Een fles wie ?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
heb nog een fles Eristoff Limskaya staan
voorgemixte wodka-limequote:
Dat kan ook wel lekker zijn iddquote:
Vodkaquote:
Trustequote:
Dan mag je flink doordrinken voordat het doodslaatquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in mijn literpul geschonken.![]()
Want dat gaat beterquote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in mijn literpul geschonken.![]()
Ik heb niet voor niets literglazen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je flink doordrinken voordat het doodslaat![]()
Nou, maak ons een blij met een foto Steijn. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets literglazen.Anders moet ik zo vaak inschenken.
![]()
Nee, de webcam staat bij mijn zusje.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, maak ons een blij met een foto Steijn. Ik ben benieuwd![]()
Ach, wie had dat nou verwacht. Such a shamequote:
doe dan dat zusje maarquote:
Het is gewoon zo'n Duits oktoberfest geval.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, wie had dat nou verwacht. Such a shame![]()
Ja, maar bedenk je dat je dan alleen nog maar up kunt gaanquote:
Hoe oud is dat zusje?quote:
En het kan ook echt over gaanquote:
Een gewillig meisje voor een klein prijsje. En dat op zaterdagnachtquote:
Haar vriend zit alleen naast haar.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een gewillig meisje voor een klein prijsje. En dat op zaterdagnacht![]()
Doe maar geen foto's danquote:
Die gaat dan maar een nachtje paalzittenquote:
Jij bent gewoon een ouwe lul van 32quote:Op zondag 4 juni 2006 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar geen foto's dan
19
Dan is ze net uit de luiers
quote:
En je verveelde je nog nietquote:Op zondag 4 juni 2006 01:52 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me de tering. En dat élke dag. Het leven is saai en voorspelbaar en alles draait om geld.
Ik richt me vaak op toekomstige dingen die niet altijd werkelijkheid zullen worden. En dat is jammer. Een soort van fase dat je in de trein zit, onderweg naar de bestemming maar je komt maar niet aan en het duurt heel lang.quote:
Ga dan wat leuks doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:52 schreef Stuart het volgende:
Ik verveel me de tering. En dat élke dag. Het leven is saai en voorspelbaar en alles draait om geld.
Ik zit mijn tijd uit met het posten van berichten op Fok! in afwachting van. Ja waarvan? Dat weet ik zelf ook nog niet maar ik ben ervan overtuigd dat het ergens toe zal leiden. Eventuallyquote:
Volgens mij zit 3/4 van fok in die fasequote:Op zondag 4 juni 2006 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit mijn tijd uit met het posten van berichten op Fok! in afwachting van. Ja waarvan? Dat weet ik zelf ook nog niet maar ik ben ervan overtuigd dat het ergens toe zal leiden. Eventually![]()
Eigenlijk heb ik er geen last van hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zit 3/4 van fok in die fase
Zeg je nuquote:
Tsja, en ik zeg eigenlijk ook wel zoveel. En wat er allemaal klopt en wat niet is allemaal duister. En dat is misschien ook wel het leuke ervan. Of niet. Who cares?quote:
T is best duister ja, maar dat gaat over een paar uur weer over als de zon opkomt hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, en ik zeg eigenlijk ook wel zoveel. En wat er allemaal klopt en wat niet is allemaal duister. En dat is misschien ook wel het leuke ervan. Of niet. Who cares?![]()
Tomorrow I love you tomorrowquote:Op zondag 4 juni 2006 02:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is best duister ja, maar dat gaat over een paar uur weer over als de zon opkomt hoor
quote:
Het liedje uit de musical Annie maakt me altijd vrolijk, zo ook nu. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat je begreep dat het om dit nummer gingquote:
Het is een vrij matig nummer, dus alleen het al zingen is gewoon ergquote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het liedje uit de musical Annie maakt me altijd vrolijk, zo ook nu. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat je begreep dat het om dit nummer ging![]()
Ik vind het leukquote:Op zondag 4 juni 2006 02:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een vrij matig nummer, dus alleen het al zingen is gewoon erg
Smaken verschillen enzo,quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Overigens ga ik over een minuut of 20 ook slapen. Dan heb ik dat alvast gemeld![]()
Een speciaal (bekend) boek dat je momenteel aan het lezen bentquote:Op zondag 4 juni 2006 02:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaken verschillen enzo,
ik ga ook over niet al te lang, wil nog een stuk lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |