niet aan jou besteed hèquote:Op zondag 11 juni 2006 14:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb nog nooit iemand versierd
ik heb een tyfushekel aan voetbal
ik ruim gewoon op als ik daar zin in heb, en das nie vaak.. so what, ik ben een rommelkont
pffrt generaliseren is echt iets voor vrouwen he![]()
whehequote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef mazaru het volgende:
Ze vragen nooit de weg als ze verdwaalt zijn, waardoor je 80 keer rondjes blijft rijden
voor jou ook blijkbaar ... lees de laatste regelquote:Op zondag 11 juni 2006 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
pfft, dingen met een korreltje zout nemen is ook niet aan jou besteed hè
zijn dit niet 3 dezelfde dingen..quote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef Etcetera het volgende:
ze zijn stronteigenwijs
de laatste regel uit jouw post? Daar reageerde ik toch net op, lieverdquote:Op zondag 11 juni 2006 14:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
voor jou ook blijkbaar ... lees de laatste regel![]()
errrrr dan is het toch obvious dat mijn hele post niet serieus is? ...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de laatste regel uit jouw post? Daar reageerde ik toch net op, lieverd
Dat geeft niet, want wat ze voor je meebrengen is toch nooit goedquote:Op zondag 11 juni 2006 15:14 schreef Miss_kausalaya het volgende:
sommige mannen zijn achterbaks...
En ze denken alleen om hun zelf...
Tenminste wat ik wel es mee heb gemaakt, dan kom je bij ze, en dan pakken ze drinken, maar alleen voor hun zelf... ipv dat ze ook even vragen, wil je ook wat? maar dat komt niet in ze op..
mannen hebben geen gevoel voor stijl, daarom is het niet goed.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:15 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Dat geeft niet, want wat ze voor je meebrengen is toch nooit goed![]()
En daar zo trots bij staan kijken ookquote:Op zondag 11 juni 2006 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Op de trouwdag nemen ze dan een boeketje van het tankstation mee.
Typisch vrouwen, massaal op zaterdag gaan winkelen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt![]()
Weleens op een damesWC geweest?quote:Op zondag 11 juni 2006 15:39 schreef Spacehamster het volgende:
Dat mannen meestal een vrij slechte hygiene hebben.
Nog nooit op mijn wc geweest? Een aanrader.quote:
Wanneer kan ik langskomen?quote:
waar zouden ze zijn zonder ons hequote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef DFDuo het volgende:
- Als je tegen ze zegt 'schat vergeet je tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whatever niet, reageren ze afwezig met 'neeeheee' terwijl ze eigenlijk niet luisteren. Als vrouw voel je dat aan, en zegt het even later nog eens tegen manlief. Vervolgens springt manlief uit z'n vel en roept iets van 'houdt nou toch eens op dat weeeet ik toch ik word er gek van dat je dingen 100x zegt'.
Alleen WAT hebben ze niet bij zich als je eenmaal weg bent en het erop aankomt? Hun tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whateverAAAARGH!
Mail maar een datumquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Ja,wat is daar eigenlijk mis mee?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef Lianne__ het volgende:
sommige: witte sportsokken
stel je voor, men neme een man (of vrouw.. das ook vreselijk) met een vrij donkere broek aan, en ook bepaald geen lichte schoenen.. Dan hebben ze er WITTE sportsokken onderaan, dat is toch vreselijk?quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:29 schreef DFDuo het volgende:
- Als je tegen ze zegt 'schat vergeet je tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whatever niet, reageren ze afwezig met 'neeeheee' terwijl ze eigenlijk niet luisteren. Als vrouw voel je dat aan, en zegt het even later nog eens tegen manlief. Vervolgens springt manlief uit z'n vel en roept iets van 'houdt nou toch eens op dat weeeet ik toch ik word er gek van dat je dingen 100x zegt'.
Alleen WAT hebben ze niet bij zich als je eenmaal weg bent en het erop aankomt? Hun tandpasta/zwembroek/zonnebril/rijbewijs/whateverAAAARGH!
zoals je uit de uitkomst van bovenstaand verhaal ziet en zoals ik al zei heeft zeuren volstrekt geen nutquote:
Geniaal.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:21 schreef Viking84 het volgende:
(of ja, eigenlijk kunnen we net zo goed niet gaan zeuren, omdat het toch niet helpt)
ik weet ineens weer waarom ik geen man hoefquote:Op zondag 11 juni 2006 19:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Geniaal.Komt dat inzicht nou door het pottengen?
wat een toeval dat gronk onder jou dan net een homofobische reactie plaatstquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Scandalous het volgende:
Hun obsessie met alles wat met pikken, ballen, en penislengte te maken heeft, en tegelijkertijd hun panische homofobie
quote:Op zondag 11 juni 2006 15:18 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage ergert zich aan sommige mannen die het vertrouwen van vrouwen (in mannen) wegnemen, waardoor deze vrouwen nauwelijks nog een relatie aangaan.
Hoho, die opmerking is niet homofoob (en in ieder geval niet zo bedoeld). Vrouwen zonder pottengen komen sowieso niet tot 't inzicht dat zeuren niet helpt, en blijven dus gewoon doorzeuren. Nee, da's prettigquote:Op zondag 11 juni 2006 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat een toeval dat gronk onder jou dan net een homofobische reactie plaatst
Daar zijn we tenminste eerlijk in, in tegenstelling tot jullie.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:10 schreef Typmuts het volgende:
Dat ze eerst een opmerking maken (vaak té kwetsend of iets dergelijks) en er daarna pas over
nadenken hoe lullig de opmerking wel niet was...
Conclusie: mannen lijden veel meer onder vrouwen dan andersom.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef K33T het volgende:
Aangezien dit topic steeds omhoog gekickt wordt door de user viking84, heeft het andere topic toch wel mooi meer reacties: Wat irriteert je het hardste aan vrouwen? zonder dat het continu omhoog gekickt wordt.)
Precies, wij doen tenminste niet massaal mee met die onderhuidse teiterij. Anders krijgt de mensheid te maken met een zondvloed van tranen.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Conclusie: mannen lijden veel meer onder vrouwen dan andersom.![]()
hah! ik kan prima liegen tegen vrouwen!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen niet liegen.
Niet tegen vrouwen in elk geval.
Zie je, zelfs nu lukt het je niet!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:25 schreef DerBolle het volgende:
[..]
hah! ik kan prima liegen tegen vrouwen!
Dat is pas sinds een paar jaar zo eigenlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Scandalous het volgende:
Hun obsessie met alles wat met pikken, ballen, en penislengte te maken heeft, en tegelijkertijd hun panische homofobie
Hohoho, wij mannen zijn best voor homo's. Hoe meer mannen aan elkaar zitten, des te meer vrouwen er overblijven voor de niet-homo's. En lesbiennes zijn ook best OK. Hoe meer in beeld hoe beter!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Scandalous het volgende:
tsja, laat ik 't maar zeggen, want iemand moet 't toch doen?quote:"I like films with lesbians in them because it's nice to think there are attractive women out there who can't find a boyfriend."
-- Patrick in "Coupling"
En je denkt niet dat dat aan de samenstelling van de Fok!populatie ligt?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef K33T het volgende:
Aangezien dit topic steeds omhoog gekickt wordt door de user viking84, heeft het andere topic toch wel mooi meer reacties: Wat irriteert je het hardste aan vrouwen? zonder dat het continu omhoog gekickt wordt.)
als jij mannen in het algemeen direct relateert met verkrachters en pedofielen, dan ligt dat toch echt aan jou, en niet aan mannenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef roze-meisje het volgende:
dat mannen zo ziek in hun hoofd zijn: pedofielen, seriemoordenaars, verkrachters enz. bijna altijd mannen![]()
Beperkt wereldbeeld?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:52 schreef Xebrozius het volgende:
Het overloze gelul over extreem dure auto's... Alsof je in Nederland iets hebt aan je Ferarri die 340km per uur kan.
Dat komt omdat jullie tieten hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:54 schreef Brennie het volgende:
Dat ze het irritante gedrag van vrouwen blijven pikken.
Sorry het hele hoe en wat over dure auto's kan me gewoon niet boeien. Ik weet dat ik er nooit een zal rijden, en als ik het wel zou willen ik zo krom moet liggen dat ik om mijn 50e een hartstilstand krijg. Als je eenmaal echt belangrijk bent wachten mensen wel op je, en wat heb je aan een auto van 300.000 euro als je er geen weekboodschappen mee kan doen, je 3 vrienden niet ergens naar toe kan rijden of simpelweg een verkeersdrempel niet over komt?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:55 schreef K33T het volgende:
[..]
Beperkt wereldbeeld?
Nooit gehoord van Duitsland, blijkt wel weer. En kennelijk denkt de user xebrozius dat Ferarri's alleen bedoeld zijn om op topsnelheden te rijden.
Het gaat bij zulke auto's ook om looks, sprints, tussenaccerlatie 80-160 km/h bv, weggedrag, etc.
en 3 gaten. Nog altijd 1 meer dan de man heeft.. Dat is dan ook het enige waar we van nature beter in bedeeld zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie tieten hebben.
Vergeet het gat in je hand nietquote:Op maandag 12 juni 2006 02:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
en 3 gaten. Nog altijd 1 meer dan de man heeft.. Dat is dan ook het enige waar we van nature beter in bedeeld zijn.![]()
Ze zijn dan ook niet bedoeld als daily driverquote:Op maandag 12 juni 2006 02:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sorry het hele hoe en wat over dure auto's kan me gewoon niet boeien. Ik weet dat ik er nooit een zal rijden, en als ik het wel zou willen ik zo krom moet liggen dat ik om mijn 50e een hartstilstand krijg. Als je eenmaal echt belangrijk bent wachten mensen wel op je, en wat heb je aan een auto van 300.000 euro als je er geen weekboodschappen mee kan doen, je 3 vrienden niet ergens naar toe kan rijden of simpelweg een verkeersdrempel niet over komt?
Idd.. al is het in tegenstelling tot de andere gaten, een gat waar we ons niet mee kunnen uitbuiten.quote:
Oh ja dat ook nog.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef roze-meisje het volgende:
dat mannen zo ziek in hun hoofd zijn: pedofielen, seriemoordenaars, verkrachters enz. bijna altijd mannen![]()
Correct.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:22 schreef Pracissor het volgende:
Ik herken je niet in je OP, ben ik nu geen man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |