ja preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dat met die reverse-dingen
Gisteren tegen 1 uur. Eerst nog even het IFF in Ieper bezochtquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef leonieke het volgende:
Wanneer zijn jullie eigenlijk vertrokken?
Na mijn bericht viel het hier ook wel weer mee eigenlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
valt hier wel mee, of mijn router werkt nu wel eindelijk
graag gedaanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na mijn bericht viel het hier ook wel weer mee eigenlijk![]()
Nee, geen idee want ik heb onbeperktquote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
weet er iemand wat een normaal bedrag is voor 25 GB extra dataverkeer per maand? Er vanuit gaande dat de hosting goed in orde is ect..
Niet helemaal mijn stijl maar het is wel populairquote:
Ja, niets, waarom zou je daar extra voor moeten betalen?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
weet er iemand wat een normaal bedrag is voor 25 GB extra dataverkeer per maand? Er vanuit gaande dat de hosting goed in orde is ect..
T is zo lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn stijl maar het is wel populair![]()
Dat is toch altijd zo?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, niets, waarom zou je daar extra voor moeten betalen?
nou, ik heb op dit moment een pakker 500 mb schijfruimte en 50 gb traffic per maand. Ik ben er in mei tot 60 gb gekomen. Geen probleem verder, maar ik wil wel beschaafd wat meer betalenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, niets, waarom zou je daar extra voor moeten betalen?
Echt niet,quote:
Volgens mij heb ik gewoon onbeperkte traffic hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, ik heb op dit moment een pakker 500 mb schijfruimte en 50 gb traffic per maand. Ik ben er in mei tot 60 gb gekomen. Geen probleem verder, maar ik wil wel beschaafd wat meer betalen![]()
Ik ook, en 80GB ruimte. Maar goed, ik word dan ook gesponsordquote:Op maandag 5 juni 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon onbeperkte traffic hoor
jij wel, ik nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon onbeperkte traffic hoor
da's beter natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, en 80GB ruimte. Maar goed, ik word dan ook gesponsord![]()
Ik heb trouwens een eigen dedicated server![]()
Tijd om over te stappen danquote:
Ikke ookquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh Marc, ik bedoel niet mijn kabel-abbo he.. mijn websites..
Ja, minder dan 10 GBquote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's beter natuurlijkheb jij enig idee hoeveel traffic je doet per maand?
neuh, ik zit prima, snel en alles kan geregeld worden, ik heb geen zin om 4 websites te verhuizen in de maand voordat ik naar Indonesie ga.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen dan
Het zou volgens mij niet al teveel moeten kosten een 25GB extra. Zowel moet je idd wel gaan denken aan overstappen
Joh, ik heb ook niet gekozen voor zoiets uitgebreids, maar alles wordt voor mij betaald dus het zal me verder ook een zorg zijnquote:
aah, dan is het inderdaad geen probleem. Mijn kosten worden trouwens ook gedekt hoor, daar niet vanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, ik heb ook niet gekozen voor zoiets uitgebreids, maar alles wordt voor mij betaald dus het zal me verder ook een zorg zijn
Het wordt verder geregeld door WideXS hier in Hoofddorp![]()
Dat maakt hier in Nederland niet veel meer uit hoor. Ik heb zelfs glasvezel sinds een jaar. Alles is onbeperkt. 1e jaar gratis en vanaf augustus iets van 40 euro per maand of zo.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:17 schreef leonieke het volgende:
Gaat het dan niet over het aantal gig dat je kan downloaden of uploaden per maand via uw provider?
Ah k dan zeg ik niets meerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt hier in Nederland niet veel meer uit hoor. Ik heb zelfs glasvezel sinds een jaar. Alles is onbeperkt. 1e jaar gratis en vanaf augustus iets van 40 euro per maand of zo.
Wat ik bedoelde was voor mijn websites![]()
Dat van mij is geloof ik iets van 250 euro per maandquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat maakt hier in Nederland niet veel meer uit hoor. Ik heb zelfs glasvezel sinds een jaar. Alles is onbeperkt. 1e jaar gratis en vanaf augustus iets van 40 euro per maand of zo.
Wat ik bedoelde was voor mijn websites![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef leonieke het volgende:
Dat is mijn abonnement bv
http://www.telenet.be/nl/(...)xpressnet/index.page
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |