quote:
Ja, ontken het maar, nu de fles leeg is. Dat geloofd niemand meer natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik en een hele fles leegdrinken. Cola misschien, maar sterke drank
.
Hij is iig wel té snel leeggegaan naar mijn zinquote:Op zondag 4 juni 2006 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ontken het maar, nu de fles leeg is. Dat geloofd niemand meer natuurlijk![]()
En dát is de enige juiste instelling. Héél goedquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is iig wel té snel leeggegaan naar mijn zin. Wat iemand wel of niet geloofd interesseert me geen hol
.
Joepiequote:
Nu nog even in de praktijk brengenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dát is de enige juiste instelling. Héél goed![]()
De enige die dat kan doen ben jijzelf. Gewoon, elke dag proberen en het zal vast wel een keer lukken. Eventuallyquote:
Uiteindelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De enige die dat kan doen ben jijzelf. Gewoon, elke dag proberen en het zal vast wel een keer lukken. Eventually![]()
ik ben nog vrij morgenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt nog maar een biertje. Er gebeurd hier helaas niet veel meer. Met wie ga je morgen eigenlijk naar Amsterdam toe Es![]()
Ja, en ik ben vrij zolang ik wilquote:
Me, myself and I. Ik heb nog niemand horen roepen dat 'ie graag met me de markt over wil slenteren (ja Nina, maar die blijft maar lekker thuis).quote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt nog maar een biertje. Er gebeurd hier helaas niet veel meer. Met wie ga je morgen eigenlijk naar Amsterdam toe Es![]()
Jij moest naar de Makro tochquote:
Wow, dat je zoiets dan toch leuk vind om te gaan doen alleen. Dat vind ik best knapquote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Me, myself and I. Ik heb nog niemand horen roepen dat 'ie graag met me de markt over wil slenteren (ja Nina, maar die blijft maar lekker thuis).
Dat kon ja, maar het wordt donderdag, dan ben ik toch al in de buurtquote:
Ik vind er niks knaps aan eigenlijk... Als ik moet wachten tot er iemand mee wil zit ik met Sint Juttemis nog thuisquote:Op zondag 4 juni 2006 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat je zoiets dan toch leuk vind om te gaan doen alleen. Dat vind ik best knap![]()
Ja, alleen weggaan is in zo'n geval nog altijd beter dan niets ondernemen, das waarquote:Op zondag 4 juni 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind er niks knaps aan eigenlijk... Als ik moet wachten tot er iemand mee wil zit ik met Sint Juttemis nog thuis. En ik wil gewoon WEG, dan maar alleen dus
.
Het is in ieder geval te verkiezen boven thuis zitten en me steeds kl*teriger te gaan voelen iggquote:Op zondag 4 juni 2006 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen weggaan is in zo'n geval nog altijd beter dan niets ondernemen, das waar![]()
hoe laat wil je gaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind er niks knaps aan eigenlijk... Als ik moet wachten tot er iemand mee wil zit ik met Sint Juttemis nog thuis. En ik wil gewoon WEG, dan maar alleen dus
.
Markt begint om 11 uur, ik denk dat ik rond die tijd zo'n beetje weggaquote:
Ali B.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef es70 het volgende:
Zou je hart zich niet vullen met vuur
Van de eeuwige schaamte bevrijd
Keek je niet meer benauwd naar de klok aan de muur
Kwam je los uit de greep van de tijd
Zouden zorgen niet langer je leven bepalen
En had je voor angst geen ontzag
Was je held of heldin van je eigen verhalen
Al was het dan maar voor een dag
Zou de toekomst niet langer je denken beheersen
En leefde je voor het moment
Met een luisterend oor voor het kind in jezelf
Zou je eindelijk weer zijn wie je bent
das wel vroeg voor mijquote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Markt begint om 11 uur, ik denk dat ik rond die tijd zo'n beetje wegga.
Niks Ali B.quote:
quote:
ik moet hier dan om half 11 weg, half 10 opstaan, en dan heb ik waarschijnlijk nog kut geslapen ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Rond half 12/12 uur in de stad vind je vroeg
.
Ik denk niet dat ik veel beter zal slapenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet hier dan om half 11 weg, half 10 opstaan, en dan heb ik waarschijnlijk nog kut geslapen ook
jij ookquote:Op zondag 4 juni 2006 23:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel beter zal slapen. Je hebt mail
.
En gezien, ik merk het vanzelf danquote:
We gaan zowiezo niet samen naar Amsterdamquote:Op zondag 4 juni 2006 23:43 schreef Stuart het volgende:
Gezellig, de duifjes gaan misschien wel samen naar Amsterdam![]()
dat wel, maar niet tegelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan zowiezo niet samen naar Amsterdam.
Daarentegen kun je elkaar daar wel tegenkomen conform gemaakte afspraak enzoquote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan zowiezo niet samen naar Amsterdam.
quote:
Da's inderdaad wél mogelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarentegen kun je elkaar daar wel tegenkomen conform gemaakte afspraak enzo![]()
Nou, in dat geval wensen in jullie samen veel plezier toe in Amsterdamquote:
okquote:Op zondag 4 juni 2006 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kunt niet samen gaan als je niet vanaf een gezamelijk punt start
.
Bedankt. 'T is alleen nog de vraag of we elkaar idd zullen treffen, dus wellicht iets voorbarigquote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, in dat geval wensen in jullie samen veel plezier toe in Amsterdam![]()
Geen speld tussen te krijgenquote:
Ja, maar dat is met alles. Zo kan het openbaar vervoer morgen wel ontregeld zijn, een ramp zich voordoen of wat dan ook. Hoe dan ook, we gaan in deze uit van het positieve en als ik het niet zou zeggen ben ik weer de chagerijnquote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Bedankt. 'T is alleen nog de vraag of we elkaar idd zullen treffen, dus wellicht iets voorbarig.
Dat zou allemaal kunnen, en het zou ook kunnen dat we geen vaste afspraak hebben maar gewoon 'wel zien'.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met alles. Zo kan het openbaar vervoer morgen wel ontregeld zijn, een ramp zich voordoen of wat dan ook. Hoe dan ook, we gaan in deze uit van het positieve en als ik het niet zou zeggen ben ik weer de chagerijn
Hahahaha. En nu bier![]()
En zo is het inmiddels alweer maandag gewordenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou allemaal kunnen, en het zou ook kunnen dat we geen vaste afspraak hebben maar gewoon 'wel zien'.
Proost.
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo is het inmiddels alweer maandag geworden![]()
Nope, een bonuszondagquote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo is het inmiddels alweer maandag geworden![]()
Oooh, zo zie ik dat absoluut niet eigenlijk. Voor mij is het morgen gewoon maandagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |