quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
Pop-upquote:
Aardappels geschildquote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]wat heb je gedaan
"malle zetmeelbreintjes"
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Het was geen fraai gezicht, maar ze zullen het voortaan uit hun malle zetmeelbreintjes laten om zo hard te gillen... Als voorzorgsmaatregel heb ik namelijk de rest laten kijken naar de slachting
.
![]()
K*tklusjes moet je opleukenquote:
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou dat kunnen, ik wil morgen écht weg, dus op een aanval van buikloop zit ik niet te wachten
.
Ik ben een vliegtuigquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ze hebben nou een (aard)appeltje met je te schillen, dus durf je wel van huis te gaan?
Wie weet hoe je het huis bij thuiskomst aantreft
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar heb je het al, het zit mij weer eens niet mee kennelijk
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wilquote:
Daar zou ik best een keer naartoe willenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom nergens een pop-up tegen, die kan ik dus nog echt even niet plaatsen
en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik**quote:
doe dan wel een die minder spemtquote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zal het straks nog eens proberen, en anders maak ik wel een printscreen
Waarom niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
En wel meer mooie eilandenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bali is ook onderdeel van Indonesie
Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik...quote:Op zondag 4 juni 2006 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik best een keer naartoe willen![]()
Ach, er zijn zoveel landen die ik wel zou willen bezoeken, dat kan ik nooit betalenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet zo'n wereldreizigster ben... De realiteit houdt me met beide benen op de grond denk ik...
Een balpen... Da's gekquote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ik ben een balpen *duwt op hoofd en zegt *klikklik**
Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wel meer mooie eilanden![]()
Iets van 13.000 toch geloof ik![]()
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom welquote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bali is ook onderdeel van Indonesie
Ja, en Sumatra ook wel natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ,maar zullen vele mooie tussen zitten.
Bali is wel een van de bekendere
Anders stap ik wel over hoor..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik wel naar Indonesie wil.
quote:
niemand weet het zekerquote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wel meer mooie eilanden![]()
Iets van 13.000 toch geloof ik![]()
omdat ik er woonquote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel.
Wat grappig, dat wist ik nietquote:Op zondag 4 juni 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niemand weet het zekermaar zo af en toe komen er ook nieuwe bij of verdwijnen er een paar.
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Indonesie heeft nogal wat onderdelen... Wedervraag: waarom wel.
En alles is er nog relatief goedkoop ookquote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
Die is idd heel erg bekend jaquote:
aardbevingen en vulkanisme zorgen hier onder andere voor, anderen zijn net een zandbank, dus als het een beetje waait is er weer eentje weg.quote:
Klopt, veel mooie plekjes..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het daar bijzonder mooi schijnt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |