Heyquote:
Je zou bellenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey
Ik ben pas écht wakker geworden om 11.30u![]()
Had geen zin meer zeker om te zeggen dat ik barstende koppijn had en nog in mijn pyjama zat?
Ik heb zaterdagnamiddag wel goed rondgekeken in Ieper hoorNiet gevonden
We zijn zelfs naar de kathedraal enzo geweest, twee uur daar rondgelopen. Niet gevonden
![]()
Voor 11uquote:Op maandag 5 juni 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou bellen
ik was wel in de buurt hoor
[afbeelding]
Nee, ik was druk met het bordjequote:Op maandag 5 juni 2006 14:16 schreef leonieke het volgende:
Heb je in Wevelgem naar mijn tante geroepen?
quote:
Had eigelijk wel gekund jaquote:
Heel goedquote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, terug van het klussen in de tuin
Ja, het is best weer lekker weer, maar geloof me, het wordt alleen nog maar beterquote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is wel goed weer om verder niets te doen eigenlijk![]()
Heerlijk, lekker buiten zitten en een biertje drinkenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, het wordt goed weer idd.. hopelijk vooral in het weekeinde
juistemquote:Op maandag 5 juni 2006 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker buiten zitten en een biertje drinken![]()
Ik geloof dat je geloofD met een T schrijftquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is iig wel té snel leeggegaan naar mijn zin. Wat iemand wel of niet geloofd interesseert me geen hol
.
Dat is altijd leuk met het mooiere weerquote:
Leuk wel, onder een kloon posten met zo'n constructieve opmerkingquote:Op maandag 5 juni 2006 15:33 schreef Mr_Ban het volgende:
[..]
Ik geloof dat je geloofD met een T schrijft![]()
van wie bij jij de kut-kloonquote:Op maandag 5 juni 2006 15:33 schreef Mr_Ban het volgende:
[..]
Ik geloof dat je geloofD met een T schrijft![]()
zeker weten. Helaas kan ik geen stoeltje reserveren op de Markt in Eindhoven, maar gezellig gaat het wel worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk met het mooiere weer![]()
17 uur na dato lekker spannent jaquote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk wel, onder een kloon posten met zo'n constructieve opmerking![]()
Ja, een glas pak ik ook nagenoeg nooitquote:Op maandag 5 juni 2006 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uit de fles.. glas is teveel moeite
En dan nog teruglezenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk wel, onder een kloon posten met zo'n constructieve opmerking![]()
ik ook niet, dan had ik wel een betere kloon aangemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan nog teruglezen
Ik was het niet hoor!
Joh, het boeit eigenlijk niet wie het is. Het voegt toch niets toequote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan nog teruglezen
Ik was het niet hoor!
Precies, en bier slaat altijd sneller dood in een glas ookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
idd, al die moeite, wat vies is moet ook nog schoon worden en zo
dat is wel duidelijk na 1 postquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, het boeit eigenlijk niet wie het is. Het voegt toch niets toe![]()
drankmisbruikquote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, en bier slaat altijd sneller dood in een glas ook![]()
Bij mij is het sowieso al op voordat zoiets gebeurdquote:
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dan nog teruglezen
Ik was het niet hoor!
da's maar goed oookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het sowieso al op voordat zoiets gebeurd![]()
Waarvoorquote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me dood, maar ik moet eigenlijk best hard studeren
aah, dat met die reverse-dingenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me dood, maar ik moet eigenlijk best hard studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |