abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38814761
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je sokken 'uit elkaar trekken'?
Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.
quote:
Het is al heel wat wanneer een man de wc-bril omhoog zet vóórdat hij gaat pissen.
Da's waar. Je moet ook niet het onmogelijke vragen natuurlijk.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:43:31 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38814775
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat mijn pleegzus altijd doet: "Ja, hoi, met Nora, ik heb even een vraagje..."

Ze verzoekt me daarna steevast om iets voor haar te doen. Ze voelt zich bezwaard en gebruikt daarom een verkleinwoord. Ze komt ook nooit meteen to-the-point, maar hangt eerst een heel lulverhaal op om zich in te dekken ofzo. Geïrriteerder kun je mij niet krijgen.
Verkleinwoordjes, en er omheen draaien is inderdaad ook iets waar veel vrouwen last van hebben. Is echter wel iets anders dan wat ik bedoelde.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:44:04 #278
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_38814806
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.
[..]
Maar als je ze uittrekt zitten ze toch al uit elkaar? Of maakt je vriend er eerst een propje van voordat ie ze in de was gooit
pi_38814816
Al die opmerkingen over vrouwen met "rammelende baarmoeders", he.

Als het echt zo was, dan was er geen man vrijwillig vader geworden, maar zijn ze er allemaal stuk voor stuk ingeluisd door hun vriendinnen. Lijkt me stug.

Verder: omdat mannen niet veel (zo niet, geen) ouderschapsverlof hebben en vrouwen wel, blijven vrouwen thuis. Waardoor het carriere gat ontstaat. Als er nou gewoon wat normaler omgesprongen werd met verlof enzo, dan ging dat een stuk relaxter. Plus, er zijn gewoon een fiks aantal beroepen die niet ingesteld zijn op niet-fulltime werken, zoals bijvoorbeeld hartchirurg. Vrouwen die hartchirurg zijn en een kind krijgen zijn de lul, want de samenleving maakt er een probleem van als hun man gaat stoppen met werken, dus moet zij maar stoppen want ze kan niet parttime werken.

Krom toch.

Ik vraag me weleens af of het voor mannen niet stervensirritant is dat iedereen van ze verwacht dat ze veel werken, veel verdienen en rijk worden. Iedereen zeikt altijd dat vrouwen nooit verder komen in een bedrijf enzo, maar voor mannen is de keerzijde van die medaille toch net zo naar ?
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:45:00 #280
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814830
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:

[..]

[..]
Dat hoef ík nooit te doen thuis. Maar mijn vriendin is dan ook gelukkig geen feminist.
quote:
Da's waar. Je moet ook niet het onmogelijke vragen natuurlijk.
Nog een slechte eigenschap van vrouwen; alles tegelijkertijd willen, ook als dat niet mogelijk is.
The End Times are wild
pi_38814851
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Maar als je ze uittrekt zitten ze toch al uit elkaar? Of maakt je vriend er eerst een propje van voordat ie ze in de was gooit
Weet ik veel hoe hij dat doet, ik zal 't 'm eens vragen. Helemaal opgefrummeld zijn ze vaak. Misschien trek jij je sokken uit door aan het teengedeelte te trekken? Ik denk dat hij ze uitduwt, waardoor ze opgefrummeld raken.
pi_38814908
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat hoef ík nooit te doen thuis. Maar mijn vriendin is dan ook gelukkig geen feminist.
Ik ook niet, aangezien ik vrijwillig al zijn was doe terwijl we niet eens samenwonen. Ik zorg zo graag voor mijn . Ik geloof niet dat de feministen blij zouden zijn met mij.
quote:
Nog een slechte eigenschap van vrouwen; alles tegelijkertijd willen, ook als dat niet mogelijk is.
Ik realiseer me dat het te veel gevraagd is. Het spijt me.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:48:36 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38814950
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:47 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ook niet, aangezien ik vrijwillig al zijn was doe terwijl we niet eens samenwonen. Ik zorg zo graag voor mijn . Ik geloof niet dat de feministen blij zouden zijn met mij.
[..]

Ik realiseer me dat het te veel gevraagd is. Het spijt me.
Je wil maar niet op de kast springen. O.k. chapeau, jij wint!
The End Times are wild
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:50:14 #284
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38814994
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je wil maar niet op de kast springen. O.k. chapeau, jij wint!
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.
pi_38815011
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, kinderen zijn kei-leuk man.
Dat zie ik volgend jaar wel!

Ik bedoel: Vrouwen die zonodig een carrière moeten omdat mannen zo debiel zijn dat ze denken dat een carrière het belangrijkste is in het leven... ik bedoel, die mannen zijn niet slim, maar dat die vrouwen dat nog overnemen ook...
pi_38815016
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.
Mijn krijgt mij zó ontzettend makkelijk op de kast. Ik trap echt overal in.
pi_38815044
quote:
Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:

waaraan erger jij je het meest bij mannen?
- ze hebben bindingsangst
- moeite met monogamie (maar dat komt waarschijnlijk omdat ze vrouwen maar voor 1 ding "hebben", sex dus)
- egoistisch
- liegen alles aan elkaar vast (ook weer voor dat ene allerbelangrijkste in hun leven, sex dus)

En dan heb ik het nog niet eens over de kleine ergernissen gehad zoals: voetbal, niet opruimen/schoonmaken, niet altijd even fris/hygienisch, scheten/boeren laten, enz enz enz
pi_38815045
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha, daar zit wat in.

He Alecy, heb je nog naar het WK gekeken?
pi_38815095
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mirannie het volgende:
scheten/boeren laten, enz enz enz
Daar kun je eventueel ook een gezamenlijke bezigheid van maken en dan kan dat veel plezier opleveren.

Maar dat zal wel niet aan jou besteed zijn.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:53:26 #290
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38815106
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ow sowwy. Ik kan 't ook niet helpen.

Ach, ik begrijp mannen gewoon beter dan veel vrouwen. Ik ben zelf denk ik vrij mannelijk op sommige gebieden (innerlijk, niet uiterlijk!). Mannen zijn lekker duidelijk en rechtdoorzee. Ze spelen geen mindgames. Ook niet alle vrouwen doen dat, hoor, maar de types die het wel doen mijd ik.
Ik heb sowieso wel 't idee dat de vrouwen die op fok! komen iets mannelijker zijn dan de gemiddelde vrouw in nederland.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:54:10 #291
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38815123
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

- ze hebben bindingsangst
Duidelijk iemand die nog nooit een hoogopgeleide vrouw achterin de twintig heeft gezien.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38815126
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb sowieso wel 't idee dat de vrouwen die op fok! komen iets mannelijker zijn dan de gemiddelde vrouw in nederland.
Dat zou best wel eens kunnen. Ik ben ook wel een beetje een nerd.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:54:51 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38815145
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mgerben het volgende:

[..]

Haha, daar zit wat in.

He Alecy, heb je nog naar het WK gekeken?
Nee, voetbal vind ik echt niets aan..
pi_38815162
Wees gerust, ik ben van plan om Alicey binnenkort mee te slepen naar een wedstrijd van Feyenoord en dan gaan we dat ook nog fixen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:55:59 #295
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38815174
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Wees gerust, ik ben van plan om Alicey binnenkort mee te slepen naar een wedstrijd van Feyenoord en dan gaan we dat ook nog fixen.
Uh???

En dan tegen mij zeker weer klagen dat je al die supporters zo eng vindt?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:56:44 #296
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38815190
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen. Ik ben ook wel een beetje een nerd.

(van die vrouwen die kunnen klussen enzo )
pi_38815200
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Weet ik veel hoe hij dat doet, ik zal 't 'm eens vragen. Helemaal opgefrummeld zijn ze vaak. Misschien trek jij je sokken uit door aan het teengedeelte te trekken? Ik denk dat hij ze uitduwt, waardoor ze opgefrummeld raken.
Hier thuis gebeurt dat ook hoor. Sokken en mannen is over het algemeen toch al een apart verhaal geloof ik. Bruine sokken kunnen gerust onder een zwart pak, sokken kunnen tot over de kuiten worden opgetrokken, sokken kunnen gerust over de kuiten worden getrokken als ze in sandalen zitten (met korte broek), twee verschillende sokken aanhebben is geen punt, sokken worden net zo lang gedragen tot iemand anders (ik) ze weggooit omdat ze geen hiel of teenstuk meer hebben, sportsokken die stijf staan van de modder worden in propjes op de grond geflikkerd bij de rest van...alles wat er al ligt.

En er wordt hier door de man in huis nooit iets vrijwillig opgeruimd of schoongemaakt.

Nu weet ik best dat ik dit gedrag niet kan generaliseren, maar het is toch wel opvallend vaak zo.
pi_38815201
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uh???
Duurt nog wel even voor het weer zover is, dus in de tussentijd kun je je vast inlezen in de regels van het voetbal.
pi_38815214
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:56 schreef gronk het volgende:

[..]

(van die vrouwen die kunnen klussen enzo )
Wanna see me drill a hole?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:57:41 #300
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_38815215
Dat ze allemaal naar dit topic toekomen om "echt niet" en "heus niet allemaal!" te komen zeggen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')