En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zoeken het ook maar uit, ik wil er niets mee te maken hebben
.
Is dat vanwege Pinksteren?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit mijn tijd uit. Morgen een vrije dag
.
Alles lekker hierquote:
Ja, ik lach me doodquote:Op zondag 4 juni 2006 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toch zit je er middenin, dat is wel weer grappig eigenlijk![]()
Depri, kut geslapenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom op, bij nacht een man, bij dag een man.
Hoi.
Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor gaquote:Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat vanwege Pinksteren?![]()
Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is.Ik heb ook vrij, Queens Birthday.
Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
![]()
Waarheen?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Pinkster is toevallig, mijn vrije dag houd in dat ik er lekker in mijn uppie vandoor ga.
Hmz... Waardeloosquote:
Amsterdam.quote:
het is pinksteren hier ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat vanwege Pinksteren?![]()
Jaja ik kreeg door dat het in NL pinksteren is.Ik heb ook vrij, Queens Birthday.
Maar anders was ik sowieso al vrij geweest.
![]()
Nou ja, over een maand is alles weer voorbijquote:
Wat ga je in Amsterdam doen?quote:
quote:
Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ikquote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Iran zwaait met het oliewapen
Een beetje hetzelfde als 'hypotheekrenteaftrek'
Gelukkigquote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, over een maand is alles weer voorbij![]()
Naar de markt enzoquote:
Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijkquote:
Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een wapen dat iedereen gaat voelen vrees ik
Ik niet, ik stik nog lieverquote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar eerst 3 weken lang élke dag voetbal kijken natuurlijk![]()
En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomenquote:
Ik heb een koptelefoonquote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de TV staat loeihard dus je zal er gewoon niet aan ontkomen![]()
quote:
En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hogerquote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, dat geloof ik graag. Ik hoop dat ze een maandje wachten, ben ik tenminste weg hier..![]()
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Hollandquote:
Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jouw kerosinetoeslag wordt dan voor volgende reizen vast niet hoger
Nog speciale dingen die je wil kopen?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, ik heb een verse strippenkaart en mijn portemonnee zit zo vol als ik me kan veroorloven
.
En zo niet ga jij dat regelen hequote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal niet helpen. Popups op je computer met Holland Holland![]()
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'quote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een pop-up killerquote:Op zondag 4 juni 2006 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereidquote:
En de boot vaart op waterquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een retourtje Singapore is nog altijd 10 keer zo goedkoop als een retourtje Europa, desnoods ga ik met de boot, ik hóef niet per se naar Nederland, alleen om sociale redenen, maar met eventuele torenhoge prijzen snapt men ook wel dat dat er niet in zit.
Ja, preciesquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'![]()
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even wegquote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog speciale dingen die je wil kopen?
Ik heb btw gisteren mijn adapter ontvangen voor mijn Nokia telefoon. De headset die ik had was ik vergeten dus heb ik in Hongkong een adapter gekocht en die kan ik in mijn telefoon pluggen waar ik dan mijn eigen Sennheiser in kan pluggen. Stukken betere kwaliteit dan dat baggere Nokia ding.![]()
Dat mag je wel hopen ja.quote:
Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pcquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen 'blue screen' maar een 'orange screen'![]()
Ok.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg.
Vluchten kan niet meer,quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik wil vooral gewoon even weg.
Ja, vastquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als het moet ben ik daartoe coulancehalve bereid![]()
Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opentquote:Op zondag 4 juni 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een 'blue screen of death', ik ben lief voor mijn pc.
Echt wel, en da's precies wat ik morgen ga doenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer,
ik zou niet weten hoe........
Ik open niet klakkeloos alles, Knorretjequote:Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar je weet maar nooit wat je binnenhaalt als je een leuk mailtje opent![]()
Nee, niet klakkeloos. Dat geloof ik graag. Maar goedquote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik open niet klakkeloos alles, Knorretje.
Weet ik veel, ik heb die discussie niet gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar vaart ie ook op water dan?
Of gebruiken ze daar nog houtgestookte boten?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar vaart ie ook op water dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |