Een fles wie ?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
heb nog een fles Eristoff Limskaya staan
voorgemixte wodka-limequote:
Dat kan ook wel lekker zijn iddquote:
Vodkaquote:
Trustequote:
Dan mag je flink doordrinken voordat het doodslaatquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in mijn literpul geschonken.![]()
Want dat gaat beterquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in mijn literpul geschonken.![]()
Ik heb niet voor niets literglazen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je flink doordrinken voordat het doodslaat![]()
Nou, maak ons een blij met een foto Steijn. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets literglazen.Anders moet ik zo vaak inschenken.
![]()
Nee, de webcam staat bij mijn zusje.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, maak ons een blij met een foto Steijn. Ik ben benieuwd![]()
Ach, wie had dat nou verwacht. Such a shamequote:
doe dan dat zusje maarquote:
Het is gewoon zo'n Duits oktoberfest geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, wie had dat nou verwacht. Such a shame![]()
Ja, maar bedenk je dat je dan alleen nog maar up kunt gaanquote:
Hoe oud is dat zusje?quote:
En het kan ook echt over gaanquote:
Een gewillig meisje voor een klein prijsje. En dat op zaterdagnachtquote:
Haar vriend zit alleen naast haar.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een gewillig meisje voor een klein prijsje. En dat op zaterdagnacht![]()
Doe maar geen foto's danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |