En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel....quote:Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo![]()
Die heb ik dus ook nuquote:Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij hebben hier Bookcollector (wist ik ook niet tot een paar minuten geleden).
Ja, maar ik vind dat écht heel anders hoor. Ik ga vanmiddag toch maar halenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel....
Ach, ik kan het niet blijven maken om maar niet te willen openenquote:
Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvatquote:
Nee hoor, zo praat ik wel vakerquote:
Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvat). Zelf gebruik ik het amper, ik hou dat dus niet in de gaten
.
Dit is niet mijn foutquote:Op zondag 4 juni 2006 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengen![]()
Dat kloptquote:Op zondag 4 juni 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
MCMLXVIII dat is toch 1968?
Waarinquote:Op zondag 4 juni 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de 1e plank met boeken zit er in, nog 30 te gaan ofzo
Dat zul je hier niet zienquote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie ik al zat in de straat.. en het wordt nog erger
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatjequote:
Wat zijn 'volkse wijken' volgens jouquote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zul je hier niet zien![]()
Misschien in van die meer volkse wijken![]()
Oooh, hoop werk dus wat ik zo lees. Nou, veel succes er maar mee danquote:Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
Ach, het houdt je van de straatquote:Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorpquote:Op zondag 4 juni 2006 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zijn 'volkse wijken' volgens jou. Ik woon niet 'op stand' maar bij volkse wijken heb ik toch een ander idee...
Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoietsquote:Op zondag 4 juni 2006 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorp![]()
Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuinquote:Op zondag 4 juni 2006 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoiets.
Of op een bierkratjequote:Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuin![]()
Ik zal mijn huis echt nooit oranje makenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef es70 het volgende:
Anyway, zo woon ik dus niet.... Maar Pat heeft zich uitgeleefd samen met de kinderen.
Het huis is niet oranje, de bomen welquote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal mijn huis echt nooit oranje makenDan liever een Union Jack over de hele gevel
![]()
Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik welquote:Op zondag 4 juni 2006 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Het huis is niet oranje, de bomen wel. Verder veel vlaggetjes
. Ik lach me dood als ze er snel uitliggen (uit ervaring weet ik dat Pat en Corrie er dan zo de t*ring in hebben dat het meteen weg moet dan)
.
Ik niet, wat is er mis met de volgende dagquote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik wel![]()
Hoi Jag, alles okayquote:
Hoiquote:
Vermoed van wel ja, hier is 't dus al behoorlijk oranjequote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zul je hier niet zien![]()
Misschien in van die meer volkse wijken![]()
Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk wegquote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, wat is er mis met de volgende dag.
Heyquote:
Eej Esquote:
Kom op, bij nacht een man, bij dag een manquote:
Nou ja, ze zoeken het ook maar uitquote:Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk weg![]()
Ik zit mijn tijd uitquote:
En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zoeken het ook maar uit, ik wil er niets mee te maken hebben
.
Is dat vanwege Pinksteren?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit mijn tijd uit. Morgen een vrije dag
.
Alles lekker hierquote:
Ja, ik lach me doodquote:Op zondag 4 juni 2006 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijk![]()
Depri, kut geslapenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom op, bij nacht een man, bij dag een man.
Hoi.
Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor gaquote:Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat vanwege Pinksteren?![]()
Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is.Ik heb ook vrij, Queens Birthday.
Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
![]()
Waarheen?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor ga.
Hmz... Waardeloosquote:
Amsterdam.quote:
het is pinksteren hier ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat vanwege Pinksteren?![]()
Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is.Ik heb ook vrij, Queens Birthday.
Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
![]()
Nou ja, over een maand is alles weer voorbijquote:
Wat ga je in Amsterdam doen?quote:
quote:
Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ikquote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Iran zwaait met het oliewapen
Een beetje hetzelfde als 'hypotheekrenteaftrek'
Gelukkigquote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, over een maand is alles weer voorbij![]()
Naar de markt enzoquote:
Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijkquote:
Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ik
Ik niet, ik stik nog lieverquote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijk![]()
En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomenquote:
Ik heb een koptelefoonquote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomen![]()
quote:
En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hogerquote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier..![]()
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Hollandquote:
Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hoger
Nog speciale dingen die je wil kopen?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, ik heb een verse strippenkaart en mijn portemonnee zit zo vol als ik me kan veroorloven
.
En zo niet ga jij dat regelen hequote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland![]()
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'quote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland![]()
Ik heb een pop-up killerquote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland![]()
Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereidquote:
En de boot vaart op waterquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit.
Ja, preciesquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'![]()
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even wegquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog speciale dingen die je wil kopen?
Ik heb btw gisteren mijn adapter ontvangen voor mijn Nokia telefoon. De headset die ik had was ik vergeten dus heb ik in Hongkong een adapter gekocht en die kan ik in mijn telefoon pluggen waar ik dan mijn eigen Sennheiser in kan pluggen. Stukken betere kwaliteit dan dat baggere Nokia ding.![]()
Dat mag je wel hopen ja.quote:
Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pcquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'![]()
Ok.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg.
Vluchten kan niet meer,quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg.
Ja, vastquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereid![]()
Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opentquote:Op zondag 4 juni 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pc.
Echt wel, en da's precies wat ik morgen ga doenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer,
ik zou niet weten hoe........
Ik open niet klakkeloos alles, Knorretjequote:Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opent![]()
Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goedquote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik open niet klakkeloos alles, Knorretje.
Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar vaart ie ook op water dan?
Of gebruiken ze daar nog houtgestookte boten?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar vaart ie ook op water dan?
ooh, ik zal 't eens vragen danquote:Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd.![]()
Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf inquote:Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goed![]()
Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 15:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf in.
Of meer dan je lief isquote:Op zondag 4 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijk![]()
Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijnquote:
Wellicht misschien zelfs grensoverschrijdendquote:Op zondag 4 juni 2006 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijn![]()
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra manquote:
Ik kan dit in mijn eentje wel afquote:
we kunnen je ombouwenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man![]()
Dat vind ik nou wél weer leuk klinkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man![]()
Fijne dromen Jagquote:
Evengoed bedankt voor het aanbodquote:
Have funquote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef Stuart het volgende:
Ik denk, dat ik maar even iets anders ga doen. Naar buiten ofzo![]()
Thanksquote:
Ehm, nou, ik ben er weer eigenlijkquote:
Maar het was wel stilgevallenquote:
Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzoquote:
Jij wat leuks gedaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzo![]()
Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijkquote:
Moet ook gebeuren zo nu en danquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijk![]()
Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeldquote:
Wat voor spelletje heb je gespeeldquote:Op zondag 4 juni 2006 16:54 schreef es70 het volgende:
Ik heb een spelletje gedaan. Er lopen hier allerlei extra kinderen in en uit.... Zometeen weer aardappelen schillen
.
Zuma natuurlijk, daar ben ik goed inquote:
Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletjequote:
Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletje![]()
![]()
Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weerquote:Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doen.
Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weer![]()
Nee, beetje tv zitten kijken vooralquote:Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeld![]()
Wat is dat?quote:
Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uitquote:Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepen.
Voetbah, Nl/Aus, 1- 1quote:
Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven).quote:
Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te makenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uit
Met vlagen, wat zappen ook tussendoorquote:
Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goedquote:Op zondag 4 juni 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te maken.
Schietenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven).
Bij vlagen ben ik geniaalquote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goed![]()
Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder ergquote:
Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
Ik geniet momenteel van een Dr. Pepper. Ook wel weer eens lekker in combinatie met veel Skittles
Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer nietquote:Op zondag 4 juni 2006 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet...
Schieten met kikkers maakt het minder ergquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder erg.
Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles).quote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer niet![]()
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk isquote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles).
Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staanquote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schieten met kikkers maakt het minder erg
Zulk soort spelletjes zijn vaak gewoon leuk.
Kijk eens op zone.com, staan er ook een boel
Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is![]()
Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappigquote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'...
Is niet alles tijdelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is![]()
2 maarquote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staan.
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkiequote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappig![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij vlagen ben ik geniaal. En ja, ik weet dat het meestal windstil is
.
Over het algemeen genomen wel natuurlijkquote:
zure mattenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie.
Ik hoefde er toch geen © bij te zettenquote:
Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelfquote:
maar zure matten zijn echt lekkerquote:Op zondag 4 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelf.
Kan me bij beiden niets voorstellenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie.
Gewoon altijd hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen wel natuurlijk![]()
En dan onwijze dorst hebben...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar zure matten zijn echt lekker
gewoon zo'n heel zakje achter elkaar opeten
Tot laterquote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets nuttigs doen. Tot vanavond![]()
Tot latersquote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Stuart het volgende:
dat heb ik toch alquote:
En je rum is nog op ookquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden.
Tot later.
Gisteren een Stingray gezienquote:
Schil zequote:Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden.
Tot later.
Doe geen moeitequote:
Oh jaquote:
De pop-up die ik kreegquote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Rose,
wanneer zei ie dat je betalen moest? Die snap ik dus even niet
weet ik veulquote:
Kenteken Infoquote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet ik veul
volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
kanquote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet ik veul
volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
Da's nog maar pasquote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:
Datum aanvang tenaamstelling Info 3 maart 2006
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
Pop-upquote:
Aardappels geschildquote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]wat heb je gedaan
"malle zetmeelbreintjes"
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
K*tklusjes moet je opleukenquote:
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou dat kunnen, ik wil morgen écht weg, dus op een aanval van buikloop zit ik niet te wachten
.
Ik ben een vliegtuigquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?
Wie weet hoe je het huis bij thuiskomst aantreft
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb je het al, het zit mij weer eens niet mee kennelijk
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wilquote:
Daar zou ik best een keer naartoe willenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsen
en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik**quote:
doe dan wel een die minder spemtquote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreen
Waarom niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
En wel meer mooie eilandenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bali is ook onderdeel van Indonesie
Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik...quote:Op zondag 4 juni 2006 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik best een keer naartoe willen![]()
Ach, er zijn zoveel landen die ik wel zou willen bezoeken, dat kan ik nooit betalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik...
Een balpen... Da's gekquote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik**
Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wel meer mooie eilanden![]()
Iets van 13.000 toch geloof ik![]()
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom welquote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bali is ook onderdeel van Indonesie
Ja, en Sumatra ook wel natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten.
Bali is wel een van de bekendere
Anders stap ik wel over hoor..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
quote:
niemand weet het zekerquote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wel meer mooie eilanden![]()
Iets van 13.000 toch geloof ik![]()
omdat ik er woonquote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel.
Wat grappig, dat wist ik nietquote:Op zondag 4 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niemand weet het zekermaar zo af en toe komen er ook nieuwe bij of verdwijnen er een paar.
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel.
En alles is er nog relatief goedkoop ookquote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
Die is idd heel erg bekend jaquote:
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.quote:
Klopt, veel mooie plekjes..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
En alles is er nog relatief goedkoop ook![]()
Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegdquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Ja, dat is een iets mindere bijkomstigheidquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat je wel je vlucht moet betalen
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kersquote:
Ik ben goed in logisch uitleggenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel logisch als je het zo uitlegd![]()
Lekker makkelijk kaarten maken danquote:Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.
Ga toch krassen, dan win je nog eens watquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers.
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van.
Ooh, als er iemand wil langskomen kan dat hoor, ik vraag gewoon een paar euro per nacht, zo moeilijk ben ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij biedt onderdak aan wereldreizende Fok!kers.
Dan nog houdt de realiteit me tegen. Het heeft weinig zin dingen te willen die naar alle waarschijnlijkheid nooit zullen gebeuren, daar word je alleen maar ongelukkig van.
Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's het Robbeneiland van Indonesië
voor als jij eens langskomtquote:Op zondag 4 juni 2006 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je alvast gereserveerd natuurlijk
Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijkquote:
Dat gaat gebeuren jaquote:
Smakelijkquote:
Nee, daar gooi ik wel een stokje voorquote:
hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjesquote:Op zondag 4 juni 2006 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke baan. Je moet wel iedere keer zelf gaan kijken of het nog klopt natuurlijk
smakelijk alvastquote:Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,
tot zo
nee, je hebt je gewillig láten oplichtenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef Stuart het volgende:
Overigens heb ik vandaag dus wel Vicks Blue gehaald![]()
Die vuile honden bij de benzinepomp rekenen daar dus gewoon ¤ 2,15 voor. Op het NS station betaal je er ¤ 1,95 voor en bij het Kruidvat iets van ¤ 1,65. Kortom, ik ben dus opgelicht![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga ook even kijken wat er hier te eten is,
tot zo
Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet openquote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, je hebt je gewillig láten oplichten
o ja, dat was het verhaal.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja. Ik had geen keus. Ik kan immers niet naar het Kruidvat op deze dag want die is niet open
En terechtquote:
Moet toch een wereldbaan zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. werkbezoek op onbewoonde tropische eilandjes![]()
Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, mijn financien zijn ook weer op orde. Er komt nog steeds meer binnen dan eruit gaat. Da's iets positiefs geloof ik.
quote:
Thxquote:
Smakelijkquote:
lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten..quote:
Tja, dat punt nader ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker. Bij mij komt er niets meer binnen![]()
Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja.. ik wil toch wel een beetje van dergelijke reizen gaan maken hoor.. maar dan maar op eigen kosten..
Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon zoeken of je daar niet zoiets kan gaan doen
Beter dat je baas betaald he
Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar dingen op het oog, maar dat moet ik allemaal nog eens van dichtbij gaan uitzoeken. Lijkt me niet dat ik daar full-time wil gaan werken. Her en der wat freelance is prima natuurlijk..
Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das natuurlijk helemaal lekker wel, kan je redelijk je eigen tempo bepalen
En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is de eerstkomende 3 jaar (voor zolang heb ik geld achter de hand) ook de bedoeling. Dat moet toch genoeg tijd zijn om bepaalde dingen te ontdekken/achterhalen
Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeftquote:Op zondag 4 juni 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in noodgeval een paar maanden in Nederland werken weer?
Toch fijn dat je die toezegging hebt voor het begin.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou in een hoogst uitzonderlijke situatie kunnen gebeuren inderdaad. Ik heb al een toezegging gehad van m'n baas dat ik eventueel wel terug kon komen. Dat is wel handig om achter de hand te houden. Maar als ik daar over bijv. 3 jaar zou komen, dan is alles vast zover veranderd, dat dat wellicht ook geen zin meer heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |