Gelijk heb jequote:Op zondag 4 juni 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook flink een boel, om een biertje voor te gaan halen
Dat was dus Jong Oranje. Dat boeit mij overigens in het geheel nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
Toch niet weer voetbah...
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was dus Jong Oranje. Dat boeit mij overigens in het geheel niet![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ontdekt dat Pat WK toiletpapier heeft aangeschaft
.
Dat vind ik eigenlijk wel heel erg triestquote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ontdekt dat Pat WK toiletpapier heeft aangeschaft
.
Erg leuk jaquote:
oranjepapier?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ontdekt dat Pat WK toiletpapier heeft aangeschaft
.
Het scheen niet duurder te zijn dan hetgeen we normaal gebruik, da's dan weer een klein pluspuntjequote:Op zondag 4 juni 2006 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel heel erg triest![]()
ok, duidelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Ik gebruik papier met een oranje puppie dat met een oranje bal speelt, tof
.
Ik vind voetbal leuk maar al die prullaria en dat alles opeens oranje moet zijn vind ik belachelijk, van oranje schijtpapier en oranje scheerschuim tot oranje wasmachinesquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Erg leuk ja. Ik gebruik papier met een oranje puppie dat met een oranje bal speelt, tof
.
Dat moest er dan nog eens bijkomenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Het scheen niet duurder te zijn dan hetgeen we normaal gebruik, da's dan weer een klein pluspuntje.
Er zullen er inderdaad genoeg zijn die er zo over denkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat veel mensen graag hun reet afvegen aan het WK
Ik spoel het hele WK door de plee, met het hondje erbijquote:Op zondag 4 juni 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat veel mensen graag hun reet afvegen aan het WK
*meld*quote:Op zondag 4 juni 2006 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zullen er inderdaad genoeg zijn die er zo over denken![]()
Een hele fles leeggedronken, alleen en in één avondquote:
Ik en een hele fles leegdrinkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hele fles leeggedronken, alleen en in één avond![]()
Niet zo vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |