In dat eerste punt van je sla je de plank al gelijk mis. Wie wil jou in godsnaam nou versieren?..quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik mijn twijfels heb bij de grammaticale juistheid van de OP, wil ik graag de link bewaren met het topic van Dr_Flash, ook in GC. Dus ga hier je gang:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
TS begint:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebten dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
Wees er blij mee, hij heeft tenminste aandacht voor je.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
- de doorzichtige versierpogingen waarbij het vanaf het begin al duidelijk is waar ze je willen hebben
Vrouwen worden helemaal nat bij alles wat in kledingwinkels, schoenenwinkels, tassenwinkels, kralenwinkels, $winkel ligt. Wij zijn net honden, alles met ballen vinden we leuk.quote:- hun obsessie met dat stomme balletje trappen
Bij mij is de appie op zondag open.quote:- dat ze de basale dingen des levens gewoon niet zien, bijv. dat het wel handig is om op zaterdag even naar de supermarkt te gaan, omdat je anders op zondag niets te eten hebt
Doen we alleen bij vrouwen en als de ouders langskomen, en die weten eigenlijk allemaal al hoe laat het is.. Maarja, als we het niet doen krijgen we gezeik.quote:en dat ze blijven waden door de bende op hun kamer tot ze een keer visite krijgen en dan alleen maar omdat ze visite krijgen hun kamer eens gaan opruimen, want de visite mocht eens denken dat ze rommelkonten waren
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze geen tijdsbesef hebben.
"Straks" betekent niet "volgende week"
"Ja, zo" betekent niet "over een uur"
"2 tellen" betekent niet "na drie potjes Counterstrike"
en "Nog wel eens" betekent ook niet "helemaal niet".
Precies. En als er een ding is wat je in 't leven wilt, dan is het minimalisatie van gezeik.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef slakkie het volgende:
Maarja, als we het niet doen krijgen we gezeik.
Ja, zo zijn 'jullie' ook in de meerderheid in de gevangenis, misschien voorkomt een bezoekje aan de psychiater e.d dat? Je weet het niet. Het kan zo maar.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef K33T het volgende:
[..]
Wat algauw weergeeft dat we overal in de meerderheid zijn.
EDIT: behalve bij de psychiater/e.d dan.
Daarentegen dacht ik dat als vrouwen een misdaad begaan, dat vaker tegen de partner gericht is ipv tegen de maatschappij of een willekeurig ander persoon. Toch prettig hoor, om met 'n potentiele moordenaar onder een dak te slapen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:40 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ja, zo zijn 'jullie' ook in de meerderheid in de gevangenis, misschien voorkomt een bezoekje aan de psychiater e.d dat? Je weet het niet. Het kan zo maar.
Hmm, zou kunnen, daarentegen zijn er de laatste jaren ook erg veel gevallen geweest waarbij de man zijn (ex) vrouw en kinderen om heeft gebracht. Dat hoor je net even iets vaker als andersom al zullen er genoeg vrouwen zijn die ook psycho zijn en dat soort dingen uithalen. Maar hoe vaak vermoorden mannen hun ex wel niet? In Spanje bijvoorbeeld gebeurt dat aardig vaak.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Daarentegen dacht ik dat als vrouwen een misdaad begaan, dat vaker tegen de partner gericht is ipv tegen de maatschappij of een willekeurig ander persoon. Toch prettig hoor, om met 'n potentiele moordenaar onder een dak te slapen.![]()
dan ga je dus met de verkeerde vrouwen omquote:Op maandag 12 juni 2006 18:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als we het niet doen, krijgen we eerst de schuld dat zij het stuk hebben gemaakt en vervolgens gezeik aan ons hoofd dat we het wel (beter) uit had kunnen leggen.![]()
typisch vrouwelijk: als er weinig vrouwen worden aangewezen als manager, dan ligt dat altijd aan een of andere mannelijke conspiracy.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
Altijd maar roepen dat vrouwen slechte managers zijn alleen omdat er in de top veel mannen werken (terwijl de oorzaak natuurlijk het door de 'Good Old Boys' gecreerde glazen plafond is)
Spot ik daar relatie frustratie ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
lijstje
Vrouwen daarentegen vragen nog aan de kassajuffrouw van de buurtsuper hoe ze thuis moeten komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef fammetje het volgende:
Weigeren om de weg te vragen.
Mannen zijn anders ook niet echt duidelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef bramiozo2002 het volgende:
(een kleine tip voor vrouwen : WEES EENS DUIDELIJK)
Vrouwen zijn te emotioneel met beslissingen e.d.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef fammetje het volgende:
Hey you caveman (zeer goed gekozen dit onderschrift), mannen nemen mannen aan, dat is geen conspiracy dat is gewoon zo. Moet hier wel eerlijk zijn: een andere oorzaak is natuurlijk de natuur: helaas kunnen mannen tot op de dag van vandaag geen kinderen krijgen (doe daar es wat aan!!!) dus als je als vrouw kinderen wil moet je dat zelf doen. Toch geldt deze laatste oorzaak steeds minder omdat het steeds normaler wordt om als vrouw heel bewust geen kinderen te krijgen. Hoe vaak heb jij als man de vraag gekregen (tijdens een sollicitatiegesprek) of je nog van plan bent om kinderen te nemen???????? Dit wordt aan vrouwelijke mamagers standaard gevraagd, en kom niet met die regel van je hoeft geen antwoord te geven, daarmee stel je jezelf in een slecht daglicht!. Verder is uit onderzoek gebleken dat hoewel ze een zeer andere leidinggevende stijl hebben, vrouwen net zo goed als mannen kunnen managen (of misschien wel beter). Vrouwen hebben namelijk inlevingsvermogen, werkenemers voelen zich begrepen en gewaardeerd en werken daardoor harder. Zeker is in ieder geval dat vrouwen beter zijn in multitasking, omdat ze beide hersenhelften gebruiken en mannen voornamelijk 1 hersenhelft gebruiken (en dit kun je echt niet ontkennen, bij vrouwen zijn er namelijk verbindingen tussen de helften die er bij mannen gewoon niet zijn)
Nog wat te zeiken???
haha ok.. en dat klopt idd.. soms sta ik 15 mins te "zoeken" en dan geef ik een vrouwelijk huisgenoot de schuld omdat ik het niet kan vinden. Nadat er dan geholpen word met zoeken is het binnen een paar seconden gevonden op de plekken waar ik al 10 keer had gekeken..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:08 schreef fammetje het volgende:
Nou relatie frustatie, eigenlijk helemaal niet, heb een vriend die heel goed voor me is. Hij heeft wat nadelen maar goed, die heb ik ook!!!!!!!
Ken gewoon veel mannen en hun gewoontes, vandaar. En wie herkent dat niet van dat zoeken, mannen moeten iets recht in het gezicht gegooid krijgen eer ze het zien.
Een mannelijke manager met inlevingsvermogen presteert dus nóg beterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef fammetje het volgende:
Hey you caveman (zeer goed gekozen dit onderschrift), mannen nemen mannen aan, dat is geen conspiracy dat is gewoon zo. Moet hier wel eerlijk zijn: een andere oorzaak is natuurlijk de natuur: helaas kunnen mannen tot op de dag van vandaag geen kinderen krijgen (doe daar es wat aan!!!) dus als je als vrouw kinderen wil moet je dat zelf doen. Toch geldt deze laatste oorzaak steeds minder omdat het steeds normaler wordt om als vrouw heel bewust geen kinderen te krijgen. Hoe vaak heb jij als man de vraag gekregen (tijdens een sollicitatiegesprek) of je nog van plan bent om kinderen te nemen???????? Dit wordt aan vrouwelijke mamagers standaard gevraagd, en kom niet met die regel van je hoeft geen antwoord te geven, daarmee stel je jezelf in een slecht daglicht!. Verder is uit onderzoek gebleken dat hoewel ze een zeer andere leidinggevende stijl hebben, vrouwen net zo goed als mannen kunnen managen (of misschien wel beter). Vrouwen hebben namelijk inlevingsvermogen, werkenemers voelen zich begrepen en gewaardeerd en werken daardoor harder. Zeker is in ieder geval dat vrouwen beter zijn in multitasking, omdat ze beide hersenhelften gebruiken en mannen voornamelijk 1 hersenhelft gebruiken (en dit kun je echt niet ontkennen, bij vrouwen zijn er namelijk verbindingen tussen de helften die er bij mannen gewoon niet zijn)
Nog wat te zeiken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |