Nee, misschien komt die nog eens in R&Pquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:23 schreef PLAE@ het volgende:
Is er nog een topic waar je beweegredenen/ overige dingen in staan over deze stap?![]()
Idem !quote:
Ik heb hier zonet wat neergeschreven.. vragen kunnen gesteld worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:23 schreef PLAE@ het volgende:
Is er nog een topic waar je beweegredenen/ overige dingen in staan over deze stap?![]()
Dat is wel de bedoeling ja. De komende dagen zal het duidelijk worden of het uberhaupt mogelijk is om daar nu normaal te leven. Maar zoals het er nu naar uitziet zal dat voor mij wel mogelijk zijn, dus reis ik gewoon af.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef MouseOver het volgende:
Maar je blijft daar dus min of meer permanent?
Is geen normale post hoor, is zeepost, maar als het pakje er nu al was, dan hoop ik da het postkantoor nog overeind staat.quote:Op maandag 29 mei 2006 05:22 schreef popolon het volgende:
10 weken ?
Dat pakketje zou er binnen een week moeten zijn met de normale post.
Nou ja, succes in ieder geval.
Misschien kan je live de uitbarsting van de Merapi wel zien t.z.t....quote:Op maandag 29 mei 2006 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet lukken, hoewel nu de halve stad in puin ligt![]()
jah, en dan gewoon veel foto's makenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef Singa het volgende:
[..]
Misschien kan je live de uitbarsting van de Merapi wel zien t.z.t....
Dat lijkt me trouwens echt een geweldige ervaring, als je aan de voet van die berg staat en em ziet uitbarsten. Wat minder voor de mensen die zo stom zijn geweest om dan naar die maffe sleutelhanger (ja ja sleutelhouderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, en dan gewoon veel foto's maken
ook idem..quote:Op zondag 28 mei 2006 08:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Idem !
Ik ben erg benieuwd.
Indonesie lijkt me mooi (nog nooit geweest) en ik zoek nog een land om me in de toekomst te vestigen.
verkapte tvp
Ja, het is inderdaad een grote stap, en of het weloverwogen is? Dat weet ik niet, ik heb mijn best gedaan in ieder geval, en ben eigenlijk al 6 jaar bezig met voorbereiden en kijken of ik het echt wil, dus het is vast het proberen waard.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi indah!!
Ah.. hier zat ik dus op te wachten... het hoe en waarom..
Een prachtige tuin hoor.. Maar wat een gigantische stap om te zetten.. alles achterlaten en ergens anders een nieuw/ander leven opbouwen..
En niet zo maar ergens anders maar zo ver weg...
Ik hoop echt dat je het daar naar je zin blijft houden..maar je lijkt me een wel doordachte keuze te hebben gemaakt..dat wel...
Die ene jongen/man ben jij op die foto?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb hier zonet wat neergeschreven.. vragen kunnen gesteld worden natuurlijk.
Mijn tropische tuin in Indonesie
Wat intrigerend...ik wacht vol spanning af..quote:Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als ze weer bij elkaar zijn. Offerandes zullen zeker gebracht worden. Ik ben niet gelovig, maar het verhaal trekt me wel, tevens ben ik wel iemand die wel gewoon braaf meedoet natuurlijk, zeker met dergelijke 'verhalen'.
Nee, nog niets, zelfs geen telefoon. Ik ga binnenkort mijn lobby voor kabelinternet vervolgen. Er moeten 5 aansluitingen in de buurt aangevraagd worden, ik had er al 2, dus nog drie buren zien te paaien.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef DeHovenier het volgende:
Je hebt daar toch gewoon internetaansluiting in je huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |