Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
En alles is er nog relatief goedkoop ook![]()
Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegdquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Ja, dat is een iets mindere bijkomstigheidquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalen
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kersquote:
Ik ben goed in logisch uitleggenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegd![]()
Lekker makkelijk kaarten maken danquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Ga toch krassen, dan win je nog eens watquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers.
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van.
Ooh, als er iemand wil langskomen kan dat hoor, ik vraag gewoon een paar euro per nacht, zo moeilijk ben ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers.
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van.
Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's het Robbeneiland van Indonesië
voor als jij eens langskomtquote:Op zondag 4 juni 2006 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijk
Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijkquote:
Dat gaat gebeuren jaquote:
Smakelijkquote:
Nee, daar gooi ik wel een stokje voorquote:
hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjesquote:Op zondag 4 juni 2006 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijk
smakelijk alvastquote:Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,
tot zo
nee, je hebt je gewillig láten oplichtenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef Stuart het volgende:
Overigens heb ik vandaag dus wel Vicks Blue gehaald![]()
Die vuile honden bij de benzinepomp rekenen daar dus gewoon ¤ 2,15 voor. Op het NS station betaal je er ¤ 1,95 voor en bij het Kruidvat iets van ¤ 1,65. Kortom, ik ben dus opgelicht![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,
tot zo
Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet openquote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, je hebt je gewillig láten oplichten
o ja, dat was het verhaal.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet open
En terechtquote:
Moet toch een wereldbaan zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjes![]()
Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, mijn financien zijn ook weer op orde. Er komt nog steeds meer binnen dan eruit gaat. Da's iets positiefs geloof ik.
quote:
Thxquote:
Smakelijkquote:
lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten..quote:
Tja, dat punt nader ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnen![]()
Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten..
Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doen
Beter dat je baas betaald he
Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk..
Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalen
En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalen
Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeftquote:Op zondag 4 juni 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer?
Toch fijn dat je die toezegging hebt voor het begin.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |