Neh, dat kan ik niet doen. Nu is alweer Nickelback eropquote:
komt door m'n router, ik zie 't alquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad ja
Trouwens, het forum is hier nu ook iets trager dan acceptabel![]()
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemdquote:
Ik was lief aan het zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemd.
we houden het netjes hierquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ofzo... 'T wordt ook weleens een chagrijnige rotkop genoemd.
Ik ben wel wat gewend hoorquote:
quote:
quote:
quote:
Huh?quote:
Welk forum is er dan bijgekomenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik de laatste Nederlander zonder een eigen forum?
denk hetquote:Op zondag 4 juni 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik de laatste Nederlander zonder een eigen forum?
oooh...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft een forum geopend
kan het allemaal niet meer bijhouden zo
www.drosesnuiftvelponforum.nlquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij zit rose aan de lijm te snuiven ofzo
Ah zoquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand die ik ken heeft een forum geopend
kan het allemaal niet meer bijhouden zo
Jammerdepammerquote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat hier nog niet in de DNS server
Ik kliktequote:
Werkt hier ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, morgen nog maar eens even kijken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, morgen nog maar eens even kijken.
lijmquote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij zit rose aan de lijm te snuiven ofzo
we gaan ook voor .com hequote:Op zondag 4 juni 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat hier nog niet in de DNS server
kon ik dat maar, dan zat ik nu niet in Nederlandquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pis jij nou eerst die kutvulkaan maar eens omver jah
Zou dat neit andersom gaan zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pis jij nou eerst die kutvulkaan maar eens omver jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |