Heb ik nietquote:
Dan mail je ze maarquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb ik niet
iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
Jaquote:
Hoi VMquote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
dat moeten wij vinden, niet jijquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heb ik niet
iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
Echt niet?quote:
Dat klinkt op zich wel heel erg goedquote:Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat ik wil? Pannenkoeken of wafels ofzo![]()
Gelukkig heb ik wat medestandersquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weer mensen aan het lastigvallen op msn of via mail ja?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef leonieke het volgende:
Ja qu ik vind dat wij dat moeten bepalen hoor![]()
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef MutZ het volgende:
Ik (Glacier) meld me ook maar eens even in deze SC
* Glacier is benieuwd naar de reacties, gezien zijn eigen signature
http://www.actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&start=&topic=2695#42752quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
tuurlijk had ik die gezienquote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eten![]()
En post met jouw eigen account trut![]()
Niet als dit weer Glacier isquote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
tuurlijk had ik die gezien
Maar dit is m'n eigen account
Dit was MutZ dusquote:
ik ben er niet hoorquote:
Ja, het is op zich wel een beetje laat alquote:
Alles goed? geen spectaculair nieuws? Geen gewoon nieuws?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel een beetje laat alHoi Leonieke
![]()
![]()
Ja, alles wel prima hier en helaas geen leuk of gewoon niews te melden? Et toiquote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alles goed? geen spectaculair nieuws? Geen gewoon nieuws?
Gewoon, hetzelfde...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alles wel prima hier en helaas geen leuk of gewoon niews te melden? Et toi![]()
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon, hetzelfde...
Maar we kunnen misschien uitvinden zodat heel de lounge op zijn kop staat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |