quote:
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graagquote:
Hmz.... Ik heb eigenlijk de indruk dat je best veeleisend bentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is niet moeilijk mij tevreden te stellen hoor![]()
die koortslip is alleen maar een éxtra reden om hem niet te zoenenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag.
Naast elkaar ofzoquote:
Je zoent geen mannenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die koortslip is alleen maar een éxtra reden om hem niet te zoenen
Ja, nou, de toon is weer gezet. Gezelliger gaat het er niet op wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een koortslip hè, dan zoenen mensen je meestal niet zo graag.
Nou ja, zó goed ken je me nou ook weer nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz.... Ik heb eigenlijk de indruk dat je best veeleisend bent.
Dat heb je me ook nooit horen bewerenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, zó goed ken je me nou ook weer niet![]()
Ik wijs je slechts op een reden waarom je wellicht geen kusje krijgt van Qutiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nou, de toon is weer gezet. Gezelliger gaat het er niet op worden![]()
Het is al goed. Ik hoef al niet eens meerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wijs je slechts op een reden waarom je wellicht geen kusje krijgt van Qutie.
Kijkt dat wel prettig, zo'n klein schermpjequote:
Dan niet, stuk chagrijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik hoef al niet eens meer![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Kijkt dat wel prettig, zo'n klein schermpje.
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen![]()
Okayquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja hoor
en ik kan het ook gewoon fullscreen hebben hoor
*knuf*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden.
Geen heinekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog maar een biertje gepakt
Zo drink ik mijn verdriet weg en vergeet ik mijn zorgen![]()
check jij IRC maar eensquote:
quote:
Meer drinken. Op een gegeven moment sterven vanzelf de hersencellen afquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Leer mij dat eens. Ik heb ook een borrel maar schijn alleen maar verdrietiger te worden.
Heineken in dit gevalquote:
Makkelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen zorgen. Ik vergeet ze en ga verder. En anders maar niet. Whatever. Bier![]()
Gooi die heineken maar weg, is niets vergeleken met grolschquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heineken in dit gevalen er ligt ook Grolsch in de koelkast
![]()
Gelukkig ben ik niet eenkennig en drink ik ook de Heinekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gooi die heineken maar weg, is niets vergeleken met grolsch
Ach, ik ben zo makkelijk. Zó makkelijk. Je moest eens wetenquote:
oh ik ook, vrijdags bij de borrel van 't werkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet eenkennig en drink ik ook de Heineken![]()
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh ik ook, vrijdags bij de borrel van 't werk
Dat zal best. Ik zal daar maar niet tegenin gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb (bijna) altijd gelijk!
En teruste es!
don't Ya Dare!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik zal daar maar niet tegenin gaan![]()
Nee, ik nietquote:
ja, we roddelen wat af in #gcscquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik niet
Jammer dat het vandaag toch wel zo stil is eigenlijk binnen dit topic. Weinig actieve mensen![]()
Ja, dus jullie kunnen ongestoord over me ouewetiefushoeren indien gewenstquote:
jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus jullie kunnen ongestoord over me ouewetiefushoeren indien gewenst![]()
Gelukkig maar. Niets is zo waardeloos als het kijken naar een film welke na afloop eigenlijk gewoon een kutfilm blijkt te zijnquote:
ik kende em alquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niets is zo waardeloos als het kijken naar een film welke na afloop eigenlijk gewoon een kutfilm blijkt te zijn![]()
Aha. Ik heb gisteren gekeken naar Spy Game, dat was ook wel een spannende film moet ik zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kende em al
Wrong Turn is/was dit weekend ook op tv
Hoest hier?quote:
Vrij rustig eigenlijk. Beetje saai dus leuk dat je erbij bent gekomen!quote:
Moet wat hequote:Op zondag 4 juni 2006 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij rustig eigenlijk. Beetje saai dus leuk dat je erbij bent gekomen!
Ja precies. En dan is het leuk om hier even te komenquote:
Echt welquote:Op zondag 4 juni 2006 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. En dan is het leuk om hier even te komen![]()
Ja, of misschien nog wel iets meer dan datquote:Op zondag 4 juni 2006 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
En moet even 222 post maken vandaag
Nee, het moeten er echt precies 222 zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, of misschien nog wel iets meer dan dat![]()
Okay, dat moet lukken gezien het aantal wat je gisteren heb gehaaldquote:Op zondag 4 juni 2006 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het moeten er echt precies 222 zijn
Ja, en ben al rond half 10 gestopt met posten he, om mooi uit te komenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dat moet lukken gezien het aantal wat je gisteren heb gehaald![]()
Wat grappig eigenlijk. Nou, dan moet het zéker gaan lukken dusquote:Op zondag 4 juni 2006 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en ben al rond half 10 gestopt met posten he, om mooi uit te komen
Ja, zou ook niet al teveel problemen moeten geven. Al moet ik dan niet ineens wat gaan doen vanmiddagquote:Op zondag 4 juni 2006 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat grappig eigenlijk. Nou, dan moet het zéker gaan lukken dus![]()
Nee, maar goed, anders probeer je het gewoon op een andere dag. Het zal een keer lukkenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zou ook niet al teveel problemen moeten geven. Al moet ik dan niet ineens wat gaan doen vanmiddag
Dat wat doen deel bedoel jequote:Op zondag 4 juni 2006 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar goed, anders probeer je het gewoon op een andere dag. Het zal een keer lukken![]()
Vooralsnog niet en op het moment dat dat wel gebeurd ga ik wel iets ondernemenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat doen deel bedoel je
Heb jij niet zoiets dat je je gaat vervelen met al je vrije tijd?
Goed planquote:Op zondag 4 juni 2006 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooralsnog niet en op het moment dat dat wel gebeurd ga ik wel iets ondernemen![]()
Behalve door de week of in het weekend?quote:
Dagelijks eigenlijk. Maar goed, dat hoeft verder niemand te wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de week of in het weekend?
Dan zullen we het hier verder niet neerzetten ofzoquote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dagelijks eigenlijk. Maar goed, dat hoeft verder niemand te weten![]()
Precies. Dan zou iedereen dat kunnen lezen, dat wil ik niet hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen we het hier verder niet neerzetten ofzo
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dan zou iedereen dat kunnen lezen, dat wil ik niet hebben![]()
![]()
![]()
Als ze het al kunnen zullen er niet veel zijn die ook daadwerkelijk teruglezenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat de gemiddelde lounge bezoeker lezen kan
Nou es, leonieke en cara wel hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze het al kunnen zullen er niet veel zijn die ook daadwerkelijk teruglezen![]()
Hoiquote:
Nou ja, so be it dan maar. Ik schrijf geen grote geheimen op het forumquote:
Net wel he, en qu leest ook al terug somsquote:Op zondag 4 juni 2006 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, so be it dan maar. Ik schrijf geen grote geheimen op het forum![]()
Je moet ook maar net op het goede moment gaan inlezen anders is de kans groot dat je er alsnog geen flikker van begrijpt. Niet dat het om dusdanig moeilijke zaken gaat ofzo hoor, maar tochquote:
Dat gaat er bij mij altijd wel in dus graagquote:Op zondag 4 juni 2006 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje iemand?
Mooiquote:
Das het verkeerde moment welquote:
correctiequote:
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jeneverquote:
En ook dat is goed te drinken met colaquote:Op zondag 4 juni 2006 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jenever
Moet net genoeg zijn voor het weekendquote:Op zondag 4 juni 2006 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar beneden nog wel 1 liter vieux en nog wat jenever
uhuhquote:Op zondag 4 juni 2006 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet net genoeg zijn voor het weekend
preciesquote:
6 vieux?quote:
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipenquote:
Waarom verborgenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies
dat is ook voor als ik beneden zit
die fles rum () staat verborgen op mn kamer
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipen![]()
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuwquote:
dat moet je Fles ff lerenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuw
vinden pa&ma niet zo goed denk ikquote:
Die is heer en meester waar ik dat (gelukkig) niet ben. Moet overigens wel toegeven dat ik teveel begin te drinken. En dat elke dagquote:
of kwartetjesquote:
foeiquote:Op zondag 4 juni 2006 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is heer en meester waar ik dat (gelukkig) niet ben. Moet overigens wel toegeven dat ik teveel begin te drinken. En dat elke dag![]()
Ik doe een week of 6 met 6 flesjesquote:Op zondag 4 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink nooit alles op trouwens. Ik heb altijd wel genoeg voorraad. Als ik bij de laatste krat ben haal ik alweer nieuw
Jij was toch geen 12? Zolang het niet teveel is moet het kunnen hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
vinden pa&ma niet zo goed denk ik
zeker als ik doordeweek drink
een fles rum in een week?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij was toch geen 12? Zolang het niet teveel is moet het kunnen hoor
gemixed met 1 fles cola?quote:
Das wat veel ja, maar zeker niet uitzonderlijkquote:
Dat doet het hem hoor, die colaquote:
Het zijn dan wel sterke drankjes die hij drinktquote:
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:12 schreef Stuart het volgende:
En zo hoort het. Heerlijk koud en dan allemaal opzuipen![]()
Ik heb ooit op 1 avond 1 liter vodka gemixt met 1 liter jus op,quote:Op zondag 4 juni 2006 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn dan wel sterke drankjes die hij drinkt![]()
ja hequote:Op zondag 4 juni 2006 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn dan wel sterke drankjes die hij drinkt![]()
Nou ja, gaat bij mij ook wel een keer over hoor. Eventuallyquote:Op zondag 4 juni 2006 01:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die tijd heb ik toch ver achter me gelaten
Alleen de spoiler heb ik nog
Wow, dat is wel heel erg veel drank op 1 avondquote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit op 1 avond 1 liter vodka gemixt met 1 liter jus op,
das niet echt goed voor je coordinatie vermogen kan ik zeggen
maar je slaapt er wel beter doorquote:
Dat is ook zo. Ik slaap ook beter met drank op. Je ligt niet te piekeren maar valt snel in slaapquote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je slaapt er wel beter door
en dat is ook de reden dat ik soms ff doordrink
dan val ik tenminste meteen in slaap ipv al dat gedenk enzo
T is een fase hoor,quote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, gaat bij mij ook wel een keer over hoor. Eventually![]()
Een goed boek helpt niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je slaapt er wel beter door
en dat is ook de reden dat ik soms ff doordrink
dan val ik tenminste meteen in slaap ipv al dat gedenk enzo
Ach, het is het enige slechte dat ik doe. Ik rook niet en gebruik ook geen andere drugsquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een fase hoor,
of het begin van een verslaving![]()
ja preciesquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik slaap ook beter met drank op. Je ligt niet te piekeren maar valt snel in slaap![]()
Dat is soms wel het beste. Er zijn immers meer dingen niet dan wel op te lossen. Nou ja, waarom je er dan teveel bewust druk over maken? Helpt toch geen flikkerquote:
Nopequote:
en zo wordt je depressief en kom je uit op zelfmoordneigingen!quote:Op zondag 4 juni 2006 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is soms wel het beste. Er zijn immers meer dingen niet dan wel op te lossen. Nou ja, waarom je er dan teveel bewust druk over maken? Helpt toch geen flikker![]()
Dat niet roken is goedquote:Op zondag 4 juni 2006 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is het enige slechte dat ik doe. Ik rook niet en gebruik ook geen andere drugs![]()
Ach, het is allemaal relatief. En zo moet je een hoop ook maar proberen te zienquote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zo wordt je depressief en kom je uit op zelfmoordneigingen!
het was wel een serieuze post btw, zo ver is het bij mij al gekomen..quote:Op zondag 4 juni 2006 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal relatief. En zo moet je een hoop ook maar proberen te zien![]()
quote:
En dat omdat je fles leeg isquote:Op zondag 4 juni 2006 01:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zo wordt je depressief en kom je uit op zelfmoordneigingen!
iedereen moet aan de drugsquote:
Neequote:
Die ook niet,quote:
Hobje!quote:
Weet je, daar kan ik eigeniljk nauwelijks iets zinnigs op zeggen. En wat ik erop zou kunnen zeggen voegt onvoldoende constructiefs toe en derhalve laat ik het dan ook maar achterwegequote:Op zondag 4 juni 2006 01:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was wel een serieuze post btw, zo ver is het bij mij al gekomen..
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, daar kan ik eigeniljk nauwelijks iets zinnigs op zeggen. En wat ik erop zou kunnen zeggen voegt onvoldoende constructiefs toe en derhalve laat ik het dan ook maar achterwege![]()
Een fles wie ?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
heb nog een fles Eristoff Limskaya staan
voorgemixte wodka-limequote:
Dat kan ook wel lekker zijn iddquote:
Vodkaquote:
Trustequote:
Dan mag je flink doordrinken voordat het doodslaatquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in mijn literpul geschonken.![]()
Want dat gaat beterquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in mijn literpul geschonken.![]()
Ik heb niet voor niets literglazen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je flink doordrinken voordat het doodslaat![]()
Nou, maak ons een blij met een foto Steijn. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets literglazen.Anders moet ik zo vaak inschenken.
![]()
Nee, de webcam staat bij mijn zusje.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, maak ons een blij met een foto Steijn. Ik ben benieuwd![]()
Ach, wie had dat nou verwacht. Such a shamequote:
doe dan dat zusje maarquote:
Het is gewoon zo'n Duits oktoberfest geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, wie had dat nou verwacht. Such a shame![]()
Ja, maar bedenk je dat je dan alleen nog maar up kunt gaanquote:
Hoe oud is dat zusje?quote:
En het kan ook echt over gaanquote:
Een gewillig meisje voor een klein prijsje. En dat op zaterdagnachtquote:
Haar vriend zit alleen naast haar.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een gewillig meisje voor een klein prijsje. En dat op zaterdagnacht![]()
Doe maar geen foto's danquote:
Die gaat dan maar een nachtje paalzittenquote:
Jij bent gewoon een ouwe lul van 32quote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar geen foto's dan
19
Dan is ze net uit de luiers
quote:
En je verveelde je nog nietquote:Op zondag 4 juni 2006 01:52 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me de tering. En dat élke dag. Het leven is saai en voorspelbaar en alles draait om geld.
Ik richt me vaak op toekomstige dingen die niet altijd werkelijkheid zullen worden. En dat is jammer. Een soort van fase dat je in de trein zit, onderweg naar de bestemming maar je komt maar niet aan en het duurt heel lang.quote:
Ga dan wat leuks doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:52 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me de tering. En dat élke dag. Het leven is saai en voorspelbaar en alles draait om geld.
Ik zit mijn tijd uit met het posten van berichten op Fok! in afwachting van. Ja waarvan? Dat weet ik zelf ook nog niet maar ik ben ervan overtuigd dat het ergens toe zal leiden. Eventuallyquote:
Volgens mij zit 3/4 van fok in die fasequote:Op zondag 4 juni 2006 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit mijn tijd uit met het posten van berichten op Fok! in afwachting van. Ja waarvan? Dat weet ik zelf ook nog niet maar ik ben ervan overtuigd dat het ergens toe zal leiden. Eventually![]()
Eigenlijk heb ik er geen last van hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zit 3/4 van fok in die fase
Zeg je nuquote:
Tsja, en ik zeg eigenlijk ook wel zoveel. En wat er allemaal klopt en wat niet is allemaal duister. En dat is misschien ook wel het leuke ervan. Of niet. Who cares?quote:
T is best duister ja, maar dat gaat over een paar uur weer over als de zon opkomt hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, en ik zeg eigenlijk ook wel zoveel. En wat er allemaal klopt en wat niet is allemaal duister. En dat is misschien ook wel het leuke ervan. Of niet. Who cares?![]()
Tomorrow I love you tomorrowquote:Op zondag 4 juni 2006 02:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is best duister ja, maar dat gaat over een paar uur weer over als de zon opkomt hoor
quote:
Het liedje uit de musical Annie maakt me altijd vrolijk, zo ook nu. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat je begreep dat het om dit nummer gingquote:
Het is een vrij matig nummer, dus alleen het al zingen is gewoon ergquote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het liedje uit de musical Annie maakt me altijd vrolijk, zo ook nu. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat je begreep dat het om dit nummer ging![]()
Ik vind het leukquote:Op zondag 4 juni 2006 02:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een vrij matig nummer, dus alleen het al zingen is gewoon erg
Smaken verschillen enzo,quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Overigens ga ik over een minuut of 20 ook slapen. Dan heb ik dat alvast gemeld![]()
Een speciaal (bekend) boek dat je momenteel aan het lezen bentquote:Op zondag 4 juni 2006 02:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaken verschillen enzo,
ik ga ook over niet al te lang, wil nog een stuk lezen
Een fantasy boek,quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een speciaal (bekend) boek dat je momenteel aan het lezen bent![]()
En je zal er ook goed door in slaap vallen. Val lezen word ik in ieder geval best moequote:Op zondag 4 juni 2006 02:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een fantasy boek,
leest wel lekker weg
Het is of goed slapen of doorlezen tot het boek uit is (en dat zijn nog 250 pagina's)quote:Op zondag 4 juni 2006 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je zal er ook goed door in slaap vallen. Val lezen word ik in ieder geval best moe![]()
Dat is best veel. Ikzelf zou kiezen voor het goed gaan slapenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is of goed slapen of doorlezen tot het boek uit is (en dat zijn nog 250 pagina's)
Kan morgen eindeloos uitslapen, dus het zou niet uitmakenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best veel. Ikzelf zou kiezen voor het goed gaan slapen![]()
Ja, dat ga ik ook zeker doen. Ik blijf waarschijnlijk wel tot half 12 liggen ofzoquote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan morgen eindeloos uitslapen, dus het zou niet uitmaken
Ga jij toch ook wel doen, uitslapen?
En dat noem je uitslapen?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook zeker doen. Ik blijf waarschijnlijk wel tot half 12 liggen ofzo![]()
Ja, dat vind ik lang zat. Dan lig ik 9 uur in bed dus dat vind ik best langquote:
9 uur in bed liggen is uitslapen, das net een middagdutjequote:Op zondag 4 juni 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik lang zat. Dan lig ik 9 uur in bed dus dat vind ik best lang
Hoelang blijf jij dan slapen![]()
Dan lig jij wel lang in bed. Nou ja, gelijk heb je hoor. De tijd aan jezelf dus geniet ervanquote:Op zondag 4 juni 2006 02:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9 uur in bed liggen is uitslapen, das net een middagdutje
Uur of 1 zal ik wel halen gok ik zo
Truste en tot latersquote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan lig jij wel lang in bed. Nou ja, gelijk heb je hoor. De tijd aan jezelf dus geniet ervan
Anyway, ik ga nu slapen dus ik spreek je morgen (lees vanmiddag) weer. Welterusten![]()
![]()
je bent een meisje?quote:Op zondag 4 juni 2006 03:26 schreef Steve-O het volgende:
Help heb 2 liter coebergh op!
+ nog wat andere shit
Zie hier de uitzondering die de regel bevestigd dan maar... Ik lag om even over elf in bed en heb 02.48 nog voorbij zien komenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik slaap ook beter met drank op. Je ligt niet te piekeren maar valt snel in slaap![]()
Geen idee, kan alleen foreest vinden....quote:Op zondag 4 juni 2006 08:49 schreef dolle_hond het volgende:
wat is een eetforeet?
Tuurlijk, ik ben alleen niet echt heel wakkerquote:Op zondag 4 juni 2006 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey es..
maar je bent er nu wel weer
koffie drinken dan hequote:Op zondag 4 juni 2006 10:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben alleen niet echt heel wakker.
Uiteraard, uiteraardquote:
je bent wat laat!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
veel plezier met de film dolle
hey liefie
mag ik van je genieten ja?
luikquote:Op zondag 4 juni 2006 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
waar ga je naartoe?
nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, drukke week gehad, met onder andere mijn verjaardag en zo!
gefeliciteerd dan nogquote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, drukke week gehad, met onder andere mijn verjaardag en zo!
en dat ga ik dus nu doenquote:
Hoiquote:
thuis nog niet, maar ik doe het sowieso liever nu, omdat ik de eerste maanden daar wel andere dingen aan m'n hoofd heb vermoed ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt daar gewoon een internetverbinding toch wel?
Dat vast wel ja,quote:Op zondag 4 juni 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
thuis nog niet, maar ik doe het sowieso liever nu, omdat ik de eerste maanden daar wel andere dingen aan m'n hoofd heb vermoed ik.
Dat zeker, ik wil ook per se internet thuis, alleen moeten ze de kabeltjes nog even doortrekken tot bij mij in de straat. Ik moet dus straks eens een praatje gaan maken met dat clubje.. tot die tijd zit ik hier en kan ik niet veel doen. Laten doen is geen optie, dan is er steeds weer een andere smoes om het niet te doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vast wel ja,
maar het kan toch wel handig zijn op de duur hoor......
Vraagje..quote:
Je zei van de week dat jullie een programma hebben om een boekenlijst te maken op basis van isbn nummer. Welk promgramma is dat? En waar is dat te vinden?quote:
Book collectorquote:Op zondag 4 juni 2006 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zei van de week dat jullie een programma hebben om een boekenlijst te maken op basis van isbn nummer. Welk promgramma is dat? En waar is dat te vinden?
Maar kent die de Nederlandse isbn nummersquote:Op zondag 4 juni 2006 13:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Book collector
Is hier te vinden (er bestaat trouwens ook een database voor muziek, films, ... )
Als hij de Belgische kentquote:Op zondag 4 juni 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kent die de Nederlandse isbn nummers
Ah oke,quote:Op zondag 4 juni 2006 13:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als hij de Belgische kent![]()
Ik ga niet zeggen dat hij ze allemaal vindt hoor (kookboeken zijn blijkbaar een probleem) maar zeker 95% van al onze boeken vond hij direct terug.
Hij zoekt op verschillende sites van verschillende landen
Graag gedaanquote:Op zondag 4 juni 2006 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke,
ik zal het eens uitproberen
thx
boefjequote:Op zondag 4 juni 2006 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het werkt
nu nog even licentiecode googlen
Smakelijk,quote:Op zondag 4 juni 2006 13:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
leuk
Nu isbn-codes invoeren![]()
En ik spaghetti eten
Smorgensquote:
Wat is het voordeel van zo'n progjequote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
we gaan hier toch geen Engels praten he![]()
Hier ook één, en ik ben het eindelijk eens een keer nietquote:
Romekquote:Op zondag 4 juni 2006 13:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook één, en ik ben het eindelijk eens een keer niet.
Dat hij veel meer info zoekt, werkt wat makkelijkerquote:
Nee, ook eindelijk een keer nietquote:
Paracetamol opquote:Op zondag 4 juni 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ook eindelijk een keer niet. Pat loopt te snotteren en te snuiven met pijn in zijn kop (paracetamol is op, eigen schuld, dikke bult)
.
Wij hebben hier Bookcollector (wist ik ook niet tot een paar minuten geledenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hij veel meer info zoekt, werkt wat makkelijker
400 meterquote:Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo![]()
wat een afstandquote:Op zondag 4 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhh, ik heb zin in Vicks blue maar dan moet ik de deur uit om ze te gaan halen en dat is denk ik wel 400 meter lopen ofzo![]()
112 bellenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
400 meter
Dat kan echt niet? Anders bel je een ambulance ofzo om je dat stuk te rijden?
Misschien dat ik vanmiddag tóch maar ga halenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
400 meter
Dat kan echt niet? Anders bel je een ambulance ofzo om je dat stuk te rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |