bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 juni 2006 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Daar moet je ook vanuit gaan.
Je kan altijd nog kamers gaan verhuren ofzo
hij's een beetje langzaam he?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
Ehm... marc... hoe vervelend ik het ook vind om te moeten zeggen, je avatar lijkt vandaag een beetje ziekjes.
Wel afwisselend, zijn avatar, een wit blokje of een wit blokje met een rood kruisjequote:
Hij staat ergens bij fok online ofzo,quote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
Ehm... marc... hoe vervelend ik het ook vind om te moeten zeggen, je avatar lijkt vandaag een beetje ziekjes.
In Photobucket pleuren, ik heb nog nooit gehad dat 'ie het niet doetquote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij staat ergens bij fok online ofzo,
dus gaat straks het forum weer plat zeker
Wat is het gewordenquote:
fok?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij staat ergens bij fok online ofzo,
dus gaat straks het forum weer plat zeker
ja, wit blokje ook soms ja..quote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel afwisselend, zijn avatar, een wit blokje of een wit blokje met een rood kruisje.
Ik heb dat ding ooit ergens geupload. Pas als ie het echt niet meer doet ga ik er naar kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
In Photobucket pleuren, ik heb nog nooit gehad dat 'ie het niet doet(imageshack is niks, suffe kikker
).
Lekker. Wel een beetje winterkost...quote:
Ja, maar daar trek ik mij toch niets van aan. Het was inderdaad best lekkerquote:
ghehe.. afwachten danquote:Op zondag 4 juni 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ooit ergens geupload. Pas als ie het echt niet meer doet ga ik er naar kijken
En dan ook maar eens een andere zoeken
Mijn dag totaal he vandaagquote:
Ben je al in de buurt gekomen ervanquote:
Werkt al een hele tijd, dus zal wel goed komen.quote:
Nog 40 te gaan, eitje dusquote:
666 is stoerder.quote:
Ja, dat is inderdaad geen enkel probleemquote:
Die is waarschijnljk een collage aan het maken, komt straks vast nog wel even showenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef Stuart het volgende:
Was dat een extreem kort bezoek slechts van Flash![]()
jaquote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef Stuart het volgende:
Was dat een extreem kort bezoek slechts van Flash![]()
Dat is dinsdag. Dan komt the remake van The Omen in de bioscoopquote:
o ja, altijd leukquote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is waarschijnljk een collage aan het maken, komt straks vast nog wel even showen
GMTAquote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dinsdag. Dan komt the remake van The Omen in de bioscoop![]()
Da's niet dinsdag, dan is het 6-6-2006quote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wél dinsdagquote:Op zondag 4 juni 2006 19:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet dinsdag, dan is het 6-6-2006. Ik hoef dus niet naar de bios
.
Dan moeten we wel heel snel gaan posten hoor als we dan topic 666 willen hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die dag is het 666quote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel heel snel gaan posten hoor als we dan topic 666 willen hebben
deze film welquote:Op zondag 4 juni 2006 19:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet dinsdag, dan is het 6-6-2006. Ik hoef dus niet naar de bios
.
gaan we niet halen.. we kunnen hoogstens aan 'iemand' *kuch* vragen offie voor een keer 666 posts in 't topic wil doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel heel snel gaan posten hoor als we dan topic 666 willen hebben
Bij mij is het gewoon 6 mei dinsdag, f*ckerij met 6-6-6 is alleen geldig geweest in het jaar 0006. Derhalve erken ik het nietquote:
Ik doe niet mee. Ik moet oppassen sinds mijn ban in MENquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan we niet halen.. we kunnen hoogstens aan 'iemand' *kuch* vragen offie voor een keer 666 posts in 't topic wil doen.
En als we dan topic 666 willen hebben , etc.......quote:
Heel gek, bij mij is het dan 6 juniquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon 6 mei dinsdag, f*ckerij met 6-6-6 is alleen geldig geweest in het jaar 0006. Derhalve erken ik het niet.
dat mag uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon 6 mei dinsdag, f*ckerij met 6-6-6 is alleen geldig geweest in het jaar 0006. Derhalve erken ik het niet.
Dat de film naar de bios gaat moet 'ie zelf weten, ik ga 'm niet zien iigquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Ik moet oppassen sinds mijn ban in MEN![]()
En dat 444 topic volquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan we niet halen.. we kunnen hoogstens aan 'iemand' *kuch* vragen offie voor een keer 666 posts in 't topic wil doen.
Hoiquote:Op zondag 4 juni 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
@Flash,
hoi![]()
Waar ging de reis deze keer heen?
ik ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat de film naar de bios gaat moet 'ie zelf weten, ik ga 'm niet zien iig.
Ik kan niet multiposten, dus sla overquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan vraag ik het wel aan iemand anders zonder ban in MEN
Ik loop ook altijd achterquote:
Flashquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
[afbeelding]
Even naar Leonieke gezwaaid
ja, daar is de collagequote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
[afbeelding]
ik kom niet tot 666 hoor.. maximaal 10, per toeval ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan niet multiposten, dus sla over
Oeh, ieper, die staat bij mij ook op het lijstje voor binnenkortquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
[afbeelding]
u riep?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan vraag ik het wel aan iemand anders zonder ban in MEN
Hey, how ya doin'quote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
the number is 222-2222
I've got an answermachine that can talk to you
Hahahahaquote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Romek en Kyran doen een spelletje (Wie is het?), Romek is daar toevallig érg goed in. Kyran begint hoe langer hoe
te worden.
Kyran:"Ja, maar jij bent ook veel te slim Romek, dat is niet eerlijk".
Dus je zit al klaar met de pleisters? Of zijn dat weer niet de gevolgen?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Romek en Kyran doen een spelletje (Wie is het?), Romek is daar toevallig érg goed in. Kyran begint hoe langer hoe
te worden.
Dat moet zeer doen, in je kleine broertje je meerdere te moeten erkennenquote:
Dat heet "op waarde geklopt"quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
te worden.
Ja, dat lijkt me zéker geen pretjequote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet zeer doen, in je kleine broertje je meerdere te moeten erkennen.
o jee, dat wordt nog een hele avond ruziequote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
te worden.
Nee, er word hier niet geslagen. En als ze dreigen het te doen dreig ik dat ze er goed over na moeten denken omdat ik veel harder kan slaan...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je zit al klaar met de pleisters? Of zijn dat weer niet de gevolgen?
aah, het verhaal 'ik heb grotere handen'quote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, er word hier niet geslagen. En als ze dreigen het te doen dreig ik dat ze er goed over na moeten denken omdat ik veel harder kan slaan...
Echt niet. Als ze vervelend gaan doen gaan ze gewoon naar bedquote:Op zondag 4 juni 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o jee, dat wordt nog een hele avond ruzie
Vooralsnog heb ik er geen last vanquote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
is Fok weer langzaam aan het worden?
Plus het feit dat ik behoorlijk wat kracht in mijn handen heb, en dat weten ze (als er een fles stijf dicht zit komen ze naar mij toequote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, het verhaal 'ik heb grotere handen'![]()
gaan ze dan niet gewoon door? Stiekem is leuker natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet. Als ze vervelend gaan doen gaan ze gewoon naar bed.
Dus het geweld blijft uit omdat het geweld anders nog erger wordtquote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, er word hier niet geslagen. En als ze dreigen het te doen dreig ik dat ze er goed over na moeten denken omdat ik veel harder kan slaan...
zouden zij die link ook al leggen i.v.m. pijn?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Plus het feit dat ik behoorlijk wat kracht in mijn handen heb, en dat weten ze (als er een fles stijf dicht zit komen ze naar mij toe).
Spreek deze maar eens vermanend toe inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. dan ga ik mijn router eens op z'n flikker geven![]()
Nope, vrijwel nooitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan ze dan niet gewoon door? Stiekem is leuker natuurlijk.
ach ja, het is een zwarte router he ... die werken nooitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spreek deze maar eens vermanend toe inderdaad![]()
Why don't you leave your name, and your numberquote:
Precies, en ik schijn behoorlijk goed boos te kunnen kijken (zo boos dat er weleens een jankend afdruipt zonder dat ik ook maar een vinger heb uitgestokenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus het geweld blijft uit omdat het geweld anders nog erger wordt
Ach zolang het werkt
Luie teringflikkers zijn het. Allemaal. Kloteroutersquote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, het is een zwarte router he ... die werken nooit![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en ik schijn behoorlijk goed boos te kunnen kijken (zo boos dat er weleens een jankend afdruipt zonder dat ik ook maar een vinger heb uitgestoken).
Zal wel moeten, anders is het hier binnen no-time het huishouden van Jan Steenquote:
Ali B is een verkrachterquote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef Stuart het volgende:
En nu moet ik luisteren op 538 naar hoe AliB het liedje van André verneukt![]()
Zet 'm uitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef Stuart het volgende:
ik stamp 'm maar al te graag 't huis uit, maar ja..quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luie teringflikkers zijn het. Allemaal. Kloterouters![]()
Het is een gavequote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en ik schijn behoorlijk goed boos te kunnen kijken (zo boos dat er weleens een jankend afdruipt zonder dat ik ook maar een vinger heb uitgestoken).
Ja, inderdaad jaquote:
Ik weet niet wat ik erger voor je vindquote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef Stuart het volgende:
Neh, dat kan ik niet doen. Nu is alweer Nickelback eropquote:
komt door m'n router, ik zie 't alquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad ja
Trouwens, het forum is hier nu ook iets trager dan acceptabel![]()
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemdquote:
Ik was lief aan het zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemd.
we houden het netjes hierquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemd.
Ik ben wel wat gewend hoorquote:
quote:
quote:
quote:
Huh?quote:
Welk forum is er dan bijgekomenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik de laatste Nederlander zonder een eigen forum?
denk hetquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
oooh...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft een forum geopend
kan het allemaal niet meer bijhouden zo
www.drosesnuiftvelponforum.nlquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij zit rose aan de lijm te snuiven ofzo
Ah zoquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft een forum geopend
kan het allemaal niet meer bijhouden zo
Jammerdepammerquote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat hier nog niet in de DNS server
Ik kliktequote:
Werkt hier ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, morgen nog maar eens even kijken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, morgen nog maar eens even kijken.
lijmquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij zit rose aan de lijm te snuiven ofzo
we gaan ook voor .com hequote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat hier nog niet in de DNS server
kon ik dat maar, dan zat ik nu niet in Nederlandquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pis jij nou eerst die kutvulkaan maar eens omver jah
Zou dat neit andersom gaan zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pis jij nou eerst die kutvulkaan maar eens omver jah
Ja okee, jij duikt eerst even op de goeie DNS-server om te zien of klikken zinvol isquote:
uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, jij duikt eerst even op de goeie DNS-server om te zien of klikken zinvol is
Je bent bekend met forward lookup zones en dat soort shit?quote:
Is er nog wat leuks vanavond?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me eigenlijk. Misschien moet ik maar TV kijken ofzo![]()
neuhquote:Op zondag 4 juni 2006 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent bekend met forward lookup zones en dat soort shit?
quote:
Niet echt veel bijzonders eigenlijk. Nou ja, ik blijf maar hier dan ofzoquote:
Arme jijquote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee okee
Ik heb daar dinsdagochtend examen over
Ik ben over een post of 8 weg tot 00:01quote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt veel bijzonders eigenlijk. Nou ja, ik blijf maar hier dan ofzo![]()
succes danquote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee okee
Ik heb daar dinsdagochtend examen over
Ik ga niet weg. Ben overigens al over de 222 heen. Oh well, zo gaat datquote:Op zondag 4 juni 2006 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben over een post of 8 weg tot 00:01
Dus kan je weer lekker en veilig posten
niet veel op tv, zomerseizoen he..quote:Op zondag 4 juni 2006 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt veel bijzonders eigenlijk. Nou ja, ik blijf maar hier dan ofzo![]()
Ik zit dan precies op 22222 posts in totaal, mooi aantal om ermee te kappenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga niet weg. Ben overigens al over de 222 heen. Oh well, zo gaat dat![]()
Nope, ik heb er ook geenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel extreem stoer dan zo'n aantalquote:Op zondag 4 juni 2006 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit dan precies op 22222 posts in totaal, mooi aantal om ermee te kappen
Je hoeft ook niet weg, doe waar je zin in hebt of waar je geen zin in hebt
Ik nietquote:
Ik niet, en bovendien heb ik net nog ff gechecked en ik ben nog steeds geen manquote:
mooier aantal idd.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit dan precies op 22222 posts in totaal, mooi aantal om ermee te kappen
Je hoeft ook niet weg, doe waar je zin in hebt of waar je geen zin in hebt
Ik geloof het pas als ik het ZELF gechecked hebquote:Op zondag 4 juni 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, en bovendien heb ik net nog ff gechecked en ik ben nog steeds geen man.
ik ga er niet op klikkenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
Nou ja, www.palingmeissie.nl is vast nog wel vrij
Ik lust geeneens palingquote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee
Nou ja, www.palingmeissie.nl is vast nog wel vrij
86168 palindroomquote:
Wat DOE je dan in die godvergeten inteeltkolonie?quote:
oh. je bent er bijnaquote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
86168 palindroom
nog 136054 posts te gaan
Als we eens een keer een dagje weggaan en ik p*s staande tegen een boom, dan pas mag je daar twijfels over hebben... Tot die tijd moet je het maar van me aannemenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het ZELF gechecked heb
Ik ben een vreemdeling die verdwaald isquote:Op zondag 4 juni 2006 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat DOE je dan in die godvergeten inteeltkolonie?
Beperking op 2 MBquote:Op zondag 4 juni 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmm.. als ik een bulk-insert wil uitvoeren in PHPmyAdmin, maar hij weigert er meer dan 1 tegelijk te doen?
Iemand een idee?
Nee, misschien kun je het oplossen door je DNS cache te flushen en daarna je gateway te pingen op het juiste subnet. Maar je kan ook proberen om je router te mergen met je database directory subfile, zodat je in je main menu de server kunt uitloggen. En probeer anders eens je main power supply te interrupten, dat kan oook weleens helpenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmm.. als ik een bulk-insert wil uitvoeren in PHPmyAdmin, maar hij weigert er meer dan 1 tegelijk te doen?
Iemand een idee?
Vloeken, slaan en schoppen geprobeerd?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Iemand een idee?
ja, daar was ik net van bekomenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vloeken, slaan en schoppen geprobeerd?
Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 20:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, daar was ik net van bekomen
damn.. heb ik een mooie woordenlijst gevonden, zit ik tijden te kutten om 't in eent tabel te krijgenquote:
I knowquote:
Je zit te watquote:Op zondag 4 juni 2006 20:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
damn.. heb ik een mooie woordenlijst gevonden, zit ik tijden te kutten om 't in eent tabel te krijgen
Gefeliciteerdquote:
Jaquote:
Dat EK zie ik toch wel anders dan dit kleuter EKquote:Op zondag 4 juni 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
net als in 88
de finale winnen van de ploeg waar je in de groepsfase van verloor
kut is best netjes toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zit te wat. Ik dacht dat jij netjes was
.
Talpaquote:
Niet voor jou, jij dient te kl*tenquote:
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer openquote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Stuart het volgende:
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk![]()
zit er een tijdsslot op?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg isquote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Stuart het volgende:
Goed, het is weer tijd om een biertje te pakken. Heerlijk![]()
Bij mij is de bar al openquote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje, dan gaat de bar weer open
| 1 2 | (id,nederlands,indonesisch) VALUES ('','a priori','apriori'); |
En gelijk heb je meidquote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is.
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[ code verwijderd ]
waarom zou dit niet werken?
Zit geen fout in wat ik zo kan zienquote:Op zondag 4 juni 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[ code verwijderd ]
waarom zou dit niet werken?
=edit: layout verkloter =
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik neem me ook maar eens een neut, tenslotte kan ik morgen door een tram tot roadpizza vermalen worden, en het is zonde als de fles dan niet leeg is.
Damn, ik moet toch eens zuiniger gaan worden met mijn goeie ideetjes, straks zijn ze op voor de rest van het jaarquote:
Misschien heb je wel iets in te halenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn, ik moet toch eens zuiniger gaan worden met mijn goeie ideetjes, straks zijn ze op voor de rest van het jaar.
nee, precies..quote:
Ik vind het een hartstikke mooie smoes, tenslotte is een tram een stuk harder dan ik en heb ik weleens de neiging domme dingen te doen...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als
Zin in een neut
geen smoes
en ook geen zin om een smoes te bedenken
Kan me je frustratie goed voorstellen. Staan de collaties wel goedquote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, precies..
kansloos dit.. ben al een dag bezig met programmeren, dan wil dit uiteraard niet lukken..
Nee, dat geloof ik niet...quote:
Ach, het zal ook wel niet belangrijk zijn geweest. Drink nou maar gewoon lekker je drankjequote:Op zondag 4 juni 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet...
Ik zit op een redelijk gemiddelde van 1 goed idee per dag, en dit is volgens mij zelfs al de tweede van vandaag (beetje jammer dat mijn geheugen niet meewerkt, ik heb namelijk al geen flauw idee meer wat de eerste was).
ja, zelfs daar ben ik in aan het kijken.. toch lijkt het alsof ie struikelt over ( of ) in combinatie met een ' of zo..quote:Op zondag 4 juni 2006 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me je frustratie goed voorstellen. Staan de collaties wel goed(utf8)
mijn ene fles is al leegquote:Op zondag 4 juni 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Wat is de foutmelding welke je krijgt danquote:Op zondag 4 juni 2006 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, zelfs daar ben ik in aan het kijken.. toch lijkt het alsof ie struikelt over ( of ) in combinatie met een ' of zo..
Ik heb ook nog maar een klein laagjequote:
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpenquote:Een operatieteam van het Amsterdamse
AMC is vertrokken naar Yogyakarta op
Java.Het lost daar chirurgen af van de
Isala Klinieken uit Zwolle.
Het team van het AMC gaat zich vooral
richten op patiënten met gecompliceerde
breuken.De verwachting is dat ze in de
vijf dagen dat ze in Yogyakarta blijven
dagelijks tien slachtoffers van de
aardbeving opereren.
De Indonesische autoriteiten gaven pas
zaterdag toestemming voor de komst van
het team. Er gaan onder anderen twee
verpleegkundigen met een Indonesische
achtergrond mee,die allebei ook de
Indonesische taal spreken.
niets, hij loopt gewoon vast.. ik krijg steeds een 'sleep' te zienquote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Wat is de foutmelding welke je krijgt dan![]()
Ja, heel typisch helaasquote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
Dat is helemaal vaag. Tenzij je een kuthost zou hebben zoals Lycos bijvoorbeeld, dan snap ik het welquote:Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets, hij loopt gewoon vast.. ik krijg steeds een 'sleep' te zienWas het maar een foutmelding.
nee, dat is het ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal vaag. Tenzij je een kuthost zou hebben zoals Lycos bijvoorbeeld, dan snap ik het wel![]()
Leuk he? Onafhankelijk zijn. Jullie wilden het zelfquote:
Dat is misschien wel het beste. Het werkt nu toch alleen nog maar meer frustrerendquote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
whatever.. morgen weer een dag.. ik ga stoppen met proberen
Ga je straks mee de bar in?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
whatever.. morgen weer een dag.. ik ga stoppen met proberen
Nah, die mensen kloppen zichzelf graag op de borst, en willen zeker niet toegeven afhankelijk te zijn van anderen. Dit is na de tsunami trouwens wel veranderd, want binnen 12 uur stonden er al Singaporezen op het vliegveld. Ik vermoed dat dit toch een foutje is geweest ergens.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk he? Onafhankelijk zijn. Jullie wilden het zelf
Veel plezier
ja, precies..quote:Op zondag 4 juni 2006 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het beste. Het werkt nu toch alleen nog maar meer frustrerend![]()
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verbeelden die idioten zich wel? Wees blij dat iemand je komt helpen
Mja, hoe het is, is het. Het gaat om vrijwillig en gratis aangeboden hulp, en dan geldt GRAAG of helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, die mensen kloppen zichzelf graag op de borst, en willen zeker niet toegeven afhankelijk te zijn van anderen. Dit is na de tsunami trouwens wel veranderd, want binnen 12 uur stonden er al Singaporezen op het vliegveld. Ik vermoed dat dit toch een foutje is geweest ergens.
daar geldt hetzelfde: "wij kunnen het zelf wel aan"... face it, geen enkel land ter wereld kan zoiets zelf.. zelfs Noord-Korea niet, maar daarvan weten we pas maanden later dat er wat gebeurd is.. da's een ander verhaal.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.
'Onze' mensen waren niet gelijk welkom
alles eerst ZELF willen doenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was met de overstroming onlangs in de USA (New Orleans) ook al het geval.
'Onze' mensen waren niet gelijk welkom
Toestemming is de Nederlandse interpretatie. Ik vermoed gewoon dat er wat medicijnen uitgeklaard moetsten worden. Lijkt me wel handig dat je dit tevoren even doorgeeft aan de overheid zodat de immigratie/douane ingelicht kan worden. Daar zal het wel ergens fout gegaan zijn. Nederlanders hebben over het algemeen zoiets van "als we komen, mogen we vast zo doorlopen" en dat kan helaas ook niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, hoe het is, is het. Het gaat om vrijwillig en gratis aangeboden hulp, en dan geldt GRAAG of helemaal niet.
Toestemming..da's lef hoor
Mwoa die treinramp bij Ryongchon hadden we toen binnen 2 dagen wel in de smiezen hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar geldt hetzelfde: "wij kunnen het zelf wel aan"... face it, geen enkel land ter wereld kan zoiets zelf.. zelfs Noord-Korea niet, maar daarvan weten we pas maanden later dat er wat gebeurd is.. da's een ander verhaal.
volgens mij was dat een toevalletje, en we hebben er na het eerste bericht vrijwel niets meer van gehoord.. toch? Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa die treinramp bij Ryongchon hadden we toen binnen 2 dagen wel in de smiezen hoor
Nee klopt. Wat was het? 3000 doden of zo? Wel Major voor een treinramp iigquote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij was dat een toevalletje, en we hebben er na het eerste bericht vrijwel niets meer van gehoord.. toch? Ik niet in ieder geval.
geen idee hoeveel slachtoffers, zal ook nooit bekend worden natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Wat was het? 3000 doden of zo? Wel Major voor een treinramp iig
http://www.globalsecurity(...)n-imagery_comp01.htmquote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee hoeveel slachtoffers, zal ook nooit bekend worden natuurlijk.![]()
Ook een stelletje hersenloze idioten daar hoorquote:Shortly after the accident the North Korean government cut telephone lines to the rest of the world (an action correspondents attributed either to a desire to inhibit foreign reporting or to prevent their own population from learning unfavourable news about the accident).
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.globalsecurity(...)n-imagery_comp01.htm
er is daar toch ook een complete woonwijk met de grond gelijk gemaakt geworden geweest
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, alle lijnen platleggen.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een stelletje hersenloze idioten daar hoor
Veel plezier en tot later misschien Indaquote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens tv kijken, heb een zere nek
Het zou alleen maar teleurstellen als ze niet zouden winnenquote:
jaquote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou alleen maar teleurstellen als ze niet zouden winnen![]()
Gelijk heb jequote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook flink een boel, om een biertje voor te gaan halen
Dat was dus Jong Oranje. Dat boeit mij overigens in het geheel nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
Toch niet weer voetbah...
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was dus Jong Oranje. Dat boeit mij overigens in het geheel niet![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ontdekt dat Pat WK toiletpapier heeft aangeschaft
.
Dat vind ik eigenlijk wel heel erg triestquote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Erg leuk jaquote:
oranjepapier?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Het scheen niet duurder te zijn dan hetgeen we normaal gebruik, da's dan weer een klein pluspuntjequote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel heel erg triest![]()
ok, duidelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Ik gebruik papier met een oranje puppie dat met een oranje bal speelt, tof
.
Ik vind voetbal leuk maar al die prullaria en dat alles opeens oranje moet zijn vind ik belachelijk, van oranje schijtpapier en oranje scheerschuim tot oranje wasmachinesquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Ik gebruik papier met een oranje puppie dat met een oranje bal speelt, tof
.
Dat moest er dan nog eens bijkomenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Het scheen niet duurder te zijn dan hetgeen we normaal gebruik, da's dan weer een klein pluspuntje.
Er zullen er inderdaad genoeg zijn die er zo over denkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat veel mensen graag hun reet afvegen aan het WK
Ik spoel het hele WK door de plee, met het hondje erbijquote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat veel mensen graag hun reet afvegen aan het WK
*meld*quote:Op zondag 4 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zullen er inderdaad genoeg zijn die er zo over denken![]()
Een hele fles leeggedronken, alleen en in één avondquote:
Ik en een hele fles leegdrinkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hele fles leeggedronken, alleen en in één avond![]()
Niet zo vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |