wat moet dat dan wel niet voor een pakket zijn?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat van mij is geloof ik iets van 250 euro per maand![]()
| 1 2 | VALUES ('aan zijn (lamp, radio)','nyala'); |
Das 2 films downloaden en klaar voor de maandquote:
Zoiets als hieronder staat:quote:Op maandag 5 juni 2006 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat moet dat dan wel niet voor een pakket zijn?
http://www.widexs.nl/nl/products/dedicated.php?parent=4quote:Dedicated 2 is een dedicated server voorzien van een Intel Pentium IV, 3.0 Ghz processor en 1.024 MB aan intern geheugen. De machine is voorzien van twee 80 GB SATA harddisks en Linux geīnstalleerd. Daarnaast biedt WideXS diverse standaard faciliteiten zoals Remote Reboot, een dagelijkse back-up, uitgebreide statistieken en 24/7 monitoring. 240 GB aan dataverkeer is standaard, maar kan uiteraard worden uitgebreid indien uw site meer verkeer genereert.
De kosten voor een Dedicated2 server bedragen:
ˇ ¤ 99.00 setup kosten (eenmalig)
ˇ ¤ 225.00 per maand
Deze server is vergelijkbaar met onze voormalige Developer 1 server.
Gelukkig is het nu opgelostquote:Op maandag 5 juni 2006 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, stu, de sql-import is trouwens gelukt... er zat een rotte regel tussen
Oehquote:
En wat zijn die grenzenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Ik ga mijn grenzen ook weer halen vandaag
2 glazen per dagquote:
Wat keurig. Daar zou ik een groot voorbeeld aan moeten nemenquote:
T is een maximum he, nog niet eens een gemiddeldequote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat keurig. Daar zou ik een groot voorbeeld aan moeten nemen![]()
aah, da's niet slechtquote:Op maandag 5 juni 2006 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets als hieronder staat:
[..]
http://www.widexs.nl/nl/products/dedicated.php?parent=4
ik ben wel een drukkere downloader, maar veel hoger kom ik ook vast niet hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef leonieke het volgende:
Inda voor mij is dat alleszins genoeg.
Mijn meter wordt morgen gereset
Stand: download: 2.6 gig
Stand: upload: 191 MB
Het was een druk maand dus![]()
Nee, maar goed, ik gebruik er slechts detail van. Maar ja, het kost mij toch nietsquote:
dus maakt het ook niet uit inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ik gebruik er slechts detail van. Maar ja, het kost mij toch niets![]()
Nee preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 16:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus maakt het ook niet uit inderdaad.
Vergis je niet hoor met al die foto'squote:Op maandag 5 juni 2006 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben wel een drukkere downloader, maar veel hoger kom ik ook vast niet hoor.
Dus jij morgen naar de bios?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:46 schreef Stuart het volgende:
Morgen komt The Omen uit in de bioscoop![]()
[afbeelding]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil de film wél zienquote:
Bouw zequote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens een importje bouwen.
Later van de week dus een keerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil de film wél zien![]()
Succes ermeequote:Op maandag 5 juni 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens een importje bouwen.
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willenquote:
Ik wist wel dat je niet ging om film te kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willen![]()
Je kan toch wel iemand leuks vinden....quote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eerst even kijken met wie ik naar de bioscoop zou willen![]()
Ooooh, nee, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet ging om film te kijken
Misschien. We'll seequote:Op maandag 5 juni 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan toch wel iemand leuks vinden....
Ja jaquote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, nee, ik vind het gewoon niet leuk om alleen te gaan![]()
Ja, veel mensen vinden dit soort films niet leuk, dus het is al lastigquote:
Ja, goed bezigquote:Op maandag 5 juni 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
owh.. dat was ook een snelle.. ik had nog een soortgelijke importdat gaat wel snel zo.
tja, niet de eerste keer dat ik een woordenlijstje krijg... maar toentertijd had ik het al eens zo gedaan.quote:
Je bent er nu vrij snel achter thoughquote:Op maandag 5 juni 2006 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, niet de eerste keer dat ik een woordenlijstje krijg... maar toentertijd had ik het al eens zo gedaan.
plan zequote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer een rondje nederland plannenben ik iig weer even een paar uur door de tijd
Okay, veel plezier ermee Flashquote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer een rondje nederland plannenben ik iig weer even een paar uur door de tijd
hoi stuquote:
tijd voor maken danquote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor helaas![]()
Vriendje is weer wegquote:
Heb ik toch liever geen rustquote:
hoi indahquote:
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...
iddquote:
Dat klinkt net als die reclamequote:Op maandag 5 juni 2006 17:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar het waren wel een paar hele gezellige dagen...
Er komen vast nog veel meer van dat soort dagen thoughquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd
Veel te kort alleen, maar dat is gebruikelijk volgens mij
Het liefste nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook zo niet een beetje heel af en toe?![]()
Binnen een aantal jaar eh MutZquote:Op maandag 5 juni 2006 17:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het liefste niet's nachts een paar uurtjes rust is alleen wel noodzakelijk zo nu en dan...
Zeker wetenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen vast nog veel meer van dat soort dagen though![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Binnen een aantal jaar eh MutZ![]()
Btw, 's nachts vind ik die paar uurtjes altijd noodzakelijk hoor. Alleen zijn het soms wat minder uurtjes dan normaal![]()
Tempo Teamquote:
Ja, ik ga naar Engeland en Spanjequote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie op vakantie?
Jaquote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie op vakantie?
Voor het ogenblik nog nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar Engeland en Spanje![]()
Jullie![]()
Afwachten dus nog maarquote:Op maandag 5 juni 2006 17:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor het ogenblik nog niet![]()
Misschien na het huwelijk een paar daagjes gewoon *weg* zijn, eventjes onder ons tweetjes, maar dat weten we eigenlijk nog niet. Misschien een lastminute, misschien ook helemaal niets
Ja, dat is eigenlijk wel een van de belangrijkste dingen inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eens zien of het budget het nog toelaat eigelijk![]()
Tzou er ook van afhangen als we bv al een huis zouden gevonden hebben of niet hoor. En of we echt echt ff onder ons tweetjes willen zijn of nietquote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel een van de belangrijkste dingen inderdaad![]()
Ja, dat zou niet gek zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 17:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tzou er ook van afhangen als we bv al een huis zouden gevonden hebben of niet hoor. En of we echt echt ff onder ons tweetjes willen zijn of niet![]()
Ik zou dus kiezen voor een vakantie van een paar maand als het van de laatste reden afhangt![]()
Ik ga of verhuizen of nog 1 a 2 keer op vakantiequote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie op vakantie?
Verhuizen naar waar?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga of verhuizen of nog 1 a 2 keer op vakantie
En wat is de meest waarschijnlijke optie op dit moment??quote:Op maandag 5 juni 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga of verhuizen of nog 1 a 2 keer op vakantie
Naar Eindhovenquote:
Geen idee nog, verzin het allemaal pas over een maand of 3. Half augustus wil ik het wel weten.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
En wat is de meest waarschijnlijke optie op dit moment??
ik ookquote:
En dan nooit meer hoeven werkenquote:
quote:
quote:
En wat ga je dan wel doen ?quote:
Ja, dan ga ik alleen nog maar reizenquote:
En waar zou je als 1e heen willen?quote:
Dat is al betaald dus daar ga ik sowieso al naartoequote:
Wow, dat is wel héél andersquote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland dus
Ik zou dit als eerste gaan doen
niet meer de Trans-Mongolië route?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland dus
Ik zou dit als eerste gaan doen
Lijkt me zo gaafquote:
Nee, die is naar 3quote:Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet meer de Trans-Mongolië route?
En dat zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me zo gaaf
Weet nummer 2 tm 5 ook al hoor
Ecuador en Galapagos, Trans Siberie Express met extra mongolie erin, China en dan een paar maanden Nieuw Zeelandquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, nog niet eraf gevallen dus.
Ziet er goed uit hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ecuador en Galapagos, Trans Siberie Express met extra mongolie erin, China en dan een paar maanden Nieuw Zeeland
Nu eerst die jackpot nogquote:
Ja, en de trekking is de 10e dus nog even afwachtenquote:
zou kunnen natuurlijk... als ik lijstjes maak staan er ook onmogelijke dingen op. Ja, het kan wel, maar dan moet ik niet naar Indonesië gaan...quote:
whehe.. ze hebben me uitgeschreven.. sindsdien nog twee keer aanbiedingen gehad, teruggestuurd dat ze eerst hun administratie op orde moesten maken. Nooit meer iets op gehoord. Mijn moeder schreef zich uit met haar nummer en ik werd opgezegdquote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en de trekking is de 10e dus nog even afwachten![]()
Ik koop ze gewoon bij het postkantoorquote:Op maandag 5 juni 2006 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ze hebben me uitgeschreven.. sindsdien nog twee keer aanbiedingen gehad, teruggestuurd dat ze eerst hun administratie op orde moesten maken. Nooit meer iets op gehoord. Mijn moeder schreef zich uit met haar nummer en ik werd opgezegd![]()
Moet eerst nog even een lot kopen hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en de trekking is de 10e dus nog even afwachten![]()
Ik heb al 2 lotenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet eerst nog even een lot kopen he
Dit is ook het plan voor het geval ik die jackpot win hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen natuurlijk... als ik lijstjes maak staan er ook onmogelijke dingen op. Ja, het kan wel, maar dan moet ik niet naar Indonesië gaan...![]()
tja, dat wordt moeilijk over een maand.. maar ik doe dat sowieso niet, zij hebben me uitgeschreven, het zal wel goed zijn. Zo groot is de kans nu ook weer niet.quote:
Nee, ik haal er ook niet elke maand 2 hoor. Meestal speel ik maar met 1 lotquote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat wordt moeilijk over een maand.. maar ik doe dat sowieso niet, zij hebben me uitgeschreven, het zal wel goed zijn. Zo groot is de kans nu ook weer niet.![]()
da's ook wel voldoendequote:Op maandag 5 juni 2006 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik haal er ook niet elke maand 2 hoor. Meestal speel ik maar met 1 lot![]()
Ja, dus nu moet ik alleen nog maar winnenquote:
tja, die kans is iets kleiner dan het krijgen van een lot naar het schijntquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus nu moet ik alleen nog maar winnen![]()
Ja, dat is helaas waarquote:Op maandag 5 juni 2006 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die kans is iets kleiner dan het krijgen van een lot naar het schijnt
Nee, eigenlijk win ik nooit meer dan 50 euroquote:Op maandag 5 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie al wel eens wat leuks ermee gewonnen?
Hier ook,quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk win ik nooit meer dan 50 euro![]()
Uiteindelijk heeft het me per saldo alleen nog maar geld gekost![]()
Maar op een dag winnen we miljoenenquote:
Die mensen moeten ze stenigenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
jonge, die mensen van de pedo-partij vinden het gek dat ze doodsbedreigingen krijgenranzig klootvolk.
Dat is toch ook gekquote:Op maandag 5 juni 2006 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
jonge, die mensen van de pedo-partij vinden het gek dat ze doodsbedreigingen krijgenranzig klootvolk.
Dan doe ik het welquote:Op maandag 5 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.![]()
Zo ben ik dan ook wel weer. Somsquote:
Echt welquote:
Ik vind dat wel gek hoor.quote:
met de nadruk op nķgquote:Op maandag 5 juni 2006 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel gek hoor.
Dat houdt in dat nog niemand ze vermoord heeft
Smakelijkquote:
Die kans is aanwezig natuurlijk als ze zo doorgaan.quote:
tja, kan het niet gek vinden, en dan heb ik zelf niet eens kinderen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig natuurlijk als ze zo doorgaan.
Ik zal ook geen seconde raar opkijken.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kan het niet gek vinden, en dan heb ik zelf niet eens kinderen.
nee ik ook nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal ook geen seconde raar opkijken.
Maar kinderen hoef ik ook niet hoor
Jij hebt een vriendin, die kinderen komen vanzelf welquote:
nah, doe dat nog maar even nietquote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, die kinderen komen vanzelf wel
Dat is wat jij wil hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, doe dat nog maar even nietdan wil ik wel eerst een baan hebben en zo.
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:oh okee, ik ga naar firefox en terug naar Excel en dan is het weg
en bij nieuwe waardes komen ze weerquote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:oh okee, ik ga naar firefox en terug naar Excel en dan is het weg
Flessiequote:
Die dubbele punt in dezelfde cel als de waarde?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ey
wat betekent het als er in Excel in een cel waar een berekend tijdverschil in staat, achter de waarde een dubbele punt staat?
Goed zoquote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, kinderen ben ik nog helemaal NIET mee bezig trouwens.. laat dat duidelijk zijn.
Hoiquote:
jij hebt een vage pcquote:Op maandag 5 juni 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:oh okee, ik ga naar firefox en terug naar Excel en dan is het weg
ja, direct erachter. En de puntjes staan iets dichter bij elkaar dan bij de echte :quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dubbele punt in dezelfde cel als de waarde?
12:00: zoiets?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ey
wat betekent het als er in Excel in een cel waar een berekend tijdverschil in staat, achter de waarde een dubbele punt staat?
mail/post anders het excel sheetje eens?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, direct erachter. En de puntjes staan iets dichter bij elkaar dan bij de echte :
Enig idee?
Ik zit te verzinnen. Als je er met je muis overheen gaat, gebeurt er dan iets? (in excel 2003 wil dat nog wel eens gebeuren).quote:Op maandag 5 juni 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, direct erachter. En de puntjes staan iets dichter bij elkaar dan bij de echte :
Enig idee?
ja zoiets, maar als ik een ander venster aanroep en dan terugga is het weg. Dus met celopmaak kan het niet te maken hebben...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
12:00: zoiets?
kan zijn dat er nog 00 achter moet ofzo, dat het dus u:mm:ss is. anders even bij de celeigenschappen kijken in instellen op [u]:mm dan telt ie door na 24, makkelijk dus als je op gaat tellen
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-overquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen. Als je er met je muis overheen gaat, gebeurt er dan iets? (in excel 2003 wil dat nog wel eens gebeuren).
Wat is de formule die in die cel staat?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-over![]()
Is de cel wel breed genoegquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, dan gebeurt er niks. Bij negatieve tijden verschijnt ####### en daar krijg je wel toelichting over via zo'n mouse-over![]()
gewoon, iets als =D3-C3quote:Op maandag 5 juni 2006 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de formule die in die cel staat?
Dan zou ie altijd ###### moeten geven, en niet alleen bij negatieve waardenquote:
Vreemd, zit echt te verzinnen hoe en wat...............quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, iets als =D3-C3
niet echt iets spannends of zo
Zet ie dan geen - teken in de cel extraquote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ie altijd ###### moeten geven, en niet alleen bij negatieve waarden
wat staat er dan in D3 en C3?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, iets als =D3-C3
niet echt iets spannends of zo
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zet ie dan geen - teken in de cel extra![]()
Blijkbaar nietquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef Stuart het volgende:
Nou Flash, je formule zal wel gewoon niet deugen dan![]()
Gewoon, tijdstippenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat staat er dan in D3 en C3?
en hoe zijn die cellen opgemaakt?
Ga eens iemand anders vervelen met je nergens op slaande opmerkingenquote:
ik neem aan dat je die tijden er zonder de aanhalingstekens in zet?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, tijdstippen"19:24" en zo. Ook als zodanig opgemaakt (de 2e optie zeg maar, "13:30" in dat venster waar je dat kan kiezen. Als ik dan in de formulebalk kijk staat er "19:24:00" Maar goed, dat moet niet uitmaken natuurlijk, dat is overal zo. Er gaat ook niet echt iets mis of zo, maar die puntjes verschijnen erachter, en als ik naar een ander scherm ga en weer terug, zijn ze weg. En bij Opslaan... blijven ze gewoon staan, en automatisch herberekenen is het ook niet. Ik meen toch dat het iets betekent, maar de Help van Excel is niet erg behulpzaam
Joh, als je niet overweg kunt met Excel is dat niet mijn foutquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens iemand anders vervelen met je nergens op slaande opmerkingen
Nee, maar als je niet leest en maar als een malle in het rond gaat kraaien, is dat WEL jouw foutquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, als je niet overweg kunt met Excel is dat niet mijn fout![]()
Dat is vrij snelquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
klaar met douchen
Anders plaats je je vraag lekker in DIG ipv afhankelijk te zijn van de paar reacties welke je hier kunt krijgenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar als je niet leest en maar als een malle in het rond gaat kraaien, is dat WEL jouw fout
Nou, dat is ook niet nodig natuurlijk. Meestalquote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doe er niet zo lang over, meestal dan![]()
Ja, ondanks het feit dat de markt er dus gewoon niet wasquote:
Ja welterusten hoor, ga maar met iemand anders ruzie maken. Hier heb ik echt geen zin inquote:Op maandag 5 juni 2006 19:31 schreef Stuart het volgende:
Besides, alsof jijzelf zoveel bruikbare informatie geeft, komt op zeg![]()
wát, de Albert Cuijp dicht?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ondanks het feit dat de markt er dus gewoon niet was. De Slegte was open
.
Wie reageerde er nu zo fel? Kom op man, jij laat je kennen omdat ik een grapje maak waar jij blijkbaar niet tegen kunt. Anyway, jij ziet zoiets als ruzie maken, nou, veel succes ermee verderquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja welterusten hoor, ga maar met iemand anders ruzie maken. Hier heb ik echt geen zin in
Wat heb je dan de hele dag gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Ja, en dat ondanks het feit dat er op internet stond dat 'ie open zou zijnquote:
Ik ben gewoon in de stad gebleven, daar was vrijwel alles gewoon openquote:
Apart wel. Ik had niet gedacht dat de winkels open zouden zijn. Dus je heb het wel leuk gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in de stad gebleven, daar was vrijwel alles gewoon open.
ja, ik als Eindhovenaar ook...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en dat ondanks het feit dat er op internet stond dat 'ie open zou zijn. De Amsterdammer die ik sprak vond het ook raar
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart wel. Ik had niet gedacht dat de winkels open zouden zijn. Dus je heb het wel leuk gehad![]()
Ben ik een keer in de gelegenheid naar de markt te gaanquote:
krijg je dat gezeik weerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik een keer in de gelegenheid naar de markt te gaan.
Klinkt wel als een goed geslaagde dag, op de stof voor het stoeltje naquote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Toffe schoenen (dus niet practisch
) gekocht en een zooi boeken, voor elk van de kinderen iets en nog een rokje voor mezelf...
Geen stof voor mijn stoeltje.
was dat rokje voor jezelf?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Toffe schoenen (dus niet practisch
) gekocht en een zooi boeken, voor elk van de kinderen iets en nog een rokje voor mezelf...
Geen stof voor mijn stoeltje.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed geslaagde dag, op de stof voor het stoeltje na![]()
![]()
Alles op zijn tijd natuurlijk hequote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]Er rust schijnbaar geen zegen op mijn stoeltje
.
Ik dacht het nietquote:
ik steek wel een wierook stokje op volgende maandquote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]Er rust schijnbaar geen zegen op mijn stoeltje
.
ik dacht alquote:Op maandag 5 juni 2006 19:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Roze rokjes zijn leuk voor kleine meisjes, niet voor hun moeders
.
Dit jaar zou nog wel leuk zijn, maar da's vast weer te veeleisend...quote:
Verhaal van het maskerquote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik steek wel een wierook stokje op volgende maand![]()
(ken je het verhaal van het masker?)
Waarom moet die schuur platquote:Op maandag 5 juni 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit jaar zou nog wel leuk zijn, maar da's vast weer te veeleisend...
Mijn schuur gaat waarschijnlijk plat, dus ik heb dan geen ruimte meer om 'm weg te zetten tot ik ermee aan de gang kan.
Ik mag dan een beetje gek zijn, ik ben niet volslagen van God los hoorquote:
Oh, wat fout, de Slegtequote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hij is rot (en het levert een behoorlijk stuk tuin opquote:
owh niet dus.. ik moet het nog een keer uitschrijven voor in mijn topic (bruine doos, zie mijn sig).. maar in het kort:quote:
En ik had natuurlijk mijn verse lijst thuis gelatenquote:
Nou, het is de hele week mooi weer hoor, dus dat overdekken is niet nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is rot (en het levert een behoorlijk stuk tuin op). Hoewel ik zo zachtjesaan het idee krijg dat het slimmer is de tuin volledig te overdekken, kunnen we 'm tenminste nog 's gebruiken ook
.
Ik ben voorlopig al tevreden met aankomende vrijdag mooi weer, dan moeten de kinderen op schoolreisje (maar alles extra is natuurlijk mooi meegenomenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is de hele week mooi weer hoor, dus dat overdekken is niet nodig![]()
Dat zou mooi zijn, als het dan erg lekker weer is. Iets van 20 graden ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig al tevreden met aankomende vrijdag mooi weer, dan moeten de kinderen op schoolreisje (maar alles extra is natuurlijk mooi meegenomen). De wind was koud vandaag
.
Een telefoon herken je dus al welquote:Op maandag 5 juni 2006 19:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik had natuurlijk mijn verse lijst thuis gelaten. Met telefonisch overleg zijn we er toch uitgekomen
(ik ben zo handig soms
).
Lekker 'zonder jas' weer en niet te warm iddquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, als het dan erg lekker weer is. Iets van 20 graden ofzo![]()
Veel plezier met GTSTquote:
6 boeken bij de Slegte, 1 bij de Ako, redelijke score dusquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een telefoon herken je dus al wel
Hoeveel kilo boeken had je
Tot latersquote:
Kan je weer een week vooruitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
6 boeken bij de Slegte, 1 bij de Ako, redelijke score dus.
Wat een ongelofelijke l*lquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Bananenschil veroorzaakt ongeluk
boehahaha.. geniaal
best ergquote:Op maandag 5 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Bananenschil veroorzaakt ongeluk
boehahaha.. geniaal
Als ik er voor ga zitten wel idd, maar dat is niet meer zo vaak de laatste tijd... Straks met mooi weer op de schommelbank met een boekjequote:
dat kan nog lang duren danquote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten wel idd, maar dat is niet meer zo vaak de laatste tijd... Straks met mooi weer op de schommelbank met een boekje.
Tegen dan begint het weeral te druppelen vrees ikquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat kan nog lang duren dan
eerst mooi weer, dan tijd hebben/kunnen maken, dan je schommelbank vrij maken, en dan snel je boeken lezen
Het wordt alleen geen mooi weer hequote:Op maandag 5 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten wel idd, maar dat is niet meer zo vaak de laatste tijd... Straks met mooi weer op de schommelbank met een boekje.
Kluun maakt (nu al) een hele goeie kans dé reden te worden dat ik tijd maak, iedereen van mijn schommelbank af trap en op 'non-actief' gaquote:Op maandag 5 juni 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat kan nog lang duren dan
eerst mooi weer, dan tijd hebben/kunnen maken, dan je schommelbank vrij maken, en dan snel je boeken lezen
Wat voor boeken heb je?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Kluun maakt (nu al) een hele goeie kans dé reden te worden dat ik tijd maak, iedereen van mijn schommelbank af trap en op 'non-actief' ga. Maar ik ben nog bezig in drie andere boeken ook
.
Kijk zequote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik denk dat ik zo maar eens tv ga kijken... ben wel moe eigenlijk.
Gekocht, of waar ik in bezig wasquote:
Pinkpop!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik denk dat ik zo maar eens tv ga kijken... ben wel moe eigenlijk.
Gekochtquote:
Ik was bezig in Harry Potter and the goblet of fire, Elfenoorlog van Herbie Brennan en Het leven is wél leuk van Youpquote:
Eigenlijk was het al koudquote:
Dan moet ik gewoon werken... Hoe is het morgenquote:
Weet ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon werken... Hoe is het morgen.
Waarom wel van woensdag en niet van morgenquote:
Werd net op 538 gemeldquote:Op maandag 5 juni 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom wel van woensdag en niet van morgen.
Die zegt 19 maar die liegt dus, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef es70 het volgende:
Het is overigens niet wat Teletekst zegt, 22 graden...![]()
Die van Clancy zijn wel goedquote:Op maandag 5 juni 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was bezig in Harry Potter and the goblet of fire, Elfenoorlog van Herbie Brennan en Het leven is wél leuk van Youp.
Ik heb gekocht: 5 deeltjes van Netforce Explorers (Tom Clancy), 1Lilian Jackson Braun (De kat die... ) en Er komt en vrouw bij de dokter van Kluun.
Oftewel, dat komt jou niet zo goed uitquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zegt 19 maar die liegt dus, dat is wel duidelijk![]()
quote:
Het maakt mij niet uit, ik hoef toch niet te werkenquote:
Wromquote:
Soms is de oplossing zo makkelijkquote:
Ja. Als iemand het niet leuk vind, dan luisteren ze toch gewoon ergens anders naarquote:
quote:
En wat maakt dat zoveel beter dan als ik vragen magquote:
commerciele shit, dj's die denken dat ze leuk, etc.quote:
Veronicaquote:
Stel motherfuckers. Onvoorstelbaar gewoon. Morgenochtend meteen bellenquote:
onbekendere muziek, vrije playlist, meer mijn muziekquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat maakt dat zoveel beter dan als ik vragen mag![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |