Jaquote:
Dat EK zie ik toch wel anders dan dit kleuter EKquote:Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
net als in 88
de finale winnen van de ploeg waar je in de groepsfase van verloor
kut is best netjes toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zit te wat. Ik dacht dat jij netjes was
.
Talpaquote:
Niet voor jou, jij dient te kl*tenquote:
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer openquote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Stuart het volgende:
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk![]()
zit er een tijdsslot op?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg isquote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Stuart het volgende:
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk![]()
Bij mij is de bar al openquote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
| 1 2 | (id,nederlands,indonesisch) VALUES ('','a priori','apriori'); |
En gelijk heb je meidquote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is.
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[ code verwijderd ]
waarom zou dit niet werken?
Zit geen fout in wat ik zo kan zienquote:Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[ code verwijderd ]
waarom zou dit niet werken?
=edit: layout verkloter =
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is.
Damn, ik moet toch eens zuiniger gaan worden met mijn goeie ideetjes, straks zijn ze op voor de rest van het jaarquote:
Misschien heb je wel iets in te halenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn, ik moet toch eens zuiniger gaan worden met mijn goeie ideetjes, straks zijn ze op voor de rest van het jaar.
nee, precies..quote:
Ik vind het een hartstikke mooie smoes, tenslotte is een tram een stuk harder dan ik en heb ik weleens de neiging domme dingen te doen...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als
Zin in een neut
geen smoes
en ook geen zin om een smoes te bedenken
Kan me je frustratie goed voorstellen. Staan de collaties wel goedquote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, precies..
kansloos dit.. ben al een dag bezig met programmeren, dan wil dit uiteraard niet lukken..
Nee, dat geloof ik niet...quote:
Ach, het zal ook wel niet belangrijk zijn geweest. Drink nou maar gewoon lekker je drankjequote:Op zondag 4 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet...
Ik zit op een redelijk gemiddelde van 1 goed idee per dag, en dit is volgens mij zelfs al de tweede van vandaag (beetje jammer dat mijn geheugen niet meewerkt, ik heb namelijk al geen flauw idee meer wat de eerste was).
ja, zelfs daar ben ik in aan het kijken.. toch lijkt het alsof ie struikelt over ( of ) in combinatie met een ' of zo..quote:Op zondag 4 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me je frustratie goed voorstellen. Staan de collaties wel goed(utf8)
mijn ene fles is al leegquote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Wat is de foutmelding welke je krijgt danquote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, zelfs daar ben ik in aan het kijken.. toch lijkt het alsof ie struikelt over ( of ) in combinatie met een ' of zo..
Ik heb ook nog maar een klein laagjequote:
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpenquote:Een operatieteam van het Amsterdamse
AMC is vertrokken naar Yogyakarta op
Java.Het lost daar chirurgen af van de
Isala Klinieken uit Zwolle.
Het team van het AMC gaat zich vooral
richten op patiënten met gecompliceerde
breuken.De verwachting is dat ze in de
vijf dagen dat ze in Yogyakarta blijven
dagelijks tien slachtoffers van de
aardbeving opereren.
De Indonesische autoriteiten gaven pas
zaterdag toestemming voor de komst van
het team. Er gaan onder anderen twee
verpleegkundigen met een Indonesische
achtergrond mee,die allebei ook de
Indonesische taal spreken.
niets, hij loopt gewoon vast.. ik krijg steeds een 'sleep' te zienquote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Wat is de foutmelding welke je krijgt dan![]()
Ja, heel typisch helaasquote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
Dat is helemaal vaag. Tenzij je een kuthost zou hebben zoals Lycos bijvoorbeeld, dan snap ik het welquote:Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets, hij loopt gewoon vast.. ik krijg steeds een 'sleep' te zienWas het maar een foutmelding.
nee, dat is het ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal vaag. Tenzij je een kuthost zou hebben zoals Lycos bijvoorbeeld, dan snap ik het wel![]()
Leuk he? Onafhankelijk zijn. Jullie wilden het zelfquote:
Dat is misschien wel het beste. Het werkt nu toch alleen nog maar meer frustrerendquote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
whatever.. morgen weer een dag.. ik ga stoppen met proberen
Ga je straks mee de bar in?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
whatever.. morgen weer een dag.. ik ga stoppen met proberen
Nah, die mensen kloppen zichzelf graag op de borst, en willen zeker niet toegeven afhankelijk te zijn van anderen. Dit is na de tsunami trouwens wel veranderd, want binnen 12 uur stonden er al Singaporezen op het vliegveld. Ik vermoed dat dit toch een foutje is geweest ergens.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk he? Onafhankelijk zijn. Jullie wilden het zelf
Veel plezier
ja, precies..quote:Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het beste. Het werkt nu toch alleen nog maar meer frustrerend![]()
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |