Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer nietquote:Op zondag 4 juni 2006 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet...
Schieten met kikkers maakt het minder ergquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder erg.
Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles).quote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar periodes bij mij hoor. Een paar weken vind ik het lekker en dan eet ik het de rest van het jaar weer niet![]()
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk isquote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ken ik, ik heb ook van die aanvallen (alleen niet met Skittles).
Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staanquote:Op zondag 4 juni 2006 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schieten met kikkers maakt het minder erg
Zulk soort spelletjes zijn vaak gewoon leuk.
Kijk eens op zone.com, staan er ook een boel
Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is![]()
Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappigquote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Het rare bij mij is dat ik meestal na zo'n aanval denk 'yukkie, hoe heb ik het weg kunnen krijgen'...
Is niet alles tijdelijkquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, met iets anders, maakt niet uit wat. Het is gewoon wel grappig dat zoiets tijdelijk is![]()
2 maarquote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee spelletjes die ik regelmatig speel, Zuma en Matching Hearts... Dat zijn ook meteen de enige spelletjes die op mijn pc staan.
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkiequote:Op zondag 4 juni 2006 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nee, dat heb ik nou weer niet. Grappig![]()
Jaquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij vlagen ben ik geniaal. En ja, ik weet dat het meestal windstil is
.
Over het algemeen genomen wel natuurlijkquote:
zure mattenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie.
Ik hoefde er toch geen © bij te zettenquote:
Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelfquote:
maar zure matten zijn echt lekkerquote:Op zondag 4 juni 2006 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans al zuur genoeg van mezelf.
Kan me bij beiden niets voorstellenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zure matten of schuimblokken zijn bij nader inzien behoorlijk jakkie.
Gewoon altijd hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen wel natuurlijk![]()
En dan onwijze dorst hebben...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar zure matten zijn echt lekker
gewoon zo'n heel zakje achter elkaar opeten
Tot laterquote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets nuttigs doen. Tot vanavond![]()
Tot latersquote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Stuart het volgende:
dat heb ik toch alquote:
En je rum is nog op ookquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden.
Tot later.
Gisteren een Stingray gezienquote:
Schil zequote:Op zondag 4 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
De roep van de aardappelen is inmiddels oorverdovend geworden, ik ga ze vermoorden.
Tot later.
Doe geen moeitequote:
Oh jaquote:
De pop-up die ik kreegquote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Rose,
wanneer zei ie dat je betalen moest? Die snap ik dus even niet
weet ik veulquote:
Kenteken Infoquote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet ik veul
volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
kanquote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet ik veul
volgens de apk site '75 geloof ik, kan dat?
Da's nog maar pasquote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef qu63 het volgende:
Datum aanvang tenaamstelling Info 3 maart 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |