Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.quote:
Da's waar. Je moet ook niet het onmogelijke vragen natuurlijk.quote:Het is al heel wat wanneer een man de wc-bril omhoog zet vóórdat hij gaat pissen.![]()
Verkleinwoordjes, en er omheen draaien is inderdaad ook iets waar veel vrouwen last van hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat mijn pleegzus altijd doet: "Ja, hoi, met Nora, ik heb even een vraagje..."
Ze verzoekt me daarna steevast om iets voor haar te doen. Ze voelt zich bezwaard en gebruikt daarom een verkleinwoord. Ze komt ook nooit meteen to-the-point, maar hangt eerst een heel lulverhaal op om zich in te dekken ofzo. Geïrriteerder kun je mij niet krijgen.
Maar als je ze uittrekt zitten ze toch al uit elkaar? Of maakt je vriend er eerst een propje van voordat ie ze in de was gooitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.
[..]
Dat hoef ík nooit te doen thuis. Maar mijn vriendin is dan ook gelukkig geen feminist.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet in een propje in de was zitten zodat ze er net zo smerig uitkomen als ze erin gingen.
[..]
Nog een slechte eigenschap van vrouwen; alles tegelijkertijd willen, ook als dat niet mogelijk is.quote:Da's waar. Je moet ook niet het onmogelijke vragen natuurlijk.
Weet ik veel hoe hij dat doet, ik zal 't 'm eens vragen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar als je ze uittrekt zitten ze toch al uit elkaar? Of maakt je vriend er eerst een propje van voordat ie ze in de was gooit![]()
Ik ook niet, aangezien ik vrijwillig al zijn was doe terwijl we niet eens samenwonen. Ik zorg zo graag voor mijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hoef ík nooit te doen thuis. Maar mijn vriendin is dan ook gelukkig geen feminist.
Ik realiseer me dat het te veel gevraagd is. Het spijt me.quote:Nog een slechte eigenschap van vrouwen; alles tegelijkertijd willen, ook als dat niet mogelijk is.
Je wil maar niet op de kast springen. O.k. chapeau, jij wint!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ook niet, aangezien ik vrijwillig al zijn was doe terwijl we niet eens samenwonen. Ik zorg zo graag voor mijn. Ik geloof niet dat de feministen blij zouden zijn met mij.
[..]
Ik realiseer me dat het te veel gevraagd is. Het spijt me.![]()
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je wil maar niet op de kast springen. O.k. chapeau, jij wint!![]()
Dat zie ik volgend jaar wel!quote:
Mijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.
- ze hebben bindingsangstquote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef Viking84 het volgende:
waaraan erger jij je het meest bij mannen?
Haha, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het proberen om een vrouw op de kast te krijgen is iets waar ook aardig wat mannen een handje van hebben.. Hoewel ik me op zich wel weer kan voorstellen dat het leuk is wanneer dat iedere keer lukt.
Daar kun je eventueel ook een gezamenlijke bezigheid van maken en dan kan dat veel plezier opleveren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mirannie het volgende:
scheten/boeren laten, enz enz enz
Ik heb sowieso wel 't idee dat de vrouwen die op fok! komen iets mannelijker zijn dan de gemiddelde vrouw in nederland.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ow sowwy.Ik kan 't ook niet helpen.
Ach, ik begrijp mannen gewoon beter dan veel vrouwen. Ik ben zelf denk ik vrij mannelijk op sommige gebieden (innerlijk, niet uiterlijk!). Mannen zijn lekker duidelijk en rechtdoorzee. Ze spelen geen mindgames. Ook niet alle vrouwen doen dat, hoor, maar de types die het wel doen mijd ik.
Duidelijk iemand die nog nooit een hoogopgeleide vrouw achterin de twintig heeft gezien.quote:
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel 't idee dat de vrouwen die op fok! komen iets mannelijker zijn dan de gemiddelde vrouw in nederland.
Nee, voetbal vind ik echt niets aan..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef mgerben het volgende:
[..]
Haha, daar zit wat in.
He Alecy, heb je nog naar het WK gekeken?
Uh???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Wees gerust, ik ben van plan om Alicey binnenkort mee te slepen naar een wedstrijd van Feyenoord en dan gaan we dat ook nog fixen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen.Ik ben ook wel een beetje een nerd.
Hier thuis gebeurt dat ook hoor. Sokken en mannen is over het algemeen toch al een apart verhaal geloof ik. Bruine sokken kunnen gerust onder een zwart pak, sokken kunnen tot over de kuiten worden opgetrokken, sokken kunnen gerust over de kuiten worden getrokken als ze in sandalen zitten (met korte broek), twee verschillende sokken aanhebben is geen punt, sokken worden net zo lang gedragen tot iemand anders (ik) ze weggooit omdat ze geen hiel of teenstuk meer hebben, sportsokken die stijf staan van de modder worden in propjes op de grond geflikkerd bij de rest van...alles wat er al ligt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe hij dat doet, ik zal 't 'm eens vragen.Helemaal opgefrummeld zijn ze vaak. Misschien trek jij je sokken uit door aan het teengedeelte te trekken? Ik denk dat hij ze uitduwt, waardoor ze opgefrummeld raken.
Duurt nog wel even voor het weer zover is, dus in de tussentijd kun je je vast inlezen in de regels van het voetbal.quote:
Wanna see me drill a hole?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:56 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
(van die vrouwen die kunnen klussen enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |