bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 juni 2006 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Daar moet je ook vanuit gaan.
Je kan altijd nog kamers gaan verhuren ofzo
hij's een beetje langzaam he?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
Ehm... marc... hoe vervelend ik het ook vind om te moeten zeggen, je avatar lijkt vandaag een beetje ziekjes.
Wel afwisselend, zijn avatar, een wit blokje of een wit blokje met een rood kruisjequote:
Hij staat ergens bij fok online ofzo,quote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
Ehm... marc... hoe vervelend ik het ook vind om te moeten zeggen, je avatar lijkt vandaag een beetje ziekjes.
In Photobucket pleuren, ik heb nog nooit gehad dat 'ie het niet doetquote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij staat ergens bij fok online ofzo,
dus gaat straks het forum weer plat zeker
Wat is het gewordenquote:
fok?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij staat ergens bij fok online ofzo,
dus gaat straks het forum weer plat zeker
ja, wit blokje ook soms ja..quote:Op zondag 4 juni 2006 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel afwisselend, zijn avatar, een wit blokje of een wit blokje met een rood kruisje.
Ik heb dat ding ooit ergens geupload. Pas als ie het echt niet meer doet ga ik er naar kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
[..]
In Photobucket pleuren, ik heb nog nooit gehad dat 'ie het niet doet(imageshack is niks, suffe kikker
).
Lekker. Wel een beetje winterkost...quote:
Ja, maar daar trek ik mij toch niets van aan. Het was inderdaad best lekkerquote:
ghehe.. afwachten danquote:Op zondag 4 juni 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ooit ergens geupload. Pas als ie het echt niet meer doet ga ik er naar kijken
En dan ook maar eens een andere zoeken
Mijn dag totaal he vandaagquote:
Ben je al in de buurt gekomen ervanquote:
Werkt al een hele tijd, dus zal wel goed komen.quote:
Nog 40 te gaan, eitje dusquote:
666 is stoerder.quote:
Ja, dat is inderdaad geen enkel probleemquote:
Die is waarschijnljk een collage aan het maken, komt straks vast nog wel even showenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef Stuart het volgende:
Was dat een extreem kort bezoek slechts van Flash![]()
jaquote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef Stuart het volgende:
Was dat een extreem kort bezoek slechts van Flash![]()
Dat is dinsdag. Dan komt the remake van The Omen in de bioscoopquote:
o ja, altijd leukquote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is waarschijnljk een collage aan het maken, komt straks vast nog wel even showen
GMTAquote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dinsdag. Dan komt the remake van The Omen in de bioscoop![]()
Da's niet dinsdag, dan is het 6-6-2006quote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dinsdag. Dan komt the remake van The Omen in de bioscoop![]()
Ja, dat is dus wél dinsdagquote:Op zondag 4 juni 2006 19:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet dinsdag, dan is het 6-6-2006. Ik hoef dus niet naar de bios
.
Dan moeten we wel heel snel gaan posten hoor als we dan topic 666 willen hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is dinsdag. Dan komt the remake van The Omen in de bioscoop![]()
Die dag is het 666quote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel heel snel gaan posten hoor als we dan topic 666 willen hebben
deze film welquote:Op zondag 4 juni 2006 19:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet dinsdag, dan is het 6-6-2006. Ik hoef dus niet naar de bios
.
gaan we niet halen.. we kunnen hoogstens aan 'iemand' *kuch* vragen offie voor een keer 666 posts in 't topic wil doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel heel snel gaan posten hoor als we dan topic 666 willen hebben
Bij mij is het gewoon 6 mei dinsdag, f*ckerij met 6-6-6 is alleen geldig geweest in het jaar 0006. Derhalve erken ik het nietquote:
Ik doe niet mee. Ik moet oppassen sinds mijn ban in MENquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan we niet halen.. we kunnen hoogstens aan 'iemand' *kuch* vragen offie voor een keer 666 posts in 't topic wil doen.
En als we dan topic 666 willen hebben , etc.......quote:
Heel gek, bij mij is het dan 6 juniquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon 6 mei dinsdag, f*ckerij met 6-6-6 is alleen geldig geweest in het jaar 0006. Derhalve erken ik het niet.
dat mag uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2006 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon 6 mei dinsdag, f*ckerij met 6-6-6 is alleen geldig geweest in het jaar 0006. Derhalve erken ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |