Dat de film naar de bios gaat moet 'ie zelf weten, ik ga 'm niet zien iigquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Ik moet oppassen sinds mijn ban in MEN![]()
En dat 444 topic volquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan we niet halen.. we kunnen hoogstens aan 'iemand' *kuch* vragen offie voor een keer 666 posts in 't topic wil doen.
Hoiquote:Op zondag 4 juni 2006 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
@Flash,
hoi![]()
Waar ging de reis deze keer heen?
ik ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat de film naar de bios gaat moet 'ie zelf weten, ik ga 'm niet zien iig.
Ik kan niet multiposten, dus sla overquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan vraag ik het wel aan iemand anders zonder ban in MEN
Ik loop ook altijd achterquote:
Flashquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
[afbeelding]
Even naar Leonieke gezwaaid
ja, daar is de collagequote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
[afbeelding]
Even naar Leonieke gezwaaid
ik kom niet tot 666 hoor.. maximaal 10, per toeval ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan niet multiposten, dus sla over
Oeh, ieper, die staat bij mij ook op het lijstje voor binnenkortquote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
[afbeelding]
Even naar Leonieke gezwaaid
u riep?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan vraag ik het wel aan iemand anders zonder ban in MEN
Hey, how ya doin'quote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef D.Rose het volgende:
the number is 222-2222
I've got an answermachine that can talk to you
Hahahahaquote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Romek en Kyran doen een spelletje (Wie is het?), Romek is daar toevallig érg goed in. Kyran begint hoe langer hoe
te worden.
Kyran:"Ja, maar jij bent ook veel te slim Romek, dat is niet eerlijk".
Dus je zit al klaar met de pleisters? Of zijn dat weer niet de gevolgen?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Romek en Kyran doen een spelletje (Wie is het?), Romek is daar toevallig érg goed in. Kyran begint hoe langer hoe
te worden.
Kyran:"Ja, maar jij bent ook veel te slim Romek, dat is niet eerlijk".
Dat moet zeer doen, in je kleine broertje je meerdere te moeten erkennenquote:
Dat heet "op waarde geklopt"quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Romek en Kyran doen een spelletje (Wie is het?), Romek is daar toevallig érg goed in. Kyran begint hoe langer hoe
te worden.
Kyran:"Ja, maar jij bent ook veel te slim Romek, dat is niet eerlijk".
Ja, dat lijkt me zéker geen pretjequote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet zeer doen, in je kleine broertje je meerdere te moeten erkennen.
o jee, dat wordt nog een hele avond ruziequote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
Romek en Kyran doen een spelletje (Wie is het?), Romek is daar toevallig érg goed in. Kyran begint hoe langer hoe
te worden.
Kyran:"Ja, maar jij bent ook veel te slim Romek, dat is niet eerlijk".
Nee, er word hier niet geslagen. En als ze dreigen het te doen dreig ik dat ze er goed over na moeten denken omdat ik veel harder kan slaan...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je zit al klaar met de pleisters? Of zijn dat weer niet de gevolgen?
aah, het verhaal 'ik heb grotere handen'quote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, er word hier niet geslagen. En als ze dreigen het te doen dreig ik dat ze er goed over na moeten denken omdat ik veel harder kan slaan...
Echt niet. Als ze vervelend gaan doen gaan ze gewoon naar bedquote:Op zondag 4 juni 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o jee, dat wordt nog een hele avond ruzie
Vooralsnog heb ik er geen last vanquote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
is Fok weer langzaam aan het worden?
Plus het feit dat ik behoorlijk wat kracht in mijn handen heb, en dat weten ze (als er een fles stijf dicht zit komen ze naar mij toequote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, het verhaal 'ik heb grotere handen'![]()
gaan ze dan niet gewoon door? Stiekem is leuker natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet. Als ze vervelend gaan doen gaan ze gewoon naar bed.
Dus het geweld blijft uit omdat het geweld anders nog erger wordtquote:Op zondag 4 juni 2006 19:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, er word hier niet geslagen. En als ze dreigen het te doen dreig ik dat ze er goed over na moeten denken omdat ik veel harder kan slaan...
zouden zij die link ook al leggen i.v.m. pijn?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Plus het feit dat ik behoorlijk wat kracht in mijn handen heb, en dat weten ze (als er een fles stijf dicht zit komen ze naar mij toe).
Spreek deze maar eens vermanend toe inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. dan ga ik mijn router eens op z'n flikker geven![]()
Nope, vrijwel nooitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan ze dan niet gewoon door? Stiekem is leuker natuurlijk.
ach ja, het is een zwarte router he ... die werken nooitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spreek deze maar eens vermanend toe inderdaad![]()
Why don't you leave your name, and your numberquote:
Precies, en ik schijn behoorlijk goed boos te kunnen kijken (zo boos dat er weleens een jankend afdruipt zonder dat ik ook maar een vinger heb uitgestokenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus het geweld blijft uit omdat het geweld anders nog erger wordt
Ach zolang het werkt
Luie teringflikkers zijn het. Allemaal. Kloteroutersquote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, het is een zwarte router he ... die werken nooit![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en ik schijn behoorlijk goed boos te kunnen kijken (zo boos dat er weleens een jankend afdruipt zonder dat ik ook maar een vinger heb uitgestoken).
Zal wel moeten, anders is het hier binnen no-time het huishouden van Jan Steenquote:
Ali B is een verkrachterquote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef Stuart het volgende:
En nu moet ik luisteren op 538 naar hoe AliB het liedje van André verneukt![]()
Zet 'm uitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef Stuart het volgende:
En nu moet ik luisteren op 538 naar hoe AliB het liedje van André verneukt![]()
ik stamp 'm maar al te graag 't huis uit, maar ja..quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luie teringflikkers zijn het. Allemaal. Kloterouters![]()
Het is een gavequote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, en ik schijn behoorlijk goed boos te kunnen kijken (zo boos dat er weleens een jankend afdruipt zonder dat ik ook maar een vinger heb uitgestoken).
Ja, inderdaad jaquote:
Ik weet niet wat ik erger voor je vindquote:Op zondag 4 juni 2006 19:51 schreef Stuart het volgende:
En nu moet ik luisteren op 538 naar hoe AliB het liedje van André verneukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |