abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38553619
leonieke
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 11:20:48 #152
61183 leonieke
Dan toch?
  maandag 5 juni 2006 @ 11:21:25 #153
149881 Tjedemich
Misschien wel rijk?
pi_38553647
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik was helemaal niet geschrokken
Dan weet ik dat ook weer.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:22:54 #154
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38553674
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ga jij eens je foto's uploaden
Heb ik niet

iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38553730
Goedemorgen!
Ook leeg
pi_38553768
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

Heb ik niet

iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
Dan mail je ze maar
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38553776
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:20 schreef leonieke het volgende:
Mutz
Alles goed meid?
Ja
Glacier is hier, dus wat wil je
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38553787
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
Hoi VM
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38553790
kwartet
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 11:29:37 #160
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38553800
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:28 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ja
Glacier is hier, dus wat wil je
Wat ik wil? Pannenkoeken of wafels ofzo
  maandag 5 juni 2006 @ 11:29:40 #161
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38553802
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
hoi
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 11:29:54 #162
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38553808
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef MutZ het volgende:
kwartet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 11:30:18 #163
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38553816
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:28 schreef MutZ het volgende:

[..]

Dan mail je ze maar
Nee
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 11:30:28 #164
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38553822
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef MutZ het volgende:
kwartet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 11:30:37 #165
149881 Tjedemich
Misschien wel rijk?
pi_38553825
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
Hoi!
  maandag 5 juni 2006 @ 11:31:38 #166
61183 leonieke
Dan toch?
  maandag 5 juni 2006 @ 11:31:51 #167
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_38553860
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:

[..]

Heb ik niet

iig geen foto's die voor publicatie geschikt zijn
dat moeten wij vinden, niet jij
pi_38553864
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

Nee
Echt niet?
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38553905
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat ik wil? Pannenkoeken of wafels ofzo
Dat klinkt op zich wel heel erg goed
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 11:34:11 #170
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38553913
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:33 schreef MutZ het volgende:

[..]

Dat klinkt op zich wel heel erg goed
Ik vond het ook een goede keuze ja
pi_38553986
Goh, eigenlijk heb ik niet eens wat te melden
Ook leeg
pi_38554107
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:31 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

dat moeten wij vinden, niet jij
Gelukkig heb ik wat medestanders
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 11:46:48 #173
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38554218
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:41 schreef MutZ het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik wat medestanders
Weer mensen aan het lastigvallen op msn of via mail ja?
pi_38554250
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

Weer mensen aan het lastigvallen op msn of via mail ja?
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 11:55:18 #175
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38554441
Smorgens
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 5 juni 2006 @ 12:03:19 #176
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38554638
Ja qu ik vind dat wij dat moeten bepalen hoor
  maandag 5 juni 2006 @ 12:04:04 #177
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38555039
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef leonieke het volgende:
Ja qu ik vind dat wij dat moeten bepalen hoor
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38555084
Ik (Glacier) meld me ook maar eens even in deze SC

* Glacier is benieuwd naar de reacties, gezien zijn eigen signature
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 12:24:01 #180
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38555222
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:18 schreef MutZ het volgende:
Ik (Glacier) meld me ook maar eens even in deze SC

* Glacier is benieuwd naar de reacties, gezien zijn eigen signature
had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 12:24:12 #181
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38555229
Ik ga eten

En post met jouw eigen account trut
  maandag 5 juni 2006 @ 12:24:55 #182
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38555252
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:

[..]

had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
http://www.actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&start=&topic=2695#42752

die dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38555365
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:

[..]

had je die reactie van mij niet gezien op het actionradio forum?
tuurlijk had ik die gezien
Maar dit is m'n eigen account
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38555371
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eten

En post met jouw eigen account trut
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 12:32:32 #185
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38555440
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef MutZ het volgende:

[..]

tuurlijk had ik die gezien
Maar dit is m'n eigen account
Niet als dit weer Glacier is
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 5 juni 2006 @ 12:34:40 #186
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38555491
Naar Amsterdam
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38555859
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:32 schreef qu63 het volgende:

[..]

Niet als dit weer Glacier is
Dit was MutZ dus
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_38555866
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:34 schreef qu63 het volgende:
Naar Amsterdam
ik ben er niet hoor
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 5 juni 2006 @ 13:07:16 #189
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38556537
Morning
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 13:24:15 #191
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38556726
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:16 schreef Stuart het volgende:
Morning
Het is al bijna avond

Maar hoi
pi_38556785
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:24 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het is al bijna avond

Maar hoi
Ja, het is op zich wel een beetje laat al Hoi Leonieke
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 13:30:07 #193
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38556872
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, het is op zich wel een beetje laat al Hoi Leonieke
Alles goed? geen spectaculair nieuws? Geen gewoon nieuws?
pi_38556914
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef leonieke het volgende:

[..]

Alles goed? geen spectaculair nieuws? Geen gewoon nieuws?
Ja, alles wel prima hier en helaas geen leuk of gewoon niews te melden? Et toi
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 13:34:57 #195
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38556994
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, alles wel prima hier en helaas geen leuk of gewoon niews te melden? Et toi
Gewoon, hetzelfde...
Maar we kunnen misschien uitvinden zodat heel de lounge op zijn kop staat?
pi_38557048
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:34 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gewoon, hetzelfde...
Maar we kunnen misschien uitvinden zodat heel de lounge op zijn kop staat?
Dat zou wel leuk zijn
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 13:47:41 #197
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38557300
Ja hoi

nuecken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38557353
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi

nuecken?
ben jij stiekem qu?
pi_38557357
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi

nuecken?
Hey Flash
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 5 juni 2006 @ 13:55:08 #200
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38557531
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ben jij stiekem qu?
Nee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')