Mja, hoe het is, is het. Het gaat om vrijwillig en gratis aangeboden hulp, en dan geldt GRAAG of helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, die mensen kloppen zichzelf graag op de borst, en willen zeker niet toegeven afhankelijk te zijn van anderen. Dit is na de tsunami trouwens wel veranderd, want binnen 12 uur stonden er al Singaporezen op het vliegveld. Ik vermoed dat dit toch een foutje is geweest ergens.
daar geldt hetzelfde: "wij kunnen het zelf wel aan"... face it, geen enkel land ter wereld kan zoiets zelf.. zelfs Noord-Korea niet, maar daarvan weten we pas maanden later dat er wat gebeurd is.. da's een ander verhaal.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.
'Onze' mensen waren niet gelijk welkom
alles eerst ZELF willen doenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.
'Onze' mensen waren niet gelijk welkom
Toestemming is de Nederlandse interpretatie. Ik vermoed gewoon dat er wat medicijnen uitgeklaard moetsten worden. Lijkt me wel handig dat je dit tevoren even doorgeeft aan de overheid zodat de immigratie/douane ingelicht kan worden. Daar zal het wel ergens fout gegaan zijn. Nederlanders hebben over het algemeen zoiets van "als we komen, mogen we vast zo doorlopen" en dat kan helaas ook niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, hoe het is, is het. Het gaat om vrijwillig en gratis aangeboden hulp, en dan geldt GRAAG of helemaal niet.
Toestemming..da's lef hoor
Mwoa die treinramp bij Ryongchon hadden we toen binnen 2 dagen wel in de smiezen hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar geldt hetzelfde: "wij kunnen het zelf wel aan"... face it, geen enkel land ter wereld kan zoiets zelf.. zelfs Noord-Korea niet, maar daarvan weten we pas maanden later dat er wat gebeurd is.. da's een ander verhaal.
volgens mij was dat een toevalletje, en we hebben er na het eerste bericht vrijwel niets meer van gehoord.. toch? Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa die treinramp bij Ryongchon hadden we toen binnen 2 dagen wel in de smiezen hoor
Nee klopt. Wat was het? 3000 doden of zo? Wel Major voor een treinramp iigquote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij was dat een toevalletje, en we hebben er na het eerste bericht vrijwel niets meer van gehoord.. toch? Ik niet in ieder geval.
geen idee hoeveel slachtoffers, zal ook nooit bekend worden natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Wat was het? 3000 doden of zo? Wel Major voor een treinramp iig
http://www.globalsecurity(...)n-imagery_comp01.htmquote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee hoeveel slachtoffers, zal ook nooit bekend worden natuurlijk.![]()
Ook een stelletje hersenloze idioten daar hoorquote:Shortly after the accident the North Korean government cut telephone lines to the rest of the world (an action correspondents attributed either to a desire to inhibit foreign reporting or to prevent their own population from learning unfavourable news about the accident).
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.globalsecurity(...)n-imagery_comp01.htm
er is daar toch ook een complete woonwijk met de grond gelijk gemaakt geworden geweest
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, alle lijnen platleggen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een stelletje hersenloze idioten daar hoor
Veel plezier en tot later misschien Indaquote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens tv kijken, heb een zere nek
Het zou alleen maar teleurstellen als ze niet zouden winnenquote:
jaquote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou alleen maar teleurstellen als ze niet zouden winnen![]()
Gelijk heb jequote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook flink een boel, om een biertje voor te gaan halen
Dat was dus Jong Oranje. Dat boeit mij overigens in het geheel nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
Toch niet weer voetbah...
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was dus Jong Oranje. Dat boeit mij overigens in het geheel niet![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ontdekt dat Pat WK toiletpapier heeft aangeschaft
.
Dat vind ik eigenlijk wel heel erg triestquote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Erg leuk jaquote:
oranjepapier?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Het scheen niet duurder te zijn dan hetgeen we normaal gebruik, da's dan weer een klein pluspuntjequote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel heel erg triest![]()
ok, duidelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Ik gebruik papier met een oranje puppie dat met een oranje bal speelt, tof
.
Ik vind voetbal leuk maar al die prullaria en dat alles opeens oranje moet zijn vind ik belachelijk, van oranje schijtpapier en oranje scheerschuim tot oranje wasmachinesquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Ik gebruik papier met een oranje puppie dat met een oranje bal speelt, tof
.
Dat moest er dan nog eens bijkomenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Het scheen niet duurder te zijn dan hetgeen we normaal gebruik, da's dan weer een klein pluspuntje.
Er zullen er inderdaad genoeg zijn die er zo over denkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat veel mensen graag hun reet afvegen aan het WK
Ik spoel het hele WK door de plee, met het hondje erbijquote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat veel mensen graag hun reet afvegen aan het WK
*meld*quote:Op zondag 4 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zullen er inderdaad genoeg zijn die er zo over denken![]()
Een hele fles leeggedronken, alleen en in één avondquote:
Ik en een hele fles leegdrinkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hele fles leeggedronken, alleen en in één avond![]()
Niet zo vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |