En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel....quote:Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo![]()
Die heb ik dus ook nuquote:Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij hebben hier Bookcollector (wist ik ook niet tot een paar minuten geleden).
Ja, maar ik vind dat écht heel anders hoor. Ik ga vanmiddag toch maar halenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
En jij vindt mijn kauwgom vies, maar Vicks lust je wel....
Ach, ik kan het niet blijven maken om maar niet te willen openenquote:
Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvatquote:
Nee hoor, zo praat ik wel vakerquote:
Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Als hij even gezegd had dat ze bijna op waren had ik nieuwe voor 'm gehaald (ik was toch gisteren bij het Kruidvat). Zelf gebruik ik het amper, ik hou dat dus niet in de gaten
.
Dit is niet mijn foutquote:Op zondag 4 juni 2006 14:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat had inderdad in één koop gekunt, maar ik wilde het niet opnieuw ter sprake brengen![]()
Dat kloptquote:Op zondag 4 juni 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
MCMLXVIII dat is toch 1968?
Waarinquote:Op zondag 4 juni 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de 1e plank met boeken zit er in, nog 30 te gaan ofzo
Dat zul je hier niet zienquote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zie ik al zat in de straat.. en het wordt nog erger
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatjequote:
Wat zijn 'volkse wijken' volgens jouquote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zul je hier niet zien![]()
Misschien in van die meer volkse wijken![]()
Oooh, hoop werk dus wat ik zo lees. Nou, veel succes er maar mee danquote:Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
Ach, het houdt je van de straatquote:Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit al mijn boeken in te voeren in een programmatje
en meteen maar schoonmaken nu de boel toch leeg is
Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorpquote:Op zondag 4 juni 2006 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat zijn 'volkse wijken' volgens jou. Ik woon niet 'op stand' maar bij volkse wijken heb ik toch een ander idee...
Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoietsquote:Op zondag 4 juni 2006 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volkse wijjken vind ik de oudere wijjken in een stad of dorp![]()
Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuinquote:Op zondag 4 juni 2006 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Kleine huisjes, hutje mutje op elkaar, zoiets.
Of op een bierkratjequote:Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, meestal kleine huisjes inderdaad. Waar de mensen met een tuinstoelen vóór het huis zitten in plaats van in de achtertuin![]()
Ik zal mijn huis echt nooit oranje makenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef es70 het volgende:
Anyway, zo woon ik dus niet.... Maar Pat heeft zich uitgeleefd samen met de kinderen.
Het huis is niet oranje, de bomen welquote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal mijn huis echt nooit oranje makenDan liever een Union Jack over de hele gevel
![]()
Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik welquote:Op zondag 4 juni 2006 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Het huis is niet oranje, de bomen wel. Verder veel vlaggetjes
. Ik lach me dood als ze er snel uitliggen (uit ervaring weet ik dat Pat en Corrie er dan zo de t*ring in hebben dat het meteen weg moet dan)
.
Ik niet, wat is er mis met de volgende dagquote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is logisch dat het dan meteen diezelfde dag nog weg moet. Dat snap ik wel![]()
Hoi Jag, alles okayquote:
Hoiquote:
Vermoed van wel ja, hier is 't dus al behoorlijk oranjequote:Op zondag 4 juni 2006 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zul je hier niet zien![]()
Misschien in van die meer volkse wijken![]()
Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk wegquote:Op zondag 4 juni 2006 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, wat is er mis met de volgende dag.
Heyquote:
Eej Esquote:
Kom op, bij nacht een man, bij dag een manquote:
Nou ja, ze zoeken het ook maar uitquote:Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet. Als ze je teleurstellen moet al die troep gelijk weg![]()
Ik zit mijn tijd uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |