ooh, ik zal 't eens vragen danquote:Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd.![]()
Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf inquote:Op zondag 4 juni 2006 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goed![]()
Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 15:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je me meuk stuurt sta ik niet voor mezelf in.
Of meer dan je lief isquote:Op zondag 4 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooooh, dat kan ook leuk zijn natuurlijk![]()
Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijnquote:
Wellicht misschien zelfs grensoverschrijdendquote:Op zondag 4 juni 2006 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar goed, dat kan grensverleggend zijn![]()
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra manquote:
Ik kan dit in mijn eentje wel afquote:
we kunnen je ombouwenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man![]()
Dat vind ik nou wél weer leuk klinkenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Ik denk dat ik me maar inhoud. Ik heb het niet op trio's met een extra man![]()
Fijne dromen Jagquote:
Evengoed bedankt voor het aanbodquote:
Have funquote:Op zondag 4 juni 2006 15:34 schreef Stuart het volgende:
Ik denk, dat ik maar even iets anders ga doen. Naar buiten ofzo![]()
Thanksquote:
Ehm, nou, ik ben er weer eigenlijkquote:
Maar het was wel stilgevallenquote:
Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzoquote:
Jij wat leuks gedaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurd best vaak helaas. Nou ja, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer ofzo![]()
Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijkquote:
Moet ook gebeuren zo nu en danquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even buiten gezeten. Biertje gedronken. Lekker genieten van de stilte. Niets eigenlijk![]()
Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeldquote:
Wat voor spelletje heb je gespeeldquote:Op zondag 4 juni 2006 16:54 schreef es70 het volgende:
Ik heb een spelletje gedaan. Er lopen hier allerlei extra kinderen in en uit.... Zometeen weer aardappelen schillen
.
Zuma natuurlijk, daar ben ik goed inquote:
Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletjequote:
Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Dat is niets voor mij zo'n spelletje![]()
![]()
Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weerquote:Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan je vervelen, en ik had geen zin om iets nuttigs te gaan doen.
Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook lang niet altijd leuk en dat verplichte gebeuren roept vanzelf wel weer![]()
Nee, beetje tv zitten kijken vooralquote:Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo is dat. En jij nog iets nuttigs gedaan met je boeken bijvoorbeeld![]()
Wat is dat?quote:
Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uitquote:Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, ik hoor de aardappels zachtjesaan steeds harder beginnen te roepen.
Voetbah, Nl/Aus, 1- 1quote:
Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven).quote:
Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te makenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, jij weet wát je gaat eten. Daar ben ik hier nog steeds niet over uit
Met vlagen, wat zappen ook tussendoorquote:
Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goedquote:Op zondag 4 juni 2006 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en elk nadeel (in dit geval koken) heeft zijn voordeel. Nu kunnen ze morgen gewoon friet of zoiets eten en hoef ik niet te zorgen dat ik op tijd thuis ben om eten te maken.
Schietenquote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Balletjes doodschieten voordat ze in een gat vallen (want dat kost je een leven).
Bij vlagen ben ik geniaalquote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je dat goed geregeld. Eindelijk eens écht een dag voor jezelf. Doe je goed![]()
Met een kikker (die dus ballen spuwt), dat maakt het een stuk minder ergquote:
Dr. Pepper is idd lekker, Skittles hoeven niet...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef Stuart het volgende:
Ik geniet momenteel van een Dr. Pepper. Ook wel weer eens lekker in combinatie met veel Skittles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |