Ja okee, jij duikt eerst even op de goeie DNS-server om te zien of klikken zinvol isquote:
uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, jij duikt eerst even op de goeie DNS-server om te zien of klikken zinvol is
Je bent bekend met forward lookup zones en dat soort shit?quote:
Is er nog wat leuks vanavond?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me eigenlijk. Misschien moet ik maar TV kijken ofzo![]()
neuhquote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent bekend met forward lookup zones en dat soort shit?
quote:
Niet echt veel bijzonders eigenlijk. Nou ja, ik blijf maar hier dan ofzoquote:
Arme jijquote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee okee
Ik heb daar dinsdagochtend examen over
Ik ben over een post of 8 weg tot 00:01quote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt veel bijzonders eigenlijk. Nou ja, ik blijf maar hier dan ofzo![]()
succes danquote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee okee
Ik heb daar dinsdagochtend examen over
Ik ga niet weg. Ben overigens al over de 222 heen. Oh well, zo gaat datquote:Op zondag 4 juni 2006 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben over een post of 8 weg tot 00:01
Dus kan je weer lekker en veilig posten
niet veel op tv, zomerseizoen he..quote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt veel bijzonders eigenlijk. Nou ja, ik blijf maar hier dan ofzo![]()
Ik zit dan precies op 22222 posts in totaal, mooi aantal om ermee te kappenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet weg. Ben overigens al over de 222 heen. Oh well, zo gaat dat![]()
Nope, ik heb er ook geenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik de laatste Nederlander zonder een eigen forum?
Dat is wel extreem stoer dan zo'n aantalquote:Op zondag 4 juni 2006 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit dan precies op 22222 posts in totaal, mooi aantal om ermee te kappen
Je hoeft ook niet weg, doe waar je zin in hebt of waar je geen zin in hebt
Ik nietquote:
Ik niet, en bovendien heb ik net nog ff gechecked en ik ben nog steeds geen manquote:
mooier aantal idd.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit dan precies op 22222 posts in totaal, mooi aantal om ermee te kappen
Je hoeft ook niet weg, doe waar je zin in hebt of waar je geen zin in hebt
Ik geloof het pas als ik het ZELF gechecked hebquote:Op zondag 4 juni 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, en bovendien heb ik net nog ff gechecked en ik ben nog steeds geen man.
ik ga er niet op klikkenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
Nou ja, www.palingmeissie.nl is vast nog wel vrij
Ik lust geeneens palingquote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
Nou ja, www.palingmeissie.nl is vast nog wel vrij
86168 palindroomquote:
Wat DOE je dan in die godvergeten inteeltkolonie?quote:
oh. je bent er bijnaquote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
86168 palindroom
nog 136054 posts te gaan
Als we eens een keer een dagje weggaan en ik p*s staande tegen een boom, dan pas mag je daar twijfels over hebben... Tot die tijd moet je het maar van me aannemenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het ZELF gechecked heb
Ik ben een vreemdeling die verdwaald isquote:Op zondag 4 juni 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat DOE je dan in die godvergeten inteeltkolonie?
Beperking op 2 MBquote:Op zondag 4 juni 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmm.. als ik een bulk-insert wil uitvoeren in PHPmyAdmin, maar hij weigert er meer dan 1 tegelijk te doen?
Iemand een idee?
Nee, misschien kun je het oplossen door je DNS cache te flushen en daarna je gateway te pingen op het juiste subnet. Maar je kan ook proberen om je router te mergen met je database directory subfile, zodat je in je main menu de server kunt uitloggen. En probeer anders eens je main power supply te interrupten, dat kan oook weleens helpenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmm.. als ik een bulk-insert wil uitvoeren in PHPmyAdmin, maar hij weigert er meer dan 1 tegelijk te doen?
Iemand een idee?
Vloeken, slaan en schoppen geprobeerd?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmm.. als ik een bulk-insert wil uitvoeren in PHPmyAdmin, maar hij weigert er meer dan 1 tegelijk te doen?
Iemand een idee?
ja, daar was ik net van bekomenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vloeken, slaan en schoppen geprobeerd?
Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 20:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, daar was ik net van bekomen
damn.. heb ik een mooie woordenlijst gevonden, zit ik tijden te kutten om 't in eent tabel te krijgenquote:
I knowquote:
Je zit te watquote:Op zondag 4 juni 2006 20:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
damn.. heb ik een mooie woordenlijst gevonden, zit ik tijden te kutten om 't in eent tabel te krijgen
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |