abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2006 @ 20:58:41 #201
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38540581
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jong Oranje speelt
Ja .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 4 juni 2006 @ 20:58:45 #202
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38540583
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jong Oranje speelt
EK finale
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38540597
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
HUNTELAAR
Ik neem aan een doelpunt
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 20:59:23 #204
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38540602
net als in 88

de finale winnen van de ploeg waar je in de groepsfase van verloor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38540605
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

EK finale
Ja, voor kinderen inderdaad
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 20:59:48 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38540620
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik neem aan een doelpunt
jazeker

waar wordt het uitgezonden???
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38540628
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
net als in 88

de finale winnen van de ploeg waar je in de groepsfase van verloor
Dat EK zie ik toch wel anders dan dit kleuter EK
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38540677
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:57 schreef es70 het volgende:

[..]

Je zit te wat . Ik dacht dat jij netjes was .
kut is best netjes toch?
  zondag 4 juni 2006 @ 21:01:06 #209
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38540680
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

jazeker

waar wordt het uitgezonden???
Talpa .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 4 juni 2006 @ 21:01:52 #210
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38540714
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

kut is best netjes toch?
Niet voor jou, jij dient te kl*ten .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38540848
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:01 schreef es70 het volgende:

[..]

Niet voor jou, jij dient te kl*ten .
ooh, je hebt gelijk.. ik was behoorlijk aan het kloten
pi_38540874
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 21:07:28 #213
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38540891
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:01 schreef es70 het volgende:

[..]

Talpa .
ik kijk wel teletekst
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38540958
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:01 schreef es70 het volgende:

[..]

Talpa .
daarom kon ik het niet vinden
  zondag 4 juni 2006 @ 21:09:04 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38540967
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Stuart het volgende:
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 4 juni 2006 @ 21:09:49 #216
18653 crew  D.
pi_38540996
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:56 schreef marcb1974 het volgende:




22222





tot na middennacht
Daar drink ik een biertje op
pi_38541008
hmm.. mijn import loopt vast bij id 62.... echter is dat gewoon een int-veld..
pi_38541021
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
zit er een tijdsslot op?
  zondag 4 juni 2006 @ 21:10:32 #219
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38541028
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Stuart het volgende:
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38541045
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
Bij mij is de bar al open
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38541051
1
2
INSERT INTO `kamus_import` 
(id,nederlands,indonesisch) VALUES ('','a priori','apriori');


waarom zou dit niet werken?

=edit: layout verkloter =
pi_38541059
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is .
En gelijk heb je meid
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 21:11:50 #223
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38541066
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:

[ code verwijderd ]

waarom zou dit niet werken?
Ik heb werkelijk geen flauw idee .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38541089
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen flauw idee .
zijn we net zo ver
pi_38541094
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:

[ code verwijderd ]

waarom zou dit niet werken?

=edit: layout verkloter =
Zit geen fout in wat ik zo kan zien
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 21:12:50 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38541100
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is .


Klinkt als

Zin in een neut
geen smoes
en ook geen zin om een smoes te bedenken

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 4 juni 2006 @ 21:13:08 #227
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38541119
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

En gelijk heb je meid
Damn, ik moet toch eens zuiniger gaan worden met mijn goeie ideetjes, straks zijn ze op voor de rest van het jaar .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38541152
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:

[..]

Damn, ik moet toch eens zuiniger gaan worden met mijn goeie ideetjes, straks zijn ze op voor de rest van het jaar .
Misschien heb je wel iets in te halen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38541163
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zit geen fout in wat ik zo kan zien
nee, precies..

kansloos dit.. ben al een dag bezig met programmeren, dan wil dit uiteraard niet lukken..
  zondag 4 juni 2006 @ 21:15:06 #230
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38541177
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



Klinkt als

Zin in een neut
geen smoes
en ook geen zin om een smoes te bedenken

Ik vind het een hartstikke mooie smoes, tenslotte is een tram een stuk harder dan ik en heb ik weleens de neiging domme dingen te doen...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38541227
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

nee, precies..

kansloos dit.. ben al een dag bezig met programmeren, dan wil dit uiteraard niet lukken..
Kan me je frustratie goed voorstellen. Staan de collaties wel goed (utf8)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 21:17:26 #232
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38541247
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef Stuart het volgende:

[..]

Misschien heb je wel iets in te halen
Nee, dat geloof ik niet...
Ik zit op een redelijk gemiddelde van 1 goed idee per dag, en dit is volgens mij zelfs al de tweede van vandaag (beetje jammer dat mijn geheugen niet meewerkt, ik heb namelijk al geen flauw idee meer wat de eerste was ).
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_38541278
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet...
Ik zit op een redelijk gemiddelde van 1 goed idee per dag, en dit is volgens mij zelfs al de tweede van vandaag (beetje jammer dat mijn geheugen niet meewerkt, ik heb namelijk al geen flauw idee meer wat de eerste was ).
Ach, het zal ook wel niet belangrijk zijn geweest. Drink nou maar gewoon lekker je drankje
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38541324
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

Kan me je frustratie goed voorstellen. Staan de collaties wel goed (utf8)
ja, zelfs daar ben ik in aan het kijken.. toch lijkt het alsof ie struikelt over ( of ) in combinatie met een ' of zo..
  zondag 4 juni 2006 @ 21:20:25 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_38541350
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is .
mijn ene fles is al leeg
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_38541389
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ja, zelfs daar ben ik in aan het kijken.. toch lijkt het alsof ie struikelt over ( of ) in combinatie met een ' of zo..
Vreemd hoor. Wat is de foutmelding welke je krijgt dan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 21:21:46 #237
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_38541390
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:20 schreef qu63 het volgende:

[..]

mijn ene fles is al leeg
Ik heb ook nog maar een klein laagje .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 4 juni 2006 @ 21:21:54 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38541395
quote:
Een operatieteam van het Amsterdamse
AMC is vertrokken naar Yogyakarta op
Java.Het lost daar chirurgen af van de
Isala Klinieken uit Zwolle.

Het team van het AMC gaat zich vooral
richten op patiënten met gecompliceerde
breuken.De verwachting is dat ze in de
vijf dagen dat ze in Yogyakarta blijven
dagelijks tien slachtoffers van de
aardbeving opereren.

De Indonesische autoriteiten gaven pas
zaterdag toestemming voor de komst van
het team.
Er gaan onder anderen twee
verpleegkundigen met een Indonesische
achtergrond mee,die allebei ook de
Indonesische taal spreken.
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38541407
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Vreemd hoor. Wat is de foutmelding welke je krijgt dan
niets, hij loopt gewoon vast.. ik krijg steeds een 'sleep' te zien Was het maar een foutmelding.
pi_38541447
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
Ja, heel typisch helaas
pi_38541449
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

niets, hij loopt gewoon vast.. ik krijg steeds een 'sleep' te zien Was het maar een foutmelding.
Dat is helemaal vaag. Tenzij je een kuthost zou hebben zoals Lycos bijvoorbeeld, dan snap ik het wel
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38541480
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is helemaal vaag. Tenzij je een kuthost zou hebben zoals Lycos bijvoorbeeld, dan snap ik het wel
nee, dat is het ook niet
  zondag 4 juni 2006 @ 21:26:00 #244
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38541528
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ja, heel typisch helaas
Leuk he? Onafhankelijk zijn. Jullie wilden het zelf

Veel plezier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38541538
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
whatever.. morgen weer een dag.. ik ga stoppen met proberen
Dat is misschien wel het beste. Het werkt nu toch alleen nog maar meer frustrerend
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 juni 2006 @ 21:26:21 #246
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_38541540
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
whatever.. morgen weer een dag.. ik ga stoppen met proberen
Ga je straks mee de bar in?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_38541642
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Leuk he? Onafhankelijk zijn. Jullie wilden het zelf

Veel plezier
Nah, die mensen kloppen zichzelf graag op de borst, en willen zeker niet toegeven afhankelijk te zijn van anderen. Dit is na de tsunami trouwens wel veranderd, want binnen 12 uur stonden er al Singaporezen op het vliegveld. Ik vermoed dat dit toch een foutje is geweest ergens.
pi_38541654
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga je straks mee de bar in?
prima
pi_38541668
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is misschien wel het beste. Het werkt nu toch alleen nog maar meer frustrerend
ja, precies..
  Moderator zondag 4 juni 2006 @ 21:28:34 #250
18653 crew  D.
pi_38541672
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.
'Onze' mensen waren niet gelijk welkom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')